Side 3 af 158 FørsteFørste 1234561353103 ... SidsteSidste
Viser resultater 31 til 45 af 2366

Emner: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    5,020

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Det pisser mig af, at man ikke fredeligt kunne forlade Parken efter kampen mod Brøndby, uden at skulle blive udsat for chok og forsøg på invalidering fra totalt uansvarlige idioter udstyret med kanonslag.

    Kære "stemningsyder". I stedet for at få afløb for dine infantile, småsadistiske og psykopatiske tilbøjeligheder ved at smide den slags midt i mellem intetanende, tilfældige mennesker, kunne du så ikke tage dit forpulede kanonslag, holde det i hånden op foran dit ansigt, så du kan sprænge dine øjne ud af hovedet eller få ørerne flået af samtidig med, at du forhåbentlig mister størstedelen af den ene hånd, hørelsen og synet? Og gør det gerne hjemme hos dig selv, så vi andre slipper for at spilde vores tid på at tilkalde professionel hjælp til dig.

    Alternativt kunne du evt. proppe det op i dig selv lige der, hvor solen aldrig skinner.

    I ærbødighed.

    Don J.
    Sidst redigeret af Don J. : 24.03.11 kl. 00:07


  2. #32
    MCN er offline 1/11-06 - jeg var der!
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    832

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Det pisser mig af, at min internetudbyder har opgraderet min 5/5 mbit forbindelse til 30/30 uden at informere mig om det. Betydningen er lige omkring 500 kr. på regningen, hvilket jeg heller ikke er blevet informeret om.

    Ohh, I får lige præcis den største verbale røvfuld i morgen 9:00:01

    Fuck I er sgu' for meget - narrøve

    MCN

  3. De følgende 2 brugere er enige:

  4. #33
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    1,010

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Mads Vangsø pisser mig af. Jeg har aldrig syntes han var skæg. Han poppede op med et eller andet ligegyldigt program på tv3 med nogle kendte der skulle improvisere eller noget, og det var fint nok, for det program kunne man bare lade være med at se. Men nu popper han op hele tiden i sine elendige bygge reklamer. For helvede hvor han og reklame humor bare pisser mig af!

  5. De følgende 6 brugere er enige:

  6. #34
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    3,550

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Sjove reklamer pisser mig i det hele taget af. Fortæl mig, hvorfor jeg skal købe jeres produkt frem for konkurrentens, for jeg gør det ikke bare fordi I har en mand i dametøj, der lader som om han taler med udenlandsk accent osv.

    Pseudovidenskabelige makeupreklamer pisser mig også af, men de er sjældent henvendt til mig, formoder jeg, og derfor ikke helt så afpissende. Det kan undre, at det er nødvendigt for producenterne at bruge fjortenårige modeller til deres reklamer for rynkecremer, hvis de virker så godt som de hævder.

    mvh
    Martin

  7. De følgende 2 brugere er enige:

  8. #35
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    ›Sjove reklamer pisser mig i det hele taget af.

    Og apropos reklamer der er alt andet end morsomme, så pisser det her mig helt afsindigt af.


    http://uk.youtube.com/v/J2THmFOMnsk

    mvh,
    -smølle


  9. #36
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    1,200

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    At man for en gang skyld har en hel søndag, som man kan dedikere til sine tømmermænd, og at der så ikke er skyggen af superliga/ international fodbold at bruge tiden på.

    Hvor er landskampepauser dog trættende.

    / Simon
    While them that defend what they cannot see
    With a killer’s pride, security
    It blows the minds most bitterly
    For them that think death’s honesty
    Won’t fall upon them naturally
    Life sometimes must get lonely


  10. #37
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,509

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    ›Sjove reklamer pisser mig i det hele taget af. Fortæl mig,
    ›hvorfor jeg skal købe jeres produkt frem for konkurrentens, for
    ›jeg gør det ikke bare fordi I har en mand i dametøj, der lader
    ›som om han taler med udenlandsk accent osv.

    Enig enig enig, og det er mig ubegribeligt, at virksomheder som Nybolig (de to ultra-fesne snegle) og Nykedrit (maskinen fra Big) bruger så mange penge på så elendige reklamer... De er tåkrummende dårlige!
    72' Grønkjær leger med Barca, Barca-style. Rob Palmer @ SkySports 1: "Gronkjaer... he's like the Peter Pan of football, flying around the field... calmness, composure, awareness, footwork, skill... fantastic!" Video (med engelske komm.), Video (med danske komm.)

  11. #38
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    3,256

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Det pisser mig KRAFT edme af at jeg får 1 spritny computer med tilhørende printer som en pakkeløsning og så viser det sig at printeren har store problemer med Windows 7 som er installeret på PC'en !!!!!1 Det gad forhandleren ikke lige selv google sig til !!!

    FFS!!!!!!!!!

    Hilsen
    Karsten

  12. De følgende 2 brugere er enige:

  13. #39
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,534

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Det pisser mig af når 1landen idiot påkører min bil og efterlader mig med en regning i 10.000 kr. klassen. Man kan åbenbart ikke efterlade sin bil mere end 5 min af gangen uden den skal ødelægges....!

  14. De følgende 10 brugere er enige:

  15. #40
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    2,326

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Nicklas Bendtners og Christian Eriksens holdning til U21-EM pisser mig voldsomt af.

    Guderne skal vide, at jeg ikke er den store landsholdsfan, og egentlig er jeg også ret ligeglad med, hvordan Danmark klarer sig til den slutrunde.
    Det ændrer bare ikke på, at de to for det første er danskere og for det andet lever af at spille fodbold. De burde tigge og bede om at komme til at spille en slutrunde for deres landshold. Endda på hjemmebane.

    Hvad fanden ligner den der arrogante opførsel, med tilhørende endnu værre undskyldninger? "Jamen, jeg træner til ferie". Hør nu her, mester Nicklas, hvis du virkelig har så meget brug for ferie, så tag den lige nu! Arsenal kommer med sikkerhed ikke til at mangle dig alligevel. "For nogle måneder siden var jeg kronisk træt i kroppen. Det vil jeg gerne undgå igen". Christian, lille ven, så skulle du jo nok have valgt en anden profession end fodbold! Du spiller endda i en hollandsk topklub, kendt for sin fantastiske ungdomspleje. Tror du ikke, at hvis du nu spurgte dem rigtig pænt, så kunne de komme op med et træningsprogram til dig, så du lige kunne overleve de to ugers SLUTRUNDE i dit hjemland?

    STRAM OP, KEGLER!
    Jeg har været anfører som 2. års gennem alle ungdomsrækker og mener også, at jeg er berettiget til at blive det på førsteholdet en dag, når jeg har fået erfaringen - Thomas Delaney, 2010.
    Gandhi's Avatar

  16. De følgende 8 brugere er enige:

  17. #41
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    1,010

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    ›Nicklas Bendtners og Christian Eriksens holdning til U21-EM
    ›pisser mig voldsomt af.

    ›Guderne skal vide, at jeg ikke er den store landsholdsfan, og
    ›egentlig er jeg også ret ligeglad med, hvordan Danmark klarer sig
    ›til den slutrunde.
    ›Det ændrer bare ikke på, at de to for det første er danskere og
    ›for det andet lever af at spille fodbold. De burde tigge og bede
    ›om at komme til at spille en slutrunde for deres landshold. Endda
    ›på hjemmebane.

    ›Hvad fanden ligner den der arrogante opførsel, med tilhørende
    ›endnu værre undskyldninger? "Jamen, jeg træner til
    ›ferie". Hør nu her, mester Nicklas, hvis du virkelig har så
    ›meget brug for ferie, så tag den lige nu! Arsenal kommer med
    ›sikkerhed ikke til at mangle dig alligevel. "For nogle
    ›måneder siden var jeg kronisk træt i kroppen. Det vil jeg gerne
    ›undgå igen". Christian, lille ven, så skulle du jo nok have
    ›valgt en anden profession end fodbold! Du spiller endda i en
    ›hollandsk topklub, kendt for sin fantastiske ungdomspleje. Tror
    ›du ikke, at hvis du nu spurgte dem rigtig pænt, så kunne de komme
    ›op med et træningsprogram til dig, så du lige kunne overleve de
    ›to ugers SLUTRUNDE i dit hjemland?

    ›STRAM OP, KEGLER!

    Jeg kan sagtens forstå hvorfor de to ikke har lyst til at deltage. Nu er der altså forskel på at deltage i en "rigtig" slutrunde og en ungdoms ditto. Bliver en af dem skadet i sådan en slutrunde vil det jo være en katastrofal beslutning de har taget ved at deltage, og jeg synes ikke at det er den satsning værd.
    Som Arsenal fan, synes jeg dog din kommentar, om Bendter værende ligegyldig på Arsenals hold, er helt hen i vejret. Med van Persie konstant skadestruet (udgik i Hollands seneste kamp mod Ungarn) og Chamakh med svingende form, synes jeg bestemt ikke at Bendtner er en så ligegyldig spiller, og jeg håber selv, at han ikke deltager i slutrunden til sommer. Han har selv problemer med skader, så at risikere at han løber ind i en til ved at deltage i slutrunden, vil være direkte dumt IMO.
    Eriksen er jeg ret ligeglad med, Ajax siger mig intet, men hvis han har problemer med formen og fysikken, hjælper det nok ikke at overbelaste den.

    Hvis motivationen mangler, bebrejder jeg overhovedet ikke Eriksen og Bendtner. Og det må vel alt andet end lige være bedre at lade dem blive væk hvis de ikke har lyst til at deltage, end at have dem med og at de så ikke giver sig 100% pga frygt for skader, overbelastning etc.

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #42
    ZFDK er offline - vil hellere ha' en Star
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,102

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Folk der absolut skal overdrive når de ifører sig parfume, pisser mig voldsomt af!

    Jeg blev køresyg i bussen i dag, fordi jeg sad ved siden af en dame, der mest af alt lugtede som om hun var "parfumeudgaven af Obelix".
    Normalt er jeg ikke allergisk overfor parfume, men hold da Helsinge for en hovedpine jeg fik bagefter! :-/

    Plz styr jeres parfumeforbrug, ok?

    ZFDK


  20. #43
    Post er offline er en arm af proportioner
    Tilmeldingsdato
    Mar 2010
    Indlæg
    85

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    ›Folk der absolut skal overdrive når de ifører sig parfume, pisser
    ›mig voldsomt af!

    ›Jeg blev køresyg i bussen i dag, fordi jeg sad ved siden af en
    ›dame, der mest af alt lugtede som om hun var "parfumeudgaven
    ›af Obelix".
    ›Normalt er jeg ikke allergisk overfor parfume, men hold da
    ›Helsinge for en hovedpine jeg fik bagefter! :-/

    ›Plz styr jeres parfumeforbrug, ok?

    ›ZFDK

    Nej hvor er jeg dog evigt enig. Så enig at et enig-klik ikke var nok.
    Det er jo fair nok at man gerne vil dufte lidt lækkert; især hvis man skal mødes med en person af modsatte køn. Men der findes jo ikke en duft der er lækker i så store mængder. Altså lige udover bacon...

  21. #44
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    845

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Så du er ikke længere enig, hvis det faktisk var en overdosis af nedenstående det famøse individ havde oversprøjtet sig med?

    Pommie
    Successus breves - fides aeterna
    Pommie's Avatar

  22. #45
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    286

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    At medierne interesserer sig for de såkaldte " clairvoyante "

    Det er fair nok der er nogle tågehoveder der gerne vil rende rundt og synes at de selv er de udvalgte som kan se en hel masse meget klart, imens vi andre ingenting kan se fordi vi vandre rundt i noget der må minde hashtåger.

    Men at 21søndag som sidste eksempel tager dem seriøst magter jeg simpelthen ikke. Kan da ikke være rigtigt at de skal promovere disse tosser når deres hitrate for at finde forsvundne personer vil ligge omtrent samme sted som min hvis jeg tog bind for øjnene og kastede med dartpile efter et kort.

    Fra nu af vil jeg håbe at de vil starte alle deres interviews med " clairvoyante " med at spørge hvorfor de ikke har taget imod James Randis udfordring hvor de kan få 1.000.000$ ved at bevise de har overnaturlige kræfter
    Et godt fynsk bøgetræ taber ikke et eneste blad, fordi et par svin gnubber sig lidt op ad stammen


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 334
    Sidste Meddelelse: 10.03.11, 20:41
  2. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 16
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 319
    Sidste Meddelelse: 16.06.10, 11:48
  3. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XV
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 363
    Sidste Meddelelse: 21.10.09, 08:46
  4. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIII
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 303
    Sidste Meddelelse: 06.01.09, 18:38
  5. Svar: 10
    Sidste Meddelelse: 06.10.04, 21:14

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •