Side 21 af 158 FørsteFørste ... 11181920212223243171121 ... SidsteSidste
Viser resultater 301 til 315 af 2366

Emner: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

  1. #301
    Tilmeldingsdato
    Apr 2006
    Indlæg
    647

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Det pisser mig af, at en fucking forstyrret mandsperson, skal sætte en hel by i beredskab fordi han ikke kan finde ud af, at det ikke er i orden at spørge 6 til 9-årige børn om de vil med hjem og se tv og spise slik hos ham.

    3 gange siden fredag har han opsøgt børn, der heldigvis har sagt nej og løbet fra ham.

    Og så pisser det mig af, at politiet ikke er stand til at sikre vores børn.
    The knack of flying is learning how to throw yourself at the ground and miss.
    -Douglas Adams
    Hicks's Avatar

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #302
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    432

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    folk der ikke kan begå sig i trafikken, enten om det er på cykel, i bil eller på gåben
    er blevet en sport for mig at gi folk en skulder hvis de prøver at hoppe ind i metroen før vi andre er kommet ud :)


  4. #303
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,694

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Selvangivelsespis pisser mig noget så voldsomt af. Det meste skulle ryge på automatisk, men som vanligt er der nogle spader, der fucker op i noget obligationsindberetningshalløj (beklager fagtermerne), og så skal man selv sidde og rode med lortet igenigen. Jeg fatter hat af det, jeg interesserer mig endnu mindre for det, og jeg føler livsgnisten aftage med enorm styrke for hvert minut, jeg skal sidde og bakse med det lort. Find dog for helvede ud af, hvor mange I vil have af mine penge, tag dem og lad mig være i fred. AAAAAAAAAARGH!
    Måtte VP Securities i øvrigt bryde i brand og ikke blive hjulpet, fordi alle brandmænd sidder og glor på deres selvangivelser!
    Mvh.
    Morten


    Álvaro er verdens flinkeste mand
    bekræftet af Lønstrup d. 27/1-2004
    Spejder fra Mars's Avatar

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #304
    Tilmeldingsdato
    Feb 2010
    Indlæg
    373

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Min bank pisser mig af. Min bankrådegiver er arrogant og når det koster 35 kr. pr. side i et kontoudtog er der noget galt.
    - Joppe
    __________________________
    http://xkcd.com/386/

  7. #305
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    836

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Ekspedienten i Rema pisser mig så sygt af, at jeg for fremtiden overvejer at små-indkøbe et andet sted, selvom det er uhyre praktisk lige at parkere ved vuggestuen, smutte i Rema og så hente knægten. Rema (ihvertfald "min") er jo i forvejen et ret sløjt sted med et ofte sørgeligt klientel og personale, men....

    for helvede da! Én ting er drønhamrende belastende kunder med deres evindelige uopfindsomme kommentarer til det stakkels personale, men det kan da ikke passe, at jeg mens jeg snupper en kurv skal høre denne hjernedøde episode ovre fra kassen!:

    Overfrisk ekspedient: "Skal du have bon'en med?"
    Kunde: "nej tak"
    Overfrisk ekspedient: "Nå, kan du ikke trække den fra?"
    Lidt forfjamsket kunde: "eh, nej...."

    Grib nu ind og få det stoppet da!

  8. #306
    Tilmeldingsdato
    Jan 2003
    Indlæg
    106

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af FC Franni Se meddelelser

    Overfrisk ekspedient: "Skal du have bon'en med?"
    Kunde: "nej tak"
    Overfrisk ekspedient: "Nå, kan du ikke trække den fra?"
    Lidt forfjamsket kunde: "eh, nej...."

    Grib nu ind og få det stoppet da!
    Tja synes nu ikke at den du der nævner er så slem, et forsøg på at være morsom er da langt at foretrække fremfor de robotagtige ekspedienter jeg normalt oplever. Fra min tid som ekspedient kan jeg derudover meddele dig, at netop den kommentar får ekspedienten smidt i hovedet fra ca. hver tredje kunde.


  9. #307
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,694

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Okay, efter længere tids tilløb kan jeg nu ikke længere holde det tilbage, beklager.
    Levevis-reklamen får mit nyreudtræk til at stødkoge. Det er en helt igennem elendig idé at lave en katastrofeindsamlingssang og så udskifte diverse naturkatastrofer/hungersnød med klidposer, økologiske linser og lignende, og det gør det fandeme ikke bedre, når hovedparten synges af en eller anden øretæveindbydende Nasalfanden, der i sig selv kunne udløse lidt af en forceret naturkatastrofe herfra, selv om jeg primært består af hvide duer og fredstegn.
    Bemeldte nederdrægtige skodreklame fremkalder en pavlovsk reaktion i min ansigtsmimik (dog uden savl), og mange er gangene, hvor jeg har forstrukket en bred vifte af muskelfibre i forsøget på at hamre mute-knappen til lirekasseknap. DØ, Levevis! Dø i et virvar af giftige sprøjtemidler og tilsætningsstoffer akkompagneret af den lige så irriterende krampe fra Bueno-reklamen. Så skal jeg personligt yde musikalsk ledsagelse i form en gaffel på tallerken-/kridt på tavle-solo. ØØØØØØØV!!
    Mvh.
    Morten


    Álvaro er verdens flinkeste mand
    bekræftet af Lønstrup d. 27/1-2004
    Spejder fra Mars's Avatar


  10. #308
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    1,497

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Mobilproducenternes nye tiltag med mikro SIM-kort pisser mig. Hvor er det da bare inderligt åndssvagt, at man ikke bare kan sætte sit gamle SIM-kort over i en telefon der kræver sådan et kort, men i stedet skal have et nyt. Og hvor må det være irriterende, hvis telefonen skal til service, og man så ikke bare kan sætte kortet tilbage i sin gamle telefon mens man må undvære den anden. Hvorfor i alverden er det nu nødvendigt?

  11. De følgende 2 brugere er enige:

  12. #309
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    126

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Den ene vej er det vel ret nemt at fikse...

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #310
    Tilmeldingsdato
    Feb 2009
    Indlæg
    304

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    DPMA at jeg skulle spise en kedelig rugbrødsmad til frokost i dag. Jeg havde efterladt et stort stykke hjemmelavet pizza i køleskabet fra i går. Det forsvandt i løbet af natten. Hvor er det dejligt at bo hjemme.....
    FC København - Chelsea FC - Real Madrid CF
    Jeg er fan af købehold.
    Ægte plastik fan der åbenbart ville skifte til et andet hold, hvis der ikke længere er penge i kassen.
    Danish Rebel's Avatar

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #311
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    301

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Den nye Stimorolreklame, hvor der er en der går igang med noget cut'n'move-agtigt rap i en forelæsningssal, irriterer mig voldsomt.
    Vig bort uduelig reklamefolk.


  17. #312
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Det pisser mig af, at når 6eren har valget mellem flere forskellige kampe vælger de ni gange ud af ti den samme klubs opgør, hvis de spiller – og i den forbindelse er det ligemeget hvor langt holdet er fra en ChL-plads (for da slet ikke at tale om titlen ...). Og lige så ligemeget om der er hold med noget mere på spil, som er i aktion.

    For fanden, I dækker en liga, 6'eren. I laver ikke klub-tv. I hvert fald ikke i teorien.

    mvh,
    -smølle

  18. De følgende 13 brugere er enige:

  19. #313
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Og mere tv.

    Bet24 TV. Hvor er det sølle, 3+.

    Først en lang reklameblok, så en lang infomercial for en bookmaker, så flere reklamer. Som om jeres ChL-optakter med en lang stribe in-jokes og træden vande ikke stank nok allerede. Ynkeligt.

    mvh,
    -smølle


  20. #314
    Tilmeldingsdato
    May 2008
    Indlæg
    87

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    At Noma ikke får sin tredje Michelinstjerne...
    Jeg er hermed af den overbevisning, at Michelinguidens bagmænd er en forsamling pigefornærmede småbørn, der på trods af at være ophavsmænd til en liste, hvor integriteten burde være i højsædet, alligevel laver en åndsvag trodsreaktion mod Pellegrinolisten. Seriøst jeg har mistet respekten for den guide!

  21. #315
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    174

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Det pisser mig af at Parken bliver ved med at malke os tilskuere. Denne gang med en 20 % prisstigning på cola'erne. De gamle 50 CL er byttet ud med en mini udgave af 40 CL, til samme pris, 30 kr.- Da jeg ringede derind og brokkede mig høfligt, blev det begrundet med den nye sukker afgift .. som er på 6.1 %.. Det pisser mig af for vi 4 der står samme ligger i forvejen min. 3-400 kr.- pr. kamp på vand og pølser, samt vi betaler dyre domme for vores pladser i forvejen. Men ifølge ham jeg havde i telefonen skulle vi bare købe halvt så meget cola, så ville den gamle 50 CL komme igen.

    Og ja, 40 CL mod 50 CL lyder ikke af meget, men kan lige love for at der er forskel.
    "Copenhagen have one of the best homefans in europe, and there hooligans was crazy when we were in copenhagen. When they got a throw in, the fans got mental, when they won a tackle it sound like a goal was scored, great team great fans."
    - En imponeret fan fra Grækenland.
    Fissan's Avatar

  22. De følgende 2 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 5 users browsing this thread. (0 members and 5 guests)

Lignende emner

  1. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 334
    Sidste Meddelelse: 10.03.11, 20:41
  2. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 16
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 319
    Sidste Meddelelse: 16.06.10, 11:48
  3. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XV
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 363
    Sidste Meddelelse: 21.10.09, 08:46
  4. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIII
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 303
    Sidste Meddelelse: 06.01.09, 18:38
  5. Svar: 10
    Sidste Meddelelse: 06.10.04, 21:14

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •