Side 41 af 158 FørsteFørste ... 31383940414243445191141 ... SidsteSidste
Viser resultater 601 til 615 af 2370

Emner: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

  1. #601
    Tilmeldingsdato
    Oct 2012
    Indlæg
    9

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Det kunne måske tænkes at hænge sammen med deres "no to racism" kampagne. Mandela må da vel i dén grad siges at være en fornem repræsentant for dette i øvrigt meget sympatiske slogan.
    Jeg fandt det helt i orden at hylde Mandela, og der behøver ikke nødvendigvis at være skumle bagtanker.

  2. #602
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,308

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Er helt enig med Bakkedal på det punkt.
    Synes det er helt utroligt hvor mange statsledere der lige pludselig skulle til mindehøjtidlighed i Sydafrika til en person de aldrig har snakket om på noget tidspunkt. En ting er at man godt kan lide de ting han har gjort og de idealer han har haft, men at man udnytter hans død til selvpromovering og til at mænge sig med andre statsledere synes jeg er usmageligt.

  3. De følgende 3 brugere er enige:

  4. #603
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    129

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af FC Franni Se meddelelser
    DROP NU DET LAMME TWITTER HALLØJ I HAR KØRENDE I BUNDEN AF DR NYHEDERNE! JEG ER DA SÅ RYSTENDE LIGEGLAD HVAD RANDOM KENDIS HAR SKREVET PÅ TWITTER OM NELSONS DØD, OG HVIS DET PÅ NOGEN MÅDE VAR NOGET JEG GAD VIDE, SÅ SKULLE JEG NOK SELV CHECKE FORBI!
    Det pisser mig af når folk skriver hele sætninger med caps lock slået til.


  5. #604
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,218

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Den idoldyrkelse af kriminelle/semikriminelle prolltyper der generelt foregår i samfundet pisser mig af.

    Som slået op i proll tråden:
    http://sidelinien.dk/forums/showthre...697#post616697

    Jeg mangler ord.
    Sidst redigeret af djurlander : 19.12.13 kl. 16:40


  6. #605
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,308

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Den idoldyrkelse af kriminelle/semikriminelle prolltyper der generelt foregår i samfundet pisser mig af.

    Som slået op i proll tråden:
    http://sidelinien.dk/forums/showthre...697#post616697

    Jeg mangler ord.
    Forleden så jeg også et Facebookopslag om, at Brian Sandberg nu er blevet fuldgyldigt medlem af Bandidos, fordi mange mennesker havde "liket" det.
    Det er sgu noget jeg aldrig bliver klogere på-

  7. De følgende 2 brugere er enige:

  8. #606
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    836

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Ordet ejendomsskattebillet pisser mig af. Billet til hvad? Til at jeg må være på min grund? I det mindste giver det dog lidt mening, at man nu heller ej længere kan klage over den, for man kan da ikke klage over billetter!

    Det er lige før det ryger i liga med udlændingeservice og kontanthjælpsreform.

  9. De følgende 2 brugere er enige:

  10. #607
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    246

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Det pisser mig af, at man allerede 2-3 uger før EM i herrehåndbold er begyndt, at dagligt skulle høre en eller anden forskruet galning stå og brøle Mikkel Hansen, Mikkel Hansen, osv., i alle pauserne mellem udsendelserne på TV2 NEWS.
    Sidst redigeret af Svend Erik : 11.01.14 kl. 10:39


  11. #608
    Tilmeldingsdato
    Feb 2006
    Indlæg
    1,943

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Det pisser mig af at madplanen på arbejdet i denne uge er blevet lavet om. Mandag fik vi tilsendt en menu hvor fredagens måltid var "Stegt flæsk med persillesovs". Midt på ugen kommer der så en mail ud om at kantinen ville fokusere på mere fedtfattig mad og dagens frokost er nu "Svampe farseret kyllingebryst m/skyr". FÅRK hvor i pisser mig af!
    - Christoffer

    I couldn’t become Green Lantern unless I was chosen by the Guardians of Oa, but given enough start-up capital and adequate research facility, I could be Batman.


  12. #609
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,509

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Sidelinien pisser mig af! Jeg har været væk fra SL et par dage og skal catche up på transfernews - jeg gerne vil se f.eks. de seneste 5 sider. SL er dog således indrettet, at der er links til de første og den sidste side altså 1-10 og 88.



    Det ville behage mig hvis der var links til de sidste 10 istedet, de er nok mere relevante!
    72' Grønkjær leger med Barca, Barca-style. Rob Palmer @ SkySports 1: "Gronkjaer... he's like the Peter Pan of football, flying around the field... calmness, composure, awareness, footwork, skill... fantastic!" Video (med engelske komm.), Video (med danske komm.)

  13. De følgende 5 brugere er enige:

  14. #610
    Tilmeldingsdato
    Aug 2002
    Indlæg
    1,001

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af rmjdk Se meddelelser
    Sidelinien pisser mig af! Jeg har været væk fra SL et par dage og skal catche up på transfernews - jeg gerne vil se f.eks. de seneste 5 sider. SL er dog således indrettet, at der er links til de første og den sidste side altså 1-10 og 88.



    Det ville behage mig hvis der var links til de sidste 10 istedet, de er nok mere relevante!
    Tryk på det runde symbol til venstre for trådtitlen. Så kommer du til det indlæg, du er nået til. Det er selvfølgelig ikke en løsning på dit konkrete problem.

  15. De følgende 3 brugere er enige:

  16. #611
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    1,497

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    De der cookies informationer der dukker op alle vegne på nettet pisser mig af. Nu hvor vi efterhånden er ved at være fri for at høre på at der ingen fortrydelsesret er på SMS, er det så åbenbart det her man vil irritere os med.


  17. #612
    TopM er offline Bruger af detailvarer
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    421

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18


  18. De følgende 3 brugere er enige:

  19. #613
    Tilmeldingsdato
    Jul 2009
    Indlæg
    474

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    ...at vi stadig ikke har hentet en eneste spiller, sådan officielt i hvert fald.
    Nej, ikke den Mike Jensen
    MikeJensen's Avatar

  20. De følgende 6 brugere er enige:

  21. #614
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    1,497

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af Dan Abnormal Se meddelelser
    De der cookies informationer der dukker op alle vegne på nettet pisser mig af. Nu hvor vi efterhånden er ved at være fri for at høre på at der ingen fortrydelsesret er på SMS, er det så åbenbart det her man vil irritere os med.
    Politiken har pudsigt nok en artikel om dette i dag http://politiken.dk/forbrugogliv/dig...er-er-et-flop/

  22. #615
    Tilmeldingsdato
    May 2004
    Indlæg
    568

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    nøj, hvor det pisser mig af at sidde og se City-Tjelski, velvidende at de ikke begge kan tabe :-(
    Imod moderne stemningsdiktatur

  23. De følgende 8 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 334
    Sidste Meddelelse: 10.03.11, 20:41
  2. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 16
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 319
    Sidste Meddelelse: 16.06.10, 11:48
  3. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XV
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 363
    Sidste Meddelelse: 21.10.09, 08:46
  4. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIII
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 303
    Sidste Meddelelse: 06.01.09, 18:38
  5. Svar: 10
    Sidste Meddelelse: 06.10.04, 21:14

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •