Side 157 af 158 FørsteFørste ... 57107147154155156157158 SidsteSidste
Viser resultater 2,341 til 2,355 af 2370

Emner: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

  1. #2341
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    494

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Jeg bliver snart 62, så jeg troede, at det arbejde, jeg har nu, skulle være det sidste inden, jeg går på pension.

    Den mest sympatiske af mine kollegaer er BØF. Jeg magter ikke igen at skulle lede efter andet arbejde, men det bliver jeg nødt til, hvis jeg stadig vil bevare en smule selvrespekt. DPMA :((((((((((

    Mvh Bjørn

  2. #2342
    Tilmeldingsdato
    Jul 2013
    Indlæg
    8

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Det pisser mig af at skulle stå bag de lorte MEGAsize flag en hel kamp så man ikke kan se en skid når man er på udebane....

    Samtidig FUCK tysk fodbold og venskabsklubber, hvorfor skal en hel tribune stå og skrige scheisse dortmund....
    DMPA


  3. #2343
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,857

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Det pisser mig helt grundlæggende af, at Parken ikke har mere respekt for deres fans (og holdets muligheder), at man lægger stadion og plæne til en koncert med Vstgnns-bumserne, discount-studiegangsterne og amatør-sexisterne fra Suspekt. Musikere der er erklærede tilhængere af Vstgnns afskum og en gruppe der gentagne gange har udtrykt sig negativt om FCK. Indtjeningen kan vel ikke være så stor for Parken, at man ikke kan have større respekt for egne fans, og sagt "desværre, men prøv at henvende jer hos en klub, hvis stadion ikke er så belastet som Parken, og hvor I samtidig vil være på hjemmebane."
    Jeg er stadig vred, specielt når jeg ser plænen!

  4. #2344
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    884

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af Stive Se meddelelser
    Det pisser mig af at skulle stå bag de lorte MEGAsize flag en hel kamp så man ikke kan se en skid når man er på udebane....

    Samtidig FUCK tysk fodbold og venskabsklubber, hvorfor skal en hel tribune stå og skrige scheisse dortmund....
    DMPA
    Altså der er rig mulighed for at stille sig et sted hvor flagene ikke spærrer dit udsyn
    Europapokal

  5. #2345
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,562

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Kundeservice Chatbots pisser mig gevaldigt af…

    Kan ikke mindes at det nogensinde er lykkedes mig at få den hjælp jeg skulle bruge ved at chatte med en robot…
    Sidst redigeret af DiscoTango : 08.10.23 kl. 17:36

  6. De følgende 10 brugere er enige:

  7. #2346
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Kundeservice Chatbots pisser mig gevaldigt af…
    Og i den forbindelse pisser det mig af, når de bruger flere sekunder på at "lade som om" de skriver en besked med de 3 blinkende prikker, som om det er en rigtig person.

  8. De følgende 3 brugere er enige:

  9. #2347
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,506

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Kundeservice Chatbots pisser mig gevaldigt af…

    Kan ikke mindes at det nogensinde er lykkedes mig at få den hjælpe jeg skulle bruge ved at chatte med en robot…
    Tricket er at skrive “Din fucking pikansjos. Jeg slår dig fanme ihjel”. Så svarer de ofte noget i retning af “Det lyder som om, du skal tale med et menneske.”.

  10. De følgende 4 brugere er enige:

  11. #2348
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,225

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Det pisser mig af, at YouSees elendige App “Mit internet” til at omdøbe og skifte password på mit eget netværk ikke virker, fordi den ikke kan finde det netværk, som jeg allerede er forbundet til. Selve routeren fungerer upåklageligt, og jeg har intet andet at brokke mig over, men det er vildt amatøragtigt at have fabriksindstillinger på et hjemmenetværk. Så meget for sikkerheden. :-/
    /Giggs

    København er en grim by med grimme mennesker og klamme dialekter. Lige fra Østerbro til Lyngby. Det eneste sted i København jeg har oplevet flinke mennesker er i Næstved.

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #2349
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,551

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af giggs Se meddelelser
    Det pisser mig af, at YouSees elendige App “Mit internet” til at omdøbe og skifte password på mit eget netværk ikke virker, fordi den ikke kan finde det netværk, som jeg allerede er forbundet til. Selve routeren fungerer upåklageligt, og jeg har intet andet at brokke mig over, men det er vildt amatøragtigt at have fabriksindstillinger på et hjemmenetværk. Så meget for sikkerheden. :-/
    Kan du ikke bare logge ind på routerens web-interface og ændre det der? Det har altid virket fint. Jeg har aldrig brugt deres interface. (Men jeg har så ikke YouSee længere.)
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #2350
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,225

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af ougar Se meddelelser
    Kan du ikke bare logge ind på routerens web-interface og ændre det der? Det har altid virket fint. Jeg har aldrig brugt deres interface. (Men jeg har så ikke YouSee længere.)
    Det endte det også med. Men derfor er det stadig helt åndssvagt, at de henviser til en ikke-fungerende app. Hvor svært kan det være?
    /Giggs

    København er en grim by med grimme mennesker og klamme dialekter. Lige fra Østerbro til Lyngby. Det eneste sted i København jeg har oplevet flinke mennesker er i Næstved.

  16. De følgende 4 brugere er enige:

  17. #2351
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,218

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    At man i verdens bedste velfærdssamfund kun har råd til at hente bleer og bioaffald hver 14 dag. Som tak skruer man så samtidigt prisen op med 30-45% alt afhængig af udregning.
    Sidst redigeret af djurlander : 11.12.23 kl. 20:30
    Imod moderne fankultur
    djurlander's Avatar

  18. De følgende 2 brugere er enige:

  19. #2352
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,562

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    At jeg ikke kan købe CL billetter til mig og min søn. Får kun lov til at putte en billet i kurven til trods for at vi begge har sæsonkort. Har skrevet til [email protected]

    Så alt imens jeg venter på svar forsvinder de gode pladser stille og roligt.

    Og det er i øvrigt ikke første gang at vi har disse problemer.

    Jeg er derudover endnu engang blevet pillet af mail listen med at det er tid til at trækket billet. Jeg har gentagne gange skrevet til dem og spurgt hvorfor, men får aldrig svar fra kundeservice mailen. Min søns mail adresse modtager altid disse mails vedr. tidsfrister for at trække billet, men jeg bliver altid fjernet
    Sidst redigeret af DiscoTango : 20.12.23 kl. 14:33

  20. #2353
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,218

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Hele det her Collectors fis med FCK pisser mig af. Et sted mellem 1300-1800 for et fck logo. Det er vanvittigt.
    Imod moderne fankultur
    djurlander's Avatar

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #2354
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,562

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Forældre der stiller sig ved målet og guider deres søn/pige til fodbold stævner pisser mig af.
    Min dreng spiller U9 og jeg ser det ofte.

    Børn i den alder skal selv tage beslutninger og lære hvad man skal gøre hvornår, fremfor at blive guidet af en (oftest) far som aldrig selv formåede at få en fodbold karriere….

    Generelt er der rigtig mange fodbold forældre der pisser mig af. Tusindvis af meninger, holdninger og backstabbing af værste skuffe…. Er dit barn god nok skal de nok blive til noget en dag - men lad være med at tro at du kan tale din egen lille guldklump på A holdet ved at tale dårligt om andre børn eller forældre. Det er bare dårlig stil..!!

  23. De følgende 9 brugere er enige:

  24. #2355
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,218

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Skraldemænd der ikke passer deres arbejde, fordi det er blevet vinter for første gang i 10 år, pisser mig af. Hvad gør man i norge?

    https://nyheder.tv2.dk/samfund/2024-...aedet-i-ringen
    Imod moderne fankultur
    djurlander's Avatar

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 4 users browsing this thread. (0 members and 4 guests)

Lignende emner

  1. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 334
    Sidste Meddelelse: 10.03.11, 20:41
  2. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 16
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 319
    Sidste Meddelelse: 16.06.10, 11:48
  3. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XV
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 363
    Sidste Meddelelse: 21.10.09, 08:46
  4. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIII
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 303
    Sidste Meddelelse: 06.01.09, 18:38
  5. Svar: 10
    Sidste Meddelelse: 06.10.04, 21:14

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •