Side 155 af 158 FørsteFørste ... 55105145152153154155156157158 SidsteSidste
Viser resultater 2,311 til 2,325 af 2370

Emner: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

  1. #2311
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    946

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Raps på byernes tage nu!1!! Millioner af ubenyttede kvadratmeter skriger på at bidrage til biodiversiteten imens hovedstadens smagsdommere nægter at deltage i klodens overlevelse. SKAM JER!!

  2. De følgende 7 brugere er enige:

  3. #2312
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,218

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af Fuego Se meddelelser
    Er det... Er det dig, Inger? ;)
    Ja det skulle man tro, men beklager. Jeg er blot af den holdning at man ikke behøver at smadre det lokale miljø i forsøg
    på at rede det globale klima. Og at tal betyder noget, også de tal der pynter. Derfor kan folk godt fortælle en historie om blomsten og bien under solceller, jeg tænker nok det er på linie med biodiversitet ved tjernobyl eller dan jørgensen CO2 neutrale biomasse.

    Solceller er som sådan den eneste energikilde folk vil have i deres nærhed, så udnyt dog det, og sæt solcellerne på tage, ect, og undgå at ødelægge mere natur.

    Med hensyn til offentlig transport så er det håbløst steder hvor der ikke er mennesker nok til en frekvens oftere end hvert 30 min. Sjældnere end det, bliver det ikke bæredygtigt.

    Og med hensyn til ulve.. Når de bliver spottet i et villakvarter i valby, kommer jeg til at tage folk der bor i kbh og mener at ulven er velkommen i vestjylland (og kbh), seriøst. Indtil da, gør jeg ikke.
    Sidst redigeret af djurlander : 19.07.23 kl. 19:44
    Imod moderne fankultur
    djurlander's Avatar

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #2313
    Tilmeldingsdato
    Oct 2017
    Indlæg
    95

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Ulvene er hævn for den kommunale udligningsordning.

    Jyderne har dog klart flertal i folketinget. Hvis de ønskede det kunne de vel gøre noget ved dem

  6. Den følgende bruger er enig i dette:
    rsj

  7. #2314
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    1,200

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Ja det skulle man tro, men beklager. Jeg er blot af den holdning at man ikke behøver at smadre det lokale miljø i forsøg
    på at rede det globale klima. Og at tal betyder noget, også de tal der pynter. Derfor kan folk godt fortælle en historie om blomsten og bien under solceller, jeg tænker nok det er på linie med biodiversitet ved tjernobyl eller dan jørgensen CO2 neutrale biomasse.

    Solceller er som sådan den eneste energikilde folk vil have i deres nærhed,
    Du er med på at det ‘globale klima’ også omfatter dit ‘lokalmiljø’ ikke? :-)

    Solceller på tage i byerne er altovervejende dyrt og helt ineffektivt, det bliver nødt til at have skala for at være rentabelt økonomisk og give klimaeffekt.
    While them that defend what they cannot see
    With a killer’s pride, security
    It blows the minds most bitterly
    For them that think death’s honesty
    Won’t fall upon them naturally
    Life sometimes must get lonely

  8. De følgende 3 brugere er enige:

  9. #2315
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,164

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    At der ikke er sammendrag/mål-videoer på hjemmesiden ...
    Time flies like an arrow - fruit flies like a banana

    Landslollet burde ved førstkommende lejlighed
    kollektivt have moonet emiren af (røv)Qatar


    Jeg håber, at en af landsholdets bedste spillere i 2034 har taget navneforandring til Khashoggi


  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #2316
    Tilmeldingsdato
    May 2010
    Indlæg
    185

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af guldsmed Se meddelelser
    At der ikke er sammendrag/mål-videoer på hjemmesiden ...
    Du kan se sammendrag inde på: tv.fck.dk

  12. De følgende 2 brugere er enige:

  13. #2317
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,562

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...nekamp/9895522

    DPMA at man muligvis igen skal til lommerne og betale i dyre domme for at se vores kamp i Prag i TV på tirsdag.

    Man betaler i dyre domme for sit TV abonnement, og så er Viaplay så meget på røven de vælger at spare en så vigtig kamp væk…

    Desværre nok kun begyndelsen på noget vi kommer til at se mere af i fremtiden…

  14. De følgende 7 brugere er enige:

  15. #2318
    Tilmeldingsdato
    Oct 2017
    Indlæg
    95

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...nekamp/9895522

    DPMA at man muligvis igen skal til lommerne og betale i dyre domme for at se vores kamp i Prag i TV på tirsdag.

    Man betaler i dyre domme for sit TV abonnement, og så er Viaplay så meget på røven de vælger at spare en så vigtig kamp væk…

    Desværre nok kun begyndelsen på noget vi kommer til at se mere af i fremtiden…
    Hvis der var en ordentlig service hvor man for Feks 10 euro kunne købe lige den kamp man ville, eller klippekort til 10 kampe for 80 euro, så ville jeg være glad.
    Problemet med de store pakker er at man betaler for alt muligt lort.

  16. De følgende 4 brugere er enige:

  17. #2319
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,509

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    DPMA at jeg drukner i spam i min Outlook (Hotmail) inbox! Det seneste år eller to, er det begyndt at vælte ind med det samme generiske spam i min inbox - KetoXPlode, McAfee, Klaudena, "iCloud" osv. Det er virkelig dårlige emails og jeg sørger altid for, at markere som spam. Tilsyneladende til ingen verdens nytte FFS.
    72' Grønkjær leger med Barca, Barca-style. Rob Palmer @ SkySports 1: "Gronkjaer... he's like the Peter Pan of football, flying around the field... calmness, composure, awareness, footwork, skill... fantastic!" Video (med engelske komm.), Video (med danske komm.)

  18. De følgende 6 brugere er enige:

  19. #2320
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,218

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Scarlet Pleasure. Deres leverpostejs flødepop virker til at være skrevet af en computer uden den mindste sans for kunstnerisk musik. Mine øre bløder når de spilles i radioen. Please stop med at spille det lortemusik, jeg bliver aggressiv af lortet.
    Imod moderne fankultur
    djurlander's Avatar

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #2321
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,562

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Synes det er usselt af vores klub at alle FCK+ medlemmer får adgang til at købe billetpakker på torsdag samtidigt.

    Alt handler om profit og at få nogle flere FCK+ medlemmer indenbords - Men hvorfor skal man som United/Gala sympatisør være ligestillet med vores egne fans som jævnligt kommer i Parken for at støtte FCK?

    Øv jeg synes det er ærgerligt at man vælger en strategi der giver en masse nye FCK+ medlemmer, fremfor at fylde Parken som rent faktisk kommer for at støtte og se FCK fremfor stjernerne fra vores modstanderhold..!!

    (Jeg har selv billetter qua mit sæsonkort, så det rammer ikke mig. Men det pisser mig bare af at mange af vores medfans som ikke nødvendigvis kommer i Parken så tit skal have forringet deres chancer fordi at klubben vil malke...)


  22. #2322
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,562

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af rmjdk Se meddelelser
    DPMA at jeg drukner i spam i min Outlook (Hotmail) inbox! Det seneste år eller to, er det begyndt at vælte ind med det samme generiske spam i min inbox - KetoXPlode, McAfee, Klaudena, "iCloud" osv. Det er virkelig dårlige emails og jeg sørger altid for, at markere som spam. Tilsyneladende til ingen verdens nytte FFS.
    Det er helt håbløst...
    Jeg har lige fået en "stævning" fra Lasse Boje Nielsen, Politidirektør. Afsender mailadressen er politidirektornationalenhed@gm ail.com

    Men der må jo være nogle som falder i sådanne fælder eftersom det kan betale sig for svindlerne at blive ved...

  23. De følgende 2 brugere er enige:

  24. #2323
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,218

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Synes det er usselt af vores klub at alle FCK+ medlemmer får adgang til at købe billetpakker på torsdag samtidigt.

    Alt handler om profit og at få nogle flere FCK+ medlemmer indenbords - Men hvorfor skal man som United/Gala sympatisør være ligestillet med vores egne fans som jævnligt kommer i Parken for at støtte FCK?

    Øv jeg synes det er ærgerligt at man vælger en strategi der giver en masse nye FCK+ medlemmer, fremfor at fylde Parken som rent faktisk kommer for at støtte og se FCK fremfor stjernerne fra vores modstanderhold..!!

    (Jeg har selv billetter qua mit sæsonkort, så det rammer ikke mig. Men det pisser mig bare af at mange af vores medfans som ikke nødvendigvis kommer i Parken så tit skal have forringet deres chancer fordi at klubben vil malke...)
    Generelt er det der FCK+ afpissende. Betal her, og du kan få lov at se de reklamer, der skal få dig i parken.
    Imod moderne fankultur
    djurlander's Avatar

  25. De følgende 2 brugere er enige:

  26. #2324
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,562

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Generelt er det der FCK+ afpissende. Betal her, og du kan få lov at se de reklamer, der skal få dig i parken.
    Det overlever jeg nu nok.
    Men at klubben ikke har givet forkøbsret til fck+ medlemmer med købs historik er så mega ringe at det halve kunne være nok.

    det er åbenbart vigtigere at få tusindvis af nye medlemmer (som alligevel melder fra med det samme) fremfor at fylde Parken med de rigtige folk. Er simpelthen så grådigt og ringe… Øv hvor er jeg bare skuffet på mine medfans vegne.

    der er mange derude som er store Fck fans men som af flere grunde ikke lige har et sæsonkort. De burde tilgodeses

  27. De følgende 3 brugere er enige:

  28. #2325
    Tilmeldingsdato
    Mar 2020
    Indlæg
    71

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    FCK+ er det værste. Det er så dumt og kortsigtet at sætte størstedelen af sit medieindhold bag en betalingsmur. Gætter ikke på at det ligefrem giver nye kunder/fastholder nuværende, men det booster sikkert den kortsigtede omsætning. Overvejede kraftigt at opsige mit sæsonkort, da man blev tvunget til at være medlem af det.

  29. De følgende 3 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 334
    Sidste Meddelelse: 10.03.11, 20:41
  2. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 16
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 319
    Sidste Meddelelse: 16.06.10, 11:48
  3. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XV
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 363
    Sidste Meddelelse: 21.10.09, 08:46
  4. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIII
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 303
    Sidste Meddelelse: 06.01.09, 18:38
  5. Svar: 10
    Sidste Meddelelse: 06.10.04, 21:14

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •