Side 51 af 158 FørsteFørste ... 414849505152535461101151 ... SidsteSidste
Viser resultater 751 til 765 af 2366

Emner: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

  1. #751
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    427

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af unknown Se meddelelser
    Der er faktisk en meget interessant artikel omkring denne problemstilling i Berlinske idag, som man med fordel kan læse.

    http://www.business.dk/finans/chefen...er-bankansatte

    "Michael Budolfsen glæder sig dog over, at det samlet set kun er 4,4 procent af det samlede antal privatrådgivere i undersøgelsen, der vælger at vægte virksomheden over kundens behov."

    Så kan vi da vist hurtigt konstatere, at usandhederne om at bankrådgivere er "sælgere" der kun tænker på bankens behov, er gjort til skamme!

  2. #752
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    1,200

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af Poppelvig Se meddelelser
    "Michael Budolfsen glæder sig dog over, at det samlet set kun er 4,4 procent af det samlede antal privatrådgivere i undersøgelsen, der vælger at vægte virksomheden over kundens behov."

    Så kan vi da vist hurtigt konstatere, at usandhederne om at bankrådgivere er "sælgere" der kun tænker på bankens behov, er gjort til skamme!
    Du er selvfølgelig sarkastisk, ikke?

    For at stole på en undersøgelse, der er lavet pba. at bankrådgiverne evaluerer sig selv, svarer jo til at høre CV evaluere vores sidste 3-4 transfervinduer.
    While them that defend what they cannot see
    With a killer’s pride, security
    It blows the minds most bitterly
    For them that think death’s honesty
    Won’t fall upon them naturally
    Life sometimes must get lonely

  3. De følgende 7 brugere er enige:

  4. #753
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    5,315

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af Poppelvig Se meddelelser
    Så kan vi da vist hurtigt konstatere, at usandhederne om at bankrådgivere er "sælgere" der kun tænker på bankens behov, er gjort til skamme!
    Hvad folk svarer i en undersøgelse, hvor de skal bedømme sig selv, er i sagens natur præget af voldsom bias, så de svar er noget nær ubrugelige.

    Selvfølgelig er en bankrådgiver en sælger. At en god og hæderlig sælgers job også er at afdække kundens behov og finde en passende løsning, som kunden bliver tilfreds med, det er jo meget almindeligt. Sådan er det også når man går i en forretning og køber en støvsuger, en bil eller et tv. Her bliver man også rådgivet om forskellige produkter og deres fordele og ulemper. Det er ikke en skidt ting i sig selv at være en sælger, og såvel i bankerne som i El-Giganten findes der sælgere med vidt forskellige tilgange til faget.

    /Simon
    Hader stadig bøf som var det 1998
    /Simon's Avatar


  5. #754
    MZ er offline What airdefence doing?
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,130

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    At post danmark tilsyneladende har smidt hele 2 af mine pakker væk i denne uge... Den ene indeholdende Fifa 15, som skulle spilles med et par venner over et par øl i aften... *grrrrrrrrrrrrrrr*

    Og at begge firmaer (cdon og coolshop) har valgt at spare at par håndører og sende dem som brev så de ikke kan trackes...

  6. #755
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,762

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af MikkelZ Se meddelelser
    At post danmark tilsyneladende har smidt hele 2 af mine pakker væk i denne uge... Den ene indeholdende Fifa 15, som skulle spilles med et par venner over et par øl i aften... *grrrrrrrrrrrrrrr*

    Og at begge firmaer (cdon og coolshop) har valgt at spare at par håndører og sende dem som brev så de ikke kan trackes...
    Ahhh, det er vel ikke cdon og coolshops skyld at du accepterer at de sender det uden trackling. Det pisser mig sgu også af når mine kunder brokker sig til mig, efter at de har sagt nej til en ekstra service/produkt :-)

    Elgiganten leverer i øvrigt til posthuset gratis, med tracking. Bare til en anden gang, mange oplever problemer med coolshop.

  7. #756
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Det pisser mig af, at folk beklager sig over Coolshop og andre webbutikker, når problemet ligger hos Post Danmark, der åbenbart ansætter folk, der er dårligt opdraget.

  8. De følgende 2 brugere er enige:

  9. #757
    MZ er offline What airdefence doing?
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,130

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af scoring Se meddelelser
    Ahhh, det er vel ikke cdon og coolshops skyld at du accepterer at de sender det uden trackling. Det pisser mig sgu også af når mine kunder brokker sig til mig, efter at de har sagt nej til en ekstra service/produkt :-)

    Elgiganten leverer i øvrigt til posthuset gratis, med tracking. Bare til en anden gang, mange oplever problemer med coolshop.
    Er med på at det er postdk der er problemet her... Skulle bare hælde vand ud af ørene...

    Det er i øvrigt første gang jeg har problemer med en leverence fra coolshop på denne måde (ud af MANGE)...

    CDON er jeg mere irriteret over... Det jeg har bestilt er en extern harddisk... Virker lidt sært at sende sådan en som brev/unden tracking...

  10. #758
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    343

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Jeg er ikke afpisset, men spin-off-tråden blev aldrig rigtigt et hit, så derfor må min kommentar komme her.

    Meget fint at coolshop sendte FIFA15 som brev. Det betød nemlig, at spillet lå i postkassen på release-dagen. Modsat sidste år, hvor spillet (altså FIFA14 for pedanterne) blev leveret som pakke. Pakkeposten kommer i dagtimerne og træffer derfor ca. 0 hjemme (bor ikke på vestegnen). Tager pakken med sig igen. Tilbage på posthuset laves der en seddel om, at pakkeposten har været der. Den leveres i postkassen dagen efter release. Når man kommer hjem har posthuset lukket, og man kan så få sin pakke yderligere en dag senere.

    Så et summary - og for at blive i trådens ånd: Nøj, hvor var jeg afpisset sidste år. Men ikke i år :-)

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #759
    MZ er offline What airdefence doing?
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,130

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af VillaMan Se meddelelser
    Jeg er ikke afpisset, men spin-off-tråden blev aldrig rigtigt et hit, så derfor må min kommentar komme her.

    Meget fint at coolshop sendte FIFA15 som brev. Det betød nemlig, at spillet lå i postkassen på release-dagen. Modsat sidste år, hvor spillet (altså FIFA14 for pedanterne) blev leveret som pakke. Pakkeposten kommer i dagtimerne og træffer derfor ca. 0 hjemme (bor ikke på vestegnen). Tager pakken med sig igen. Tilbage på posthuset laves der en seddel om, at pakkeposten har været der. Den leveres i postkassen dagen efter release. Når man kommer hjem har posthuset lukket, og man kan så få sin pakke yderligere en dag senere.

    Så et summary - og for at blive i trådens ånd: Nøj, hvor var jeg afpisset sidste år. Men ikke i år :-)
    Derfor jeg bestiller til pakkeboksen, så plejer det at ligge der ~kl 9 om morgenen, uagtet om det er brev eller pakke... Mere afpissende var det dog for et par uger siden med en anden pakke, hvor der ikke var plads i pakkeboksen, så fik en mail & sms om at den kunne hentes på posthuset i stedet... Kørte så derned og brugte de obligatoriske 20 min i kø, blot for at få at vide at der skam mentes "fra i morgen", hvilket naturligvis ikke fremgik af hverken sms eller mail :(

  13. #760
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    343

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af MikkelZ Se meddelelser
    Derfor jeg bestiller til pakkeboksen
    Smart. Det var jeg ikke klar over, at man kunne. Det var mit indtryk, at det er Post Danmark, som bestemmer, om pakken skal afhentes på posthuset eller i boksen. Afhængig af om der er ledig plads i boksen, fx.

  14. #761
    MZ er offline What airdefence doing?
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,130

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af VillaMan Se meddelelser
    Smart. Det var jeg ikke klar over, at man kunne. Det var mit indtryk, at det er Post Danmark, som bestemmer, om pakken skal afhentes på posthuset eller i boksen. Afhængig af om der er ledig plads i boksen, fx.
    http://www.postdanmark.dk/da/Privat/...sten.aspx#tab2 <- således... Det har jeg benyttet mig flittigt af siden de startede med dem for et par år siden... Det er genialt (når det virker :) )

  15. De følgende 2 brugere er enige:

  16. #762
    MZ er offline What airdefence doing?
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,130

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Krise afblæst, begge pakker lå på posthuset. (at de så hverken har sendt sms, mail eller sedler om at de lå der er så en anden sag...)

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #763
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,534

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    At mit headset til min Iphone på forunderlig vis skal krølle sig TOTALT sammen hvis bare det ligger 5 min i min lomme.... :/

  19. De følgende 2 brugere er enige:

  20. #764
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    271

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    At mit headset til min Iphone på forunderlig vis skal krølle sig TOTALT sammen hvis bare det ligger 5 min i min lomme.... :/
    Prøv at bruge den dims der sidder på ledningen til at låse de to hørepropper sammen, lås dem sammen lige under volume-kontrollen, og så fold i stedet for at rulle. Det tager lidt længere tid, ledningen har det med at folde sig ud hvis man bare lægger den fra sig i stedet for at komme den i en lomme, men jeg synes det virker utroligt godt. Jeg skal sjældent bruge særlig længe på at vikle ud mere, når jeg hiver den op af lommen.

    - Ask

  21. #765
    Tilmeldingsdato
    Mar 2006
    Indlæg
    76

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af Craz_ Se meddelelser
    Prøv at bruge den dims der sidder på ledningen til at låse de to hørepropper sammen, lås dem sammen lige under volume-kontrollen, og så fold i stedet for at rulle. Det tager lidt længere tid, ledningen har det med at folde sig ud hvis man bare lægger den fra sig i stedet for at komme den i en lomme, men jeg synes det virker utroligt godt. Jeg skal sjældent bruge særlig længe på at vikle ud mere, når jeg hiver den op af lommen.

    - Ask
    Fortvivl ej. Urbanears Medis til under 300kr er lavet "vikle-fri". Derudover tåler de sved og andet godt (bruger dem selv til løb).
    "FCK gav alt, hvad de havde, for at tage initiativet i modsætning til Rubin Kazan, som vi i september også spillede 1-1 med. Men de kom ikke for at spille fodbold, de ville kun forsvare" - Lionel Messi

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 4 users browsing this thread. (0 members and 4 guests)

Lignende emner

  1. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 334
    Sidste Meddelelse: 10.03.11, 20:41
  2. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 16
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 319
    Sidste Meddelelse: 16.06.10, 11:48
  3. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XV
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 363
    Sidste Meddelelse: 21.10.09, 08:46
  4. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIII
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 303
    Sidste Meddelelse: 06.01.09, 18:38
  5. Svar: 10
    Sidste Meddelelse: 06.10.04, 21:14

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •