Side 36 af 158 FørsteFørste ... 26333435363738394686136 ... SidsteSidste
Viser resultater 526 til 540 af 2370

Emner: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

  1. #526
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Det KOMMER i den grad til at pisse mig af, hvis ikke CV også ryger i svinget, når man nu har fyret Ariël....

  2. De følgende 4 brugere er enige:

  3. #527
    Tilmeldingsdato
    May 2003
    Indlæg
    244

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Billetlugen! At hæve penge for cl billetter for 14 dage siden, og endnu ikke at have leveret dem, er mildt sagt ikke godt nok.
    Nu kan jeg så bruge fredag formiddag på at få fat i billetlugen, og den eneste løsning de sikkert kan komme op med er at jeg selv skal hente billetterne hos dem.

    edit: Efter en mindre sød mail sendt til billetlugen d.d. Kl 1830, har billetlugen svaret kl 2019. (Billetter printet og afsendt - lev.fredag el lørdag) De skal have ros for hurtigt svar, men det ændrer ikke på at det ikke er godt nok.
    Sidst redigeret af Tboat : 13.09.13 kl. 07:28
    D ku vær Værre!!

  4. De følgende 6 brugere er enige:

  5. #528
    Gobas er offline Pessimist i sit livs form
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    1,155

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    ja, det kan undre at der ikke gælder de samme regler som med øvrig internethandel - at de ikke må hæve pengene før varen er blevet sendt af sted.
    /Gobas

    Jack of all trades
    Gobas's Avatar

  6. De følgende 8 brugere er enige:

  7. #529
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    2,455

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    OK, pisser mig af er måske lige at stramme den, men det kan i hvert fald godt irritere mig, om ikke andet af principielle årsager, at en kollega her på kontoret insisterer på at tage et nyt glas hver gang hun skal have noget vand. Ikke bare hver dag, som man til nødt ville kunne forstå (jeg kører gerne en hel uge med det samme vandglas), men hver gang hun går til automaten. "Gammelt" glas i opvaskeren, nyt glas ud af skabet.

    Det er ikke fordi jeg er den store treehugger, men alligevel, det er squ da ressorucespild personligt at sætte 3-4-5 store caféglas til vask hver dag, når de ikke har indeholdt andet end afkølet postevand i en times tid.

    duckman
    Tom, Tom, Tom, Tom, Tom, Tom Høgli!

    "I have a degree from Harvard, whenever I´m wrong, the world makes a little less sense."
    duckman's Avatar


  8. #530
    Tilmeldingsdato
    Feb 2006
    Indlæg
    730

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    At der alt for ofte går op i mod et døgn før highlights er klar fra vores ( og for den sags skyld også de andre holds kampe) kampe
    www.superliga.dk

    Koooom nu i sving, hvor lang tid kan det tage et klippe et sammendrag sammen....
    Yo Mac!

  9. De følgende 5 brugere er enige:

  10. #531
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,225

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    ...at stort set hver anden gang jeg stempler ind med rejselortet, så fortæller den mig, at jeg har en uafsluttet rejse. For satan og helvede og alle Haddocks forbandelser, hvor jeg hader det system. Min hjerne er simpelthen ikke gearet til noget så tåbeligt som at fortælle, at jeg er steget ud af en bus (og i hvert fald slet ikke når det sker i en 300 hestes brandert).

    Ud af under 20 trezoners rejser har jeg indtil videre smidt en halvtredser for fem af dem. Selv HA har vel færre dummebøder :-/

  11. De følgende 6 brugere er enige:

  12. #532
    ZFDK er offline - vil hellere ha' en Star
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,102

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Voksne mennesker der ikke kan holde deres kæft under møder, foredrag mv.!

    Min yngste datters klasse (3. kl.) har netop gennemgået en uges forløb, hvor både lærerne og eleverne har lært nogle nye indlæringsmetoder. Dette ville klassen gerne vise forældrene, hvorfor vi derfor var samlet i klassen. Klasselæreren gennemgik kort hvad der skulle foregå - nemlig at vi skulle overvære en forkortet lektion (25 min.), hvor de nye metoder var i brug. Det eneste der blev krævet af os forældre var, at vi skulle sidde bagerst i klassen - og være stille - mens lektionen foregik.

    Dette var åbenbart alt for meget forlangt, for der gik kun ca. 4 minutter, førend de første forældre sad og snakkede, ret højlydt endda. Klasselæreren måtte flere gange afbryde lektionen, for at prøve om hun kunne få dæmpet de åbenbart ret uinteresserede forældre. Det hele endte med, at hun måtte afkorte den allerede afkortede lektion, fordi børnene ikke kunne koncentrere sig i larmen.

    Hvad fanden bilder folk sig ind? Her sidder man til et arrangement, hvor ens børn er ovenud stolte og vil vise deres dagligdag i skolen frem - og så kan man kraftedeme ikke engang holde kæft og koncentrere sig i skide 25 minutter?!? Jeg vil da skide på, hvad I syntes om iOS7 eller om det nye tupperware-katalog (wtf?) - luk venligst røven og lad i det mindste som om jeres afkom interesserer jer, det er vel det mindste I kan gøre? Alternativt kunne I jo bare lade være med at melde jer til? Røvhuller!

    ZFDK


  13. #533
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,218

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af ZuperFarDK Se meddelelser
    Voksne mennesker der ikke kan holde deres kæft under møder, foredrag mv.!

    Min yngste datters klasse (3. kl.) har netop gennemgået en uges forløb, hvor både lærerne og eleverne har lært nogle nye indlæringsmetoder. Dette ville klassen gerne vise forældrene, hvorfor vi derfor var samlet i klassen. Klasselæreren gennemgik kort hvad der skulle foregå - nemlig at vi skulle overvære en forkortet lektion (25 min.), hvor de nye metoder var i brug. Det eneste der blev krævet af os forældre var, at vi skulle sidde bagerst i klassen - og være stille - mens lektionen foregik.

    Dette var åbenbart alt for meget forlangt, for der gik kun ca. 4 minutter, førend de første forældre sad og snakkede, ret højlydt endda. Klasselæreren måtte flere gange afbryde lektionen, for at prøve om hun kunne få dæmpet de åbenbart ret uinteresserede forældre. Det hele endte med, at hun måtte afkorte den allerede afkortede lektion, fordi børnene ikke kunne koncentrere sig i larmen.

    Hvad fanden bilder folk sig ind? Her sidder man til et arrangement, hvor ens børn er ovenud stolte og vil vise deres dagligdag i skolen frem - og så kan man kraftedeme ikke engang holde kæft og koncentrere sig i skide 25 minutter?!? Jeg vil da skide på, hvad I syntes om iOS7 eller om det nye tupperware-katalog (wtf?) - luk venligst røven og lad i det mindste som om jeres afkom interesserer jer, det er vel det mindste I kan gøre? Alternativt kunne I jo bare lade være med at melde jer til? Røvhuller!

    ZFDK
    Det gør det da nemmere at forstå hvorfor børnene kan have det svært med at være stille i timerne.


  14. #534
    Tilmeldingsdato
    May 2012
    Indlæg
    850

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Det gør det da nemmere at forstå hvorfor børnene kan have det svært med at være stille i timerne.
    Ja, men det giver samtidig lyst til at smække forældrene med en skovl. (siger den ellers normalt diplomatiske spejderleder).

    Jeg er helt på linje med ZuperFarDK, hvis man melder sig til noget, for at se ud som om man har en interesse i sit barn, har man bare at lukke skuffen og følge med. Hvis man saboterer undervisingen, om det så er skole eller andet, er man både et dårligt eksempel og ekstremt demotiverende for ungerne. Det at forældrene ikke kan holde koncentrationen underminerer formålet med den nye UV-form. (Siger den lidt mindre diplomatiske studenterpolitiker)

    Det givne er endnu et eksempel på forældre som mener at det er samfundets opgave at opdrage deres børn.

    Hold da kæft hvor sådan noget også pisser mig af! (Nej jeg er heldigvis ikke forælder endnu :-)

  15. De følgende 7 brugere er enige:

  16. #535
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,218

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Bare lige for at være klar i mælet bakkedal.

    Jeg forsøgte med en (halvdårlig) joke.

    Jeg er helt med på at man da selvfølgelig skal opføre sig eksemplarisk i den beskrevne situation.
    Men det er vel i stil med nye forældre der har mere travlt med at tage billeder af deres barn og ligge det på fjæsbogen, end faktisk at være tilstedet.

    Tror ikke vi er uenige.

  17. De følgende 3 brugere er enige:

  18. #536
    Tilmeldingsdato
    May 2012
    Indlæg
    850

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Bare lige for at være klar i mælet bakkedal.

    Jeg forsøgte med en (halvdårlig) joke.

    Jeg er helt med på at man da selvfølgelig skal opføre sig eksemplarisk i den beskrevne situation.
    Men det er vel i stil med nye forældre der har mere travlt med at tage billeder af deres barn og ligge det på fjæsbogen, end faktisk at være tilstedet.

    Tror ikke vi er uenige.
    Jeg tænkte nok at det var en joke, jeg kan bare ikke lade være med at flame over den slags mennesker. Jeg beklager hvis mit indlæg kom til at virke som et angreb, god kamp imorgen. :-)

  19. #537
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,551

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Minder mig om et herligt forældremøde jeg var til i min søns børnehave (som jeg sikkert har postet før, men hey...)

    5 minutter inde i lederens fremlæggelse rejser en far sig op og siger "Undskyld jeg afbryder, men jeg vil godt lige sige en enkelt ting."

    Han vender sig så om og fortsætter: "Det kan fandme ikke være rigtigt, at folk her bagved ikke kan holde deres kæft, når børnehaven har noget vigtigt at formidle til os forældre. Det er pisse respektløst. Hvordan kan I forvente at jeres børn lærer hvordan man opfører sig ordentligt."

    Hans kone tager fat i hans ærme, og prøver at viske noget, men han vifter hende væk, og siger "Nej, det er vigtigt at få sagt det her." Og så fortsætter han lidt med at belære om god opførsel, indtil en bryder ind og siger: "Øh altså, det er jo tolkene...." Sjældent har jeg set en blive så rød i knoppen på kort tid. Det var lidt synd for ham, men det var SATME skægt :-) Også selvom jeg egentlig har stor respekt for at han siger fra, når han oplever at folk opfører sig dårligt - selvom han så tog lidt fejl denne gang :-)

    ougar
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar


  20. #538
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,309

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Det pisser mig af, at Kræftens Bekæmpelse (og mange andre lignende organisationer) bliver ved og ved og ved med, at lave de her kampagner brystkfræft og nu også Mænd mod Kræft.
    Kunne de nu ikke bruge deres ressourcer på bare, at fokusere på kræft generelt og så skide hul i om det rammer mænd eller kvinder og så bare fokusere på begge?
    (Ikke at jeg er imod, at de varierer deres kampagner mod forskellige typer af kræft, men jeg er træt af den evindelige opdeling af mennesker)

  21. Den følgende bruger er enig i dette:
    MCN

  22. #539
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    836

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Det pisser mig af, at min kæreste har termin 5 dage før hun har været ansat 9 mdr. i sit nye job, og at hun derfor ryger under funktionærloven i stedet for firmaets barselsregler. Det pisser mig dælme meget af, at så lykkelig en begivenhed lige skal starte med en hel masse bøvl (og økonomisk lussing).

  23. De følgende 3 brugere er enige:

  24. #540
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    1,406

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    Det pisser mig af, at Kræftens Bekæmpelse (og mange andre lignende organisationer) bliver ved og ved og ved med, at lave de her kampagner brystkfræft og nu også Mænd mod Kræft.
    Kunne de nu ikke bruge deres ressourcer på bare, at fokusere på kræft generelt og så skide hul i om det rammer mænd eller kvinder og så bare fokusere på begge?
    (Ikke at jeg er imod, at de varierer deres kampagner mod forskellige typer af kræft, men jeg er træt af den evindelige opdeling af mennesker)
    Jeg kan godt følge dig - men jeg forstår dog godt Kræftens Bekæmpelse. Vi mænd er bare ikke særligt gode til det der kræfthalløj - både at undersøge os selv, men så sandelig også at snakke om det. Jeg er med i en gruppe for kræftramte mellem 18-40 årige - og uden at overdrive, så er vi mænd altså ikke dem der snakker mest i gruppen :). Det er for sort/hvidt at sige, at alle mænd tænker, at "det skal løbes væk" - men der er altså lidt om snakken. Vi føler os jo ofte som en flok kællinger, når vi bliver nervøse over en knude her og dér...

  25. De følgende 2 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 6 users browsing this thread. (0 members and 6 guests)

Lignende emner

  1. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 334
    Sidste Meddelelse: 10.03.11, 20:41
  2. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 16
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 319
    Sidste Meddelelse: 16.06.10, 11:48
  3. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XV
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 363
    Sidste Meddelelse: 21.10.09, 08:46
  4. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIII
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 303
    Sidste Meddelelse: 06.01.09, 18:38
  5. Svar: 10
    Sidste Meddelelse: 06.10.04, 21:14

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •