Side 52 af 158 FørsteFørste ... 2424950515253545562102152 ... SidsteSidste
Viser resultater 766 til 780 af 2370

Emner: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

  1. #766
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,506

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af ALfornice Se meddelelser
    Fortvivl ej. Urbanears Medis til under 300kr ....
    Øh ja, 399 kr. Men kan de noget? Hvad vil eller kan du sammenligne dem med? Jeg har efterhånden ødelagt så mange Sennheiser Sports in ear, at jeg skal prøve noget nyt.

  2. #767
    Tilmeldingsdato
    Mar 2006
    Indlæg
    76

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Øh ja, 399 kr. Men kan de noget? Hvad vil eller kan du sammenligne dem med? Jeg har efterhånden ødelagt så mange Sennheiser Sports in ear, at jeg skal prøve noget nyt.
    En hurtig google søgning og du kan finde dem til lige under 300, undskylder forvirringen! Kan de noget? De sidder helt fænomenalt i øret (der medfølger 3 forskellige størrelser som du selv kan skifte imellem) og lyden er fremragende. De er lavet til løb, så de er ikke 100% lyd isolerende hvilket er meget godt for den gængse københavner på farten i trafikken :). PS. De har imo et fedt design.
    "FCK gav alt, hvad de havde, for at tage initiativet i modsætning til Rubin Kazan, som vi i september også spillede 1-1 med. Men de kom ikke for at spille fodbold, de ville kun forsvare" - Lionel Messi

  3. Den følgende bruger er enig i dette:

  4. #768
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    3,550

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Overvej at bruge "over og under"-metoden når du vikler ledningen sammen.


  5. #769
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    836

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    nå, så kom der en mail fra forsikringsselskabet, at vidnets angivne nummerplade ikke stemmer med de oplysninger og farve hun nu angiver. Det var så d. 13/7 jeg gav selskabet min forklaring og oplysninger på vidnet. Hende som (måske) påkørte bilen vedkender sig det selvfølgelig ikke. Det er jo særdeles afpissende.

    Dog gør det mig helt eksplosiv, her snart 3 mdr senere at modtage en mail om, at kommer jeg ikke med noget indenfor to uger, så er det selvrisiko.

    HALLO!!! Nu har I nølet i ca 12 uger, og så har jeg to? Ligner jeg en der bruger tid/energi på det under min ferie, der starter imorgen?

    Lorteselskab.

  6. De følgende 3 brugere er enige:

  7. #770
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    391

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af FC Franni Se meddelelser
    nå, så kom der en mail fra forsikringsselskabet, at vidnets angivne nummerplade ikke stemmer med de oplysninger og farve hun nu angiver. Det var så d. 13/7 jeg gav selskabet min forklaring og oplysninger på vidnet. Hende som (måske) påkørte bilen vedkender sig det selvfølgelig ikke. Det er jo særdeles afpissende.

    Dog gør det mig helt eksplosiv, her snart 3 mdr senere at modtage en mail om, at kommer jeg ikke med noget indenfor to uger, så er det selvrisiko.

    HALLO!!! Nu har I nølet i ca 12 uger, og så har jeg to? Ligner jeg en der bruger tid/energi på det under min ferie, der starter imorgen?

    Lorteselskab.
    Særdeles afpissende. Jeg har en nærmest identisk sag og blev ringet op af mit forsikringsselskab efter 2 måneder.

    Lorteforsikring:" ja øh hehe vi kan ikke rigtigt bevise det så øh hehe."
    Mig: "Hvad med billederne jeg sendte? Der er billeder af skader på begge biler, hans maling på min bil og samme grus og sand på min bil som hans var smurt ind i. Bulerne passer sammen som lego klodser"
    Lorteforsikring: "Var der billeder i mailen? Nå... Vi kigger lige igen"

    1 uge efter modtager jeg regningnen.jeg er med på det er svært at bevise, men man sidder tilbage med 2 meget bitre smage i munden:
    1. Forsikringensselkabet er pisseligeglade. De trækker sagen ud og gider i virkeligheden ikke læse den detaljerede mail man har sendt.
    2. Det kan betale sig at være en douchebag og skride fra sit ansvar

    Den gode side er at jeg nu har fået et tilbud på samtlige forsikringer hos et andet selskab, som dækker tilsvarende og er billigere. Gad vide hvor lang tid det tager dem at svare på den mail?
    Fc Ålene

  8. De følgende 5 brugere er enige:

  9. #771
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,555

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Folk i Brugsen/Netto osv der pakker deres varer imens kassedamen scanner dem ind.....

    Ja, jeg ved godt at alle gør det, og det er forståeligt for at spare tid... Forstår dog ikke at folk ikke kan stå klar når så der skal betales... I stedet for at kassedamen nævner beløbet, og så vedkommende der pakker varer lige skal have et par ting mere i sin pose og så først der skal i sin taske/pung og finde kortet frem og gå hen og betale... Man kan i det mindste være klar når det er....

    Det giver selvfølgelig mening når folk køber varer for 1000 kr at de vil spare tid ved at pakke dem imens det scannes. Men så sent som i weekenden stod der en dame foran mig som købte EN LITER MÆLK som gjorde akkurat det samme....

    Vel egentlig også et I lands problem, men postet her da det i den grad pisser mig af...


  10. #772
    UnaX er offline Nil Satis Nisi Optimum!
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    283

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Folk i Brugsen/Netto osv der pakker deres varer imens kassedamen scanner dem ind.....

    Ja, jeg ved godt at alle gør det, og det er forståeligt for at spare tid... Forstår dog ikke at folk ikke kan stå klar når så der skal betales... I stedet for at kassedamen nævner beløbet, og så vedkommende der pakker varer lige skal have et par ting mere i sin pose og så først der skal i sin taske/pung og finde kortet frem og gå hen og betale... Man kan i det mindste være klar når det er....

    Det giver selvfølgelig mening når folk køber varer for 1000 kr at de vil spare tid ved at pakke dem imens det scannes. Men så sent som i weekenden stod der en dame foran mig som købte EN LITER MÆLK som gjorde akkurat det samme....

    Vel egentlig også et I lands problem, men postet her da det i den grad pisser mig af...
    I den forbindelse pisser det mig af at f.eks. Netto har afskaffet deres pakkeborde for at få plads til Swift bokse til levering af pakker og plads til spotvarer som er af tvivlsom vigtighed. Dette gør at folk der køber stort ind ikke bare kan putte varene i indkøbskurven og så pakke ned ved et pakkebord.
    'Don't forget boys, one Evertonian is worth twenty Liverpudlians.' - Brian Labone
    UnaX's Avatar

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #773
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,873

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af Den unge Hr. Jensen Se meddelelser
    Den gode side er at jeg nu har fået et tilbud på samtlige forsikringer hos et andet selskab, som dækker tilsvarende og er billigere.
    Hvis du er interesseret, så dækker jeg gerne præcist det samme for 20% under tilbuddet; uanset hvad det måtte være ;-)
    Tiramisultras - måske med ske?
    Måske bananer, måske fasaner?
    Men det smager bedst med pizzarest! (...og kulørte lamper)
    Jobbeelg's Avatar

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #774
    Tilmeldingsdato
    Mar 2006
    Indlæg
    76

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af Jobbeelg Se meddelelser
    Hvis du er interesseret, så dækker jeg gerne præcist det samme for 20% under tilbuddet; uanset hvad det måtte være ;-)
    Stop nu dig selv.
    "FCK gav alt, hvad de havde, for at tage initiativet i modsætning til Rubin Kazan, som vi i september også spillede 1-1 med. Men de kom ikke for at spille fodbold, de ville kun forsvare" - Lionel Messi

  15. #775
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,873

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af ALfornice Se meddelelser
    Stop nu dig selv.
    Hæhæ.... hvis du tror at jeg forsøger at lave en "Poppelvig", så tager du fejl.
    Jeg forsøgte såmen bare at være morsom.
    Joken gik på, at det lød ganske tiltrækkende at tage penge for ikke at dække.
    Tiramisultras - måske med ske?
    Måske bananer, måske fasaner?
    Men det smager bedst med pizzarest! (...og kulørte lamper)
    Jobbeelg's Avatar


  16. #776
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    3,550

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Folk i Brugsen/Netto osv der pakker deres varer imens kassedamen scanner dem ind.....

    Ja, jeg ved godt at alle gør det, og det er forståeligt for at spare tid... Forstår dog ikke at folk ikke kan stå klar når så der skal betales... I stedet for at kassedamen nævner beløbet, og så vedkommende der pakker varer lige skal have et par ting mere i sin pose og så først der skal i sin taske/pung og finde kortet frem og gå hen og betale... Man kan i det mindste være klar når det er....

    Det giver selvfølgelig mening når folk køber varer for 1000 kr at de vil spare tid ved at pakke dem imens det scannes. Men så sent som i weekenden stod der en dame foran mig som købte EN LITER MÆLK som gjorde akkurat det samme....

    Vel egentlig også et I lands problem, men postet her da det i den grad pisser mig af...
    Til gengæld irriterer det mig, når folk bare står og glaner ved kassen når deres varer bliver scannet ind og først bagefter går ned og begynder at pakke dem.

    1. Stik dankortet i maskinen og indtast pin-kode, når ekspeditionen begynder
    2. Begynd at pakke dine varer og brug hylden for enden af bagbåndet.
    3. Når din sidste vare er kørt igennem tag skridtet hen til maskinen og tryk godkend.
    4. Pak dine sidste varer uden at stå i vejen for næste kunde.
    5. Evakuer området.

    Husk at hilse tilbage på kassemanden og sige tak i lige måde, når man bliver ønsket god weekend e.l.


  17. #777
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,753

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Dette syn pisser mig af.
    IMG_6284_big_thumb.JPG

    Hvorfor skal det tage så ubegribeligt lang tid at betale med kort i parkeringsautomaterne?
    Jeg benytter sjældent de forbandede automater, men hver eneste gang jeg gør, når jeg at tænke om der er noget galt med kortet, og om jeg mon har fået en parkeringsbøde i mellemtiden.


  18. #778
    Tilmeldingsdato
    Feb 2002
    Indlæg
    171

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Mja, er så distræt/uopmærksom så jeg tør ikke slippe dankortet når det først er hugget i maskinen, så jeg forsøger et gøre pakkeriet mens jeg holder øje med om det er tid til gå tilbage til kassen *og skubbe til sinker der bare rykker frem inden det er deres tur*

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #779
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,224

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af kvik Se meddelelser
    Hvorfor skal det tage så ubegribeligt lang tid at betale med kort i parkeringsautomaterne?
    Jeg benytter sjældent de forbandede automater, men hver eneste gang jeg gør, når jeg at tænke om der er noget galt med kortet, og om jeg mon har fået en parkeringsbøde i mellemtiden.
    Tillad mig at reklamere for



    ...som jeg ikke har aktier i overhovedet. Det er afsindigt nemt at bruge, og du skal ikke bekymre dig om at finde en automat, der virker.
    /Giggs

    København er en grim by med grimme mennesker og klamme dialekter. Lige fra Østerbro til Lyngby. Det eneste sted i København jeg har oplevet flinke mennesker er i Næstved.

  21. #780
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    I forbindelse med pakningen af varer under scanning i supermarkedet, så pisser det mig også af, når jeg hver gang er så flink at lægge mine varer pænt i 1 lag og ofte 1 række med stregkoden enten vendende opaf eller ned af alt efter om læseren er i bunden eller varen skal vippes op lodret for at blive scannet ... for at hjælpe den ofte udskældte unge pige/mand ved kassen.

    For så at det går så hurtigt på trods af, at jeg begynder at pakke med det samme og da jeg samtidig også står klar til at betale, når den sidste varer bliver kørt i gennem, at inden jeg kan nå at pakke mine varer færdigt, så er der allerede blevet ekspedieret en ny kunde (fordi de gør det samme som mig) plus den næste så kommer til og de så begynder at fræse den kundes varer ned i mine. For hulan da og helvede!!

    Det blev en alt for lang og kludret sætning til sidst, men jeg er så pisset af, at jeg ikke magter at rette den til... så sgu da også!!

  22. De følgende 4 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 4 users browsing this thread. (0 members and 4 guests)

Lignende emner

  1. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 334
    Sidste Meddelelse: 10.03.11, 20:41
  2. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 16
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 319
    Sidste Meddelelse: 16.06.10, 11:48
  3. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XV
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 363
    Sidste Meddelelse: 21.10.09, 08:46
  4. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIII
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 303
    Sidste Meddelelse: 06.01.09, 18:38
  5. Svar: 10
    Sidste Meddelelse: 06.10.04, 21:14

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •