Side 54 af 158 FørsteFørste ... 4445152535455565764104154 ... SidsteSidste
Viser resultater 796 til 810 af 2370

Emner: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

  1. #796
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    3,550

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Folk der spiser eller drikker højlydt. På sædet bag mig i toget. Eller på kontoret.

    *smaske* *slupre* *gnaske* *gumle*

    JEG SER BLODRØDT!

    Jeg bytter til hver en tid gerne med folk der har stoppet deres øretelefoner omvendt i kraniet


  2. #797
    ZFDK er offline - vil hellere ha' en Star
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,102

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af Martin CX Se meddelelser
    Folk der spiser eller drikker højlydt...
    Åh gud, ja! Specielt folk der smasker/tygger med åben mund. Plz skrid fra mit synsfelt, tak!

    Noget helt andet...:
    Folk der ikke kan vente med at stige ind i toget/bussen til vi andre er stået af. Så vent dog ffs det øjeblik det tager inden I maser jer ind, røvhuller! Hvis I syntes det går for langsomt kan det måske hjælpe, hvis I lige træder et skridt tilbage, så vi andre rent faktisk har et sted at træde. Idioter!

    Mvh
    ZFDK


  3. #798
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    888

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Folk, der i al offentlighed kysser højlydt - Hvis folk ikke lige gider glo på, at i er kærester, skal de dæleme høre det...
    / Erik B.

    DOBBELT Latté, om jeg må be'

  4. #799
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,397

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Alt det her kan jeg slet ikke tyre:

    Luis Suarez: Jubler ikke, hvis jeg scorer

    By all means: hvis du synes du havde det skønno i Ajax, så vis lidt respekt og lad være med at give den The Big Me hvis du scorer.

    Men for helvede – lad være med at bruge pressen til at fremhæve hvor herligt ægte og storhjertet du bare er ved at understrege – længe i forvejen og uden at have vist noget som helst – hvad du vil gøre når det formentlig uundgåelige mål er en realitet. Det er kvalmende.

    Og desuden er det en fornærmelse mod de fans, man spiller for nu, når man på teatralsk vis skal ikke-juble, vel vidende at det er noget der kommer til at dominere efteromtalen af kampen. Det er stadig de fans, spillerne skal tænke først på. Ellers skal vi lave en ordning om at man slet ikke må skifte klub.

    Planlægninger af ikke-jubel kan godt nok pisse mig meget meget mere af end noget så harmløst som spillere der aftaler trøjebytning undervejs i kampen. Især da fra en narrøv som Luis Suarez, der igen spillede som Pape Diouf med et bind for øjnene. Hans mindste problem er hvordan man fejrer et mål – et af hans mange store er hvordan man scorer det. Spade.


  5. De følgende 7 brugere er enige:

  6. #800
    MZ er offline What airdefence doing?
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,130

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    http://sidelinien.dk/forums/showthre...757#post631757

    ... og nu viser det sig så at de leverede den ene pakke på arbejdet i morges, men den anden prøvede de at aflevere derhjemme i eftermiddags..... verdammt!

  7. #801
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    2,326

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af ZuperFarDK Se meddelelser
    Folk der ikke kan vente med at stige ind i toget/bussen til vi andre er stået af. Så vent dog ffs det øjeblik det tager inden I maser jer ind, røvhuller! Hvis I syntes det går for langsomt kan det måske hjælpe, hvis I lige træder et skridt tilbage, så vi andre rent faktisk har et sted at træde. Idioter!

    Mvh
    ZFDK
    I samme dur pisser det mig virkelig af, at folk ikke gør sig klar til afstigning. Det gælder primært i busser, der ikke nødvendigvis holder ved et stoppested så længe. Jeg og andre skal givetvis nå noget, så det irriterer mig grænseløst, at man skal vente på, at folk får taget sig sammen til at komme ud. Måske ikke det store problem ved det enkelte stoppested, men mange bække små og så videre.

    Ja, jeg kunne bare tage en bus tidligere, men det gider jeg i sagens natur heller ikke.
    Jeg har været anfører som 2. års gennem alle ungdomsrækker og mener også, at jeg er berettiget til at blive det på førsteholdet en dag, når jeg har fået erfaringen - Thomas Delaney, 2010.
    Gandhi's Avatar

  8. De følgende 4 brugere er enige:

  9. #802
    Tilmeldingsdato
    Aug 2002
    Indlæg
    1,816

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    At modtage denne mail efter endnu en lortepræstation af Ståles tamme hold.


    lortemail.JPG

  10. De følgende 11 brugere er enige:

  11. #803
    Tilmeldingsdato
    Mar 2007
    Indlæg
    546

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af scaleo Se meddelelser
    At modtage denne mail efter endnu en lortepræstation af Ståles tamme hold.


    lortemail.JPG
    Jeg har netop afmeldt mig nyhedsbrevet - mage til dårlig timing skal man saftsuseme lede længe efter!

  12. #804
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    1,200

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Fladt og infantil sprogbrug såsom hater. Særligt når det kommer fra folk, der egentlig burde være uddannet i sproglig formidling: https://twitter.com/shc2012/status/530645689886580736

    Vh. Simon
    While them that defend what they cannot see
    With a killer’s pride, security
    It blows the minds most bitterly
    For them that think death’s honesty
    Won’t fall upon them naturally
    Life sometimes must get lonely

  13. De følgende 2 brugere er enige:

  14. #805
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    1,010

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Godt at vi har et finsk(!) hold at takke for at vi stadig lever i EL :-)))) Det kan vi så være taknemmelige for indtil vi fucker op mod dem.

  15. #806
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    2,326

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af Mandrilen Se meddelelser
    Fladt og infantil sprogbrug såsom hater. Særligt når det kommer fra folk, der egentlig burde være uddannet i sproglig formidling: https://twitter.com/shc2012/status/530645689886580736

    Vh. Simon
    Uden at vide ret meget om det, handler sproglig formidling så ikke om, at formidle sproget mest muligt forståeligt? Er der noget, der ikke forstår, hvad Søren Højlund Carlsen mener?

    Nå, for ikke at afspore tråden, pisser det mig af, at jeg ikke kan finde cocio i plasticflasker. Det er altså bare ikke særlig bekvemt, at have en halvliters glasflaske med sig rundt. Hvis mit (manglende) Sherlock-gen bare har slået til igen, og produktet rent faktisk findes, må nogen meget gerne sige til.
    Jeg har været anfører som 2. års gennem alle ungdomsrækker og mener også, at jeg er berettiget til at blive det på førsteholdet en dag, når jeg har fået erfaringen - Thomas Delaney, 2010.
    Gandhi's Avatar

  16. #807
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    1,200

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af Gandhi Se meddelelser
    Uden at vide ret meget om det, handler sproglig formidling så ikke om, at formidle sproget mest muligt forståeligt? Er der noget, der ikke forstår, hvad Søren Højlund Carlsen mener?

    Nå, for ikke at afspore tråden, pisser det mig af, at jeg ikke kan finde cocio i plasticflasker. Det er altså bare ikke særlig bekvemt, at have en halvliters glasflaske med sig rundt. Hvis mit (manglende) Sherlock-gen bare har slået til igen, og produktet rent faktisk findes, må nogen meget gerne sige til.
    Sproglig formidling handler (eller burde i hvertfald handle) om meget mere end blot at være utvetydig. Men lad os nu bare holde os til den del: Det at referere til at nogle hater er jo ikke en særlig præcis måde at gengive et synspunkt(ihvertfald ikke i denne sammenhæng); det er faktisk overordentlig upræcist. Begrebet reducerer det refererede synspunkt til alene at dreje sig om noget personligt. Til en idiosynkrasi. Hvilket i næsten alle tilfælde er et falsum.

    Derfor er det fordummende at skrive den slags.
    While them that defend what they cannot see
    With a killer’s pride, security
    It blows the minds most bitterly
    For them that think death’s honesty
    Won’t fall upon them naturally
    Life sometimes must get lonely

  17. De følgende 2 brugere er enige:

  18. #808
    MCN er offline 1/11-06 - jeg var der!
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    832

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Bilister, der ved rødt lys holder 1-2 billængder bagved den forankørende pisser mig afsindigt af.
    Hold nu op med at tjekke din telefon imens du kører bil og du/I totalødelægger flowet i trafikken ved at blokere for, at en hel del biler kan nå over det grønne lys, fordi, du/I er uopmærksomme og sætter igang for sent.

    MCN


  19. #809
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    822

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Folk der argumenterer imod afkriminalisering og/eller legalisering af euforiserende stoffer med argumenter a la "Så burde hormonforstyrrende stoffer i dagligvarer også være tilladt" (At det så ofte er tilladt i forvejen gør det blot værre).
    EC1V Finsbury

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #810
    Tilmeldingsdato
    May 2012
    Indlæg
    850

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    At ASUS har valgt at adoptere Apples idiotiske idé med at have converteren til laderen i en kæmpe klods, direkte monteret på stikbenene. 1) Det bøjer stikbenene 2) det passer ikke i DTU's gulvdåser. - Hvorfor laver man et system der med sin egen vægt beskadiger sig selv?

  22. De følgende 2 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 5 users browsing this thread. (0 members and 5 guests)

Lignende emner

  1. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 334
    Sidste Meddelelse: 10.03.11, 20:41
  2. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 16
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 319
    Sidste Meddelelse: 16.06.10, 11:48
  3. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XV
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 363
    Sidste Meddelelse: 21.10.09, 08:46
  4. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIII
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 303
    Sidste Meddelelse: 06.01.09, 18:38
  5. Svar: 10
    Sidste Meddelelse: 06.10.04, 21:14

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •