Side 156 af 158 FørsteFørste ... 56106146153154155156157158 SidsteSidste
Viser resultater 2,326 til 2,340 af 2370

Emner: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

  1. #2326
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    2,293

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Det er umådeligt irriterende at man ikke længere bare kan sende eller klikke på et link fra en chat, SoMe, sms etc uden at skulle logge ind IGEN, og ofte endda miste det dybe link i processen.
    1993 - - - - - - - 2001 - 2003, 2004 - 2006(*), 2007 - 2009, 2010(*), 2011 - 2013(*) - - 2016(*), 2017 - 2019 - - 2022(*), 2023
    1995, 1997, 2004, 2009, 2012, 2015, 2016, 2017, 2023
    HM's Avatar


  2. #2327
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Synes det er usselt af vores klub at alle FCK+ medlemmer får adgang til at købe billetpakker på torsdag samtidigt.

    Alt handler om profit og at få nogle flere FCK+ medlemmer indenbords - Men hvorfor skal man som United/Gala sympatisør være ligestillet med vores egne fans som jævnligt kommer i Parken for at støtte FCK?

    Øv jeg synes det er ærgerligt at man vælger en strategi der giver en masse nye FCK+ medlemmer, fremfor at fylde Parken som rent faktisk kommer for at støtte og se FCK fremfor stjernerne fra vores modstanderhold..!!

    (Jeg har selv billetter qua mit sæsonkort, så det rammer ikke mig. Men det pisser mig bare af at mange af vores medfans som ikke nødvendigvis kommer i Parken så tit skal have forringet deres chancer fordi at klubben vil malke...)
    Det er samtidig en forringelse af sæsonkort produktet. Sidste år kunne man købe 2 pakker Per sæsonkort og vi udnyttede det til at jeg sammen med min gode gamle FCK-buddy, kunne tager vores drenge med ind. 3 kampe, hvor vi fik spist pizza, hygget og set bold med ungerne. Jeg kunne godt nok købe 4 billetter igen (2 sæsonkort), men vi sidder 3 forskellige steder.

    Økonomisk er det måske godt (kan ikke gennemskue det), men for hver gang mit produkt bliver dårligere, så tager jeg et skridt ud af Parken

  3. De følgende 2 brugere er enige:

  4. #2328
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,562

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Det er samtidig en forringelse af sæsonkort produktet. Sidste år kunne man købe 2 pakker Per sæsonkort og vi udnyttede det til at jeg sammen med min gode gamle FCK-buddy, kunne tager vores drenge med ind. 3 kampe, hvor vi fik spist pizza, hygget og set bold med ungerne. Jeg kunne godt nok købe 4 billetter igen (2 sæsonkort), men vi sidder 3 forskellige steder.

    Økonomisk er det måske godt (kan ikke gennemskue det), men for hver gang mit produkt bliver dårligere, så tager jeg et skridt ud af Parken
    Og som altid brillierer vores klub med at gå i flyverskjul hver gang kritikken rammer….

    Kom nu Lauesen - gro et par nosser og stil dig frem og indrøm i har fejlet og at alt handlede om flest mulige Fck+ medlemmer og hurtig profit.

    De har satme pisset i bukserne for at holde varmen her. Lur mig om ikke langt størstedelen af de nye medlemmer opsiger allerede næste uge når de sidste billetter et solgt….

    Det er seriøst usselt - hold kæft hvor er jeg bare træt at den vanvittige kommercielle rejse vi er på i disse år…

    Der er seriøse $ tegn i øjnene på Lauesen og Co når de ser der er mulighed for at lave penge. Det er ren og skær business for dem og ikke en skid andet…

    Jeg har fulgt FCK i 25 år, og hvis det bliver ved på den her måde vil det betyde at jeg ender med at jeg ikke kan se mig selv i det mere…

  5. De følgende 5 brugere er enige:

  6. #2329
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,562

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Og som altid brillierer vores klub med at gå i flyverskjul hver gang kritikken rammer….

    Kom nu Lauesen - gro et par nosser og stil dig frem og indrøm i har fejlet og at alt handlede om flest mulige Fck+ medlemmer og hurtig profit.

    De har satme pisset i bukserne for at holde varmen her. Lur mig om ikke langt størstedelen af de nye medlemmer opsiger allerede næste uge når de sidste billetter et solgt….

    Det er seriøst usselt - hold kæft hvor er jeg bare træt at den vanvittige kommercielle rejse vi er på i disse år…

    Der er seriøse $ tegn i øjnene på Lauesen og Co når de ser der er mulighed for at lave penge. Det er ren og skær business for dem og ikke en skid andet…

    Jeg har fulgt FCK i 25 år, og hvis det bliver ved på den her måde vil det betyde at jeg ender med at jeg ikke kan se mig selv i det mere…
    Og det pisser mig også max af at man med denne håbløse tombola model helt åbenlyst skider sikkerheden et stykke, fordi det er vigtigere at tjene lidt ekstra penge, på en i forvejen yderst lukrativ CL deltagelse..!!

  7. De følgende 4 brugere er enige:

  8. #2330
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,857

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Det pisser mig helt grundlæggende af, at Parken ikke har mere respekt for deres fans (og holdets muligheder), at man lægger stadion og plæne til en koncert med Vstgnns-bumserne, discount-studiegangsterne og amatør-sexisterne fra Suspekt. Musikere der er erklærede tilhængere af Vstgnns afskum og en gruppe der gentagne gange har udtrykt sig negativt om FCK. Indtjeningen kan vel ikke være så stor for Parken, at man ikke kan have større respekt for egne fans, og sagt "desværre, men prøv at henvende jer hos en klub, hvis stadion ikke er så belastet som Parken, og hvor I samtidig vil være på hjemmebane."

  9. De følgende 11 brugere er enige:

  10. #2331
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,218

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Ejendomsvurderingerne pisser mig af. Det pisser mig af at man ikke har tjekket efter graverende fejl inden man sender dataen ud. Det pisser mig af at chefen for systemet siger at man ikke har tjekket dataen. Det pisser mig at man ikke kan klage. Det pisser mig af at skatteministeren står og siger “at man må acceptere fejl” når nogen, fra dele af landet, der ikke har været med på festen, oplever at deres grund pludseligt er flere 10er eller 100er af mio “værd”. Det pisser mig af at ingen med ledelsesansvar kommer til at betale med deres stilling for så eklatant dårlig ledelse. Det pisser mig af at man ikke har bedt ejendomsmæglere realitytjekke resultaterne. Det pisser mig af at man ikke har vendt sine resultater med banker og realkreditinstituter, som må formodes at have relativt gode modeller af værdien af en ejendom. Det pisser mig af at man indirekte siger til folk, der må formodes ikke at have pengene, at I skal bare bygge lejligheder på jeres grund. Det pisser mig af at man ikke ser en klimamæssog fordel i at noget jord ikke er optimalt udnyttet. Det pisser mig af at man ikke kan finde ud af at skrive et If arguement i python. Det pisser mig af at man … jeg kunne sikkert komme på flere…
    Imod moderne fankultur
    djurlander's Avatar


  11. #2332
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    683

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Det pisser mig helt grundlæggende af, at Parken ikke har mere respekt for deres fans (og holdets muligheder), at man lægger stadion og plæne til en koncert med Vstgnns-bumserne, discount-studiegangsterne og amatør-sexisterne fra Suspekt. Musikere der er erklærede tilhængere af Vstgnns afskum og en gruppe der gentagne gange har udtrykt sig negativt om FCK. Indtjeningen kan vel ikke være så stor for Parken, at man ikke kan have større respekt for egne fans, og sagt "desværre, men prøv at henvende jer hos en klub, hvis stadion ikke er så belastet som Parken, og hvor I samtidig vil være på hjemmebane."
    Altså de elskede jo også at se Martin Jensen spille Jump derinde.

  12. #2333
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,857

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af Mgt09 Se meddelelser
    Altså de elskede jo også at se Martin Jensen spille Jump derinde.
    Det er rigtigt, men han er lightversionen af Suspekt, og så var der ikke 50.000 mennesker med elendig musiksmag til at smadre plænen.

  13. #2334
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,562

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Daniel Wass pisser mig max af. Uden sammenligning den spiller i Superligaen jeg hader allermest….

    Håber at Vavro saver ham over big time næste søndag!

  14. #2335
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,551

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    ...Det pisser mig af at man ikke kan finde ud af at skrive et If arguement i python...
    Modellen er ikke lavet i Python, så det ville være fjollet at lave Python if-loops. Den er kodet i R :-)

    Mvh ougar - som IKKE har noget som helst med ejendomsvurderingsmodellen at gøre :-) Det var faktisk mit eneste "krav" da jeg blev ansat i 2014, at jeg under ingen omstændigheder ville risikere at skulle arbejde med den model, som jeg - og mange andre - var STENSIKRE på ville blive en kæmpe fiasko :-)
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

  15. De følgende 6 brugere er enige:

  16. #2336
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,218

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Jeg håber der er en sideliniebruger med adgang højt oppe i sundshedstyrrelsen. Er i ikke venlige at lade være med at bede mig om at vaccinere mine børn for andres skyld (bedsteforældre / sårbare grupper ect.).

    Mine børn bliver vaccineret af en eneste årsag, det er at det uomtvisteligt er data der viser det gavner barnet. Ingen andre hensyn skal tages med i sundshedsstyrrelsen beregning om hvorvidt det kan svare sig at vaccinere.
    Imod moderne fankultur
    djurlander's Avatar

  17. De følgende 3 brugere er enige:

  18. #2337
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    1,148

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Jeg håber der er en sideliniebruger med adgang højt oppe i sundshedstyrrelsen. Er i ikke venlige at lade være med at bede mig om at vaccinere mine børn for andres skyld (bedsteforældre / sårbare grupper ect.).

    Mine børn bliver vaccineret af en eneste årsag, det er at det uomtvisteligt er data der viser det gavner barnet. Ingen andre hensyn skal tages med i sundshedsstyrrelsen beregning om hvorvidt det kan svare sig at vaccinere.
    Du skal have lov til at være pisset af. Men der er ingen, der beder dig om noget som helst i forhold til den vaccine.

    Du har til dit barn fået et tilbud om gratis vaccine, som det er frivilligt at acceptere.

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #2338
    Tilmeldingsdato
    Feb 2004
    Indlæg
    615

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Mine børn bliver vaccineret af en eneste årsag, det er at det uomtvisteligt er data der viser det gavner barnet. Ingen andre hensyn skal tages med i sundshedsstyrrelsen beregning om hvorvidt det kan svare sig at vaccinere.
    Det er vel næppe fagligt korrekt. Sundhedsstyrelsen arbejder for HELE befolkningen, så hvis de ser at der er en generel samfundsfordel på tværs af køn/alder/whatever så skal de da i høj grad tage det med i beregningen i forhold til deres anbefalinger.

    Du er som forældre naturligvis i din fulde ret til at sætte dit barns ve og vel før resten af samfundet
    Messias har givet ordet skandaledommer helt ny betydning!!!!

  21. De følgende 6 brugere er enige:

  22. #2339
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,218

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af The_Man Se meddelelser
    Det er vel næppe fagligt korrekt. Sundhedsstyrelsen arbejder for HELE befolkningen, så hvis de ser at der er en generel samfundsfordel på tværs af køn/alder/whatever så skal de da i høj grad tage det med i beregningen i forhold til deres anbefalinger.

    Du er som forældre naturligvis i din fulde ret til at sætte dit barns ve og vel før resten af samfundet
    Tja 22% tilsluttede sig sidste år børne influenza vaccinen mod 85-90% på resten af børnevaccineprogrammet. Kritikken blev rejst at det var uklart i kommunikationen om det primært var til barnets eller samfundets fordel at man skulle lade børn vaccineret. Den kritik blev affejet af foskere, som at det gav ingen mening. Ikke desto mindre har man i år gentaget kommunikations strategien. Det er sgu da håbløst.
    Imod moderne fankultur
    djurlander's Avatar

  23. #2340
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    683

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    At se + hive Brøndby fans med ud på 10’eren. Fårk af!


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 334
    Sidste Meddelelse: 10.03.11, 20:41
  2. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 16
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 319
    Sidste Meddelelse: 16.06.10, 11:48
  3. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XV
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 363
    Sidste Meddelelse: 21.10.09, 08:46
  4. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIII
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 303
    Sidste Meddelelse: 06.01.09, 18:38
  5. Svar: 10
    Sidste Meddelelse: 06.10.04, 21:14

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •