Side 43 af 158 FørsteFørste ... 33404142434445465393143 ... SidsteSidste
Viser resultater 631 til 645 af 2370

Emner: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

  1. #631
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    1,318

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Folk der bruger mellemgangene i S-toget til deres cykler velvidende at det ikke er tilladt. I morges stod der en kost forskanset med sin cykel, latte og avis, mens alle andre stod som en sild i en tønde.

    Udover den åbenlyse sikkerhedsrisiko, så er det bare en ekstrem prollet opførsel. Savner virkelig dengang det kostede penge at tage cyklen med.
    I think people need to be educated to the fact that marijuana is not a drug. Marijuana is an herb and a flower. God put it here. If He put it here and He wants it to grow, what gives the government the right to say that God is wrong?
    Willie Nelson
    Nygzen's Avatar

  2. De følgende 4 brugere er enige:

  3. #632
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,218

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Hvordan kan det være prollet at stå i offentlig transport med en avis, latte og en cykel. Jeg er ret sikker på at prollen fortrækker ikke at læse avis, han drikker heller ikke latte, næh gerne bare en helt almindelig cola, og han cykler ikke. Havde du skrevet scooter, cola og vmax, kunne man måske trække prollekortet.


  4. #633
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    1,318

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Hvordan kan det være prollet at stå i offentlig transport med en avis, latte og en cykel. Jeg er ret sikker på at prollen fortrækker ikke at læse avis, han drikker heller ikke latte, næh gerne bare en helt almindelig cola, og han cykler ikke. Havde du skrevet scooter, cola og vmax, kunne man måske trække prollekortet.
    900x900px-LL-8126de51_not-sure-if-serious-or-just-missed-the-point.png

    Det er prollet at stå med cykel i mellemgangen, mens man ser 10-20-30 mennesker på hver station opgive at komme på toget pga. mangel på plads. Selvfølgelig er det da vigtigere at hende + cykel kommer frem end de 5-8 personer der kunne have været plads til.

    Det er da fuldkommen ligegyldigt om det er Vmax eller avis i den forbindelse.
    I think people need to be educated to the fact that marijuana is not a drug. Marijuana is an herb and a flower. God put it here. If He put it here and He wants it to grow, what gives the government the right to say that God is wrong?
    Willie Nelson
    Nygzen's Avatar

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #634
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    170

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Selvom der er mange lighedspunkter mellem prolle opførsel og så generel dårlig opførsel - som jeg mener ovenstående er, så er det ikke pr automatik det samme.

    Mvh Boulevardigan

  7. De følgende 15 brugere er enige:

  8. #635
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,309

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Jeg foreslår et kompromis og holder den på prollet mentalitet.

  9. De følgende 2 brugere er enige:

  10. #636
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    2,326

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Når folk trykker på stopknappen i en bus, til et sted hvor jeg ikke skal af, og så ikke gør sig klar til at stå ud. Det pisser mig vildt af, at de skal spilde mindst ti sekunder af min tid, bare fordi de gerne vil sidde ned lidt længere.
    Jeg har været anfører som 2. års gennem alle ungdomsrækker og mener også, at jeg er berettiget til at blive det på førsteholdet en dag, når jeg har fået erfaringen - Thomas Delaney, 2010.
    Gandhi's Avatar

  11. De følgende 5 brugere er enige:

  12. #637
    Tilmeldingsdato
    Feb 2013
    Indlæg
    470

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Køb en cykel my man - eller træd løbeskoene hvis der ikke er for langt til den spøg :-))
    Man bør ikke lade sig genere af småting her på jorden - justmy5cent.

  13. #638
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,309

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af peterandreasen Se meddelelser
    Man bør ikke lade sig genere af småting her på jorden - justmy5cent.
    Men man bliver det alligevel.
    Det pisser mig gevaldigt af når folk ligger i en drejebane, men midt i krydset bestemmer sig for, at de nu hellere vil fortsætte lige ud og dernæst kører ud (tit uden at orientere sig).

  14. De følgende 3 brugere er enige:

  15. #639
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    438

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    Men man bliver det alligevel.
    Det pisser mig gevaldigt af når folk ligger i en drejebane, men midt i krydset bestemmer sig for, at de nu hellere vil fortsætte lige ud og dernæst kører ud (tit uden at orientere sig).
    I forlængelse af dette pisser det mig af, når folk holder for rødt i en kombineret venstresvings-/ligeud-bane uden at blinke. Når der så bliver grønt begynder de at blinke og man kan holde og vente til de svinger til venstre - hvilket 9 ud af 10 gange først er når der er blevet rødt og man kan holde og vente til der igen bliver grønt.


  16. #640
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    836

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af peterandreasen Se meddelelser
    Man bør ikke lade sig genere af småting her på jorden - justmy5cent.
    tag du dine 5cent med over i en anden tråd, vi er her ikke for at få tældatilti forslag, men for lige at få luft.


  17. #641
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,398

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af FC Franni Se meddelelser
    tag du dine 5cent med over i en anden tråd, vi er her ikke for at få tældatilti forslag, men for lige at få luft.
    Og i den forbindelse pisser det her mig ekstremt af. Hvad er mest latterligt? Jeg tænker i flæng …
    • at en anden sport kan flytte på ligaprogrammet
    • at Brøndbys fans står med et ”Imod moderne fodbold”-banner, mens klubben tillader det her
    • at en enkelt kører gør forskellen vedr. et løb der ellers længe har ligget fast
    • at landet går Curligan over en dansk bilist
    • navnet 'Mini-Mag'
    • ikke mindst at BØF-Esbjerg er endnu et selvparodisk Match of the week-valg på 3+, mens guldkampen formentlig står mellem FCM og AaB … om lørdagen.


  18. #642
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,225

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    ...
    • ikke mindst at BØF-Esbjerg er endnu et selvparodisk Match of the week-valg på 3+, mens guldkampen formentlig står mellem FCM og AaB … om lørdagen.
    Alene af den grund kan man jo så glæde sig over, at brøndbyliderligheden på 3+ velsagtens lægger sig i takt med at de ikke kan sende deres hjemmekampe fra og med sommeren 2015. Med mindre naturligvis, at 3+ går all in og kun sender 16/17 kampe om året på den kanal og springer resten af Superligaen helt over.
    /Giggs

    København er en grim by med grimme mennesker og klamme dialekter. Lige fra Østerbro til Lyngby. Det eneste sted i København jeg har oplevet flinke mennesker er i Næstved.

  19. De følgende 3 brugere er enige:

  20. #643
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,398

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af giggs Se meddelelser
    Alene af den grund kan man jo så glæde sig over, at brøndbyliderligheden på 3+ velsagtens lægger sig i takt med at de ikke kan sende deres hjemmekampe fra og med sommeren 2015. Med mindre naturligvis, at 3+ går all in og kun sender 16/17 kampe om året på den kanal og springer resten af Superligaen helt over.
    Jeg er meget sikker på, at 3+ er så tilpas pragmatiske, at hver eneste gang Brøndby er på udebane ryger de på tv søndag aften, og så er det ellers vores kampe der vises på 3+ hele resten af tiden, med en DM-afgørende kamp mellem to andre hold i allersidste runde som et ekstremt hypotetisk alternativ.

    Hvad skulle Carsten Sæbye da i øvrigt ellers lave et helt år?

    Jeg understreger i trådens ånd, at dette allerede nu pisser mig enormt af.


  21. #644
    MCN er offline 1/11-06 - jeg var der!
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    832

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    6-0

  22. De følgende 3 brugere er enige:

  23. #645
    Tilmeldingsdato
    May 2012
    Indlæg
    850

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    At vestegnens politi bare generelt er uduelige!

  24. De følgende 4 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 5 users browsing this thread. (0 members and 5 guests)

Lignende emner

  1. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 334
    Sidste Meddelelse: 10.03.11, 20:41
  2. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 16
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 319
    Sidste Meddelelse: 16.06.10, 11:48
  3. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XV
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 363
    Sidste Meddelelse: 21.10.09, 08:46
  4. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIII
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 303
    Sidste Meddelelse: 06.01.09, 18:38
  5. Svar: 10
    Sidste Meddelelse: 06.10.04, 21:14

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •