Side 48 af 158 FørsteFørste ... 38454647484950515898148 ... SidsteSidste
Viser resultater 706 til 720 af 2370

Emner: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

  1. #706
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,471

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af Bechs Se meddelelser
    You beat me to it! Er du tosset en kontinuerlig strøm af almindeligheder og banaliteter der vælter ud af den mand. Jeg plejer at være meget large med den slags. Selv John "Faxe" kan jeg ignorere. Men Mikkel Beck er ualmindelig svær at kapere!

    Han taler konstant uden at bidrage med andet end "det var et flot skud....", "god aflevering af ham der nummer 4". At han ikke kan navnene på spillerne når det ikke er de helt store stjerne er bare pinligt!
    - Han var virkelig, virkelig dårlig i kampen mellem Holland og Mexico. Jeg aner ikke om han har kommenteret andre kampe, men for fanden hvor var han elendig i dén kamp. Han kunne nemlig ikke navnene på spillerne, og forsøgte så at kompensere ved, at insistere på at have fundet et element i spillet, der var afgørende for kampen. Noget med afleveringerne i Hollands venstreside (det gav ingen mening, og han gik også selv død i forklaringen). Yderligere var hans bidrag et væld af "stating the obvious" såsom et skud fra Oribe Peralta, der bare skulle have været placeret næsten helt ude ved stolpen, så var den gået ind, eller en mexicansk aflevering der bare skulle have haft lidt mere fart, så havde Ron Vlaar ikke opsnappet bolden.

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #707
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    3,066

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af Sibusiso Se meddelelser
    Det tænkte jeg allerede i sensommeren, hvorpå jeg kontaktede HOFOR og Københavns kommune. Det er normalt ikke noget jeg ville orke at bruge tid på, men jeg fik i løbet af 24 timer to fine svar, hvor dette nok er det mest uddybende:

    "Hermed lige en tilbagemelding på din klage af 1. december.

    Som du rigtig nok antyder, er det ikke den endelige vejbelægning der er udlagt nu.

    Helt efter Københavns Kommunes forskrifter udlægger vi en grov asfalt nu, for sidenhen (foråret 2014) at udlægge den lidt finere belægning – slidlaget. Det foregår på denne måde, for at eventuelle (næsten uundgåeligt) sætninger i asfalten kan oprettes i forbindelse udlægning af slidlaget.

    Men trods dette, skal også den grove midlertidige asfalt være udlagt så den ikke er til gene for trafikanterne.

    Selve slidslagsarbejdet udfører Københavns Kommune, i det vi har købt denne ydelse hos dem. Jeg mener, at kommunen har planer om udlægge ny asfalt på hele denne del af Tagensvej, og således ikke kun, hvor vi har arbejdet.

    Du er velkommen til at kontakte mig, såfremt du ønsker yderligere info."

    Godtaget, og jeg har siden haft stor overbærenhed for projektet. :)
    Skulle der være nogen der var interesserede, og i øvrigt mente at foråret var overstået, så er Københavns Kommune desværre forsinkede på Tagensvej, således at arbejdet først påbegyndes i uge 34.

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #708
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,873

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    At jeg ankom tidligt i lufthavnen for at se Tysklandskampen og at de så først åbnede tjek ind ti minutter over kampstart.
    At den lokale filial af sportspubkæden ikke kan vise VM på trods af at de havde et tv.
    At deres net var så elendigt, at jeg gik glip af alle tre mål.
    At mit fly er forsinket.
    At jeg blev nødt til at skrive denne post to gange, fordi jeg trykkede forkert
    Tiramisultras - måske med ske?
    Måske bananer, måske fasaner?
    Men det smager bedst med pizzarest! (...og kulørte lamper)
    Jobbeelg's Avatar

  6. De følgende 8 brugere er enige:

  7. #709
    Tilmeldingsdato
    Sep 2013
    Indlæg
    100

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18


  8. De følgende 7 brugere er enige:

  9. #710
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    494

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af AndaKbh Se meddelelser
    Det pisser mig voldsomt af, at man bare poster et billede uden tilhørende kommentar. Vi er jo ikke lige velbevandrede i Hvem der er Hvem

    Mvh Bjørn

  10. De følgende 3 brugere er enige:

  11. #711
    Tilmeldingsdato
    Jan 2012
    Indlæg
    66

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af bagger Se meddelelser
    Det pisser mig voldsomt af, at man bare poster et billede uden tilhørende kommentar. Vi er jo ikke lige velbevandrede i Hvem der er Hvem
    Hvis du så (hørte!) kampen på DR1 mellem Argentina og Sweitz her til aften, ville du vide hvad der henvises til!
    Men for at afklare det kan jeg afsløre at det er Jyde-Tumpen Mikkel Beck flankeret af pestilensen Henrik Liniger

  12. De følgende 3 brugere er enige:

  13. #712
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,506

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    ... at jeg nøje har planlagt min hjemkomst fra sommerferie i udlandet til lørdag aften meget sent den 26. juli, så jeg kan være frisk til sæsonens første hjemmekamp mod Farum søndag den 27. juli for så at opdage, at kampen er flyttet til lørdag aften kl. 19.30. Lort.

  14. #713
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    1,497

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    ALT med cpr-nummeret pisser mig af. Det var sikkert smart da det blev indført, men specielt med Internettets udbredelse har det vist hvor skrøbeligt det er. Og så teknisk behøver det ikke engang at være. Ringer man til snart sagt hvilket som helst callcenter, kan man blive bedt om at oplyse det og hvem er det lige der sidder i den anden ende? Jeg har selv modtaget tusindvis af cpr-numre og kunne, hvis jeg havde onde sigter, snildt have misbrugt dem eller solgt de oplysninger til andre. Vi aner ikke en skid om hvad de bliver brugt til når de oplyses over telefonen. Ja, så er der sikkert nogen der siger at man ikke er forpligtet til at oplyse det men altså - vi vil jo også gerne hjælpes af dem vi ringer til og dem i den anden ende, vil jo også gerne så hurtigt og nemt som muligt ekspedere en kunde og det er jo 99% af alle der modtager oplysningerne der ikke vil misbruge dem.

    Og når dem der har ansvaret for det oveni købet ikke magter at sikre dataene ordentligt, så pisser det mig bare endnu mere af.

    Endeligt, skulle uheldet være ude, og ens cpr-nummer bliver misbrugt til køb på nettet eller lignende, så er det jo praktisk talt umuligt at få hjælp. "Gå til politiet og så ellers klar dig selv" var jo det svar man fik indtil fornylig, hvor der dog trods alt kom tiltag til en eller anden form for hjælp. Dog først efter at rigtig mange mennesker har skulle frygtelig meget igennem.

    Nej, afskaf det lort og giv os noget der er sikkert og tidsvarende. Jeg har ikke den gyldne løsning, men det burde ikke være så svært.

  15. De følgende 5 brugere er enige:

  16. #714
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,225

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Konceptet omkring det blå sygesikringskort pisser mig af. Egentlig ikke så meget det med, at man nu generelt får en dårligere forsikring i udlandet, men mere det med, at man fremover skal have TO kort, når man for pokker da bare kunne have ladet det blå gælde i Danmark også og så kun udstede det gule til dem, der åbenbart ikke er berettiget til et blåt. Det kan da umulig gøre det samfundsmæssigt billigere at skulle trykke både et gult kort til hjemmebrug og hvert femte år derudover et blåt kort til alle dem, der kunne finde på at rejse ud af landet.

    De fleste vil vel - som jeg - lægge det blå sygesikringskort sammen med passet, men det betyder jo så, at man ikke er dækket, når man lige tager en sviptur til Malmø eller på shoppingtur til Tyskland, hvor man alligevel ikke medbringer pas.

    Måske er det bare et I-landsproblem, men det pisser mig stadig af, at man har valgt en løsning, der gør det unødigt besværligt for alle. Gult + blåt = øv!
    /Giggs

    København er en grim by med grimme mennesker og klamme dialekter. Lige fra Østerbro til Lyngby. Det eneste sted i København jeg har oplevet flinke mennesker er i Næstved.

  17. De følgende 9 brugere er enige:

  18. #715
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    890

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Folk, der printer alt bevidstløst ud uden at tænke. Ofte skal jeg bruge bare en enkelt side, men bliver forsinket af enten et enormt printerjob, et papirstop eller manglende toner eller papir i printeren, hvorefter når det er løst, varer en evighed med at få sit print ud, pga. andres ofte overflødige printerjobs.

    Folks tankegange er åbenbart oftest eet eller flere af nedenstående:

    1) "Den brugervejledning på 198 sider er blevet fornyet igen, det må jeg hellere få ud på papir"
    2) "Den nye adgangskode, jeg fik på mail må jeg hellere skrive ud og hente i eftermiddag (Og sætte på opslagstavlen?)"
    3) "Nå, mit print kom ikke ud, jeg sender det lige igen"
    4) "Jeg må hellere skrive en masse ud og hente det i eftermiddag eller imorgen - måske"
    5) "Nu mit print kom ikke ud, men der er nok nogen, der kontakter Support (Hvis tlf. nr. står på printeren), angående de der blinkende lamper og teksten i displayet, jeg kommer igen senere"
    6) "Nå, printeren er løbet tør for toner eller papir, det er der nok en anden, der ordner"
    7) "Nå, jeg fik kun halvdelen ud på print, jeg kommer tilbage senere"

    og så 8), den mest udbredte: ""
    / Erik B.

    DOBBELT Latté, om jeg må be'

  19. De følgende 9 brugere er enige:

  20. #716
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    126

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Dette pisser mig af*...



    Hvis personen der har udført den flotte tegning skulle have lyst, stiller jeg gerne spand + vand til rådighed for fjernelse.

    * Klatmaleriet er udført på en strækning af Køge Bugt Motorvejen, hvor undertegnede er ansvarlig for produktion etc., og pågældende bygværk er desværre ikke afleveret til bygherre, hvorfor vi selv skal afholde udgiften til at fjerne det.

  21. De følgende 12 brugere er enige:

  22. #717
    Tilmeldingsdato
    Dec 2004
    Indlæg
    732

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af AndaKbh Se meddelelser
    Jeg har nu altid godt kunne lide Liniger.

    https://www.youtube.com/watch?v=htQuPUYp2SQ


  23. #718
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,873

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    at man på PS3 ikke længere kan spille Borderlands på nettet, og at jeg ikke blev oplyst om dette, da jeg købte spillet plus udvidelser på PSN.
    Fandme stramt
    Tiramisultras - måske med ske?
    Måske bananer, måske fasaner?
    Men det smager bedst med pizzarest! (...og kulørte lamper)
    Jobbeelg's Avatar

  24. #719
    Tilmeldingsdato
    Feb 2006
    Indlæg
    730

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    JAVA Opdateringer!!
    Yo Mac!


  25. #720
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,873

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Tiramisultras - måske med ske?
    Måske bananer, måske fasaner?
    Men det smager bedst med pizzarest! (...og kulørte lamper)
    Jobbeelg's Avatar


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 334
    Sidste Meddelelse: 10.03.11, 20:41
  2. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 16
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 319
    Sidste Meddelelse: 16.06.10, 11:48
  3. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XV
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 363
    Sidste Meddelelse: 21.10.09, 08:46
  4. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIII
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 303
    Sidste Meddelelse: 06.01.09, 18:38
  5. Svar: 10
    Sidste Meddelelse: 06.10.04, 21:14

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •