Side 25 af 158 FørsteFørste ... 15222324252627283575125 ... SidsteSidste
Viser resultater 361 til 375 af 2370

Emner: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

  1. #361
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,550

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af anyholm Se meddelelser
    DPMA at det er så lang tid siden at en kommentator gik amok over en FCK-scoring som tilfældet er i denne video :

    http://www.youtube.com/watch?v=4vExr...F3SHd26gQY55VQ

    Eller også ville jeg bare dele 50 fantastiske sekunder med jer...

    - a.nyholm
    Dog er det jo ikke en TV-kommentator men DR-sportens Henrik Liniger, der kommenterer kampen i "Sport i 3'eren" på P3. Den lyd er så lagt ind sammen med billeder fra 3+. Ikke fordi det ændrer din pointe, men i radio-reportager går de tit lidt mere amok, fordi de skal nå at beskrive så meget.

    ougar
    Sidst redigeret af ougar : 13.05.12 kl. 14:56
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #362
    Tilmeldingsdato
    Feb 2005
    Indlæg
    79

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    - at en topnærig sjoller har nakket min cykel i løbet af natten. For jeg elskede den cykel. Har haft den en del år og vi har været igennem mangt og meget. Sidste sommer faldt vi igennem et ormehul, endte i det svenske Narnia, hvor vi kite-surfede med en etbenede tyrannosaurus rex, kæmpede med lyssværd og nød en ganske underholdende 48 timers-powerpointmaraton angående det rumænske sprogs morfologi. Resten af den sommer levede vi på hinandens latter, betrådte den hvide verdens asfalt, hilste de spæde solstråler godmorgen og vi var de sidste til at vinke farvel, når byens kobbertage og sorte teglsten lå badet i solens røde afskedskys.

    ... måske ikke så faktuelt et minde, som et godt syretrip. Any who, hvis I støder på den, så los ham i bollerne og stik mig en pm. Dusør udloves. Måske.



    http://s1167.photobucket.com/albums/...rent=Cykel.jpg
    Vores endeløse dage er talte

  4. De følgende 5 brugere er enige:

  5. #363
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    2,309

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Jeg har slet ikke ord for hvor latterligt meget det pisser mig af at Nordsjælland snupper "vores" plads i Champions League. Det er fuldt fortjent, men hold nu kæft hvor er det dog fucking bittert når det er os der har skaffet lortet. Fuck!!!

  6. De følgende 6 brugere er enige:

  7. #364
    Tilmeldingsdato
    May 2002
    Indlæg
    3,432

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Mamus, da de fleste af os nok ikke aner hvordan du ser ud, ville det nok ha været smartere at dit ansigt var med på billedet, så vi ikke risikerer at antaste dig osv., hvis du nu sku ha fået din cykel tilbage.
    I øvrigt mener jeg at hele København minus de største indfaldsveje skal være 30 km/t-zone

  8. De følgende 2 brugere er enige:

  9. #365
    Tilmeldingsdato
    Feb 2009
    Indlæg
    304

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    FUCK NU AF ....... ARGH.......

    *dyb indånding* Jeg satte en dejlig nyindkøbt Faxe Kondi i køleskabet inden jeg tog til parken fordi jeg vidste at butikkerne har lukkede efter kampen og jeg gider ikke betale dobbeltpris for den samme kvalitet så jeg tænkte at jeg ville spare penge ved at købe den tidligere og så have noget at glæde sig til at komme hjem til (vejrtræknings-pause) MEN...... Da jeg så kom hjem havde tændt fjernsynet og ville finde min dejlige kolde Faxe frem og nyde aftens sejr fik jeg et chok. For min faxe var væk. Pist væk. Så denne fedladne mand min kære moder synes at vi skulle bo sammen med siden 99, der har sukkersyge grundet hans ekstra fedt, valgte at åbne (og drikke 95% af) MIN faxe. Den jeg havde købt og betalt med de penge, man i forvejen ikke har mange af som studerende, og som jeg glædede mig til at komme hjem til.

    Hvor er jeg dog arrig. Jeg ved ikke om jeg skal skrue ekstra højt op for min åbenbart satanistiske musik i disse timer, mens han ligger og sover. Eller om jeg skal begynde at skrive navn på alle de ting jeg har købt, som jeg ikke vil have skal indgå i hans sunde slanke-diæt som vi andre konstant skal høre for. En diæt der udover ikke at overholde det diætisten siger, også indeholder massere af light sodavand og en hel del chokolade. For alle ved jo at hvis bare du drikker et par liter light sodavand, så tager man ikke skade af en plade chokolade. >:-(


    Burde måske også være havnet i dagens I-landsproblem, som en irritation over stadig at vente på en lejlighed i KBH.
    FC København - Chelsea FC - Real Madrid CF
    Jeg er fan af købehold.
    Ægte plastik fan der åbenbart ville skifte til et andet hold, hvis der ikke længere er penge i kassen.
    Danish Rebel's Avatar

  10. De følgende 4 brugere er enige:

  11. #366
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    1,200

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af PEPS Se meddelelser
    ...
    Bagfra, flyt dig og idiot er bare 3 eksempler fra de sidste par uger. Det er altså dig uden ringeklokke der er er idioten og hvis du absolut skal overhale og gøre opmærksom på det uden ringeklokke så prøv da at tale lidt pænt!!!!
    Oprigtigt spurgt: hvordan kan du opfatte ‘ bagfra' i samme kategori som to andre? Det hænder, at jeg ikke kan få folk til at flytte sig med min lidt afdæmpede ringeklokke hvorfor jeg selv ynder at bruge 'bagfra' da det er kort og præcist. Det har nu aldrig været min hensigt at gøre folk sure med det, så jeg ville egentlig gerne høre, hvad der er så slemt ved det.
    Som nævnt mener jeg det er meget koncist, og det er jo lidt svært at nå en hel høflighedsfrase igennem.


    /Simon
    While them that defend what they cannot see
    With a killer’s pride, security
    It blows the minds most bitterly
    For them that think death’s honesty
    Won’t fall upon them naturally
    Life sometimes must get lonely

  12. #367
    Tilmeldingsdato
    Jan 2006
    Indlæg
    851

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    DPMA når folk hiver fire uger gamle indlæg, som er blevet uddebateret, frem igen uden at tilføje diskussionen noget nyt.

  13. #368
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    2,703

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    DPMA at FCK tabte føringen og smed alt på gulvet i de aller sidste kampe og ikke havde sammenhold og kampvilje til at ride stormen af.
    DPMA at FCK misser den direkte CL billet som vi selv har bidraget så meget til at få gjort mulig :-((((((
    Hislen af TorbenØ.


  14. #369
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    1,379

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Det pisser mig af, at man nærmest ikke kan se en video uden at alle på ens sociale netværk skal høre om det. Kamilla Jensen så noget om nogle katte, se med og LIKE. Fuck off.

    Nu skulle jeg lige se en scene fra Sideways, men det må jeg ikke, før jeg connecter med facebook. Nej, jeg gider ikke. Det rager sgu da ikke mine facebookbekendtskaber.
    Jeg er snart ved at være rigtig træt af, at privatlivets fred ikke længere er en selvfølge, men en luksus.

    ikkeudenfb.jpg

    Det nyeste tiltag, det der geotagge, er også skod. Så man ikke længere kan lyve om hvor man er. Og at man i chatten nu får en besked om, at beskeden er læst... Så kan man heller ikke lyve om det. Det her overvågningssamfund stresser mig.


  15. #370
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    1,144

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    At folk lægger sig "på hjul" bare fordi det blæser en anelse - og bliver der!. Så må du altså lige selv komme forrest og trække en gang imellem kammerat Rebecca.
    Sidst redigeret af Flerbizky : 01.06.12 kl. 19:23 Årsag: Stavefjel

  16. De følgende 12 brugere er enige:

  17. #371
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    836

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    I mangel af en tudetråd må jeg indrømme jeg får en blanding af sorg og raseri tårer i øjnene over alle aspekter af denne sag, men især videoklippet

    http://politiken.dk/indland/ECE16440...kke-rumme-amy/


  18. #372
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,272

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af FC Franni Se meddelelser
    I mangel af en tudetråd må jeg indrømme jeg får en blanding af sorg og raseri tårer i øjnene over alle aspekter af denne sag, men især videoklippet

    http://politiken.dk/indland/ECE16440...kke-rumme-amy/
    Det er godt nok grimme billeder når man ser to voksne mennesker slæbe afsted og gøre skade på et barn og politiet bare står og kigger på. Kommunen pakker sig senere ind under det var ok at udøve den form for magt mod barnet da politiet jo var tilstede og det derfor var ok:
    Kommune: Vi har handlet korrekt
    Næstved Kommune står imidlertid fast på at have handlet korrekt, siger børne- og kulturdirektør Per B. Christensen.

    »Vi ser selvfølgelig med alvor på, at Børns Vilkår melder os til politiet. Men politiet var til stede, og det er min opfattelse, at kommunen kun brugte den fornødne magt til at gennemføre det her«.
    KAUF’ ODER STERBE!!!
    jeske's Avatar

  19. #373
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    21

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af FC Franni Se meddelelser
    I mangel af en tudetråd må jeg indrømme jeg får en blanding af sorg og raseri tårer i øjnene over alle aspekter af denne sag, men især videoklippet

    http://politiken.dk/indland/ECE16440...kke-rumme-amy/

    Det værste ved videoen (ud over at se Amy blive tvangsfjernet) er at se politiets passivitet - de står og ser et voldeligt overgreb på et barn uden at gribe ind og beskytte pigen, som både dansk og international lov foreskriver.
    Børns Vilkår, som har anmeldt Næstved kommune til politiet for det brutale overfald, burde også melde de betjente der optræder på videoen for ikke at gribe ind og beskytte voldsofret (Amy).

    Føj Næstved kommune, det er for klamt!
    Det var en Strålende tid
    idunthor's Avatar

  20. De følgende 4 brugere er enige:

  21. #374
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    190

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    At BK Frem er rykket op, og nu skal spille divisionsfodbold igen.
    Denis Fucking Vavro


  22. #375
    Tilmeldingsdato
    May 2002
    Indlæg
    3,432

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    At Københavns cykelstier efterhånden er i så miserabel stand, at man mange steder ikke tør bruge sin gammeldags skrårørsmonterede gearskifter, fordi man er bange for at miste balancen når cyklen danser rundt under én.
    I øvrigt mener jeg at hele København minus de største indfaldsveje skal være 30 km/t-zone

  23. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 334
    Sidste Meddelelse: 10.03.11, 20:41
  2. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 16
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 319
    Sidste Meddelelse: 16.06.10, 11:48
  3. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XV
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 363
    Sidste Meddelelse: 21.10.09, 08:46
  4. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIII
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 303
    Sidste Meddelelse: 06.01.09, 18:38
  5. Svar: 10
    Sidste Meddelelse: 06.10.04, 21:14

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •