Side 24 af 158 FørsteFørste ... 14212223242526273474124 ... SidsteSidste
Viser resultater 346 til 360 af 2366

Emner: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

  1. #346
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,929

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af MCN Se meddelelser
    Nu ved jeg så ikke, hvordan min afpisning blev til at jeg kører midt ude på vejen og sejler rundt!! - har kørt på cykel i 30 år i kbh, så jeg er vandt til lidt af hvert på cyklen. Men det er jo ikke alle steder, hvor overhaling bare kan ske uden problemer eller potentiel nærkontakt mellem styrene (eksempelvis på Falkoner Alle), og det er her, at det er blevet kutyme at lade være med at bruge ringeklokken. Andre steder er der masser af plads. Men de steder, hvor det ikke er oplagt at overhale uden brug af klokke og med efterfølgende tilsvining -det pisser mig.
    Men hvilken effekt ville det så overhovedet have at ringe med klokken? Hvis du selv mener, at et ring med klokken vil få dig til at placere dig længere mod højre, så var du jo tydeligvis ikke korrekt placeret til at starte med.

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #347
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    317

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    I forlængelse af cykeldebatten så pisser det mig af at de selvudnævnte konger af cykelstien( Motionister på racercykler), uden en lovpligtig ringeklokke, mener de har ret til at råbe og skrige af mig.

    Bagfra, flyt dig og idiot er bare 3 eksempler fra de sidste par uger. Det er altså dig uden ringeklokke der er er idioten og hvis du absolut skal overhale og gøre opmærksom på det uden ringeklokke så prøv da at tale lidt pænt!!!!

  4. De følgende 9 brugere er enige:

  5. #348
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,155

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af PEPS Se meddelelser
    Bagfra, flyt dig og idiot er bare 3 eksempler fra de sidste par uger. Det er altså dig uden ringeklokke der er er idioten og hvis du absolut skal overhale og gøre opmærksom på det uden ringeklokke så prøv da at tale lidt pænt!!!!
    Men hvis nu du holdt til højre på cykelstien var der jo ingen grund til at råbe? :O)
    Mvh.
    Maarum

    Angreb: Kolfuss Glasbein (Reykjavik) -- Mfumle Notembo (Alkmaar)
    Midt: Inge Bjørnebrygg (Lyn) -- Heinz Niemahls (R/W Essen) -- Nema Talenta (NK Rijeka) -- John Longshot (Motherwell)
    Forsvar: Sebastian Altmann (Salzburg) -- Manuel Carta Roja (Mallorca) -- Gulbis Panikaa (Tallinn) -- Andreas Chanslöst (IFK)
    Målmand: Droop van Saebehand (Willem II)

  6. De følgende 9 brugere er enige:

  7. #349
    MCN er offline 1/11-06 - jeg var der!
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    832

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Øhh nej, på de cykelstier hvor det er besværligt at overhale kan man køre i sikkerhed for at undgå kantstenen, men når der skal overhales kan man trække en smule længere ind til siden således at den der vil overhale får mere plads. Det er det en ringeklokke skal bruges til.
    Efter endt overhaling kan den overhalede trække en smule længere ud i sporet. Og fucking nej, det er ikke ensbetydende med at fylde hele cykelstien!!

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #350
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    1,497

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Jeg er nok lidt tvetydig i ringklokkedebatten. På den ene side så kan jeg selv godt finde på at køre forbi en anden cyklist hvis der er plads uden at bruge ringklokken. På den anden side, så har jeg det egentlig bedst med at den forankørende ved jeg kommer. Ligeledes vil jeg også helst selv lige varsles, i stedet for pludselig at ane et forhjul ud af øjenkrogen hvor efter en pustende medcyklist smilende siger "jeg kan vist lige klemme mig forbi" (eller en af de allerede nævnte eder). En cyklist der overrasker mig ved en overhaling gør mig også febrilsk, og jeg kan godt komme til at svinge lidt af den grund.

    Alle der cykler ved godt, at man ikke kan holde en lige linie hele tiden. Så er der glasskår på stien man vil udenom. Så er der en rist, så er der et McDonalds papbæger osv. Ting man ikke gider cykle over og derfor naturligt tager et sving til venstre. Der er det ikke altid man lige får orienteret sig.

    Jeg hælder derfor mest til at være enig med MCN, selvom jeg også kan følge andres synspunkter. Der er vel plads til os alle på cykelstierne så et enkelt ring med klokken skader nok ikke.

    Men vi kan vel alle blive enige om, at de mest afpissende cyklister (i denne debat forstås) er dem der tager det som en personlig fornærmelse, at man ringer med klokken. Dem der tror at klokken siger "flyt dig for helvede".

  10. De følgende 6 brugere er enige:

  11. #351
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    546

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Liam Gallagher pisser mig af. Alene hans selvfede, sløje tilstedeværelse kan få mig til at ønske, at Man City ikke bliver mestre. På 20. år skal vi høre ham bræge de samme fire floskler. Hvor er det dog ulideligt.

    De banale stikpiller til storebror, hehelol, og den konstante selvhævdelse giver indtrykket af en retarderet med et sind som en 12-årig. Se mig, jeg er City-fan.

    Shit Liam, sidst du var cool, vandt Blackburn the premiership! Du røg i League 1 før Leeds. Now piss off
    and oh how we danced

  12. De følgende 8 brugere er enige:

  13. #352
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Mens DBU's nedrykning af Lyngby naturligvis fryder mig, så pisser det mig solidt af at den afgørelse pinedød skulle træffes og offentliggøres nu, hvor vi er halvvejs gennem den sidste runde af turneringen.

    Det er sgu ikke urimeligt at håbe på at et desperat Lyngbyhold, der endnu ikke er rykket ned, ville give deres yderste for at få point mod Farum her på lørdag.

    Og det er ikke ligefrem usandsynligt at deres vilje til at stritte imod helt naturligt er en del mindre, nu de ved at det er pointeløst.

    For blot at nævne den mest indlysende af de potentielle skævvridninger der kommer af at Lyngby nu kan tage på sommerferie.

    Og så er det i øvrigt total science fiction, at DBU skulle have nogen som helst interesse i at Farum skulle blive mester frem for os. Hvorfor skulle de dog det. Jeg kunne ikke drømme om at antyde det. De har bare ikke brugt den kollektive forstand overhovedet. Og det er deprimerende på en anden og lige så reel måde.

    Heldigvis er Lyngbys totale håbløshed med til at løse op for de værste skævheder (sammen med at Horsens, der spillede 0-0 mod dem da de stadig havde noget at spille for, allerede har deres Europa League-plads på det tørre). Men for helvede da. Vent med at afgøre eller offentliggøre det der til sæsonen er slut. Og tak for lort på lørdag, DBU.

    mvh,
    -smølle


  14. #353
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,155

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Beklager at skulle være så indebrændt. Men BBB fungerer simpelthen så elendigt efter opgraderingen, at det snart ikke længere er umagen værd at bruge tid på. Man smider et nogenlunde veltimet shout og effekten er efterhånden mere reglen end undtagelsen: fastfrysning. Så kan man ellers lukke browseren komplet ned og langsomt få logget på igen. Nå, dér var det fine shout så, 8 linier nede og nu helt uaktuelt og endda med et par svar på, som man så ikke nåede at reagere på. Desuden er shoutboksen på det nærmeste ødelagt af den underlige skriftstørrelse, der gør, at halvdelen af indlæggende er ulæselige. Alt i alt er det blevet jammerligt ringe i forhold til før :-(
    Mvh.
    Maarum

    Angreb: Kolfuss Glasbein (Reykjavik) -- Mfumle Notembo (Alkmaar)
    Midt: Inge Bjørnebrygg (Lyn) -- Heinz Niemahls (R/W Essen) -- Nema Talenta (NK Rijeka) -- John Longshot (Motherwell)
    Forsvar: Sebastian Altmann (Salzburg) -- Manuel Carta Roja (Mallorca) -- Gulbis Panikaa (Tallinn) -- Andreas Chanslöst (IFK)
    Målmand: Droop van Saebehand (Willem II)


  15. #354
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,364

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    CV pisser mig vildt og voldsomt af..
    - Vi holder dem nede på to måske maks tre chancer. Det er fint nok forsvarsmæssigt. Og generelt er præstationen både defensivt og offentsivt godkendt, synes jeg.
    Din über klaphat!
    URBAN CREW - Fælles København
    Ace20's Avatar

  16. De følgende 4 brugere er enige:

  17. #355
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    434

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Det pisser mig af, at jeg ikke tegnede en konkursforsikring formedelst 20 kr. pr høvede, for familiens flybilletter hos Cimber Air. I stedet for en ekstra udgift på 80 kroner, kan jeg nu se 9000 bobs forsvinde ned i lokummet. Der er allerede investeret i nye flybilletter; jeg skal fandeme ikke sidde her i København og være sur i tre sommeruger. Men i dag bruger jeg resten af dagen på at slå mig selv i skallen med noget meget hårdt. Øv, mand!
    Sidst redigeret af ryet : 03.05.12 kl. 21:28


  18. #356
    Tilmeldingsdato
    May 2008
    Indlæg
    87

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Selvom det sikkert er nævnt uendeligt mange gange før, bliver jeg simpelthen
    lige nødt til at komme med den igen: FUCK HVOR ONSIDE PISSER MIG AF...

    Nyhedsoverskriften ” Brøndby-Silkeborg 3-2: Monsteret Makienok moste SIF”
    er jo simpelthen så irriterende sensationsliderlig og usaglig, at man bare tager
    sig til hovedet - det eneste monster, der er over makienok, er sgu da hans
    udseende.

    Desuden satte et særdeles veloplagt DR-team i den grad onsides elendige
    kampdækning i relief.

  19. De følgende 10 brugere er enige:

  20. #357
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    672

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Det pisser mig grandiost af at Viasat har sat deres klamme fodboldhånd på rettighederne til Premier League, så vi i de næste mange år skal være indlagt til at se deres talentløse dækning af fodbold.

    Grrrrrrrrrr!!!
    Derfor er jeg veldig stolt av laget mitt!
    niknik's Avatar


  21. #358
    Tilmeldingsdato
    Oct 2010
    Indlæg
    193

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Det pisser mig af, at jeg har to eksaminer i træk, hhv mandag og tirsdag. Én ting er, at jeg siden semestret sluttede så kun har haft fire dage til sammen til at læse op til dem. Men det, der egentlig pisser mig af er, at jeg så ikke har tid til at tage med til Haderslev, selvom det garanteret bliver en fed oplevelse og der er gratis transport. For HELVEDE, det gør mig harm. Læser eksamensplanlæggerne ikke FCK's kampprogram, eller hvad?!

    Edit: Som om det ikke var nok, har jeg søreme også en eksamen morgenen efter kampen mod Silkeborg. FFS!
    Sidst redigeret af Søndergaard : 12.05.12 kl. 11:39

  22. De følgende 2 brugere er enige:

  23. #359
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    309

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Claus Steinlein pisser mig voldsomt af. Manden er jo jubel-idiot med jysk accent.
    http://kanalsport.dk/indslag/glen-ri...fcm-naeste-aar

  24. De følgende 4 brugere er enige:

  25. #360
    Tilmeldingsdato
    Aug 2002
    Indlæg
    114

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    DPMA at det er så lang tid siden at en kommentator gik amok over en FCK-scoring som tilfældet er i denne video :

    http://www.youtube.com/watch?v=4vExr...F3SHd26gQY55VQ

    Eller også ville jeg bare dele 50 fantastiske sekunder med jer...

    - a.nyholm
    In the land of the blind,
    the one-eyed man is king

  26. De følgende 2 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 334
    Sidste Meddelelse: 10.03.11, 20:41
  2. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 16
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 319
    Sidste Meddelelse: 16.06.10, 11:48
  3. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XV
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 363
    Sidste Meddelelse: 21.10.09, 08:46
  4. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIII
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 303
    Sidste Meddelelse: 06.01.09, 18:38
  5. Svar: 10
    Sidste Meddelelse: 06.10.04, 21:14

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •