Side 17 af 158 FørsteFørste ... 7141516171819202767117 ... SidsteSidste
Viser resultater 241 til 255 af 2370

Emner: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

  1. #241
    Tilmeldingsdato
    Feb 2009
    Indlæg
    304

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    http://ekstrabladet.dk/nyheder/politik/danskpolitik/article
    ›I skal da ikke indføre en skid p*khoveder: 1641199.ece


    ›Salafister pisser mig i den grad af.

    Nu har jeg ikke sat mig 100% ind i Sharia-lovgivningen.
    Men ender det med at jeg som kvinde vil få X-antal piskeslag, hvis jeg vælger at gå beruset i Nord-Vest iklædt Europæisk fest tøj uden tørklæde?
    Hvad hvis jeg kører i bil gennem Tingbjerg? Eller vælger at sige en muslimsk mand imod?
    Det er fandeme for langt ude.


    (Jokes frabedes!)
    FC København - Chelsea FC - Real Madrid CF
    Jeg er fan af købehold.
    Ægte plastik fan der åbenbart ville skifte til et andet hold, hvis der ikke længere er penge i kassen.
    Danish Rebel's Avatar

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #242
    Tilmeldingsdato
    Dec 2004
    Indlæg
    917

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Jeg prøver at gøre dette upolitisk.

    Politkens vinkel på fangeudvekslingen mellem Palæstina og Isreal pisser mig lidt af.

    Det kan godt være at den israelske soldet viser tegn på underernæring, er begejstret og faren er glad og der tilmed var jubel (og det hele dokumteres sikkert her) og det er da skønt at han ikke sidder til fange mere.

    Men så meget reportage om 1 mand, mens 1027 palæstinensiske fanger bliver behandlet i en artikel.

    Alle 1028 mand/kvinder har siddet til fange, de er alle blevet løsladt og de glæder alle sig helt sikkert lige meget til komme hjem hvor folk glæder sig lige meget til at se dem. Behandle dem ens.

  4. De følgende 2 brugere er enige:
    MCN, Ras

  5. #243
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    3,550

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    ››Salafister pisser mig i den grad af.

    ›Nu har jeg ikke sat mig 100% ind i Sharia-lovgivningen.

    Det har fundamentalisterne sikkert heller ikke, så bare rolig. ;) Er der ikke noget om at Sharia kun gælder for muslimer?

    mvh
    Martin CX

  6. #244
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    1,899

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    ›Jeg prøver at gøre dette upolitisk.

    ›Politkens vinkel på fangeudvekslingen mellem Palæstina og Isreal
    ›pisser mig lidt af.

    ›[URL="http://politiken.dk/udland/ECE1425210/loesladt-soldat
    ›Det kan godt være at den israelske soldet
    ›-viser-tegn-paa-underernaering/"]viser tegn på
    ›[URL="http://politiken.dk/udland/ECE1424820/gilad-shalit-ha
    ›r-foedderne-paa-israelsk-jord-efter-fem-aars-tilfangetagelse/&qu
    ›[URL="http://politiken.dk/udland/ECE1424663/far-til-israels
    ›underernæring[/URL], ot;] er begejstret[/URL] og
    ›k-soldat-det-er-den-lykkeligste-dag-i-mit-liv/"]faren er
    var jubel
    en artikel.

    ›Alle 1028 mand/kvinder har siddet til fange, de er alle blevet
    ›løsladt og de glæder alle sig helt sikkert lige meget til komme
    ›hjem hvor folk glæder sig lige meget til at se dem. Behandle dem
    ›ens.
    Det her kommer til at at lyde meget racistisk uden at det egentlig er tænkt sådan!!

    Men denne ene mand tilhører den vestlige verden... de 1028 tilhører den 3. verden...

    Et andet eks. en bus forulykker på vej til ski i Alperne.. der dør nogle stykke rog vi går i selvsving over det og kørehviletider mv.
    Dagligt forekommer langt værre buskatastrofer rundt om i verden.. som ikke engang nævnes med en linie..
    Der dør dagligt flere tusinde af underernæring og tilhørende sygdomme i Afrika.. jo jo vi samler ind og så er samvittigheden klaret, eller de 100 kr. til Unicef eller hvem det nu er der får pengene.

    Pointen er bare at det er mennesker fra nogle lande med en levestandard så langt fra vores at vi ikke kan forestille os det og i realiteten heller ikke har lyst til at gøre det, og på den måde bliver de ligegyldige for den brede befolkning.

    Jeg håber I forstår på trods af manglende formuleringsevner.

    Mattsson #1988
    "Naaaj, der er ikke tale om gummiben, det har der ikke været på noget tidspunkt og det bliver der ikke igen"
    Mattsson#1988's Avatar

  7. De følgende 3 brugere er enige:

  8. #245
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    726

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    DPM i den grad A at jeg flere gange har tabt min iPhone (både fra cykel og i løb) men den eneste gang jeg taber den, siddende ved et skrivebord smadrer glasset i 1000 stykker

    DPM også A at det sker 10 dage før 4s release. Kunne jeg ikke bare ha ventet 14 dage med at smadre den???

  9. #246
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,550

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    DPM i den grad A at jeg flere gange har tabt min iPhone (både fra cykel og i løb) men den eneste gang jeg taber den, siddende ved et skrivebord smadrer glasset i 1000 stykker

    DPM også A at det sker 10 dage før 4s release. Kunne jeg ikke bare ha ventet 14 dage med at smadre den???
    Jeg tror det er en produktionsfejl hos Apple. Så vidt jeg har forstået, så går utrolig mange iPhones netop i stykker lige omkring lanceringen af den næste udgave. Specielt de telefoner der er forsikret.

    Det er naturligvis et utroligt uheld og har ikke noget at gøre med, at folk er nogle bedrageriske fuskere uden moral.

    Jeg tabte min iPhone 3GS på vej hjem fra Parken i december 2 uger inden min totalforsikring løb ud og kort efter 4'eren blev lanceret. Jeg fik den heldigvis igen, for jeg ville ikke have nydt at melde det til forsikringen, og ligne den store svindler :-)

    Og bare lige for en god ordens skyld, så er det overhovedet ikke en beskyldning mod Yours Truly, men blot fordi jeg både er forarget og underholdt over de totalt afslørende statistikker over skadesanmeldelser.

    ougar
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

  10. De følgende 3 brugere er enige:

  11. #247
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    726

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    ›Og bare lige for en god ordens skyld, så er det overhovedet ikke
    ›en beskyldning mod Yours Truly, men blot fordi jeg både er
    ›forarget og underholdt over de totalt afslørende statistikker
    ›over skadesanmeldelser.

    ›ougar

    Tak. Jeg kan så i den forlængelse fortælle at jeg ikke har forsikring på min telefon da jeg har købt den brugt på den blå avis da jeg nægter at ryge i teleselskabernes forbrugsfælder. Og jeg rent faktisk var meget glad for min telefon. Nu har jeg af egen lomme købt en ny telefon. Denne gang en 4 (uden s) selv om jeg er gear freak ikke har røven fuld af penge. Jeg finder det selv forageligt at folk snyder så vi andre bliver mistænkeliggjort. Jeg har hørt på meget lort i dag om det. Rent faktisk bruger jeg min telefon rimelig meget og bare tanken om jeg de næste 4 dage skal vente på min nye telefon gør mig næsten panisk. Det er i den grad angstprovokerende. (Måske emne til ny slags tråd, hvad gør dig angst?)

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #248
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    809

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Denne situation og udviklingen frem til den PISSER MIG I DEN GRAD AF!! SAVNER ALLEREDE MINE UDEBANETURER!!!! :´(

  14. De følgende 2 brugere er enige:

  15. #249
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,694

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Den efterhånden omsiggribende tilsidesættelse af almindelig normal adfærd, når det kommer til omstyrtelse af diverse diktatorer og andet skidtfolk.
    Kunne man (og her menes os, der ikke har været direkte berørt) ikke nøjes med at fejre undergangen af deres regimer i stedet for decideret at fejre deres drab, som var det en scoring i overtiden, og kunne vi venligst slippe for at få tværet billeder af deres ydmygede lig, videoer af dem tigge om nåde og lignende i fjæset. Det bevæger sig højst ned på bemeldte banditters niveau.

    Ja, jeg er klar over, at jeg blot er en gammel blødsøden idiot, men ovenstående er altså fint foreneligt med ikke at ønske Saddam tilbage, bare hvis nogen skulle være i tvivl.
    Mvh.
    Morten


    Álvaro er verdens flinkeste mand
    bekræftet af Lønstrup d. 27/1-2004
    Spejder fra Mars's Avatar


  16. #250
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    390

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Skiftet til vinter-/normaltid pisser mig voldsomt af i dag. Primært fordi det er aldeles komplet bælgravende mørkt allerede kl. 17.30, og dels fordi man på så brutal vis, bliver mindet om vinteren er lige rundt om hjørnet.
    Senior Procrastinator

  17. De følgende 7 brugere er enige:

  18. #251
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    836

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    ja, for satan, jeg kunne knap se en hånd frem for mig, da jeg skulle grave pastinakker kl 17!

    Så er det en ringe trøst, at man kan se en anelse mere om morgenen:/

  19. #252
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    836

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Det nyeste skud fra afgiftspakken pisser mig af. Jeg vil gå ud fra, at der sidder masser af folk, der ved både meget og meget mere end os andre om emnet til at rådgive.

    Til at starte med: Der er da ingen gas (eller olie) forbrugere, der vil fyre mindre, pga. en afgiftsforhøjelse på 100kr. Ej heller virker det særligt rentabelt at forsøge at få NOx-udledningen ned fra fyret.

    http://www.dr.dk/Nyheder/Politik/201...7.htm?rss=true

    Man skal jo ikke have fulgt vanvittigt meget med i de små klasser i skolen før man er klar over, at en af de værste syndere - om ikke den værste i nogle områder - er brugen af brændeovne, når det drejer sig om partikelforurening (og specielt den størrelse som nu skal afgiftes).

    Men ok, det passer jo ikke ind i den almene klima-miljø agenda.

    Jeg brækker mig.

  20. De følgende 2 brugere er enige:

  21. #253
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,589

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Folk der tomgangssnakker højt til sig selv.

    "ladmignuse hvor er min pung, nå ja i tasken så må jeg hellere få fundet den tyver til manden" og "ja, jeg må jo nok hellere få noget at spise, hvad har de i dag, neeej DET ser lækkert ud mon ikke jeg skulle prøve det" osv. osv.

    Hold nu KÆFT, jeg er så pisseligeglad med hvad der forgår i skallen på dig!
    Alcohol gives you the ambition to do anything, while simultaneously taking away your ability to do so.
    Pabres's Avatar


  22. #254
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    267

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    ›Folk der tomgangssnakker højt til sig selv.

    ›"ladmignuse hvor er min pung, nå ja i tasken så må jeg
    ›hellere få fundet den tyver til manden" og "ja, jeg må
    ›jo nok hellere få noget at spise, hvad har de i dag, neeej DET
    ›ser lækkert ud mon ikke jeg skulle prøve det" osv. osv.

    ›Hold nu KÆFT, jeg er så pisseligeglad med hvad der forgår i skallen på dig!

    Så enig!

    Især idiotiske kolleger i storrumskontorer.

    "Hm, hvor kan jeg nu have gemt det brev, jeg må hellere ringe til IT, gad vide nu hvor jeg lagde telefonen, hmmmm, bum bum, sikke hurtigt tiden går og det er snart frokost..."

    Vi er sådan set nogen der prøver at arbejde.

    Og skrive indlæg på Sidelinien, selvsagt.

  23. Den følgende bruger er enig i dette:

  24. #255
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    1,200

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    At ingen danske kanaler gider at sende nogen af dagens kvalifikationskampe, men istedet efterlader også med røv-syge venskabskampe.

    Nå, i det mindste kan man da så få lidt goodwill hos kæresten, ved at afstå fra en landskamp...
    While them that defend what they cannot see
    With a killer’s pride, security
    It blows the minds most bitterly
    For them that think death’s honesty
    Won’t fall upon them naturally
    Life sometimes must get lonely

  25. De følgende 6 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 334
    Sidste Meddelelse: 10.03.11, 20:41
  2. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 16
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 319
    Sidste Meddelelse: 16.06.10, 11:48
  3. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XV
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 363
    Sidste Meddelelse: 21.10.09, 08:46
  4. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIII
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 303
    Sidste Meddelelse: 06.01.09, 18:38
  5. Svar: 10
    Sidste Meddelelse: 06.10.04, 21:14

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •