Side 44 af 158 FørsteFørste ... 34414243444546475494144 ... SidsteSidste
Viser resultater 646 til 660 af 2370

Emner: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

  1. #646
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    1,200

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Jan Mølbys evindelige retoriske spørgsmål ("....er det ikke det?"). I guder hvor er det trættende at høre på.
    Der burde være en lov om sproglig variation for fodboldkommentatorer.
    While them that defend what they cannot see
    With a killer’s pride, security
    It blows the minds most bitterly
    For them that think death’s honesty
    Won’t fall upon them naturally
    Life sometimes must get lonely

  2. De følgende 11 brugere er enige:

  3. #647
    MCN er offline 1/11-06 - jeg var der!
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    832

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    He, det kommer vist af at bo i England for længe. Vendingen fungerer 100 gange bedre på engelsk.

    For at blive i tråden: det pisser mig af, at tagensvej særligt stykket mellem Bispebjerg station og tuborgvej tilsyneladende er asfalteret med dynamit. For satan der er mange huller i vejen og den er bulet som havde den aldrig set en vejtromle. Og så er den i øvrigt asfalteret for intet mindre end 3 måneder siden.

    MCN

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #648
    Tilmeldingsdato
    Jan 2006
    Indlæg
    851

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af MCN Se meddelelser
    He, det kommer vist af at bo i England for længe. Vendingen fungerer 100 gange bedre på engelsk.

    For at blive i tråden: det pisser mig af, at tagensvej særligt stykket mellem Bispebjerg station og tuborgvej tilsyneladende er asfalteret med dynamit. For satan der er mange huller i vejen og den er bulet som havde den aldrig set en vejtromle. Og så er den i øvrigt asfalteret for intet mindre end 3 måneder siden.

    MCN
    Til gengæld kan du nyde et af de få steder i København hvor man stadig kan se de gamle sporvognsspor stikke op gennem asfalten... (linje 10)

  6. De følgende 3 brugere er enige:

  7. #649
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    3,066

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af MCN Se meddelelser
    He, det kommer vist af at bo i England for længe. Vendingen fungerer 100 gange bedre på engelsk.

    For at blive i tråden: det pisser mig af, at tagensvej særligt stykket mellem Bispebjerg station og tuborgvej tilsyneladende er asfalteret med dynamit. For satan der er mange huller i vejen og den er bulet som havde den aldrig set en vejtromle. Og så er den i øvrigt asfalteret for intet mindre end 3 måneder siden.

    MCN
    Det tænkte jeg allerede i sensommeren, hvorpå jeg kontaktede HOFOR og Københavns kommune. Det er normalt ikke noget jeg ville orke at bruge tid på, men jeg fik i løbet af 24 timer to fine svar, hvor dette nok er det mest uddybende:

    "Hermed lige en tilbagemelding på din klage af 1. december.

    Som du rigtig nok antyder, er det ikke den endelige vejbelægning der er udlagt nu.

    Helt efter Københavns Kommunes forskrifter udlægger vi en grov asfalt nu, for sidenhen (foråret 2014) at udlægge den lidt finere belægning – slidlaget. Det foregår på denne måde, for at eventuelle (næsten uundgåeligt) sætninger i asfalten kan oprettes i forbindelse udlægning af slidlaget.

    Men trods dette, skal også den grove midlertidige asfalt være udlagt så den ikke er til gene for trafikanterne.

    Selve slidslagsarbejdet udfører Københavns Kommune, i det vi har købt denne ydelse hos dem. Jeg mener, at kommunen har planer om udlægge ny asfalt på hele denne del af Tagensvej, og således ikke kun, hvor vi har arbejdet.

    Du er velkommen til at kontakte mig, såfremt du ønsker yderligere info."

    Godtaget, og jeg har siden haft stor overbærenhed for projektet. :)

  8. De følgende 5 brugere er enige:

  9. #650
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,873

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Folk der under en aprilsnar fx på Facebook skriver: "aprilsnar". Ffs! Lad os da for helvede spise vores popcorn i fred!
    Tiramisultras - måske med ske?
    Måske bananer, måske fasaner?
    Men det smager bedst med pizzarest! (...og kulørte lamper)
    Jobbeelg's Avatar

  10. De følgende 6 brugere er enige:

  11. #651
    Tilmeldingsdato
    Feb 2006
    Indlæg
    730

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    At der her 4 mdr. før Skanderborg festivalen er udsolgt af partout billetter! - Den er min egen skyld, jeg kunne jo bare ha købt i god tid, men derfor pisser det mig stadigvæk af! ØV!!
    Yo Mac!

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #652
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,218

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18


  14. De følgende 4 brugere er enige:

  15. #653
    Tilmeldingsdato
    Feb 2006
    Indlæg
    730

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    At Rejsekortet nu har ændret på instillingerne på deres tjek ind/tjek ud standere således man nu SKAL tage sit rejsekort ud af pungen og holde det helt tæt til standerne for at for at tjekke ind/ud.

    Tidligere kunne man nøjes med at holde ens pung hen til standerne da signalet i standerne var stærkt nok til at kunne læse ens kort inde i pungen.

    Det er måske på grænsen til et Ilands problem, men det pisser sgu mig af!
    Yo Mac!

  16. De følgende 6 brugere er enige:

  17. #654
    Tilmeldingsdato
    Dec 2009
    Indlæg
    229

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af Stilltripping Se meddelelser
    At Rejsekortet nu har ændret på instillingerne på deres tjek ind/tjek ud standere således man nu SKAL tage sit rejsekort ud af pungen og holde det helt tæt til standerne for at for at tjekke ind/ud.

    Tidligere kunne man nøjes med at holde ens pung hen til standerne da signalet i standerne var stærkt nok til at kunne læse ens kort inde i pungen.

    Det er måske på grænsen til et Ilands problem, men det pisser sgu mig af!
    Javel ja, men sidste år ved denne tid var balladen jo, at fx. passagerer der måske til daglig havde periodekort til et antal zoner men brugte Rejsekortet til ture uden for dette område risikerede at at checke ind, hvis deres taske/rygsæk...whatever kom for tæt på en Check in stander, fordi den var for følsom. Og dermed indkassere en bøde, fordi de intetanende så ikke efterfølgende checkede ud nogen steder.

  18. #655
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,309

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Nu skal århundredes bedste spiller i den bedste danske række findes og der er nogle interessante kandidater (kun danske spillere). http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...cle2278554.ece
    Det er vel ingen hemmelighed at Hele Danmarks Fodboldhold har en del spillere med på listen over nominerede (3 foruden 32) .
    Juryen der skal udvælge århundredes spiller udgøres af en journalist fra Politiken, en tidligere journalist fra Politiken, en TV-kommentator (Toft), DBU's direktør og så indgår der to tidligere Brøndbykoryfæer i form af Jim Stjerne Hansen der nu er medlem af deres bestyrelse og Michael Laudrup der også var træner derude.
    Nuvel Michael Laudrup kan sagtens forsvares, men kan ikke se hvorfor Jim Stjerne skal have en plads. Det kan godt pisse mig lidt af, at man ikke kan samle en habil jury.
    Mon ikke Schmeichel vinder uden konkurrence?

  19. #656
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,364

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    Mon ikke Schmeichel vinder uden konkurrence?
    Han er vel også en af de bedste spillere som har spillet i Danmark.
    URBAN CREW - Fælles København
    Ace20's Avatar

  20. De følgende 9 brugere er enige:

  21. #657
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,309

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af Ace20 Se meddelelser
    Han er vel også en af de bedste spillere som har spillet i Danmark.
    Uden tvivl han er den bedste målmand, men jeg så helst at spilleren vandt det ud for sine meritter og (tidligere) evner og ikke fordi to brøndbytossers meninger har vejet mest. Nu er det jo ikke fordi han står uden konkurrence for man må formode, at Allan Simonsen vel også vil fylde en del.
    Det jeg bliver lidt mopset over er, at Brøndbyfolk skal vurdere om hvorvidt en Brøndbyspiller har været århundredes bedste. Jeg vil da ikke lyve og sige, at da jeg så listen over kandidater, så rangerede jeg Grønkjær alt for højt, så jeg er ikke selv uskyldig i ikke at være farvet.

  22. Den følgende bruger er enig i dette:

  23. #658
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,551

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    Uden tvivl han er den bedste målmand, men jeg så helst at spilleren vandt det ud for sine meritter og (tidligere) evner og ikke fordi to brøndbytossers meninger har vejet mest. Nu er det jo ikke fordi han står uden konkurrence for man må formode, at Allan Simonsen vel også vil fylde en del.
    Det jeg bliver lidt mopset over er, at Brøndbyfolk skal vurdere om hvorvidt en Brøndbyspiller har været århundredes bedste. Jeg vil da ikke lyve og sige, at da jeg så listen over kandidater, så rangerede jeg Grønkjær alt for højt, så jeg er ikke selv uskyldig i ikke at være farvet.
    Har svært ved at se nogen på højde med Schmeichel. Bare det at han f.eks. blev nummer 10 i verdens bedste målmand, mens han stadig var i Danmark, siger en del. Og så var han i dansk fodbold i 4 år, i modsætning til de fleste andre af de store spillere, der ofte kun har en enkelt eller 2 sæsoner i dansk fodbold. Hvor meget man end hader BØF, så er det sgu svært at komme udenom Schmeichel.

    ougar
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

  24. De følgende 4 brugere er enige:

  25. #659
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af ougar Se meddelelser
    Har svært ved at se nogen på højde med Schmeichel. Bare det at han f.eks. blev nummer 10 i verdens bedste målmand, mens han stadig var i Danmark, siger en del. Og så var han i dansk fodbold i 4 år, i modsætning til de fleste andre af de store spillere, der ofte kun har en enkelt eller 2 sæsoner i dansk fodbold. Hvor meget man end hader BØF, så er det sgu svært at komme udenom Schmeichel.

    ougar

    Ved med sikkerhed at det ikke bliver Lars Olsen, da han skal overrække trofæet. Men ud fra den kandidatliste vil min stemme gå på The Great Dane eller Vilfort, hvis man ser på deres betydning for deres hold og dansk fodbold generelt. sekundært fordi jeg er så "ung" at jeg kun kan huske ½ af listen.....

    * Peter Schmeichel (Brøndby)

    * Lars Olsen (Brøndby)

    * Jesper Grønkjær (AaB og FC København)

    * Pauli Jørgensen (Frem)

    * Knud Lundberg (AB)

    * Lars Høgh (OB)

    * Allan Simonsen (Vejle)

    * Peter Møller (AaB, Brøndby og FC København)

    * Kim Vilfort (Brøndby)

    * Henning Enoksen (Vejle og AGF)

  26. #660
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,309

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af ougar Se meddelelser
    Har svært ved at se nogen på højde med Schmeichel. Bare det at han f.eks. blev nummer 10 i verdens bedste målmand, mens han stadig var i Danmark, siger en del. Og så var han i dansk fodbold i 4 år, i modsætning til de fleste andre af de store spillere, der ofte kun har en enkelt eller 2 sæsoner i dansk fodbold. Hvor meget man end hader BØF, så er det sgu svært at komme udenom Schmeichel.

    ougar
    Mit argument/mavesurhed gik heller ikke på, at Schmeichel ikke var dygtig og havde det været en mere neutral jury var han nok også blevet valgt der. Jeg synes bare ikke om idéen om inhabile juryer og det er relativt let at undgå. Claus Bo Larsen valgte heller ikke at dømme OB's kampe af den grund da han var fra Odense.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 5 users browsing this thread. (0 members and 5 guests)

Lignende emner

  1. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 334
    Sidste Meddelelse: 10.03.11, 20:41
  2. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 16
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 319
    Sidste Meddelelse: 16.06.10, 11:48
  3. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XV
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 363
    Sidste Meddelelse: 21.10.09, 08:46
  4. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIII
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 303
    Sidste Meddelelse: 06.01.09, 18:38
  5. Svar: 10
    Sidste Meddelelse: 06.10.04, 21:14

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •