Side 34 af 158 FørsteFørste ... 24313233343536374484134 ... SidsteSidste
Viser resultater 496 til 510 af 2370

Emner: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

  1. #496
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    286

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    At jeg ikke kan printe sort hvide tekst dokumenter, fordi min printer er løbet tør for rød ​farve
    Et godt fynsk bøgetræ taber ikke et eneste blad, fordi et par svin gnubber sig lidt op ad stammen

  2. De følgende 7 brugere er enige:

  3. #497
    Tilmeldingsdato
    Feb 2006
    Indlæg
    730

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    At jeg to gange på en uge har glemt at tjekke ud med mit nye Rejsekort hvilket har kostet mig 100 kr i dummebøde.... Jeg var ellers helt sikker på at jeg nok skulle huske det...

    Måske lidt naivt, men jeg ringede til Rejsekortets kundeservice for at høre om de kunne annulere bøderne, men nej. Som de sagde så er det den hårde måde at lære det på....Ja tak.
    Yo Mac!

  4. De følgende 3 brugere er enige:

  5. #498
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    1,497

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af Stilltripping Se meddelelser
    At jeg to gange på en uge har glemt at tjekke ud med mit nye Rejsekort hvilket har kostet mig 100 kr i dummebøde.... Jeg var ellers helt sikker på at jeg nok skulle huske det...

    Måske lidt naivt, men jeg ringede til Rejsekortets kundeservice for at høre om de kunne annulere bøderne, men nej. Som de sagde så er det den hårde måde at lære det på....Ja tak.
    Det pisser så til gengæld mig af, at det åbenbart er umuligt at klare ret mange ting selv via deres selvbetjeningsside. Jeg har forsøgt at tilmelde automatisk optankning på mit nye Dankort, men det er ikke aktiveret. Jeg har også forsøgt at indbetale 300 kr. manuelt, men de er heller ikke gået ind på kontoen.

    Jeg har så skrevet til dem for nogle dage siden for at få svar på hvad der er sket og så videre, men der har de så heller ikke svaret, men det kommer vel.

  6. #499
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    485

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af Dan Abnormal Se meddelelser
    Det pisser så til gengæld mig af, at det åbenbart er umuligt at klare ret mange ting selv via deres selvbetjeningsside. Jeg har forsøgt at tilmelde automatisk optankning på mit nye Dankort, men det er ikke aktiveret. Jeg har også forsøgt at indbetale 300 kr. manuelt, men de er heller ikke gået ind på kontoen.

    Jeg har så skrevet til dem for nogle dage siden for at få svar på hvad der er sket og så videre, men der har de så heller ikke svaret, men det kommer vel.
    Pengene går først ind på kontoen når du tjekker ind og ud igen med dit kort. Hvis du tjekker ind og ud igen med det samme på en station, bør kontoen være opdateret.

  7. #500
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    1,497

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af cphdreaming Se meddelelser
    Pengene går først ind på kontoen når du tjekker ind og ud igen med dit kort. Hvis du tjekker ind og ud igen med det samme på en station, bør kontoen være opdateret.
    Ja, det læste jeg godt nok da jeg tankede op. Men forløbet var således, at jeg sidste lørdag cirka kl. 12 loggede på "mit rejsekort" og så at min saldo var 70 kr. Jeg tankede så for 300 kr. Ved 15 tiden tjekkede jeg ind og en times tid senere tjekkede jeg ud. Her var saldoen så minus 35 kr, hvad den i øvrigt stadig er. Så de 300 kr. jeg havde købt for er ikke gået ind. Heller ikke selvom jeg har tjekket både ind og ud.

    Der kan selvfølgelig være sket en fejl hvilket er fair nok. Sådan noget sker jo. Men hvis det er sådan det skal foregå med rejsekortet, så er det ret afpissende. Det burde jo strengt taget fungere som med teleselskaberne, hvor man kan købe taletid og få sin saldo opdateret med det samme.

    En anden ting der i øvrigt er afpissende med rejsekortet er det der rabattrin man står på. Da jeg loggede på i lørdags, stod jeg på rabattrin 3. Jeg har som sagt ikke brugt kortet i et stykke tid, og forventede derfor heller ikke nogen rabat på min rejse. Da jeg havde gennemført min rejse og loggede på igen, så stod jeg på rabattrin 0. Denne information opdateres åbenbart kun, når kortet har været brugt, hvilket så også betyder, at man i de tilfælde hvor man ikke bruger kortet så meget, så kan man ikke regne med, hvad ens rejse vil koste før man tjekker ud. Denne rabattrin burde være helt up to date.

    Det er smart nok med et rejsekort, og jeg var glad for det sidste sommer da jeg købte det og det fungerede. Men nu har jeg godt nok opdaget flere ting ved det som jeg synes er helt hul i hovedet. Der er virkelig plads til forbedringer.

  8. De følgende 2 brugere er enige:

  9. #501
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    1,318

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Skovl nu sne foran matriklen!

    Selv med en curlingkost tager det altså ikke mere end fem minutter, FFS!

    Det er jo fordrukken Disney on Ice, når man bevæger sig rundt :-/
    I think people need to be educated to the fact that marijuana is not a drug. Marijuana is an herb and a flower. God put it here. If He put it here and He wants it to grow, what gives the government the right to say that God is wrong?
    Willie Nelson
    Nygzen's Avatar

  10. De følgende 2 brugere er enige:

  11. #502
    Tilmeldingsdato
    Mar 2005
    Indlæg
    493

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Så udtal dog de forbaskede vejnavne korrekt!...

    Jeg bliver helt krøllet sammen indvendigt når jeg (specielt i 5A og bus 36 på Amager) hører den automatiske stemme sige..."Lør´bogårdsvej"..DET HEDDER LØJTEGÅRDSVEJ !!!!!
    Det hedder heller ikke "Ka´struplørsgade"....DET HEDDER KASTRUPLUNDSGADE!... Hvem fanden er den håbløse sprogmongol der har kodet den automatiske stemme?

    Ungerne fniser og selv de borgere der kommer "langvejsfra" undrer sig..og med god grund!

    Det er en ommer!
    "De ska´ha´baaaaaankkk.... 100-0..!
    Bold-lam plastikfan med briller,på NedreC...elsker Café Latte...gerne i et rigtigt stort glas...tak!
    Fnug's Avatar

  12. #503
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    1,144

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af Fnug Se meddelelser
    Så udtal dog de forbaskede vejnavne korrekt!...

    Jeg bliver helt krøllet sammen indvendigt når jeg (specielt i 5A og bus 36 på Amager) hører den automatiske stemme sige..."Lør´bogårdsvej"..DET HEDDER LØJTEGÅRDSVEJ !!!!!
    Det hedder heller ikke "Ka´struplørsgade"....DET HEDDER KASTRUPLUNDSGADE!... Hvem fanden er den håbløse sprogmongol der har kodet den automatiske stemme?

    Ungerne fniser og selv de borgere der kommer "langvejsfra" undrer sig..og med god grund!

    Det er en ommer!
    Så skulle du høre Google Navigation på en Samsung Galaxy S3

  13. #504
    Tilmeldingsdato
    May 2012
    Indlæg
    850

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af Flerbizky Se meddelelser
    Så skulle du høre Google Navigation på en Samsung Galaxy S3
    Det er sjovt, på min telefon med android 2.2 siger den vejnavnene som jeg ville.
    I 194 til gengæld bliver fyrrevang konsekvent til 40-vang, og Sorgenfri slot bliver til SORG-enfri-SLOT, jeg finder det dog underholdende.

  14. #505
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    227

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    At man ikke kan gå til frisøren uden at alle folk skal kommentere med "Du er blevet klippet!". Nej, tænk, det vidste jeg slet ikke.

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #506
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,364

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Kedelige fattigrøvsbutikker som ikke kan tage imod 1000kr sedler. I det mindste skriv det når man træder indenfor.
    URBAN CREW - Fælles København
    Ace20's Avatar

  17. De følgende 2 brugere er enige:

  18. #507
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    494

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af Ace20 Se meddelelser
    Kedelige fattigrøvsbutikker som ikke kan tage imod 1000kr sedler. I det mindste skriv det når man træder indenfor.
    Hvis det er små butikker, og om morgnen. Så forstår jeg godt butikkerne.

    Mvh Bjørn

  19. De følgende 6 brugere er enige:

  20. #508
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,364

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af bagger Se meddelelser
    Hvis det er små butikker, og om morgnen. Så forstår jeg godt butikkerne.

    Mvh Bjørn
    Det var det ikke..
    URBAN CREW - Fælles København
    Ace20's Avatar

  21. #509
    Tilmeldingsdato
    May 2002
    Indlæg
    236

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    At komme ned til min cykel, som står i aflåst cykelkælder, og pludselig mangler den styrepind, cykelstyr og gear- og bremsekabler er klippet!
    I not a god - I'm a holy man
    Jazzie's Avatar

  22. Den følgende bruger er enig i dette:

  23. #510
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    235

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Måske er der nogen der har et horn i siden på dig?
    Das NT

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 5 users browsing this thread. (0 members and 5 guests)

Lignende emner

  1. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 334
    Sidste Meddelelse: 10.03.11, 20:41
  2. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 16
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 319
    Sidste Meddelelse: 16.06.10, 11:48
  3. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XV
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 363
    Sidste Meddelelse: 21.10.09, 08:46
  4. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIII
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 303
    Sidste Meddelelse: 06.01.09, 18:38
  5. Svar: 10
    Sidste Meddelelse: 06.10.04, 21:14

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •