Side 49 af 158 FørsteFørste ... 39464748495051525999149 ... SidsteSidste
Viser resultater 721 til 735 af 2370

Emner: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

  1. #721
    Tilmeldingsdato
    Mar 2003
    Indlæg
    137

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Mads Langer!! Jeg er bare så træt at tudepop - det er jo det samme over and over... NOK!!!!!!
    Linderoth tilbage!

  2. De følgende 8 brugere er enige:

  3. #722
    MZ er offline What airdefence doing?
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,130

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af Stilltripping Se meddelelser
    JAVA Opdateringer!!
    Så lad være og tag lidt virus/malware i stedet...

    Og hvad der så pisser mig af er folk der ignorerer sikkerhedsopdateringer, og derefter får virus/malware og SÅ whiner over at have fået virus/malare ;)

  4. De følgende 4 brugere er enige:

  5. #723
    Tilmeldingsdato
    Aug 2002
    Indlæg
    485

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Bøphan Andersen i København pisser mig af. Og det er der - når jeg tænker over det - egentlig flere grunde til:

    1) Først og fremmest er Bøphan VSTGNsprol. Måske ikke af aller værste skuffe (som Perper, Ruben Bagger og Daniel Agger), men det er slemt. Alt for slemt. Han skulle have holdt sig til VSTGN

    2) Nr. 1) kunne muligvis formildes bare en anelse, hvis skiftet til København havde udløst ramaskrig hos de pisgule. Men det har det jo - helt forståeligt nok - ikke. For de har selv en bedre målmand. Det leder mig over til:

    3) Han er en middelmådig målmand. Jeg har altid set Bøphan som en bundholdsmålmand. En shotstopper, der skal holdes varm hele tiden for at være god. Det er netop derfor, han - indrømmet - har stået nogle fremragende kampe for Danmark. Fordi Danmark mod store hold spiller som et bundhold. Men han har slet ikke coolnes nok til at være målmand for et tophold. Det kræver, at man er klar de få gange i løbet af en kamp, hvor man skal bruges. Og det er slet ikke Bøphans stærke side. Manden har notorisk sæbe på handskerne.

    4) Han er unødigt fyld. Wiland har i sin tid i København vist, at han netop kan være målmand for et tophold. Men han har da ikke haft et godt nok niveau det sidste halvandet års tid. Jeg kan ikke bedømme, om han er færdig - eller om han kan genfinde sit niveau. Det kan Ståle forhåbentlig bedre bedømme. Men hvis man mener, at Wiland er færdig, så er Bøphan unødigt fyld, der forhindrer, at vi bruge pengene på en ordentlig målmand.

    5) Bøphan i København ligger fint i forlængelse af AHs 'jeg holder altid med Brøndby'. Total mangel på respekt for, at vi andre stadig smerteligt husker halvfemserne og alle de usmagelige ting, der er kommet vestfra i tidens løb. Og så er det dybt mystisk, at man føler, at det er umagen værd med en middelmådig målmand...

    6) At Bøphan fremkalder et behov fra de frelste dele af Københavns fansskare til at belære andre om, hvordan man er en rigtig fan. Den 'bak nu op om klebben' og 'synk eller skrid'-mentalitet, det er udtryk for, passer dårligt ind i København. Fint, at nogle mener, at man bare skal tilbede Bøphan - det er ok med mig - men lad andre om, hvordan de er fans.

    7) At vi skal have diskussioner om, hvorvidt spredt piften af Bøphan gør, at manden dropper. Det gør det ikke. Manden dropper, fordi manden ikke er bedre. Derfor er det ikke den spredte piftens skyld. Det er heller ikke Bøphans skyld - for han er ikke bedre. Det er Ståles skyld, fordi han har skrevet kontrakt med en middelmådig smørhandske som Bøphan. Hvis Bøphan virkelig dropper på grund af den spredte piften, er det da endnu en god grund til, at han ikke er god nok. Hvis han mentalt ikke kan overkomme pifteri - som er fuldstændig forudsigeligt - så er han heller ikke på det punkt gearet til at være målmand i København.
    FORZA KØBENHAVN
    gunner's Avatar


  6. #724
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    486

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    At spies skriver 20kg bagage tilladt, og man på vej hjem fra grækenland skal betale 60euro for overvægt, hvorefter spies siger man ikke kan stole på info på sin billet men skal tjekke flyselskabets hjemmeside. FUCK spies....

  7. De følgende 4 brugere er enige:

  8. #725
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    5

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Alle artikler om prins Joachim og hans nye bolig!

  9. De følgende 8 brugere er enige:

  10. #726
    MCN er offline 1/11-06 - jeg var der!
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    832

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af Sibusiso Se meddelelser
    Skulle der være nogen der var interesserede, og i øvrigt mente at foråret var overstået, så er Københavns Kommune desværre forsinkede på Tagensvej, således at arbejdet først påbegyndes i uge 34.
    Så er vejarbejdet i denne følgeton så endeligt gået igang, hvilket jo sådan set er fint nok: men det pisser mig af, at det er blevet sat igang i den uge, hvor det meste af Danmark er på vej tilbage fra ferie= monsterkaos på vejene og sidegaderne. Særligt fordi frederiksundsvej også er brudt op. Genial planlægning. Dertil: (og det er nok det der pisser mig mest af) skiltningen og afspærringen er totalt mangelfuld og har allerede nu skabt farlige situationer for cyklister jf. at bilisterne fatter har af skiltningen.

    For faen det pisser mig af...!

  11. De følgende 2 brugere er enige:

  12. #727
    Tilmeldingsdato
    May 2012
    Indlæg
    850

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Fuck hvor er det klamt at man i TV3+ optakten skal se to af de klamme bøffolk "forudsige" resultater og målscorere... Det pisser mig stort af!

  13. De følgende 3 brugere er enige:

  14. #728
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    2,326

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Det irriterer mig vildt meget, at PR-afdelingen har haft held til at overbevise såvel medier som omverden om, at Cornelius skal kaldes 'Corner'. Man kan kun gætte på årsagen - jeg hælder selv lidt til at det lyder mere fodboldrelateret, - men han er altså altid blevet kaldt 'Corne'. Intet 'r'! Man kan endda jævnligt høre, hvordan medspillere, Ståle, Riemer og andre af trænerne stadig kalder ham 'Corne', simpelthen fordi det er hvad de altid har gjort!

    Ja, det er hamrende ligegyldigt, men det irriterer mig alligevel.
    Jeg har været anfører som 2. års gennem alle ungdomsrækker og mener også, at jeg er berettiget til at blive det på førsteholdet en dag, når jeg har fået erfaringen - Thomas Delaney, 2010.
    Gandhi's Avatar

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #729
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,873

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af Gandhi Se meddelelser
    Det irriterer mig vildt meget, at PR-afdelingen har haft held til at overbevise såvel medier som omverden om, at Cornelius skal kaldes 'Corner'. Man kan kun gætte på årsagen - jeg hælder selv lidt til at det lyder mere fodboldrelateret, - men han er altså altid blevet kaldt 'Corne'. Intet 'r'! Man kan endda jævnligt høre, hvordan medspillere, Ståle, Riemer og andre af trænerne stadig kalder ham 'Corne', simpelthen fordi det er hvad de altid har gjort!

    Ja, det er hamrende ligegyldigt, men det irriterer mig alligevel.
    Corner, såvel som Corne, pisser mig af
    Tiramisultras - måske med ske?
    Måske bananer, måske fasaner?
    Men det smager bedst med pizzarest! (...og kulørte lamper)
    Jobbeelg's Avatar


  17. #730
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,766

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Det pisser mig sgu af, når APOEL rundbarberer AaB og så fejrer 100 mio. og et CL gruppespil, med at gå rundt og give hånd til dommere og spillere, mens de kigger ned i jorden. Ja, det er måske respektfuldt - men prøv lige at vis hvad fodbold drejer sig om, PASSION! Så vidt jeg ved er de endda i økonomiske vanskeligheder, så det kunne endda hjælpe til overlevelse?

    Jeg ville da også være lidt skuffet som tilskuer, bare at få det sædvanlige "klap-klap" ud mod tribunerne. Hop dog ud i menneskemængden!!

    Er cypriotere værre til det der med jantelov end vi danskere er? For helvede jeg ville rende rundt som en abe.
    Sidst redigeret af scoring : 27.08.14 kl. 07:58

  18. #731
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    1,200

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af scoring Se meddelelser
    Er cypriotere værre til det der med jantelov end vi danskere er? For helvede jeg ville rende rundt som en abe.
    Beklager at din indlæg skal være anledning for min harme, men det irriterer mig utroligt meget, igen og igen at skulle høre disse referencer til janteloven.

    Det er blevet til en selvindlysende sandhed, at dette kollektive misundelsesregime skulle være en fast bestanddel af den danske sjæl.
    Efter min bedste overbevisning er det fuldstændigt misforstået, og et af de mest misbrugte begreber i forsøget på at indkapsle dansk selvforståelse og kultur.

    Bare tænk på Mærsk Mckinneys død. Det blev jo behandlet som en national tragedie.
    Eller mere aktuelt Kevin Magnussen debut i Formel 1. Det er jo en landesport at gøre vordende talenter til nationalklenodier inden de egentlig har præsteret det helt store.

    Eller se på populærkulturen, og hvilket væld af talentkonkurrencer og prisoverrækkelser, der findes for helt gennemsnitlige talenter og præstationer. For slet ikke at tale om de mange reality-stjerner, hvis største præstation er at intimidere offentligheden med blotlægning (bogstavelig talt) af deres private stunder.

    Det er sørme ikke til at få øje på denne misundelsesmekaniske, der holder dem der tror de er noget nede, som noget særligt udtalt fænomen.

    Desto mere pisser det mig af med alle disse referencer til janteloven. Som oftest pga. en eller anden er mislykket med dette eller hint. Referencen fungerer uden, at det nogensinde bliver konkret begrundet eller bare sandsynliggjort, at det på nogen måde skulle have spillet ind. Det er blot en gratis undskyldning. Det ville sørme være rart, hvis journalister eller andre formidlere begyndte at stille spørgsmålstegn ved dette fatamorgana af et nationaltræk.

    Vh. Simon
    While them that defend what they cannot see
    With a killer’s pride, security
    It blows the minds most bitterly
    For them that think death’s honesty
    Won’t fall upon them naturally
    Life sometimes must get lonely


  19. #732
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    522

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Det pisser mig urimeligt meget (og jeg mener "urimeligt" som "meget mere end det burde") af når folk omtaler FCK-spillere med forkortede kælenavne her på siderne. Ikke i en opstilling, bevares, men når man konsekvent taler om "Corner" og "Nico" og ffs omtaler en totalt nyindkøbt (nylejet) spiller som "Alex", fordi det åbenbart er for svært at copy/paste "Alexander Kacaniklic" som åbenbart er ens nye, bedste ven.
    Sorry, men nu er det ude af systemet.
    VH Sebastian.
    alle kan danse en sommer
    Sebastian's Avatar

  20. De følgende 4 brugere er enige:

  21. #733
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    3,550

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af Sebastian Se meddelelser
    Det pisser mig urimeligt meget (og jeg mener "urimeligt" som "meget mere end det burde") af når folk omtaler FCK-spillere med forkortede kælenavne her på siderne. Ikke i en opstilling, bevares, men når man konsekvent taler om "Corner" og "Nico" og ffs omtaler en totalt nyindkøbt (nylejet) spiller som "Alex", fordi det åbenbart er for svært at copy/paste "Alexander Kacaniklic" som åbenbart er ens nye, bedste ven.
    Sorry, men nu er det ude af systemet.
    VH Sebastian.
    Al respekt for raseriet, men lige i dette tilfælde synes jeg du skyder forbi. For det første er "Alex" hans officielle smeknamn og ingen svensker kunne finde på at kalde ham "Alexander"; og for det andet hedder han så heller ikke "Kacaniklic", men derimod Kačaniklić, så du gør dig selv skyldig i lidt belejlig sløseri på bekostning af den ortografiske præcision. ;)

    mvh
    Martin CX


  22. #734
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    ... at Ståle går ud og proklamerer, at vi skal have en "proven goalscorer" til angrebet. På sidste dagen af transfervinduet går han så ud og sender en angriber ud af truppen og henter en midtbanespiller ind, som har lavet 6 mål i 62 seniorkampe for sine klubhold. Det efterlader os med 1½ angriber i Cornelius og FelFel som har spillet 16 minutter i Superligaen.

    Her dagen derpå efter at have sovet på det, pisser det mig bare endnu mere af!

    Hvis Cornelius så bliver skadet ..................

  23. De følgende 7 brugere er enige:

  24. #735
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    At Ståle Solbakken henter en række spillere til klubben, som ikke har spillet i lang tid på deres tidligere klubhold, og så efterfølgende bruger det som en undskyldning for manglende resultater. Som om han ikke har kunnet gøre noget ved det.

  25. De følgende 2 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 11 users browsing this thread. (0 members and 11 guests)

Lignende emner

  1. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 334
    Sidste Meddelelse: 10.03.11, 20:41
  2. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 16
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 319
    Sidste Meddelelse: 16.06.10, 11:48
  3. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XV
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 363
    Sidste Meddelelse: 21.10.09, 08:46
  4. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIII
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 303
    Sidste Meddelelse: 06.01.09, 18:38
  5. Svar: 10
    Sidste Meddelelse: 06.10.04, 21:14

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •