Side 53 af 158 FørsteFørste ... 3435051525354555663103153 ... SidsteSidste
Viser resultater 781 til 795 af 2370

Emner: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

  1. #781
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,753

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af giggs Se meddelelser
    Tillad mig at reklamere for


    ...som jeg ikke har aktier i overhovedet. Det er afsindigt nemt at bruge, og du skal ikke bekymre dig om at finde en automat, der virker.
    Jeg er bekendt med muligheden, tak - men det pisser mig faktisk også en smule af, at EasyPark ikke er gratis ;-)

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #782
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,224

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af kvik Se meddelelser
    Jeg er bekendt med muligheden, tak - men det pisser mig faktisk også en smule af, at EasyPark ikke er gratis ;-)
    Fair nok. Den helt store fidus (udover at det er nemt) er, at man kan afbryde parkeringen før tid og så kun betale for den tid, man reelt holder der (plus gebyret, forstås), så måske er det alligevel billigere i det lange løb?

    Man kan også forlænge parkeringen via mobilen, hvilket unægtelig er smart. Specielt fordi man får en sms, når den er ved at løbe ud.

    Jeg er i hvert fald begejstret. :o)
    /Giggs

    København er en grim by med grimme mennesker og klamme dialekter. Lige fra Østerbro til Lyngby. Det eneste sted i København jeg har oplevet flinke mennesker er i Næstved.

  4. De følgende 2 brugere er enige:
    jak, rsj

  5. #783
    Tilmeldingsdato
    Feb 2003
    Indlæg
    668

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Det pisser mig fuldstændig af:

    ........at NOGLE ikke kan finde ud af at sætte "Dagens BBB citat" i kronologisk orden, når de poster citater.
    En tråd læses oppefra og ned - sgutte nedefra og op *mener* - hvorfor insistere på at fyre pointen af først?
    Caligula7611:51
    wtf? jak med noget nyt? Først? *sætter kryds i kalenderen*

  6. De følgende 4 brugere er enige:

  7. #784
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,224

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Det pisser mig af, at svarene i denne tråd er røget så langt ud til højre, at man skal have en 211" skærm for at overskue den, så derfor fortsætter vi her.

    Det pisser mig yderligere af, at TDC vælger at sende mig et nyt password til TDC Play med posten i stedet for at sende det til den mail-konto, der er registreret i forbindelse med abonnementet. Hvilken tidsalder lever de i derude?

    Direkte adspurgt forklarede hotline-tossen, at det var af sikkerhedshensyn, at han ikke kunne sende det nye midlertidige password som mail.

    Jamen...
    /Giggs

    København er en grim by med grimme mennesker og klamme dialekter. Lige fra Østerbro til Lyngby. Det eneste sted i København jeg har oplevet flinke mennesker er i Næstved.

  8. #785
    UnaX er offline Nil Satis Nisi Optimum!
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    283

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af giggs Se meddelelser
    Det pisser mig yderligere af, at TDC vælger at sende mig et nyt password til TDC Play med posten i stedet for at sende det til den mail-konto, der er registreret i forbindelse med abonnementet. Hvilken tidsalder lever de i derude?

    Direkte adspurgt forklarede hotline-tossen, at det var af sikkerhedshensyn, at han ikke kunne sende det nye midlertidige password som mail.

    Jamen...
    Sjovt, YouSee Play (som vel er mere eller mindre det samme produkt fra samme udbyder) sendte fint et nyt password både til min mail og som en SMS så sent som i tirsdags.

    I den forbindelse pisser det mig af at jeg af en eller anden årsag ikke kan se visse programmer på Yousee Play uden at være derhjemme. I har givet mig adgang fordi jeg er kunde, kan det ikke være ligegyldigt om jeg sidder i toget?
    'Don't forget boys, one Evertonian is worth twenty Liverpudlians.' - Brian Labone
    UnaX's Avatar

  9. De følgende 2 brugere er enige:

  10. #786
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    1,899

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af giggs Se meddelelser
    Fair nok. Den helt store fidus (udover at det er nemt) er, at man kan afbryde parkeringen før tid og så kun betale for den tid, man reelt holder der (plus gebyret, forstås), så måske er det alligevel billigere i det lange løb?
    Man kan også forlænge parkeringen via mobilen, hvilket unægtelig er smart. Specielt fordi man får en sms, når den er ved at løbe ud.
    Jeg er i hvert fald begejstret. :o)
    Jeg kan se fordelen i at betale 15% mere, da man så slipper for at finde automaten, eller som jeg oplevede sidst på Zoologisk Museum at reglerne var uklare/ulæselige pga. massiv bygningsarbejde derovre. Havde jeg bare købt en billet der, var det nok billigere end de 650 kr jeg nu fik lov at betale...

    Mattsson #1988

  11. #787
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af UnaX Se meddelelser
    Sjovt, YouSee Play (som vel er mere eller mindre det samme produkt fra samme udbyder) sendte fint et nyt password både til min mail og som en SMS så sent som i tirsdags.

    I den forbindelse pisser det mig af at jeg af en eller anden årsag ikke kan se visse programmer på Yousee Play uden at være derhjemme. I har givet mig adgang fordi jeg er kunde, kan det ikke være ligegyldigt om jeg sidder i toget?
    Er det ikke fordi du skal gå ind i selve appen og registrere din enhed, mens du er på dit hjemme netværk for at kunne se dem ude af huset?

    Det skal jeg i hvert fald med mine enheder - og det skal gøres mindst en gang om måneden, da hver registrering kun gælder i 30 dage.

  12. De følgende 3 brugere er enige:

  13. #788
    UnaX er offline Nil Satis Nisi Optimum!
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    283

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af DaneX Se meddelelser
    Er det ikke fordi du skal gå ind i selve appen og registrere din enhed, mens du er på dit hjemme netværk for at kunne se dem ude af huset?

    Det skal jeg i hvert fald med mine enheder - og det skal gøres mindst en gang om måneden, da hver registrering kun gælder i 30 dage.
    Hmm, det vil jeg prøve, tak!
    'Don't forget boys, one Evertonian is worth twenty Liverpudlians.' - Brian Labone
    UnaX's Avatar

  14. #789
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,397

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af UnaX Se meddelelser
    Hmm, det vil jeg prøve, tak!
    Jo, men der er stadig flere kanaler som ikke er omfattet af Live-TV Ude. Primært dem, der begynder med "TV2". De mener ikke, at deres ellers høje brugerbetaling skal komme mobile seere til gode.

  15. De følgende 5 brugere er enige:

  16. #790
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,224

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Jo, men der er stadig flere kanaler som ikke er omfattet af Live-TV Ude. Primært dem, der begynder med "TV2". De mener ikke, at deres ellers høje brugerbetaling skal komme mobile seere til gode.
    Nu er der jo generelt ikke mange af deres kanaler, der kommer nogen til gode ;o)
    /Giggs

    København er en grim by med grimme mennesker og klamme dialekter. Lige fra Østerbro til Lyngby. Det eneste sted i København jeg har oplevet flinke mennesker er i Næstved.


  17. #791
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,397

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af giggs Se meddelelser
    Nu er der jo generelt ikke mange af deres kanaler, der kommer nogen til gode ;o)
    Touché, I guess :-)

  18. #792
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    349

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af UnaX Se meddelelser
    Hmm, det vil jeg prøve, tak!
    Yousee er stadigvæk helt afsindigt afpissende! Fra nytår runder abonnementet for fuld pakke 500 DKK per måned, og samtidig sender de deres kunder en så reguleret online mulighed. Man kan maks registrere to enheder, man kan max se en af dem af gangen, og som nævnt - tv2 kanaler følger ikke med ud af huset.

    I en familie jeg kender særdeles godt med to voksne og to drenge på 14 og 12 får jeg det til ikke mindre end 10 devices af den ene eller anden art som kunne vise indhold, dertil kommer tre fjernsyn rundt i huset.

    Til sammenligning har vi for 79 kr om måneden Netflix med 4 individuelle profiler, og alle i familien kan se alt fra samtlige devices og tv.

    Som den ultimative fornærmelse, så regnede jeg mig sidst frem til at jeg skulle bruge to år på tilbagebetaling hos Yousee, hvis vi skulle reducere kanalerne til 'vælg selv' pakken...

    mein gott!
    /ottesen
    FCK's fans were magnificent, as usual, but it would be patronising to say that they got behind a plucky underdog who got lucky. That may apply to most teams who take points from Barca - but not this one.
    Ewan Macdonald på goal.com 03.11 2010
    ottesen's Avatar

  19. De følgende 10 brugere er enige:

  20. #793
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    2,326

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af jak Se meddelelser
    Det pisser mig fuldstændig af:

    ........at NOGLE ikke kan finde ud af at sætte "Dagens BBB citat" i kronologisk orden, når de poster citater.
    En tråd læses oppefra og ned - sgutte nedefra og op *mener* - hvorfor insistere på at fyre pointen af først?
    Rent gæt men det kunne vel være fordi, at skakten er sat op således, at man ser de sidstkommende poster øverst. Derfor vil det også blive sådan, når man kopiere det ind i et indlæg. Altså at det ikke bliver i kronologisk orden. Man kan selvfølgelig selv ændre det, ved at rykke lidt rundt på posterne, før man sender det i et indlæg, men jeg tror nu stadig, at det er årsagen.

    Det pisser mig vildt meget af, at lejligheder i indre København er så dyre nu om dage. Egentlig er det nok ikke anderledes, end at det bare er et simpelt spørgsmål om udbud og efterspørgsel, men det kan jeg jo ikke bruge til så meget. Jeg leder efter lejlighed, og uanset grunden til de høje priser, går de mig temmelig meget på.
    Jeg har været anfører som 2. års gennem alle ungdomsrækker og mener også, at jeg er berettiget til at blive det på førsteholdet en dag, når jeg har fået erfaringen - Thomas Delaney, 2010.
    Gandhi's Avatar

  21. #794
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,533

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af /J! Se meddelelser
    Hvis det så viser sig at jeg har kunnet se kanalerne på min iPad i noget tid, men bare ikke har opdaget det - så pisser det mig selvfølgelig endnu mere af. :-)
    Mine forældre har kabel-tv fra YouSee, men ikke internet, og kan se tv via den nye YouSee Plus-app. Det er en relativt ny ting.

  22. #795
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,397

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Det her pisser mig totalt af.

    FCK-Silkeborg rykkes et par dage

    Ikke at jeg har noget imod lørdagskampe. De er langt at foretrække for mandagskampe.

    Så hvorfor lægger I kampen om mandagen i starten af september, for så to måneder senere at flytte den til en lørdag, hvor man forlængst har lagt andre planer fordi man VIDSTE der ikke var kamp???

    Røvspader!!



  23. De følgende 10 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 334
    Sidste Meddelelse: 10.03.11, 20:41
  2. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 16
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 319
    Sidste Meddelelse: 16.06.10, 11:48
  3. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XV
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 363
    Sidste Meddelelse: 21.10.09, 08:46
  4. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIII
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 303
    Sidste Meddelelse: 06.01.09, 18:38
  5. Svar: 10
    Sidste Meddelelse: 06.10.04, 21:14

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •