Side 55 af 158 FørsteFørste ... 5455253545556575865105155 ... SidsteSidste
Viser resultater 811 til 825 af 2370

Emner: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

  1. #811
    Tilmeldingsdato
    Sep 2005
    Indlæg
    413

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    - Hvorfor laver man et system der med sin egen vægt beskadiger sig selv?[/QUOTE]

    Mersalg-mersalg- mersalg!

    Hvilket pisser mig af når jeg møder det på tanken, eller hos 7/11 - Nej tak, jeg har ikke brug for 19 croissanter flere, jeg skal kun bruge de 2 jeg bestilte

  2. De følgende 9 brugere er enige:

  3. #812
    Tilmeldingsdato
    Nov 2003
    Indlæg
    151

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    At FIFA igen slipper afsted med at hvidvaske sig og sine, på trods af at FBI-gutten protesterer mod den konklusion FIFA's "etiske" komite er nået til

    http://www.fifa.com/aboutfifa/organi...201/index.html

    BIG TIME !!!!!

    FIFA generelt og det at de har en "etisk" komité PMIØ også af


  4. #813
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    5,315

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Det pisser mig af, når bilister ikke ved og/eller er ligeglade med at de lovpligtigt skal holde tilbage for fodgængere, som er på vej ud i et fodgængerfelt, også selv om der ikke er nogen lyskurver eller kun et torontoanlæg. Hvide striber på vejen = hold tilbage, sværere er det ikke.

    Til gengæld pisser det mig også af, at temmelig mange bilister finder det betimeligt at holde tilbage for fodgængere og cyklister, som befinder sig ved helleanlæg uden fodgængerfelt. Om det mestendels skyldes uvidenhed eller trafikal altruisme, ved jeg ikke, men det er godt nok røvirriterende. Som bilist på de københavnske veje er der rigeligt med påbudte anledninger til at stoppe for andre trafikanter, så man behøver ikke sløve biltrafikken yderligere ved at finde på flere. De bløde trafikanter skal nok finde et hul i strømmen af biler, og ellers kan de sgu bare gå hen til nærmeste fodgængerovergang.

    /Simon
    Hader stadig bøf som var det 1998
    /Simon's Avatar


  5. #814
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    836

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    i den forbindelse pisser den tilsyneladende hidsige opblomstring af lyskryds mig af! Javel, hjemkommen fra Nairobi er det ok at se lidt kontrol og styr på tingene, men det er efterhånden sådan at selv den mindste stikvej skal have sin egen lyskurv. Det giver efterhånden samme proptendenser som var der slet ingen og tragikken mister AL flow... Måske det også skyldes at det generelt er ufattelig svært for trafikanterne at regne ud, hvem der skal holde tilbage for hvem, hvis ikke det er skåret ud i tre farver?

  6. De følgende 6 brugere er enige:

  7. #815
    Tilmeldingsdato
    May 2012
    Indlæg
    850

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Rejsekortet og deres latterligt elendige klagesystem... Min tur til studiet imorges var med en bus der havde 4 terminaler stillet til check-in og ... ingen til ud. Desuden deres elendige bødesystem, og manglende mulighed for at rette hjemmefra hvis man har glemt at checke ud....

  8. De følgende 6 brugere er enige:

  9. #816
    Tilmeldingsdato
    Jan 2006
    Indlæg
    851

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af /Simon Se meddelelser
    Det pisser mig af, når bilister ikke ved og/eller er ligeglade med at de lovpligtigt skal holde tilbage for fodgængere, som er på vej ud i et fodgængerfelt, også selv om der ikke er nogen lyskurver eller kun et torontoanlæg. Hvide striber på vejen = hold tilbage, sværere er det ikke.

    Til gengæld pisser det mig også af, at temmelig mange bilister finder det betimeligt at holde tilbage for fodgængere og cyklister, som befinder sig ved helleanlæg uden fodgængerfelt. Om det mestendels skyldes uvidenhed eller trafikal altruisme, ved jeg ikke, men det er godt nok røvirriterende. Som bilist på de københavnske veje er der rigeligt med påbudte anledninger til at stoppe for andre trafikanter, så man behøver ikke sløve biltrafikken yderligere ved at finde på flere. De bløde trafikanter skal nok finde et hul i strømmen af biler, og ellers kan de sgu bare gå hen til nærmeste fodgængerovergang.

    /Simon
    Helt enig. Og i forlængelse heraf P.D.M.A. at folk (både buspassagerer og cyklister) ikke fatter de meget simple regler om hvem, der skal holde tilbage hvornår.

    Hvis bussen holder ind ved en cykelsti skal cyklister holde tilbage for folk, der til af og på bussen. Det betyder som cyklist at man 1) er opmærksom på det store gule køretøj, der blinker ind ved stoppestedet lidt fremme i trafikken, 2) giver signal om at man har til hensigt at bringe sin cykel til standsning og 3) holder tilbage i god ro og orden, og ikke forsøger at lave slalom gennem på- og afstigende buspassagerer, som så alligevel ender med at måtte holde tilbage hvilket forsinker alle pånær sinken, der ikke havde de 15 sekunder til at starte med.

    Holder bussen ind ved en helle eller anden fortovs-ø skal bussens passagerer holde tilbage for cyklisterne, hvilket blandt andet indebærer, at passagerer, der gerne vil på bussen, må sørge for at indfinde sig på den dertil indrettede helle før bussen ankommer, så de ikke blindt skal springe ud foran eventuelle cyklister.


  10. #817
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    836

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af tobynator Se meddelelser
    Helt enig. Og i forlængelse heraf P.D.M.A. at folk (både buspassagerer og cyklister) ikke fatter de meget simple regler om hvem, der skal holde tilbage hvornår.

    Hvis bussen holder ind ved en cykelsti skal cyklister holde tilbage for folk, der til af og på bussen. Det betyder som cyklist at man 1) er opmærksom på det store gule køretøj, der blinker ind ved stoppestedet lidt fremme i trafikken, 2) giver signal om at man har til hensigt at bringe sin cykel til standsning og 3) holder tilbage i god ro og orden, og ikke forsøger at lave slalom gennem på- og afstigende buspassagerer, som så alligevel ender med at måtte holde tilbage hvilket forsinker alle pånær sinken, der ikke havde de 15 sekunder til at starte med.

    Holder bussen ind ved en helle eller anden fortovs-ø skal bussens passagerer holde tilbage for cyklisterne, hvilket blandt andet indebærer, at passagerer, der gerne vil på bussen, må sørge for at indfinde sig på den dertil indrettede helle før bussen ankommer, så de ikke blindt skal springe ud foran eventuelle cyklister.
    DOG! Selvom jeg skal holde tilbage, så behøver I (sløverter på Bellahøjvej, I ved hvem I er!) dælme ikke træde frem på cykelstien og blokere alting blot fordi bussen drejer om hjørnet helt nede ved svømmehallen. De TRE meter kan I godt tilbagelægge på rimelig kort tid, han skal nok se jer, og så vigtigt KAN det ikke være at få det bedste sæde på den femminutters tur!!

  11. De følgende 7 brugere er enige:

  12. #818
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,397

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Viasats utrolige arrogance pisser mig af. Som sidst udtrykt i denne artikel:

    TV3 Sport-chef rystet over Silkeborg-udmelding

    Først og fremmest: Det, der er tale om er en realistisk udmelding fra selskabet bag Silkeborg IF om, at de ikke kan tillade sig at budgettere med superliga næste sæson, og man skulle være mentalt svækket og/eller voldsomt beruset for at mene andet i deres sted.



    Hvad fanden giver dig så retten, Nørrelund, til at dreje det til at holdet har tænkt sig at spolere din liga, og at deres ambitioner er forkerte?

    Silkeborg har det hverken lettere eller sværere end alle mulige andre klubber, der er placeret i små byer og skal have økonomien til at balancere i krisetid - vel at mærke uden en sugar daddy som den Bech Andersen, der lige nu forærer spillere til Nørrelunds egen kæledægge Brøndby IF.

    Og når de så tillader sig at lade være med at oversatse og købe spillere man ikke har råd til, så er meldingen fra Viasat, at man ikke vil vise dem, fordi de har "givet op på forhånd", men måske kan der være modstanderhold, der er attraktive?

    Sig mig, hvor snotdumme tror Nørrelund vi er? Hans 3+ viser jo i forvejen som altafgørende udgangspunkt kun de 'attraktive modstanderhold', nemlig København og Brøndby. Og det har de gjort i en årrække. I løbet af en sæson kommer vi vel op på to eller tre kampe på 3+, hvor ingen af de to hold er indblandede.

    Og netop de tv-valg er temmelig aktivt med til at hold som Silkeborg i alle fald ikke bliver rigere - og mere 'ambitiøse' - på grund af tv-pengene. I politisk slang hedder det vist "først pisser de på os, og så siger de at vi lugter".

    Pengefordelingen er med til at sikre, at de to favorithold holder sig velhavende, for man kan (som bevist af FCN, AaB og FCM) være så stærke man vil være, BØF vil stadig være Match of the Week i 18 kampe og Kbh i næsten lige så mange. Er Nørrelund virkelig ikke i stand til at fatte, at det er almen viden?

    Med deres dikterede spilletider og deres sene kampflytninger og deres Formel 1-præferencer får Viasat rigelig magt for de penge de betaler, men at de føler sig kaldet til at true klubber ud at lave en Vejle for at komme mere i tv er godt nok udtryk for at arrogancen er blevet alt for enorm i samme omgang.
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder


  13. #819
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    836

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Og mere trafik:
    I dag på Åboulevarden blev jeg galt afpisset, og denne gang ikke af noget, der blot kan generere en smule ventetid eller irritation, næh liv og død var muligvis i spil!

    Fat nu lige, at når der kommer et udrykningskøretøj, så skal du FLYTTE dig. Det kræver til en start, at du orienterer dig i dine spejle, evt. også bruger dine ører eller undrer dig over, hvorfor adskillige biler bag og foran dig pludselig sætter katastrofeblink på og klumper mystisk sammen og laver en fri vejbane. Nej sinke, den er IKKE for at du kan komme hurtigere ind at shoppe på Strøget!

    Endnu mere afpissende er det, at så få åbenbart regner ud, at en af de meget store røde vogne med blå blink sjældent kører alene, så hele scenariet kan gentage sig 2 minutter senere! Og nej, når du nu havde problemer med i første omgang at køre ind til siden, da vognen skulle forbi, ville det så ikke være på sin plads at holde din position og ikke MASE dig frem, så det hele bliver kaos, og dem som rent faktisk gør, som de skal, kan komme fremad også?

    ARGFGFGHGH jeg håber dælme ingen kom til skade grundet den flok sinker!

  14. De følgende 14 brugere er enige:

  15. #820
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,016

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af FC Franni Se meddelelser
    Og mere trafik:
    I dag på Åboulevarden blev jeg galt afpisset, og denne gang ikke af noget, der blot kan generere en smule ventetid eller irritation, næh liv og død var muligvis i spil!

    Fat nu lige, at når der kommer et udrykningskøretøj, så skal du FLYTTE dig. Det kræver til en start, at du orienterer dig i dine spejle, evt. også bruger dine ører eller undrer dig over, hvorfor adskillige biler bag og foran dig pludselig sætter katastrofeblink på og klumper mystisk sammen og laver en fri vejbane. Nej sinke, den er IKKE for at du kan komme hurtigere ind at shoppe på Strøget!

    Endnu mere afpissende er det, at så få åbenbart regner ud, at en af de meget store røde vogne med blå blink sjældent kører alene, så hele scenariet kan gentage sig 2 minutter senere! Og nej, når du nu havde problemer med i første omgang at køre ind til siden, da vognen skulle forbi, ville det så ikke være på sin plads at holde din position og ikke MASE dig frem, så det hele bliver kaos, og dem som rent faktisk gør, som de skal, kan komme fremad også?

    ARGFGFGHGH jeg håber dælme ingen kom til skade grundet den flok sinker!
    Dette er desværre ikke et enestående tilfælde, når man bevæger sig i den københavnske trafik på daglig basis.

    Ret tit sker det desværre, at folk ikke magter at holde ind til siden (måske bevidst?) når der kommer udrykning. Uanset hvad, så er det lige afpissende hver gang.

  16. De følgende 3 brugere er enige:

  17. #821
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    836

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Disneysjov. Det var tidligere sådan noget lidt sjovt noget man kunne parkere nogle unger foran. Sådan et program som Tarzan er dælme en noget rå udgave af børnetv, det pisser mig dælme af, at de sender sådan noget.

  18. De følgende 3 brugere er enige:

  19. #822
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    1,200

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    "this is a magic number. Yes it is. It's a magic number. Somewhere(....)" osv. Ventemelodien når man ringer til folk med 3 mobilabonnement, hvilket omfatter min kæreste. Jesus, hvor er jeg træt af den sindssvage melodi. Det neutrale 'bipp' er så klart at foretrække.

    Vh Simon
    While them that defend what they cannot see
    With a killer’s pride, security
    It blows the minds most bitterly
    For them that think death’s honesty
    Won’t fall upon them naturally
    Life sometimes must get lonely


  20. #823
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,873

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Three is a magic number,♫
    Ikke for at være pedantisk, men pointen med ventetonen ryger lidt uden den detalje ;-)
    Tiramisultras - måske med ske?
    Måske bananer, måske fasaner?
    Men det smager bedst med pizzarest! (...og kulørte lamper)
    Jobbeelg's Avatar


  21. #824
    MZ er offline What airdefence doing?
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,130

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Det kan heldigvis slås fra / ændres til noget mere smagfuldt/usmageligt: m.3.dk/Friendtones -> standard friendtone (fra mobilen).

  22. Den følgende bruger er enig i dette:

  23. #825
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    1,497

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Inspireret af toiletsnakken i kontor-tråden.

    Det pisser mig af når folk på offentlige toiletter ukritisk, og altid på en voldsom måde, tager i dørhåndtaget uden at kigge på denne her...



    For fanden, hvis den er rød er døren låst og du behøver derfor ikke forsøge at komme ind uanset hvor meget meget du skal... Tænk på at der på den anden side er en person, der er ved at falde ned fra kummen eller ved at ramme ved siden af i forskrækkelse over det voldsomme brag. For ikke at tale om det korte øjeblik, hvor man med frygt i øjnene stirrer på døren og beder til at låsen holder. For det er ikke altid en garanti på slidte offentlige toiletter. Selvom man intet forkert har gjort i denne situation, vil det altid være personen på tønden der bliver til grin.

    Den omvendte situation, hvor der ikke er låst, er naturligvis også afpissende, men forekommer dog sjældnere. Undtagelsen er hvis man står og pisser, men så er det god stil lige at lade døren stå på klem.


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 7 users browsing this thread. (0 members and 7 guests)

Lignende emner

  1. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 334
    Sidste Meddelelse: 10.03.11, 20:41
  2. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 16
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 319
    Sidste Meddelelse: 16.06.10, 11:48
  3. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XV
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 363
    Sidste Meddelelse: 21.10.09, 08:46
  4. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIII
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 303
    Sidste Meddelelse: 06.01.09, 18:38
  5. Svar: 10
    Sidste Meddelelse: 06.10.04, 21:14

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •