Side 57 af 158 FørsteFørste ... 7475455565758596067107157 ... SidsteSidste
Viser resultater 841 til 855 af 2370

Emner: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

  1. #841
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    1,144

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18


  2. De følgende 7 brugere er enige:

  3. #842
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    2,453

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    En klassiker blandt cyklister: modvind! Tog mig selv i at bande højlydt på vej på job i dag, da en stiv kuling nedsatte mit i forvejen lidet imponerende tempo op ad Søborg Hovedgade (kendere vil gyse blot ved tanken om denne forstads-Alpe d'Huez) til en regulær kravlen. Men der er altså også noget hele-verden-er-imod-mig over sådan en "oplevelse"...

    duckman
    Tom, Tom, Tom, Tom, Tom, Tom Høgli!

    "I have a degree from Harvard, whenever I´m wrong, the world makes a little less sense."
    duckman's Avatar


  4. #843
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,589

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af duckman Se meddelelser
    En klassiker blandt cyklister: modvind! Tog mig selv i at bande højlydt på vej på job i dag, da en stiv kuling nedsatte mit i forvejen lidet imponerende tempo op ad Søborg Hovedgade (kendere vil gyse blot ved tanken om denne forstads-Alpe d'Huez) til en regulær kravlen. Men der er altså også noget hele-verden-er-imod-mig over sådan en "oplevelse"...

    duckman
    Sir det bare..batavus_razer_h8_alf_zwart-mat_53.jpg
    Alcohol gives you the ambition to do anything, while simultaneously taking away your ability to do so.
    Pabres's Avatar

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #844
    Tilmeldingsdato
    Jan 2006
    Indlæg
    440

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af Pabres Se meddelelser
    http://www.senior-cykel.dk/

    Si'r det bare...


  7. #845
    Tilmeldingsdato
    Jan 2006
    Indlæg
    851

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Alle de historier, der kører i medierne om folk der af den ene eller anden grund er havnet i en lortesituation (levende eller døde) i udlandet, og hvis familie og venner nu crowdfunder temmelig store beløb for at kunne bringe vedkommende hjem til Danmark.

    Jeg har da ok sympati for personens eller de efterladtes lortesituation, men DPM voldsomt A at de får spalteplads til deres indsamlinger. Vi andre betaler sgu da (relativt billige forsikringer) for at forsikre os mod netop disse situationer, så når 1landen sinke ikke har råd til hjemtransport er det vel resultatet af en kalkuleret risiko.


  8. #846
    Tilmeldingsdato
    Jan 2006
    Indlæg
    440

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Folk der tager deres køtere med på arbejde pisser mig i helt ekstrem grad af!

    Hvor er det bare INDBEGEBRET af egoisme at tage sin 30 kilo tunge savlende, ildelugtende, klodsede hund med på arbejde! Plz fat at vi ikke alle sammen deler samme begejstring ala "åårrh hvor er den nuttet" eller "hvor fin, vovse!" for din klamme lortekøter.
    Det her er en arbejdsplads, in case you haven't noticed! Og jeg ved ikke med de andre medarbejdere, men jeg bliver temmelig distraheret af lige dele prut- og klam åndestank samt vælten rundt mellem hæve/sænkeborde og kontorstole.

    Hvad fårking FUCK får disse mennesker til at synes, det er okay at tage deres pissede kæledyr med på arbejde og pushe dem på os andre??? Der er lige for tiden TRE medarbejdere, som synes det er a-okay at omdanne kontoret til hundekennel. NEJ, det er IKKE hyggeligt, det er fucking klamt, okay!?


  9. #847
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,873

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Når folk bruger ugenumre.
    Udover uge 7 og 42 (der jo er mere eller mindre faste ferier), så er det simpelthen til at blive sindssyg af.
    Hvorfor skal jeg igennem en ekstra googlesøgning, for at finde ud af hvornår en ferieplan i uge 29 og 30 er?
    Skriv dog ffs 13-26 juli!
    Tiramisultras - måske med ske?
    Måske bananer, måske fasaner?
    Men det smager bedst med pizzarest! (...og kulørte lamper)
    Jobbeelg's Avatar


  10. #848
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,364

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Ja, det er en meget lille og latterlig ting, men det pisser mig faktisk af når man står i en kassekø, i f.eks. Irma, og personen foran mig ikke har sat et skilt op efter han har placeret alle hans varer på båndet.
    URBAN CREW - Fælles København
    Ace20's Avatar


  11. #849
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Og i samme branche pisser det mig af, når en kasse ved siden af åbner og folk nede bagfra så ellers stormer frem med spidse albuer i stedet for at lade dem foran komme til først.

    Senest oplevede jeg det i Lidl i denne uge, hvor der var 2 foran mig og en kasse mere åbnede, og jeg spurgte en ældre herre foran mig, om han ikke ville over i den nyåbnede kasse først, men jeg nåede knap nok at spørge færdig, før en middelaldrende kvinde nærmest væltede både mig og den ældre herre omkuld, da hun skulle mase sig forbi mellem os og en varereol.

    It's a warzone!!
    Sidst redigeret af DaneX : 15.03.15 kl. 15:58


  12. #850
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    494

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Apropos køer i supermarkedet.

    Når jeg står i mit foretrukne supermarked, så har jeg bemærket, at det bånd jeg lægger varer på, snævrer ind lige før kassedamen. Ergo lægger jeg mine varer op, så bredden svarer til området omkring ekspedienten (så ender mine varer ikke i en stor klump). Har jeg mange varer, så bliver det en lang streng, da jeg aldrig lægger varer i flere lag. Jeg hader selv, når Dumme Bodil eller Brian står lige bag mig, når jeg skal betale, så derfor bliver jeg stående ved varebåndets start indtil, mine varer bliver skannet. Nu kommer det afpissende. Hvorfor i h...... skal idioten bag mig absolut skubbe og mase for at lægge varer op? Medmindre idioten springer mig over, så kommer idioten ikke hurtigere til alligevel!!!!! Fjolserne gør det også om lørdagen og søndagen. Hvad skal I nå?

    Det kan virkelig pisse mig af (og få mig til at være endnu mere pertentlig med at få stregkoderne op).

    Mvh reggab

  13. De følgende 6 brugere er enige:

  14. #851
    Tilmeldingsdato
    Mar 2006
    Indlæg
    76

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af bagger Se meddelelser
    Apropos køer i supermarkedet.

    Når jeg står i mit foretrukne supermarked, så har jeg bemærket, at det bånd jeg lægger varer på, snævrer ind lige før kassedamen. Ergo lægger jeg mine varer op, så bredden svarer til området omkring ekspedienten (så ender mine varer ikke i en stor klump). Har jeg mange varer, så bliver det en lang streng, da jeg aldrig lægger varer i flere lag. Jeg hader selv, når Dumme Bodil eller Brian står lige bag mig, når jeg skal betale, så derfor bliver jeg stående ved varebåndets start indtil, mine varer bliver skannet. Nu kommer det afpissende. Hvorfor i h...... skal idioten bag mig absolut skubbe og mase for at lægge varer op? Medmindre idioten springer mig over, så kommer idioten ikke hurtigere til alligevel!!!!! Fjolserne gør det også om lørdagen og søndagen. Hvad skal I nå?

    Det kan virkelig pisse mig af (og få mig til at være endnu mere pertentlig med at få stregkoderne op).

    Mvh reggab
    Der må jeg bare sige, at din logik er helt til hest for mig, og du virker enormt anstrenge i et supermarked. Altså jo mindre du kun køber blomster eller andre ultra porøse til, jamen så smæk da lortet op på båndet - SÆT DET SKIDE NÆSTE KUNDE SKILT PÅ BÅNDET (meget enig med forrige poster her) - og så ryk frem i landskabet. Er der lang kø i et supermarked, så kan det altså godt være rart at folk rykker frem således der ikke kommer kø gennem hele butikken.
    Sådan har jeg det. I øvrigt mener jeg også at der er frit spil når der bliver åbnet en kasse til. Sådan er livet, og man vurderer naturligvis selv lige om singlefyren lige bag en der skal have en cola + en omgang skinkesalat ikke skal foran dig selv.
    "FCK gav alt, hvad de havde, for at tage initiativet i modsætning til Rubin Kazan, som vi i september også spillede 1-1 med. Men de kom ikke for at spille fodbold, de ville kun forsvare" - Lionel Messi

  15. #852
    Tilmeldingsdato
    Dec 2004
    Indlæg
    917

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af ALfornice Se meddelelser
    Altså jo mindre du kun køber blomster eller andre ultra porøse til, jamen så smæk da lortet op på båndet - SÆT DET SKIDE NÆSTE KUNDE SKILT PÅ BÅNDET (meget enig med forrige poster her) - og så ryk frem i landskabet. Er der lang kø i et supermarked, så kan det altså godt være rart at folk rykker frem således der ikke kommer kø gennem hele butikken.
    Da det er sjældent kundernes evner udi at få lagt varerne op på båndet vil jeg typisk gøre nogenlunde det samme som bagger. Specielt med hensyn til at placere mine varer på båndet således at de ikke bliver mast ved indsnævringen hvor min erfaring fra den anden side siger mig at det kun tager længere tid og der kommer flere maste varer hvis varerne blot smides på båndet.

    Og med hensyn til lange køer, så er det bedste trick nok at lære folk først at gå i kø når de er færdige. Kunder har efter mine observationer generelt en tendens til at ved lange køer så er der en person (eller en kurv) i kø og en anden finder varerne. Dette giver helt åbenlyst kun længere køer for alle. Og for at holde mig til tråden, så kan vi da godt sige at det pisser mig af.

    Citat Oprindeligt indsendt af ALfornice Se meddelelser
    I øvrigt mener jeg også at der er frit spil når der bliver åbnet en kasse til. Sådan er livet, og man vurderer naturligvis selv lige om singlefyren lige bag en der skal have en cola + en omgang skinkesalat ikke skal foran dig selv.
    Jeg har forgæves forsøgt at finde frem til sidst jeg argumenterede imod dette her på siden, men jeg synes helt klart at det giver fin mening at lade dem der har ventet længst komme først til - præcis som jeg tænker at det er hele bagtanken ved et køsystem.
    Sidst redigeret af filibuster : 15.03.15 kl. 23:24

  16. De følgende 3 brugere er enige:

  17. #853
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,873

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Lad os da blive lidt ved det her.
    DPMA når folk er uopmærksomme i køer. Fx hvis der åbner en kasse til, og personen foran mig bare står og stener.
    Skrid nu over i den nyåbnede kasse, så vi andre med god samvittighed også kan skifte kø.
    Eller folk der stiller sig sådan i køer, at de skaber forvirring om rækkefølgen; enten ved at stille sig skævt i køen, så der danner sige en ekstra kø bag personen, eller ved ikke at gå frem når der er plads, så man bliver i tvivl om de overhovedet står i kø.
    Tiramisultras - måske med ske?
    Måske bananer, måske fasaner?
    Men det smager bedst med pizzarest! (...og kulørte lamper)
    Jobbeelg's Avatar

  18. De følgende 8 brugere er enige:

  19. #854
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,397

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Det pisser mig af, at igen i år skal kampene spilles på nye tidspunkter fordi 3+ prioriterer Formel 1 højere – denne gang 19. april, hvor vi møder Farum halv otte i Parken.

    Og det er ikke engang fordi det passer mig værre personligt, at det er senere. Faktisk direkte modsat. Det er bare principielt pinligt og småydmygende, at Kbh og de andre klubber er nødt til at sælge varen til stationer, der behandler varen - og kunderne - på den måde.

  20. De følgende 10 brugere er enige:

  21. #855
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,397

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Og må det så i øvrigt være tilladt også lige at spørge om det begavede i at lægge FCV mod København som en mandagskamp om aftenen 11. maj? Når man nu ved, at begge hold er i semierne til den pokalfinale, der skal spilles torsdag eftermiddag.

    Det er som om der konstant bliver fundet på fikse nye tiltag til at få klubberne til at nedprioritere pokalturneringen.

    Hov, fik jeg nævnt at vi allerede om søndagen spiller i Herning mod FCM?

    Jeg kan næsten ikke vente på den uundgåelige stribe af krav om, at vi stiller med alle reserverne i en finale, hvis vi altså når så langt – og der stadig er noget at spille om i de sidste fem runder.

    Tak, Divisionsforeningen, og tak, Viasat – og en generel tak til DBU for ikke at have flyttet pokalfinalen til efter ligasæsonen er slut for mange år siden.


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 4 users browsing this thread. (0 members and 4 guests)

Lignende emner

  1. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 334
    Sidste Meddelelse: 10.03.11, 20:41
  2. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 16
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 319
    Sidste Meddelelse: 16.06.10, 11:48
  3. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XV
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 363
    Sidste Meddelelse: 21.10.09, 08:46
  4. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIII
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 303
    Sidste Meddelelse: 06.01.09, 18:38
  5. Svar: 10
    Sidste Meddelelse: 06.10.04, 21:14

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •