Side 154 af 158 FørsteFørste ... 54104144151152153154155156157 ... SidsteSidste
Viser resultater 2,296 til 2,310 af 2370

Emner: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

  1. #2296
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,164

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Man er et selskab til en frokost i et sommerhus. På et tidspunkt går folk til stranden og nogle hopper i vandet.

    De folk der springer svømmeturen over og istedet står på kanten og! tager billeder, pisser mig af.

    Fair nok man ikke bader, den danske sommer kan svigte, men lad for fuck sake være med at tage billeder af dem der faktisk hopper i vandet. Hop med i vandet i stedet.
    Koldt vand* er noget man drikker, det er IKKE til udvortes brug!

    * Koldt vand defineres her som vand med en temperatur < 28° C, dog er koldt vand til indvortes brug defineret som vand med en temperatur på < 8° C. Dvs at vand med en temperatur mellem 8° C og 28° C er uden kendt anvendelsesmulighed.
    Sidst redigeret af guldsmed : 04.07.23 kl. 08:01
    Time flies like an arrow - fruit flies like a banana

    Landslollet burde ved førstkommende lejlighed
    kollektivt have moonet emiren af (røv)Qatar


    Jeg håber, at en af landsholdets bedste spillere i 2034 har taget navneforandring til Khashoggi


  2. De følgende 7 brugere er enige:

  3. #2297
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    612

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Man er et selskab til en frokost i et sommerhus. På et tidspunkt går folk til stranden og nogle hopper i vandet.

    De folk der springer svømmeturen over og istedet står på kanten og! tager billeder, pisser mig af.

    Fair nok man ikke bader, den danske sommer kan svigte, men lad for fuck sake være med at tage billeder af dem der faktisk hopper i vandet. Hop med i vandet i stedet.
    De der tager billeder gør det måske for at kunne dokumentere de badendes ansigtsudtryk (under badningen), når de ganske utroværdigt efterfølgende påstår, at "Ih, hvor var vandet dejligt varmt".

  4. De følgende 4 brugere er enige:

  5. #2298
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,225

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af Luffe Se meddelelser
    De der tager billeder gør det måske for at kunne dokumentere de badendes ansigtsudtryk (under badningen), når de ganske utroværdigt efterfølgende påstår, at "Ih, hvor var vandet dejligt varmt".
    Eller træder på en fjæsing? ;-)
    /Giggs

    København er en grim by med grimme mennesker og klamme dialekter. Lige fra Østerbro til Lyngby. Det eneste sted i København jeg har oplevet flinke mennesker er i Næstved.

  6. #2299
    Tilmeldingsdato
    Aug 2016
    Indlæg
    122

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    For lidt tid siden ((1. april men no joke) ramte en Tornado spillestedet i Illinois hvor Crypta mfl spillede.

    En enkelt døde da taget styrtede sammen (RIP Fred Livingston Jr.) og 40 blev såret...og bandets RV blev absolut fladmast.

    Biludlejningsselskabet har afkrævet bandet 80.000 USD, fordi selvom de normalt ville dække naturkatastrofer, så mener de at fladmastheden af benævnte RV skyldes debris og mursten fra spillestedet, og at bandet(!) derfor måtte sagsøge spillestedet for deres(!) tab. Det pisser mig af (men overrasker egentlig ikke). De er fra brasilien og har ikke midlerne til at hyre alverdens advokater, til at køre et årelang søgsmål. Slet ikke nu. De måtte låne hvad de kunne for at forsætte touren. Estimatet var desuden 60.000 USD hvilket deres gofundme mål derfor blev sat til, som en lille bonus afpisser. Og dertil skulle de jo betale for at leje en ny, så et tab på ca 32.000 USD. Det er meget for et band der kan kun kan fylde Beta.

    One Dead After Storm Collapses Roof at Morbid Angel Show in Illinois – Rolling Stone

    PS Det er også dyrt at komme til skade, og Year of the Knife er pt alle indlagt efter et færdselsuheld hvor deres RV kolliderede med en lastbil (Madison stadig i kritisk tilstand), og også 100% afhængige af donationer via gofundme for at kunne klare hospitalsregningen. Fedt at skulle bakse med, mens ens forsanger stadig er i koma. Forstår ikke at de insisterer på så lortet et system. Og slet ikke at folk agiterer hidsigt for det herhjemme også.

    /kalif


  7. #2300
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,562

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Det irriterer mig efterhånden godt og grundigt med alle de reklamer/partnerskaber som man bliver eksponeret for igennem bl.a. klubbens sociale medier…

    Det er selvfølgelig en del af gamet i nutidens fodbold forretning, men når jeg scroller igennem diverse Fck sites online vil jeg se nyheder omkring vores spillere og klub, ikke reklame for About Vintage, Messy Weekend, Zalando og hvad ved jeg…

    Samtidig er det også en joke at spillerene efter guldkampen og efterfølgende mesterskabs fest rendte rundt med solbriller for at promovere… Det bliver sku en tand for påtaget til min smag…


  8. #2301
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,218

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Solcellemarker… når man kører rundt i det danske sommerland ser man til tider marker plantet til med solceller, hvilket bevirker at naturen ikke har plads. Det er godt med solceller, men de skal være på hustage, over parkeringspladser, ect, ikke optage plads hvor naturen kunne være.
    Imod moderne fankultur
    djurlander's Avatar

  9. De følgende 5 brugere er enige:

  10. #2302
    Tilmeldingsdato
    Apr 2013
    Indlæg
    333

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Solcellemarker… når man kører rundt i det danske sommerland ser man til tider marker plantet til med solceller, hvilket bevirker at naturen ikke har plads. Det er godt med solceller, men de skal være på hustage, over parkeringspladser, ect, ikke optage plads hvor naturen kunne være.
    Altså i modsætning til marker? Selvom en rapsmark er pæn, kan du ikke rigtige kalde det natur.


  11. #2303
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,218

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af Christian Se meddelelser
    Altså i modsætning til marker? Selvom en rapsmark er pæn, kan du ikke rigtige kalde det natur.
    Den grønne københavner der støtter ulvens tilbagekomst og tror på at offentligt transport uden for de store byer er mere grønt end en bil, pisser mig også af.
    Sidst redigeret af djurlander : 18.07.23 kl. 21:40
    Imod moderne fankultur
    djurlander's Avatar

  12. De følgende 2 brugere er enige:

  13. #2304
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    1,296

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Den grønne københavner der støtter ulvens tilbagekomst og tror på at offentligt transport uden for de store byer er mere grønt end en bil, pisser mig også af.
    Er det... Er det dig, Inger? ;)
    Kasi-karma
    Fuego's Avatar


  14. #2305
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    756

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af Christian Se meddelelser
    Altså i modsætning til marker? Selvom en rapsmark er pæn, kan du ikke rigtige kalde det natur.
    Rapsmarker laver i det mindste mad og ligner ikke lort. Samtlige danske byer er plastet til med flade
    tage på bygninger der bruger meget strøm. Det er sgu da oplagte steder at lave solceller. Brug så
    markerne til madproduktion - eller lad dem ligge til ulvene.

  15. De følgende 3 brugere er enige:

  16. #2306
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    588

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Enig. Jeg bor i en mindre, fynsk by, og det er stort set altid tæt ved dobbelt op på prisen med tog kontra bil; og det er, når jeg kører alene. Dertil kommer som regel også længere rejsetid med tog og bus. Det virker helt skævt, at det er sådan ved kun en rejsende.

    Hvad solpaneler på marker angår, så er det jo mest visuelt. Der ligger nogle store anlæg ikke langt fra mig, og der er masser af vilde græsser og vilde blomster samt bier, sværmere med mere under og mellem dem. Der er, som jeg ser det (uden at have læst på emnet), mere insektliv mellem og under solpaneler end i en raps- eller sennepsmarker. Raps og sennep er dog langt smukkest, og jeg er ret vild med de store og næsten endeløse have af gul skønhed, som vi her på Fyn kan vælte os i om foråret, men at raps og sennep skulle være bedre for insektlivet end græs og vilde blomster under og mellem solpaneler, det oplever jeg ikke. Tværtimod, da det gule hav kun blomstrer en måned, mens de vilde planter under solpaneler 'kører' forår til efterår. Der går i øvrigt ofte får under og mellem marker med solpanel, og de ser ud til at trives ganske godt; masser af mad og læ for sol og regn... og får er vel mad for ulve, hvis det skal handle om ulve;)

    Og nej, jeg ejer ikke en mark med solpaneler;)

  17. De følgende 4 brugere er enige:

  18. #2307
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,225

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af Something Se meddelelser
    Rapsmarker laver i det mindste mad og ligner ikke lort. Samtlige danske byer er plastet til med flade
    tage på bygninger der bruger meget strøm. Det er sgu da oplagte steder at lave solceller. Brug så
    markerne til madproduktion - eller lad dem ligge til ulvene.
    Og så er de gode imod insekter https://ing.dk/artikel/pesticid-paa-...-livet-af-bier

    What's not to like?
    /Giggs

    København er en grim by med grimme mennesker og klamme dialekter. Lige fra Østerbro til Lyngby. Det eneste sted i København jeg har oplevet flinke mennesker er i Næstved.

  19. #2308
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    272

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af Something Se meddelelser
    Rapsmarker laver i det mindste mad og ligner ikke lort. Samtlige danske byer er plastet til med flade
    tage på bygninger der bruger meget strøm. Det er sgu da oplagte steder at lave solceller. Brug så
    markerne til madproduktion - eller lad dem ligge til ulvene.
    Og så er de gule hvilket i sig selv burde være grund nok til at de blev skiftet ud med solpaneler :-)

  20. De følgende 6 brugere er enige:

  21. #2309
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    756

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af giggs Se meddelelser
    Og så er de gode imod insekter https://ing.dk/artikel/pesticid-paa-...-livet-af-bier

    What's not to like?
    Så plant hvede, frugttræer, kartofler eller lad området være. Pointen om at flytte solceller ind på den myriade af flade tage vi har står stadig. Hele lortebæltet langs ring 3 i København feks. Fyld tagene der med solceller og brug naturen til noget andet.

  22. De følgende 4 brugere er enige:

  23. #2310
    Tilmeldingsdato
    Oct 2017
    Indlæg
    95

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Der går ikke lang tid før solceller og vind bliver udkonkurreret af atom.

  24. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 334
    Sidste Meddelelse: 10.03.11, 20:41
  2. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 16
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 319
    Sidste Meddelelse: 16.06.10, 11:48
  3. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XV
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 363
    Sidste Meddelelse: 21.10.09, 08:46
  4. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIII
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 303
    Sidste Meddelelse: 06.01.09, 18:38
  5. Svar: 10
    Sidste Meddelelse: 06.10.04, 21:14

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •