Side 5 af 158 FørsteFørste ... 23456781555105 ... SidsteSidste
Viser resultater 61 til 75 af 2366

Emner: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

  1. #61
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,589

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Buko rejeost!! eller rettere deres staniol låg, før i tiden kunne man vippe låget af denne herlige spise, fjerne folielåget med en snuptag og fordele osten i et gavmildt lag over den ristede bolle.

    Men NU går staniolen i stykker LIGEMEGET hvordan man prøver at hive det af, og samtidigt er det klistret fast til selve osten så det er umuligt ikke får rejeoste fingre når man skal fjerne det i 51 små latterlige strimler.....

    STRAM OP lede rejeosts emballage fabrikant, ellers skifter jeg fanme til falengreens rejeost at i ved det....
    Sidst redigeret af Pabres : 20.04.11 kl. 16:25
    Alcohol gives you the ambition to do anything, while simultaneously taking away your ability to do so.
    Pabres's Avatar


  2. #62
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    3,147
    What a coach does is attempt to increase the index of probability when it comes to winning a match. As a coach all you can [do] is deny fortune as much of its role as you possibly can ~ Juanma Lillo
    Mads740's Avatar


  3. #63
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,641

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18



    Det er fuldstændigt umuligt at tage nyhederne alvorligt, når han sidder der med sit latterlige 'bamseline-konfirmand-fjæs'

    Frank Jensen er i præcis samme boldgade - jeg har mødt rødmende jomfruer med betydeligt mere livserfaring og kant, end de to konfirmander.

    -orb
    If wars can be started by lies - they can be stopped by truth. (Julian Assange)

  4. De følgende 7 brugere er enige:

  5. #64
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,155

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Johannes havde fortjent at stå øvers i DPMA-tråden lidt længere, men jeg må lige få luft.

    Først en disclamer: gudelige, hellige og andet godtfolk bør se den anden vej, men her kommer det:

    En lykkelig historie indtræffer:

    "Den britiske turist Helen Beard, 44, slappede af ved poolen på et hotel i Orlando, Florida, da hun bemærkede et lille barn, som var ved at falde gennem gelænderet på en altan på fjerde etage.

    Helen Beard løb hen under altanen, hvor hun greb den etårige pige, inden hun ramte jorden. Hun holdt barnet i sine arme, ind til ambulancefolkene nåede frem."


    hvorefter moderen til barnet formulerer sin taknemmelighed:

    "– Min datter er helt perfekt. Hun har ikke fået en skramme, siger Helena Myles og tilføjer:

    – Jeg takker Gud for, at mit barn er reddet. Jeg takker også damen, for hun var en engel sendt fra himlen."


    BÅÅÅT!! Tilbage til start! Kan du så allervenligst takke DAMEN og kun hende!! FFS da!

    Tillad mig at få svip, når Gud og Jesus skal have æren for så konkret handlekraft som den brave dame her har udvist. Det giver mig tics og minder mig om dengang Michael Chang vandt French open, fordi Jesus åbenbart ikke holdt af Ivan Lendl.
    Mvh.
    Maarum

    Angreb: Kolfuss Glasbein (Reykjavik) -- Mfumle Notembo (Alkmaar)
    Midt: Inge Bjørnebrygg (Lyn) -- Heinz Niemahls (R/W Essen) -- Nema Talenta (NK Rijeka) -- John Longshot (Motherwell)
    Forsvar: Sebastian Altmann (Salzburg) -- Manuel Carta Roja (Mallorca) -- Gulbis Panikaa (Tallinn) -- Andreas Chanslöst (IFK)
    Målmand: Droop van Saebehand (Willem II)


  6. #65
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    391

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Måske ikke afpissende, men irriterende, at Sidelinien genindlæser siden når man trykker "enig" med det resultat, at man skal trykke tilbage 2 gange for at komme tilbage til hovedforummet.

    Dette kunne også placeres under i-landsproblemer.
    Fc Ålene

  7. De følgende 7 brugere er enige:

  8. #66
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,509

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    DPMA at DR sender FCK - SIF på DR 1 fremfor DR HD!
    72' Grønkjær leger med Barca, Barca-style. Rob Palmer @ SkySports 1: "Gronkjaer... he's like the Peter Pan of football, flying around the field... calmness, composure, awareness, footwork, skill... fantastic!" Video (med engelske komm.), Video (med danske komm.)

  9. De følgende 2 brugere er enige:

  10. #67
    Tilmeldingsdato
    May 2004
    Indlæg
    567

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Koldskål!! Med den sure stank og kvalme kammerjunkere kan virkelig pisse mig af!
    Imod moderne stemningsdiktatur

  11. De følgende 4 brugere er enige:

  12. #68
    Tilmeldingsdato
    Aug 2010
    Indlæg
    91

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Der er lang tid til derby!!
    Sidst redigeret af Andreas93 : 03.05.11 kl. 10:01

  13. #69
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Ikke for første gang pisser det mig af, at 3+ spolerer en storkamp i fodbold ved at reklamere nonstop for et latterligt freakshow af en old boys-boksekamp, som det - helt forståeligt - må være umanérlig svært at sælge billetter og pay per view til.

    Brian Nielsen. Alder 46. Iq en del mindre end 46. Spar os dog for ham, og plag dem der er stupide nok til at gå op i den slags farcer.

    I er dybt pinlige.

    mvh,
    -smølle


  14. #70
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Dette pisser mig af:

    Lyngby får dispensation til Superliga.

    Jeg tror ikke at nogen der var ude til kampen på et 'stadion', der ikke har set forbedringer siden bygningen af en lille ståtribune i slutningen af 90'erne, er i tvivl om at det på alle måder er totalt uacceptabelt at det bruges i øverste række.
    • Ingen på stadion har anstændigt udsyn.
    • Alle faciliteter har åbenlyst 30-40 år på bagen.
    • Banen er ikke brugbar til fodbold på bare et acceptabelt niveau.
    • Banen har ikke indlagt varme.
    • Sikkerheden er under al kritik.
    • 'Tribunerne' består af jordvolde og græsskrænter.
    Det er en hån mod ligaen og mod enhver der overvejer et besøg på Lyngby Stadion, at det eksisterer, og at Lyngby ikke modtager krav om at bruge så meget som en krone af de tv-penge de får for at være med i superligaen til at bringe det ind i dette århundrede.

    Hvad fanden skal man overhovedet gøre for ikke at få den dispensation?

    Kristus, det pisser mig af at øverste liga her i landet er så indstillet på at bevare firsertilstandene.

    mvh,
    -smølle


  15. #71
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    225

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    tabe i age of empires...
    "Hans fodboldhjerne var skudt tilbage til stenalderen. Jeg ved ikke, hvad det er for noget lalle-bold, han har spillet til Gold Cup..."
    Ståle om Atiba Hutchinsons tilbagevenden til FC København efter at havde været til Gold Cup.

  16. De følgende 3 brugere er enige:

  17. #72
    MCN er offline 1/11-06 - jeg var der!
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    832

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Min datters vuggestue. Hun er 8mdr, så skal hun da naturligvis præsenteres for alm vandglas, hele æbler, 5 grader varmt gulv, og danserytmik. På spørgsmål om, hvorvidt institutionen er vandt til at håndtere 8mdr gamle børn var svaret; det er vist et par år siden, men vi i pædagoggruppen er også selv foraldre". Hvis det er jeres bedste pædagogiske metode, så sejler i da fuldstændigt. Hun bliver meldt ud i morgen - er så til gengæld voldsomt glad før min fleksible arbejdsplads.

    MCN

  18. De følgende 6 brugere er enige:

  19. #73
    Post er offline er en arm af proportioner
    Tilmeldingsdato
    Mar 2010
    Indlæg
    85

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Rygere der snakker om hvor meget de har lyst til at stoppe.....

    Det er simpelthen noget at det mest lamme og hykleriske der foregår på denne jord.

    DROP SMØGERNE ELLER LUK RØVEN!!!!!

  20. De følgende 9 brugere er enige:

  21. #74
    Tilmeldingsdato
    Feb 2009
    Indlæg
    763

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    ›Rygere der snakker om hvor meget de har lyst til at stoppe.....

    ›Det er simpelthen noget at det mest lamme og hykleriske der
    ›foregår på denne jord.

    ›DROP SMØGERNE ELLER LUK RØVEN!!!!!

    Du er da en arm af proportioner, hvis det er gået din næse forbi, at folk rent faktisk bliver afhængige af lortet, og at det derfor ikke er lige nemt bare at smide vanen på hylden, selvom man reelt gerne vil.

    Nu har du måske selv været ryger, eller har oplevet andre rygere, der fra den ene dag til den anden kunne kvitte smøgerne, men folk reagerer forskelligt på afhængighed, både fysisk og mentalt. Det er simpelthen bare sværere for nogen. Jeg har røget siden jeg var 13. Min krop har vænnet sig lidt til at suge og trække en cocktail af nikotin, tjære, formaldehyd og benzen i sig ca. 20 gange om dagen. Du kan tro, at jeg kan mærke min krops brokkerier, såfremt jeg forsøger at benægte den sin regelmæssige dosis.

    Men hvad tror du, grunden er, til at så mange stadig ryger... Tror du, at folk er ellevilde med at hoste gråt slim og tanken om en langsom og pinefuld død, eller tror du, at der kunne ligge mere bag?

  22. De følgende 7 brugere er enige:

  23. #75
    Tilmeldingsdato
    Nov 2003
    Indlæg
    2,174

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    ››Rygere der snakker om hvor meget de har lyst til at stoppe.....
    ››
    ››Det er simpelthen noget at det mest lamme og hykleriske der
    ››foregår på denne jord.
    ››
    ››DROP SMØGERNE ELLER LUK RØVEN!!!!!

    ›Du er da en arm af proportioner, hvis det er gået din næse forbi,
    ›at folk rent faktisk bliver afhængige af lortet, og at det derfor
    ›ikke er lige nemt bare at smide vanen på hylden, selvom man reelt
    ›gerne vil.

    ›Nu har du måske selv været ryger, eller har oplevet andre rygere,
    ›der fra den ene dag til den anden kunne kvitte smøgerne, men folk
    ›reagerer forskelligt på afhængighed, både fysisk og mentalt. Det
    ›er simpelthen bare sværere for nogen. Jeg har røget siden jeg var
    ›13. Min krop har vænnet sig lidt til at suge og trække en
    ›cocktail af nikotin, tjære, formaldehyd og benzen i sig ca. 20
    ›gange om dagen. Du kan tro, at jeg kan mærke min krops
    ›brokkerier, såfremt jeg forsøger at benægte den sin regelmæssige
    ›dosis.

    ›Men hvad tror du, grunden er, til at så mange stadig ryger...
    ›Tror du, at folk er ellevilde med at hoste gråt slim og tanken om
    ›en langsom og pinefuld død, eller tror du, at der kunne ligge
    ›mere bag?


    Nu er der vel heller ikke nogen der betvivler at man bliver afhængig af at ryge, skulle man være dum nok til at starte i det hele taget. Det er skam ganske veldokumenteret, at man hurtigt opbygger både en fysisk og en psykisk/social afhængighed.

    Men derfor kan det jo godt være afpissende, som postet tidligere, at høre på rygere der forsøger at holde op med at ryge, eftersom de har en tendens til at synes det er helt utroligt synd for dem. Det kan være svært, som ikke-ryger, at acceptere.

    *skærer ud i pap*
    Mvh.,

    NewerNN.
    ----
    "FCK er vor tids svar på Yoyo'en, Buffalo-sko, Pokemon-kort eller Burberry halstørklæder."

  24. De følgende 9 brugere er enige:

Side 5 af 158 FørsteFørste ... 23456781555105 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 4 users browsing this thread. (0 members and 4 guests)

Lignende emner

  1. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 334
    Sidste Meddelelse: 10.03.11, 20:41
  2. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 16
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 319
    Sidste Meddelelse: 16.06.10, 11:48
  3. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XV
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 363
    Sidste Meddelelse: 21.10.09, 08:46
  4. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIII
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 303
    Sidste Meddelelse: 06.01.09, 18:38
  5. Svar: 10
    Sidste Meddelelse: 06.10.04, 21:14

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •