Side 29 af 158 FørsteFørste ... 19262728293031323979129 ... SidsteSidste
Viser resultater 421 til 435 af 2366

Emner: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

  1. #421
    Tilmeldingsdato
    Dec 2004
    Indlæg
    732

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    jep

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #422
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    1,379

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18


  4. De følgende 11 brugere er enige:

  5. #423
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    493

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    + Flashblock

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #424
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,534

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    DPMA når folk(kvinder) vender samtlige pakker med hamburryg med bunden i vejret for at se hvor meget/lidt fedt der er på det nederste stykke....... Hvad er meningen med det. Der er vel for pokker yderligere ca. 10 skiver i pakken som man ikke kan se. Forstår ikke hvorfor det er så vigtigt.... Bliver harm hver gang....!!!

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #425
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    422

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Hehe. Jeg gør da det samme med skinke. Vil da ikke have den klamme pakke.
    Hvis nederste stykke er "klamt", så er resten sikkert også.

    Jeg lægger dog pakken pænt på plads igen.

    Det Pisser Mig dog en smule Af, at kunder i en butik, f.eks lægger en pakke
    fersk kød i fryseboksen, fordi de fandt noget billigere på frost der.

    Og endnu mere, dem der der ikke skal have deres brød, og så smider det i fryseboksen!!

    Jønch..
    "When angry, count to four; when very angry, swear" ~ Mark Twain ~
    Jønch's Avatar


  10. #426
    Tilmeldingsdato
    Aug 2012
    Indlæg
    98

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Det Pisser Mig dog en smule Af, at kunder i en butik, f.eks lægger en pakke
    fersk kød i fryseboksen, fordi de fandt noget billigere på frost der.

    Og endnu mere, dem der der ikke skal have deres brød, og så smider det i fryseboksen!!

    Jønch..
    Her kan jeg være enig. Da jeg for nogle år siden var butikschef i et discountmarked, mistede op mod 1000kr af min bonus fordi folk smed deres mælk, brød, tøj i fryseren, eller modsat frosne rejer, pommes frites eller ærter over i tøjet... ARG...

    Men for lige at at komme med mit eget udbrud, har jeg skrevet en mail til både bold, tv2 og lollandsbanen (forskellige emner) og har nu ventet svar i snart en måned. Hvis vi er så tekniske nu til dags, hvorfor svarer folk så ikke på mails mere????
    MvH
    Eremitten

    ------------------

    Vild med Chili - Smag Edna'en
    Eremitten's Avatar

  11. #427
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    177

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    At SL i næsten 2 dage har været nede, og især at der ikke stod noget om hvorfor (og hvornår det igen ville fungere) på fckfc.dk


  12. #428
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    6erens kampvalgspolitik pisser mig af. Det er bare at konstatere, at man ikke får nogen af topholdene og/eller sine favoritter at se, hvis de spiller kl. fire på en lørdag. Med mindre disse møder Swansea eller Liverpool. Eller éns favoritter er Swansea eller Liverpool.

    Swanseas møde med Stoke var åbenbart ikke sexet nok denne gang, så det bliver: Norwich (17) mod Liverpool (18). Fuck så da, at mestrene spiller ude, ligesom flere andre top ti.

    For helvede, nogen: Køb de rettigheder og giv muligheden for at vælge, ligesom vi havde med Canal Plus. Og lad så være med at hyre John Faxe.

    mvh,
    -smølle

  13. De følgende 7 brugere er enige:

  14. #429
    fckgo er offline Brandimprægner det her!
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    727

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    For helvede, nogen: Køb de rettigheder og giv muligheden for at vælge, ligesom vi havde med Canal Plus. Og lad så være med at hyre John Faxe.
    Det kommer nok ikke til at ske lige foreløbig. Premier League har lukket ned for at der kan vises mere end en kamp kl. 16 for at sikre sig mod at engelske pubber hiver signalet ned og viser kampene på det tidspunkt, hvor ingen fodboldkampe må vises på britisk tv. Viasat viste alle kampe det meste af sidste år, men det er også slut nu.

    At valget af kamp så er tvivlsomt for det meste og at John Faxe aldrig bør komme på tv mere kan vi dog hurtigt blive enige om ;-)

  15. #430
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    836

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Grundet trådens tema er jeg nødt til at sidde og hidse mig unødigt op over ikke at vide, hvilket tidspunkt det dog er, der ikke må sendes bold i England! Forklar!

  16. #431
    fckgo er offline Brandimprægner det her!
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    727

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af FC Franni Se meddelelser
    Grundet trådens tema er jeg nødt til at sidde og hidse mig unødigt op over ikke at vide, hvilket tidspunkt det dog er, der ikke må sendes bold i England! Forklar!
    Kl. 16 for at beskytte tilskuertallet, ikke kun i Premier League, men også i alle de lavere rækker. Det er ikke muligt at komme til at se de Premier League-kampe, der spilles kl. 16 på tv, hvis man bor i Storbritannien.

  17. De følgende 2 brugere er enige:

  18. #432
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,272

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Det pisser mig vildt af, at jeg skal se hvad mine venner liker og kommenterer på sider jeg ikke selv liker.

    Det pisser mig ikke af jeg kan følge med i hvad mine venner foretager sig, men det pisser mig af at Facebook har bestemt at jeg ikke skal kunne fravælge likes og comments udelukkende på sider jeg ikke liker.

    Et eksempel herpå er alle de forskellige "likehunters" der skriver historier af den ene eller anden art på pages i håb om at få en masse likes og opbakning til deres synspunkt. Meget konkret oplevede jeg i morges følgende historie dukkede op i mit newsfeed:



    Denne historie er jeg ret ligeglad med, og gætter på den, med sin brede appel nok skal dukke op de næste par dage. Derfor vil jeg gerne undgå at se nye likes eller kommentarer på historier fra Danske Banks page. Men det kan jeg ikke. Jeg kan gå ind og trykke hide på denne ene post, som så fjerner denne. Men det løser jo ikke mit problem næste gang nogen liker noget på DB-side






    Jeg kan selvfølgelig gå ind på Henriks profil og slå fra at jeg vil se hans likes og comment - men jeg kan jo godt lide at se når han liker og kommenterer på billeder fra NamNam Slik på Frederiksundsvej, jeg er bare ligeglad med hvad han synes om ting fra DB og Fucking Flink.

    So blow me, og lad venligste være med at trykke lige på noget som helst fra Fucking Flink!
    KAUF’ ODER STERBE!!!
    jeske's Avatar

  19. De følgende 6 brugere er enige:

  20. #433
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    434

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Det pisser mig af, at Tipsbladet er blevet et tillæg til Ekstra Bladet, som jeg ikke har lyst til at give penge for.


  21. #434
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,364

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    At det her nummer nok bliver et hit man skal høre overalt. Hold nu kæft, hvor er det røvsygt, og på grænsen til elendigt...

    URBAN CREW - Fælles København
    Ace20's Avatar

  22. De følgende 9 brugere er enige:

  23. #435
    Tilmeldingsdato
    Dec 2004
    Indlæg
    732

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af Ace20 Se meddelelser
    At det her nummer nok bliver et hit man skal høre overalt. Hold nu kæft, hvor er det røvsygt, og på grænsen til elendigt...

    Hold nu fast det er elendigt det der. Og nej, jeg hører ikke radio.

  24. De følgende 2 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 334
    Sidste Meddelelse: 10.03.11, 20:41
  2. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 16
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 319
    Sidste Meddelelse: 16.06.10, 11:48
  3. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XV
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 363
    Sidste Meddelelse: 21.10.09, 08:46
  4. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIII
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 303
    Sidste Meddelelse: 06.01.09, 18:38
  5. Svar: 10
    Sidste Meddelelse: 06.10.04, 21:14

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •