Side 42 af 158 FørsteFørste ... 32394041424344455292142 ... SidsteSidste
Viser resultater 616 til 630 af 2366

Emner: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

  1. #616
    MCN er offline 1/11-06 - jeg var der!
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    832

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Folks engagement i komplette ligegyldigheder pisser mig af. Senest:
    http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfu...cle2214188.ece

    Hvis det er hvad befolkningen kan svinge sig op til at have en mening om så har vi (og med "vi" mener jeg samfundet) sgu tabt på forhånd. Med alle de vigtige sager som er i samfundet pt, så er det for ringe, at denne giraf, før var det en politihund og før det en eller anden isbjørn er det eneste man kan mobilisere interesse for.

    F... Det pisser mig af

    MCN
    Sidst redigeret af MCN : 09.02.14 kl. 16:43


  2. #617
    cl-cph Slettet

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Historien er også nået her til Thailand, så nu skal jeg forsøge at forklare familien, at danskerne ikke er et barbarisk folkefærd. Det pisser mig af.

  3. De følgende 2 brugere er enige:

  4. #618
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    265

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Det pisser mig og mine postkolleger totalt af, at folk lader deres hunde pisse på avisdepotposer og skide foran postkasser, så vi skal udsættes for både sundheds- og hygiejnerisiko ved at udføre vores arbejde. Folk kunne godt tage og samle en hundelort op i en pose frem for at lade det stakkels postbud jokke den op i sit fodtøj (som jeg var ude for 2 gange i forgårs).



    GRRRRRRR!
    Casper the ghost

  5. De følgende 8 brugere er enige:

  6. #619
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    836

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Folk kunne sgu efterhånden godt bare undlade at have hund *har opgivet det lille jord(lort)lod ud mod fortovet*

  7. De følgende 7 brugere er enige:

  8. #620
    Tilmeldingsdato
    May 2004
    Indlæg
    567

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Det pisser mig af at Fck's ledelse ikke tænker mere som Uli Hoeness:

    Sidste år forklarede Bayern-præsident Uli Hoeness de lave billetpriser.
    - Vi kunne godt tage mere end 1040 kroner for et sæsonkort. Lad os sige, at vi krævede 3000 kroner. Det ville give 20 millioner mere i indkomst, men hvad er 20 millioner for os?
    - I forhandlingerne om en transfer af en spiller diskuterer man den sum i fem minutter, men forskellen på 1040 kroner og 3000 kroner er kæmpe for fansene.
    - Vi mener ikke, at fansene er pengekøer, der bare skal malkes. Fodbold er nødt til at være for alle - det er den største forskel på os (tysk fodbold, red.) og England.
    Imod moderne stemningsdiktatur

  9. De følgende 7 brugere er enige:

  10. #621
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    FCK er en del af et børsnoteret selskab og har således et ansvar overfor aktionærerne om at skabe størst muligt afkast. Vi har nok også mere brug for pengene end Bayern.

  11. De følgende 3 brugere er enige:

  12. #622
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,622

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af Slinkelist Se meddelelser
    Det pisser mig af at Fck's ledelse ikke tænker mere som Uli Hoeness:

    Sidste år forklarede Bayern-præsident Uli Hoeness de lave billetpriser.
    - Vi kunne godt tage mere end 1040 kroner for et sæsonkort. Lad os sige, at vi krævede 3000 kroner. Det ville give 20 millioner mere i indkomst, men hvad er 20 millioner for os?
    - I forhandlingerne om en transfer af en spiller diskuterer man den sum i fem minutter, men forskellen på 1040 kroner og 3000 kroner er kæmpe for fansene.
    - Vi mener ikke, at fansene er pengekøer, der bare skal malkes. Fodbold er nødt til at være for alle - det er den største forskel på os (tysk fodbold, red.) og England.
    Forstil dig hvordan de her fans har det.
    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...cle2217801.ece

  13. De følgende 2 brugere er enige:

  14. #623
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    74

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Du kunne til sæsonstart købe et aktivt fanpas til 950 kr. Med de 19 hjemmekampe jeg hurtigt talte at der i alt bliver spillet i denne sæson, giver det en flad 50'er per kamp. Enkeltkampsbilletter kan købes ned til 110 kr.

    Når du ser på hvad billetter koster for kummerlige forhold når man kommer på andre stadions i Superliga, synes jeg så absolut at priserne i Parken er fornuftige.


  15. #624
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    343

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Det pisser mig af når journalister og andre skribenter på seriøse medier bruger dumsmart slang og talesprog i artikler.

    Senest (og oftest) illustreret af bold.dk i en artikel som denne: http://www.bold.dk/nyt/Salzburg-slagtede-Ajax, hvor Salzburgs tre scoringer beskrives således:

    "argentineren sendte sikkert klatten i kassen",
    "Sadio Mane [...] sendte kuglen i det tomme net",
    "Det benyttede han sig af til [...] at lægge læderet i nettet"

    For en hjemmeside der kalder sig bold.dk, bruger de godt nok mange eufemismer, for at undgå at bruge netop det ord!
    For mig virker det bare prollet (men det er jo en helt anden tråd), og jeg har mere følelsen af at læse et referat skrevet af en 10. klasses skoledreng, end af en seriøs nyhedsformidler.
    Sidst redigeret af cphwizard : 21.02.14 kl. 09:43


    BØF me udvidelse til Chrome

    ♪ A Wizards Staff Has A Knob On The End ♪
    cphwizard's Avatar


  16. #625
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    1,148

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af cphwizard Se meddelelser
    Det pisser mig af når journalister bruger dumsmart slang og talesprog i artikler.
    Uden i øvrigt at være uenig med dig, så er det vist ikke journalister, som skriver nyhederne på bold.dk

  17. De følgende 2 brugere er enige:

  18. #626
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    343

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af LogeLars Se meddelelser
    Uden i øvrigt at være uenig med dig, så er det vist ikke journalister, som skriver nyhederne på bold.dk
    Det kan der sikkert være noget om (og jeg retter i ovenstående ordlyd). Det ændrer dog ikke ved pointen, at man godt kunne stille nogle højere krav til evnerne i skriftlig formulering, når nu det er det man beskæftiger sig med. Journalistuddannelse eller ej.


    BØF me udvidelse til Chrome

    ♪ A Wizards Staff Has A Knob On The End ♪
    cphwizard's Avatar

  19. De følgende 3 brugere er enige:

  20. #627
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Kristian BACH BAK's efternavn og TV3Sports kommentatorernes alt for flittige brug af det. :-/
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.


  21. #628
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    271

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    http://politiken.dk/oekonomi/virksom...mpions-league/

    DPM i DEN grad A, at PS&E budgetterer med CL-deltagelse i det hele taget, og måske særligt efter fadæsen i weekenden, hvor truppens kvalitet og bredde for alvor blev udstillet. Det pissede mig også af da vi lavede samme nummer i 2012 og endte med at smide hele lortet på gulvet, pga. CV's rædselsforår, og jeg havde sgu håbet på at man tog ved lære, i stedet for at blive ved med at bygge luftkasteller af BIF'ske proportioner. Jeg savner FANDME realitetssans hos ledelsen! Ellers må de sgu til lommerne i transfervinduerne, så vi kan få spillerne når vi har fucking brug for dem!

    SUR!!!!

  22. Den følgende bruger er enig i dette:
    MCN

  23. #629
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    836

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    at discountsupermarkederne efterhånden bruger den halve gulvplads på alt muligt blandet skrammel og samtidig stadig formår at have udsolgt af 10% af de resterende varer. stram op!!

  24. De følgende 6 brugere er enige:

  25. #630
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,364

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Når personalet på tankstationerne lige skal forsøge sig, flere gange, med en gang medsalg, mens man står og bare vil betale for en dunk olie. "du vil ikke have 3 hjemmelavet romkugler med for 27kr?"
    URBAN CREW - Fælles København
    Ace20's Avatar

  26. De følgende 9 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 5 users browsing this thread. (0 members and 5 guests)

Lignende emner

  1. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 334
    Sidste Meddelelse: 10.03.11, 20:41
  2. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 16
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 319
    Sidste Meddelelse: 16.06.10, 11:48
  3. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XV
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 363
    Sidste Meddelelse: 21.10.09, 08:46
  4. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIII
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 303
    Sidste Meddelelse: 06.01.09, 18:38
  5. Svar: 10
    Sidste Meddelelse: 06.10.04, 21:14

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •