Side 50 af 158 FørsteFørste ... 404748495051525360100150 ... SidsteSidste
Viser resultater 736 til 750 af 2366

Emner: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

  1. #736
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    522

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af Martin CX Se meddelelser
    Al respekt for raseriet, men lige i dette tilfælde synes jeg du skyder forbi. For det første er "Alex" hans officielle smeknamn og ingen svensker kunne finde på at kalde ham "Alexander"; og for det andet hedder han så heller ikke "Kacaniklic", men derimod Kačaniklić, så du gør dig selv skyldig i lidt belejlig sløseri på bekostning af den ortografiske præcision. ;)

    mvh
    Martin CX
    Jeg copy/pastede navnet fra BT, men du skulle vel finde et eller andet. Men hey, jeg husker fra Brølet at du ved AAAAALT om trykfejl og slåfejl, så hvem vil betvivle eksperten.
    alle kan danse en sommer
    Sebastian's Avatar

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #737
    Tilmeldingsdato
    May 2004
    Indlæg
    567

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af Jobbeelg Se meddelelser
    Corner, såvel som Corne, pisser mig af
    Det pisser også mig af!! Han hedder CONNY!! Fat det nu..
    Imod moderne stemningsdiktatur

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #738
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    1,899

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af Sebastian Se meddelelser
    Jeg copy/pastede navnet fra BT, men du skulle vel finde et eller andet. Men hey, jeg husker fra Brølet at du ved AAAAALT om trykfejl og slåfejl, så hvem vil betvivle eksperten.
    Det pisser mig måske ikke lige frem af, men synes det er sørgeligt at man ikke kan tåle lidt kritik, uagtet hvor fluekneppende korrekt den så end måtte være..
    hvorved man så vælger at lave et angreb på manden i stedet for bolden. (Hvis jeg ellers tolker/læser indlægget korrekt uden at have sat mig ind i hvad der hentydes til, hvilket så igen kan få denne tråd til at leve videre :-) )

    Mattsson #1988

  6. De følgende 10 brugere er enige:

  7. #739
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    522

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af Mattsson#1988 Se meddelelser
    Det pisser mig måske ikke lige frem af, men synes det er sørgeligt at man ikke kan tåle lidt kritik, uagtet hvor fluekneppende korrekt den så end måtte være..
    hvorved man så vælger at lave et angreb på manden i stedet for bolden. (Hvis jeg ellers tolker/læser indlægget korrekt uden at have sat mig ind i hvad der hentydes til, hvilket så igen kan få denne tråd til at leve videre :-) )

    Mattsson #1988
    Jeg får usagligt shit HVER gang jeg skriver noget, så det kommer tilbage igen.
    alle kan danse en sommer
    Sebastian's Avatar

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #740
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    3,550

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af Sebastian Se meddelelser
    Jeg copy/pastede navnet fra BT, men du skulle vel finde et eller andet. Men hey, jeg husker fra Brølet at du ved AAAAALT om trykfejl og slåfejl, så hvem vil betvivle eksperten.
    Nå ja, godt ord igen, det var ikke ment så hårdt.

    Jeg tror nu du forveksler mig med en anden for jeg har ikke rigtigt haft noget med Brølet at gøre, eller for den sags skyld kritiseret Brølet for trykfejl?

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #741
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    1,899

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af Sebastian Se meddelelser
    Jeg får usagligt shit HVER gang jeg skriver noget, så det kommer tilbage igen.
    Har du overvejet om alle andre bare er gale på den, om årsagen kunne være noget andet? :-)

    Smil og verden smiler til dig!

    Mattsson #1988


  12. #742
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,155

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Toilet-rumfølere som tilsyneladende er konstrueret sådan, at de kun meget nødigt aktiverer loftslampen. Man står jo dér i bælgragende mørke og fægter med arme og ben uden at der sker det mindste. Ofte er der endda et lille skilt med "må ikke berøres" under den komplet sammentrykkede følerfidus. Og det tror da fanden, at folk går amok på den, når den er så træg og latterlig. Lad os nu bare få det gamle tænd/sluk-system tilbage. Jeg LOVER at slukke lyset, når jeg forlader området, okay? Det håbløse produkt ser sådan ud:

    7252_2.jpg
    Mvh.
    Maarum

    Angreb: Kolfuss Glasbein (Reykjavik) -- Mfumle Notembo (Alkmaar)
    Midt: Inge Bjørnebrygg (Lyn) -- Heinz Niemahls (R/W Essen) -- Nema Talenta (NK Rijeka) -- John Longshot (Motherwell)
    Forsvar: Sebastian Altmann (Salzburg) -- Manuel Carta Roja (Mallorca) -- Gulbis Panikaa (Tallinn) -- Andreas Chanslöst (IFK)
    Målmand: Droop van Saebehand (Willem II)


  13. #743
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    391

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Parkeringskader.

    Jeg holder i 1,5 time på en stille villavej og kommer ud til en bil med kæmpe bule på tværs af fordør, bagdør og bagskærm. Vidner? Nej. Seddel i ruden med kontaktinfo? Nej. Selvrisiko og forhøjet præmie for i alt 8000 kr.? Ja. Pisser det mig af? I den grad.

    Kør nu for helvede ordenligt og hvis i laver en skade, så vær voksen og tag ansvaret. Pis og lort.

    Edit: En lille ekstra krølle på halen. 2 dage efter bilen er blevet lavet, i øvrigt uden et spor af den gamle skade, er der en douchebag der smækker sin bildør ind i min bildør. Jeg var parkeret i 15 minutter og fik en flot ny bule med på vejen.
    Sidst redigeret af Den unge Hr. Jensen : 11.09.14 kl. 16:22
    Fc Ålene


  14. #744
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    836

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Mega ening, knappen er ikke nok!! Vi SKAL have en større knap til den slags!

    Endnu mere afpissende er det, når bil påkøres, vidne sætter seddel om at en har gjort det, og hun så ikke vil vedkende sig ansvaret. Er du gal man får trang til at se sådan en kælling hudflettet i by-lands og højesteret. "Ups, den så jeg ikke" udbrudt gennem åbent vindue da hun bakker i min bil. Hvordan kan man "glemme" det???

  15. De følgende 2 brugere er enige:

  16. #745
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    522

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af Mattsson#1988 Se meddelelser
    Har du overvejet om alle andre bare er gale på den, om årsagen kunne være noget andet? :-)

    Smil og verden smiler til dig!

    Mattsson #1988
    Jeg har overvejet en del andre årsager, ja. Og min konklusion er at jeg ikke gider sidelinien længere. Jeg har åbenbart pisset mange af, og det er sikkert min fejl, men i det mindste holder jeg på at det er ulovligt at dække over ulovligheder, hvilket store dele af fanskaren åbenbart har accepteret som en del af udebaneturene.
    Jeg synes det er fint at det nu er obligatorisk at hylde pyro, topstyring og diktat af (for guds skyld) nye traditioner, men så må I endelig ikke komme til at tænke på hvordan tilskuertallene rasler ned på både ude og hjemmebane. Det kan da umuligt tænkes, der findes et segment, der ikke gider den form, der nu er blevet obligatorisk.
    Pas på jer selv. Jeg vinker inde fra neutral hvis jeg gider tage med ud.
    VH Sebastian.
    alle kan danse en sommer
    Sebastian's Avatar

  17. De følgende 2 brugere er enige:

  18. #746
    Tilmeldingsdato
    May 2004
    Indlæg
    567

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    påtrængende bankrådgivere pisser mig virkelig af
    Imod moderne stemningsdiktatur


  19. #747
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,509

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af Slinkelist Se meddelelser
    påtrængende bankrådgivere pisser mig virkelig af
    Man skal passe på med at forveksle bankrådgivere med det de egentlig er, nemlig sælgere :)
    72' Grønkjær leger med Barca, Barca-style. Rob Palmer @ SkySports 1: "Gronkjaer... he's like the Peter Pan of football, flying around the field... calmness, composure, awareness, footwork, skill... fantastic!" Video (med engelske komm.), Video (med danske komm.)

  20. De følgende 8 brugere er enige:

  21. #748
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    1,899

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af rmjdk Se meddelelser
    Man skal passe på med at forveksle bankrådgivere med det de egentlig er, nemlig sælgere :)
    Sådanne ubegrundede one liners pisser mig af!!

    Enhver bankrådgiver forsøger at rådgive hans/hendes kunder det bedste de kan, ud fra de produkter han/hun nu har i butikken.
    Og nej, jeg fortæller dig ikke om hvilke gode ting de har os konkurrenten over på den anden side af gaden.
    Men har du valgt at komme ind i butikken, så fortæller jeg om det bedste vi har på hylderne.

    Jeg skal ikke kunne svare hvad andre i branchen gør, men det ville undre mig hvis det var anderledes andre steder, men send mig gerne en PM om de uheldige episoder du/I har haft, så lytter jeg gerne.

    Mattsson #1988

  22. De følgende 3 brugere er enige:

  23. #749
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af Mattsson#1988 Se meddelelser
    Sådanne ubegrundede one liners pisser mig af!!

    Enhver bankrådgiver forsøger at rådgive hans/hendes kunder det bedste de kan, ud fra de produkter han/hun nu har i butikken.
    Og nej, jeg fortæller dig ikke om hvilke gode ting de har os konkurrenten over på den anden side af gaden.
    Men har du valgt at komme ind i butikken, så fortæller jeg om det bedste vi har på hylderne.

    Jeg skal ikke kunne svare hvad andre i branchen gør, men det ville undre mig hvis det var anderledes andre steder, men send mig gerne en PM om de uheldige episoder du/I har haft, så lytter jeg gerne.

    Mattsson #1988
    Men en sælger rådgiver også deres kunder efter bedste evne og efter de produkter de nu engang har til rådighed og som passer bedst muligt til kundens behov. Ved godt at bankrådgivere også kan give økonomisk rådgivning og andet, men i sidste ende er det bankens interesser der kommer først, så jeg forstår nu udmærket mjdk's pointe - omend det nok var en spøg.

  24. De følgende 3 brugere er enige:

  25. #750
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,016

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af Mattsson#1988 Se meddelelser
    Sådanne ubegrundede one liners pisser mig af!!

    Enhver bankrådgiver forsøger at rådgive hans/hendes kunder det bedste de kan, ud fra de produkter han/hun nu har i butikken.
    Og nej, jeg fortæller dig ikke om hvilke gode ting de har os konkurrenten over på den anden side af gaden.
    Men har du valgt at komme ind i butikken, så fortæller jeg om det bedste vi har på hylderne.

    Jeg skal ikke kunne svare hvad andre i branchen gør, men det ville undre mig hvis det var anderledes andre steder, men send mig gerne en PM om de uheldige episoder du/I har haft, så lytter jeg gerne.

    Mattsson #1988
    Der er faktisk en meget interessant artikel omkring denne problemstilling i Berlinske idag, som man med fordel kan læse.

    http://www.business.dk/finans/chefen...er-bankansatte

  26. De følgende 4 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 334
    Sidste Meddelelse: 10.03.11, 20:41
  2. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 16
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 319
    Sidste Meddelelse: 16.06.10, 11:48
  3. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XV
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 363
    Sidste Meddelelse: 21.10.09, 08:46
  4. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIII
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 303
    Sidste Meddelelse: 06.01.09, 18:38
  5. Svar: 10
    Sidste Meddelelse: 06.10.04, 21:14

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •