Side 26 af 158 FørsteFørste ... 16232425262728293676126 ... SidsteSidste
Viser resultater 376 til 390 af 2370

Emner: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

  1. #376
    UnaX er offline Nil Satis Nisi Optimum!
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    283

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    ... at HD-kanalerne er så langt efter i signalet end de almindelige kanaler. Det er specielt afpissende når man sidder og ser fodbold, som f.eks. i går. 10 sekunder før jeg ser Danmark score, kan jeg høre min overbo hoppe og juble. Det fratog jo al overraskelsen i det mål!
    'Don't forget boys, one Evertonian is worth twenty Liverpudlians.' - Brian Labone
    UnaX's Avatar

  2. De følgende 12 brugere er enige:

  3. #377
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    702

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Er du ikke glad for YouSees svar på denne rimelige kritik fra kunder, der med fuld pakke, YouSee-æske og Viasat Film læner sig op ad en regning på 700 kr/md:

    "Han skal bare være glad for, at han ikke ser IP-TV. Der kan være op helt til ti sekunders forsinkelse i forhold til det analoge signal." (YouSees pressechef Ib Konrad til en kunde, der brokker sig i forbindelse med forsinkelsen på digitalt kabel-tv)

    Så ja, jeg er glad - over at vi snart får fiber i lejligheden fra en konkurrent.
    Mvh,
    Bopa

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #378
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    1,144

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af Bopa Se meddelelser
    Er du ikke glad for YouSees svar på denne rimelige kritik fra kunder, der med fuld pakke, YouSee-æske og Viasat Film læner sig op ad en regning på 700 kr/md:

    "Han skal bare være glad for, at han ikke ser IP-TV. Der kan være op helt til ti sekunders forsinkelse i forhold til det analoge signal." (YouSees pressechef Ib Konrad til en kunde, der brokker sig i forbindelse med forsinkelsen på digitalt kabel-tv)

    Så ja, jeg er glad - over at vi snart får fiber i lejligheden fra en konkurrent.
    Link til ovenstående?

  6. #379
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    702

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af Flerbizky Se meddelelser
    Link til ovenstående?
    Ikke at det er så svært at finde...*himler over Googleudfordrede*

    http://ekstrabladet.dk/nationen/article1776089.ece
    Mvh,
    Bopa

  7. #380
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    1,144

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Tak.. Og så alligevel....

  8. De følgende 2 brugere er enige:

  9. #381
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    2-3 sekunder min bare, Ib Konrad (Ku' dine forældre ikke li' dig??)...

    Ligesom UnaX så gik min overbo også helt amok da DK udlignede mod Tyskland. Jeg fattede bare ikke lige, at det var af dén grund før 8-10 sekunder efter, da målet så kom hos mig. Men så var min jubel jo sådan lidt... "Meh..." :P

  10. De følgende 2 brugere er enige:

  11. #382
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    403

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    DPMA af nogle elendige kinesere har hacket min Diablo3 konto, og ikke bare solgt alle mine ting, men også klaret at give det gode draagaak navn et dårligt ry i chatten. Således opdagede jeg det ved at finde 5 x chatkarantæne notifications i min hotmail indbakke, uden at have været online i ca. 3 uger. Foruden den første mail omkring password som var på kinesisk på mystisk vis. Dertil var min konto blevet forsynet med en authenticator, til brug for salg af items for rigtige penge, som jeg skulle igennem et dæmonfyldt flammehelvede for at få ændret via blizzard support, efter at have ændret mit password som det første.

    Grind jeres eget lort i #%"#"!"€% cunts!


    /Jens
    GNÆK! sagde den sorte smølf
    Dirk Diggler's Avatar

  12. #383
    Tilmeldingsdato
    Dec 2004
    Indlæg
    732

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    ^

    Hvorfor gider du overhovedet spille den mega-skuffelse af et spændings-forladt grindhelvede? Jeg holdt lige præcis to uger, så var der ikke mere sjov at komme efter.

    For at holde det related: DPMA at folk bruger rigtige menneske-penge på at købe ting in-game i et dårligt spil.

  13. De følgende 10 brugere er enige:

  14. #384
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,509

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    DPMA at Telenor nu i 1 måned til halvanden ikke har styr på deres SMS systemer. Konstant får jeg samme besked op til 4 gange og nogle gange leveres beskeder forskudt... Tag nu og fiks jeres lort!!!1
    72' Grønkjær leger med Barca, Barca-style. Rob Palmer @ SkySports 1: "Gronkjaer... he's like the Peter Pan of football, flying around the field... calmness, composure, awareness, footwork, skill... fantastic!" Video (med engelske komm.), Video (med danske komm.)

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #385
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    630

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    At magasinprogrammerne om OL fylder stort set ligeså meget som de direkte sportsudsendelser. Jeg vil se sport, ikke høre på Heidi Frederikke, Kim Bildsøe og hvad de ellers hedder.
    FCK er en slags Terminator-udgave af Ham-Kam.

    Nick Horup:"Hvem skal med i fodboldens Hall Of Fame?"
    Morten:"Michael Gravgaard, FC København"


  17. #386
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    434

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Det pisser mig ubeskriveligt meget af, at Danmarks Radio muligvis ikke kan finde lidt håndører til at køre Fodboldmagasinets podcast videre. Specielt når man tænker på den absurde mængde af varm luft og regulær bullshit de dagligt sender ud i æteren. Jeg håber virkelig der kommer en løsning snarest, så jeg kan få mit ugentlige fix fra Køster og co. Ellers går jeg amish og dropper al æterbåren information!


  18. #387
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    469

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af Kim-N Se meddelelser
    At magasinprogrammerne om OL fylder stort set ligeså meget som de direkte sportsudsendelser. Jeg vil se sport, ikke høre på Heidi Frederikke, Kim Bildsøe og hvad de ellers hedder.
    Bliver nød til at anbefale Eurosport! De sender også alt det TV2 åbenbart ikke gider såsom holdfinale i gymnastik..

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #388
    Tilmeldingsdato
    Jun 2011
    Indlæg
    79

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af ryet Se meddelelser
    Det pisser mig ubeskriveligt meget af, at Danmarks Radio muligvis ikke kan finde lidt håndører til at køre Fodboldmagasinets podcast videre. Specielt når man tænker på den absurde mængde af varm luft og regulær bullshit de dagligt sender ud i æteren. Jeg håber virkelig der kommer en løsning snarest, så jeg kan få mit ugentlige fix fra Køster og co. Ellers går jeg amish og dropper al æterbåren information!
    holder de ikke bare ferie? skulle de ikke genoptage i august??? desuden kan jeg foreslå radio24syv om søndagen fra kl 9 til 11.

    edit: det hedder fodbold FM

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #389
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,550

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af fck-freak1539 Se meddelelser
    holder de ikke bare ferie? skulle de ikke genoptage i august??? desuden kan jeg foreslå radio24syv om søndagen fra kl 9 til 11.

    edit: det hedder fodbold FM
    Desværre ikke. Hvis man kigger på Fodboldmagasinets Facebookside, så kan man læse denne lille nyhed:

    Kære alle. Der er desværre knas med at finansiere sæson 4 af Fodboldmagasinet, så indtil videre holder vi pause. Vi håber meget at være tilbage snart. // Køster
    Vi må bare håbe at DR nosser sig sammen, og får smidt de håndøre det koster.

    ougar
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

  23. De følgende 6 brugere er enige:

  24. #390
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    434

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af fck-freak1539 Se meddelelser
    holder de ikke bare ferie? skulle de ikke genoptage i august??? desuden kan jeg foreslå radio24syv om søndagen fra kl 9 til 11.

    edit: det hedder fodbold FM

    Den lytter jeg skam også til på pod'en. Den kan gå an, og enkelte af deres gæster er også ganske fornuftige at høre på (her tænker jeg snarere på Flemming Fjeldgård som er en tilbagevendende deltager, eller Ove P, som var debutant i panelet forleden, fremfor Perper Nielsen, som var det samme gangen før), men jeg synes bare ikke Fodbold FM har Fodboldmagasinets stringens, skarphed og humor, og så synes jeg ofte det bliver en kende langt i spyttet over de to timer det varer. Endelig er Janus Køster-Rasmussen en laaaaangt bedre vært end Søren Klæstrup og Morten Crone Sejrsbøl.

  25. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 7 users browsing this thread. (0 members and 7 guests)

Lignende emner

  1. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 334
    Sidste Meddelelse: 10.03.11, 20:41
  2. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 16
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 319
    Sidste Meddelelse: 16.06.10, 11:48
  3. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XV
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 363
    Sidste Meddelelse: 21.10.09, 08:46
  4. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIII
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 303
    Sidste Meddelelse: 06.01.09, 18:38
  5. Svar: 10
    Sidste Meddelelse: 06.10.04, 21:14

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •