Side 20 af 158 FørsteFørste ... 10171819202122233070120 ... SidsteSidste
Viser resultater 286 til 300 af 2366

Emner: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

  1. #286
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    1,200

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    ›Netop den funktion er nu faktisk i Outlook - i hvert fald
    ›udgaven til Mac:

    Oh! Den er ikke at finde på mit Outlook på arbejdet.

    Om det så skyldes, at det er en PC, eller at det er en (tilsyneladende) uopdateret version af Outlook vi har, skal jeg dog ikke kunne sige(selvom det sidste vel synes mest sandsynligt).

    /SImon
    While them that defend what they cannot see
    With a killer’s pride, security
    It blows the minds most bitterly
    For them that think death’s honesty
    Won’t fall upon them naturally
    Life sometimes must get lonely

  2. #287
    Tilmeldingsdato
    May 2002
    Indlæg
    3,432

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    ››Anyway, det pisser mig af, at jeg nu bliver nødt til at udstyre
    ››min smukke gamle racerramme med freaking grimme reflekser på alle
    ››leder og kanter. Havde man kunnet få nogen, der ikke flækker for
    ››et godt ord, og som så pæne ud, ville det være til at bære. Men
    ››dem man kan få er jo øjensynligt lavet i Dansk Blindesamfunds
    ››regi.

    ›Jeg har fået nogen hos DaVinci cykler på et tidspunkt - 1x6cm ca.
    ›med afrundede hjørner. De er faktisk ikke så grimme at man vælter
    ›sin schlyggel.

    Jamen tak for tippet. Det vil blive tjekket ud.
    I øvrigt mener jeg at hele København minus de største indfaldsveje skal være 30 km/t-zone

  3. #288
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    471

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Artikler som denne pisser mig af! Ha' i det mindste lidt kildekritik, for guds skyld... Jeg kunne forstå, hvis det var blevet overhørt af Higuain selv, hans agent eller sviger bror, men selv at drage konklusioner som denne - det er helt håbløst. Generelt er jeg træt af de Madrid - og Barcelona-baserede aviser, som prøver at splid med historier som denne. Det er især synd for de spillere, det går ud over. Føj hvor jeg hader den slags journalistik!

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #289
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    1,144

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    ›››Anyway, det pisser mig af, at jeg nu bliver nødt til at udstyre
    ›››min smukke gamle racerramme med freaking grimme reflekser på alle
    ›››leder og kanter. Havde man kunnet få nogen, der ikke flækker for
    ›››et godt ord, og som så pæne ud, ville det være til at bære. Men
    ›››dem man kan få er jo øjensynligt lavet i Dansk Blindesamfunds
    ›››regi.
    ››
    ››Jeg har fået nogen hos DaVinci cykler på et tidspunkt - 1x6cm ca.
    ››med afrundede hjørner. De er faktisk ikke så grimme at man vælter
    ››sin schlyggel.

    ›Jamen tak for tippet. Det vil blive tjekket ud.

    Du er løbet tør for PM plads, så nu får du lige billedet her:



    Uploaded with ImageShack.us

  6. #290
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    1,200

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Fyrværkeri. Det larmer, lugter og forurener.

    Og de 4 1/2 minuts, næh-hvor-er-det-dog-nydeligt fra kl. 24.00 nytårsaften, kan ingenlunde kompensere for de flere ugers belastning det er at skulle have naboens idiot-søn rendende rundt og smide kanonslag i vores baggård.

    /Simon
    While them that defend what they cannot see
    With a killer’s pride, security
    It blows the minds most bitterly
    For them that think death’s honesty
    Won’t fall upon them naturally
    Life sometimes must get lonely


  7. #291
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,155

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Den kommunalt organiserede indsamling af storskrald pisser mig af. Det må jo koste spidsen af en jetjager at få de mange vogne med mandskab rundt i hele kommunen hver anden torsdag, og hvad er det hele så værd, når de alligevel ikke tager selv de mest oplagte ting med!?

    Reklamer skal bundtes så sirligt, at ingen orker besværet. Et lysstofrør er åbenbart farligt for de stakkels skraldefolk, for det bliver i hvert fald liggende. En jernstolpe kunne de åbenbart heller ikke løfte med de tynde arme, for den ligger også tilbage. Jeg har senest erfaret, at det skyldes, at den er længere end 1,00 meter. Jamen, det er jo komisk. Indsamling af storskrald, men ikke større end 1,00 meter!? Så er det jo ikke storskrald.

    Ffs hvor latterligt.
    Mvh.
    Maarum

    Angreb: Kolfuss Glasbein (Reykjavik) -- Mfumle Notembo (Alkmaar)
    Midt: Inge Bjørnebrygg (Lyn) -- Heinz Niemahls (R/W Essen) -- Nema Talenta (NK Rijeka) -- John Longshot (Motherwell)
    Forsvar: Sebastian Altmann (Salzburg) -- Manuel Carta Roja (Mallorca) -- Gulbis Panikaa (Tallinn) -- Andreas Chanslöst (IFK)
    Målmand: Droop van Saebehand (Willem II)

  8. De følgende 5 brugere er enige:

  9. #292
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    836

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    ›Den kommunalt organiserede indsamling af storskrald pisser mig
    ›af. Det må jo koste spidsen af en jetjager at få de mange vogne
    ›med mandskab rundt i hele kommunen hver anden torsdag, og hvad er
    ›det hele så værd, når de alligevel ikke tager selv de mest
    ›oplagte ting med!?

    ›Reklamer skal bundtes så sirligt, at ingen orker besværet. Et
    ›lysstofrør er åbenbart farligt for de stakkels skraldefolk, for
    ›det bliver i hvert fald liggende. En jernstolpe kunne de åbenbart
    ›heller ikke løfte med de tynde arme, for den ligger også tilbage.
    ›Jeg har senest erfaret, at det skyldes, at den er længere end
    ›1,00 meter. Jamen, det er jo komisk. Indsamling af storskrald,
    ›men ikke større end 1,00 meter!? Så er det jo ikke storskrald.

    ›Ffs hvor latterligt.

    I forlængelse deraf er selve husholdningsaffaldsindsamlinge n fra HCS jo også til at brække sig over. Jeg er klar over, at der må sættes en grænse for, hvor meget man kan få fjernet for det beløb der betales, at firmaet har en kontrakt med kommunen og derfor ikke vil ordne mere end nødvendigt osv, men at jeg hver evig eneste uge skal have skideballe og/eller afpresses til at sætte sodavand m.m. ud som bestikkelse er sgu en skandale.

    Ja, min pose er temmelig fyldt, ja, vi er vist en gennemsnitlig størrelse husstand, ja, min søn producerer 1 mio. bleposer om ugen, og nej, derudover laver vi ikke mere affald end nødvendigt.

    Til gengæld kan enhver så se, at poserne er ca. ½ meter kortere, end skraldeburet er beregnet til. MYSTISK!

  10. #293
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    1,498

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    I forlængelse deraf er selve husholdningsaffaldsindsamlinge n fra HCS jo også til at brække sig over. Jeg er klar over, at der må sættes en grænse for, hvor meget man kan få fjernet for det beløb der betales, at firmaet har en kontrakt med kommunen og derfor ikke vil ordne mere end nødvendigt osv, men at jeg hver evig eneste uge skal have skideballe og/eller afpresses til at sætte sodavand m.m. ud som bestikkelse er sgu en skandale.

    Ja, min pose er temmelig fyldt, ja, vi er vist en gennemsnitlig størrelse husstand, ja, min søn producerer 1 mio. bleposer om ugen, og nej, derudover laver vi ikke mere affald end nødvendigt.

    Til gengæld kan enhver så se, at poserne er ca. ½ meter kortere, end skraldeburet er beregnet til. MYSTISK!
    Årh, du har det sgu nemmere end mig, hos mig tager de ikke imod bestikkelse, jeg har forsøgt mig med øl, cider, slik etc. uden held.
    Der er kun 3 muligheder, for dig nu:
    1. bestil en større skraldespand, så meget dyrere er det vist ikke (uden at vide det)
    2. smut på borgerservice, der kan du købe nogle 'smarte' skraldeposer, som skraldemanden gerne tager med, de koster 35kr. pr. stk.
    3. tag på genbrugspladsen med dine bleer, de må gerne afleveres i småt brandbart (det siger min lokale genbrugsplads-sjakbajs).

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #294
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    836

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    FFS!

    Midt i den kommende januarsmalhals får jeg så at vide af min mor, at de 1000kr vi fik i tillægsjulegave, dem kunne vi da bare smide i det sorte hul, istedet for at købe gaver, som de var ment til.

    Det er jo super, bortset fra, at vi egentlig var ganske tilfreds med de gaver vi fik af hende og pakkede op juleaften, og at madame lidt undrede sig over, der ikke var et kort med, som der plejer.

    Pengene var i kortet, og oldefar har for længst smidt papiret fra aftenen i småt brandbart.
    ARGH!

  13. #295
    Tilmeldingsdato
    Feb 2006
    Indlæg
    1,943

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Kritiske myldretidsafgange, altså dem der passer med at folk kan nå på arbejde i københavn omkring kl. 9, med dsb og "OBS: kun et enkelt vogsæt". Forfanden spader!! Når i kører tre vognsæt sidder vi jo som sild i en tønde i forvejen - er i ude på at konvertere kystbanen til tokyos metro?
    - Christoffer

    I couldn’t become Green Lantern unless I was chosen by the Guardians of Oa, but given enough start-up capital and adequate research facility, I could be Batman.

  14. De følgende 2 brugere er enige:

  15. #296
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,589

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Juleaften havde Opholdsstedet Lindknud besøg af tyveknægte, der havde god tid til at stjæle værdier. Det har fået Forstander Christa Facondini til at blive vred, harm og tænke i nye baner med hensyn til sikkerhed

    Læs mere: http://vejen.lokalavisen.dk/det-er-s...#ixzz1iVuQVoeu
    Og

    Mest harm blev Christina Facondini, da det gik op for hende, at tyvene havde været inde på de anbragte børns værelser og stjæle værdier. Oven i købet pengene i børnenes sparegrise.

    "Det er frygteligt at lave indbrud uanset hvad. Men jeg synes altså det er meget lavt at stjæle fra anbragte børn. De har været inde på deres værelser og rode rundt. Man bliver enormt krænket, når der bliver rodet i private ting og jeg synes da at tyvene skal tænke over, at de gør sådan noget mod børn, der i forvejen har haft nok at slås med," siger Christa Facondini.

    Læs mere: http://vejen.lokalavisen.dk/det-er-s...#ixzz1iVukWGbm
    Tillykke indbrudssinker, Jeg håber fanme I har haft en god jul, og jeg håber endnu mere det bliver jeres sidste!
    Alcohol gives you the ambition to do anything, while simultaneously taking away your ability to do so.
    Pabres's Avatar


  16. #297
    CR er offline Munkene fra Freiburg
    Tilmeldingsdato
    Jan 2003
    Indlæg
    462

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Cyklisterne i og omkring Nørreport efter bilerne er forsvundet. At krydse - specielt på den vestlige side - som fodgænger er kun muligt, såfremt man frygtløst kaster ud mellem den cyklende horde, der absolut ikke holder tilbage for nogen, kommer fra alle sider og helt i fuld fart.

    Nå ja, det blev måske en smule dramatisk, men ffs. det pisser mig af at simple færdselsregler ikke overholdes, fordi den svage trafikant nu er blevet den stærke.

  17. De følgende 3 brugere er enige:

  18. #298
    cl-cph Slettet

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Det samme kan du sige om alle de tåbelige fodgængere på samme sted, som ikke tager hensyn til trafiklys, men vader umotiveret ud foran cyklisten, i den forventning at han selvfølgelig stopper op.

  19. De følgende 2 brugere er enige:

  20. #299
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    836

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Det pisser mig helt uhyrligt af, at jeg fik parkeringsbøde i dag.

    Ja, jeg trodsede alle bilhaterne og vovede mig ind til LIFE for at lave lidt forsøg med min ene 9. klasse. Og jo tak, jeg fik straffen prompte!

    Det absolut mest afpissende ved situationen er, at det skyldes min egen stupiditet, at jeg fik en note i forruden: Jeg valgte at sætte skiven til 14:15 selvom klokken var 12:03 da jeg parkerede. FLOT SINKE!

    *får trang til at skyde sig en kugle for panden*

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #300
    Tilmeldingsdato
    Feb 2006
    Indlæg
    1,943

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Jeg ved godt den skide station skal bygges helt om, men det pisser mig af at arbejdet dernede får hele huset til at dirre hele arbejdsdage ad gangen!
    - Christoffer

    I couldn’t become Green Lantern unless I was chosen by the Guardians of Oa, but given enough start-up capital and adequate research facility, I could be Batman.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 9 users browsing this thread. (6 members and 3 guests)

  1. DiabloDiego#15,
  2. Lundberg_aus_Lolland,
  3. Nygzen,
  4. SALT,
  5. scaleo,
  6. phillipo

Lignende emner

  1. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 334
    Sidste Meddelelse: 10.03.11, 20:41
  2. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 16
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 319
    Sidste Meddelelse: 16.06.10, 11:48
  3. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XV
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 363
    Sidste Meddelelse: 21.10.09, 08:46
  4. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIII
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 303
    Sidste Meddelelse: 06.01.09, 18:38
  5. Svar: 10
    Sidste Meddelelse: 06.10.04, 21:14

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •