Side 59 af 158 FørsteFørste ... 9495657585960616269109 ... SidsteSidste
Viser resultater 871 til 885 af 2370

Emner: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

  1. #871
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    888

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Jeg tog ellers hatten af for dronningen, dengang hun tog afstand fra "dumsmarte bemærkninger" - hvor hun tog afstand fra den gryende racisme (Ja, jeg sagde Racisme) og tog en masse tæsk for dette. Nu er hun så hoppet i den modsatte grøft
    / Erik B.

    DOBBELT Latté, om jeg må be'

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #872
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,873

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    DPMA at modtage følgende mail fra Emirates, en måned efter jeg bookede fly til juli:
    Book online with MasterCard using promocode GEMCARD, and enjoy saving up to 15% on flights to any of our destinations worldwide in Business Class and Economy Class.

    Take advantage of this special offer by 28 April, for travel between 14 April and 30 November 2015.
    Offer cannot be claimed retroactively/on existing bookings.
    Det er fandme nedtur at gå glip af rabat, fordi man har booket i god tid i forvejen.
    Tiramisultras - måske med ske?
    Måske bananer, måske fasaner?
    Men det smager bedst med pizzarest! (...og kulørte lamper)
    Jobbeelg's Avatar

  4. De følgende 3 brugere er enige:

  5. #873
    ZFDK er offline - vil hellere ha' en Star
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,102

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Jan Fogs pludselige død fik mig indrullet i en længere diskussion, der varede til langt ud på natten. Men hovedårsagen til diskussionen, det var noget der har pisset mig noget så grusomt af i et godt stykke tid, nemlig...

    Danske TV-programmer.

    Nøøøj hvor står det sløjt til, mand! Vi skal glo på en ligegyldig ejendomsmægler, der sælger boliger 98% af seerne ikke har råd til. Madprogrammer skal guddødeme være konkurrencer, hvor der skal være et ur i nederste højre hjørne, så vi alle kan sidde på kanten af sofaen, FOR HVAD NU HVIS IRENE IKKE FÅR LAGT HENDES FONDANT PÅ KAGEN?!? SÅ ER HUN JO UDE!!!
    Vi skal glo på en halv snes unge mennesker der rejser land og rige rundt, med en alkoholpromille på den pæne side af "kloden drejer", mens de udfører deres parringsritualer til ære for seerne.
    Selvfølgelig skal landet da også følge med hos "De unge mødre" - en serie der egentlig startede som ét enkelt afsnit, men som nu har udviklet sig til et årelangt forfærdeligt freak-show, hvor de unge forældre bliver udstillet på en måde der er et cirkus værdigt. For, det er da så hylende morsomt at se Bolette tage fejl af en stegepose og en affaldspose. Ligesom det også er umådeligt underholdende og vildt informativt at se et ungt forældrepar gennemgå den forfærdelige smerte at få tvangsfjernet et barn.
    Der var engang hvor jeg troede bunden var nået, med "reality"-programmerne (Robinson, Big Brother osv.) - men måned efter måned kommer der nye opkastfremkaldende programmer frem med en simpel formel: "Følg X på deres arbejde og send det i "Prime-time"", hvor X kan være Told og Skat, Politiet, Kommunen, Fødevarekontrollen osv. Disse programmer (nogle af dem) har et vist potentiale, men bliver alle vinklet super-mega-giga-overdramatisk så det bliver alt, alt for meget.

    Hov! Nu vi er ved den dramatiske vinkel, skal vi så ikke nappe kvaliteten i de danske fodboldprogrammer? Jo, det gør vi sgu.
    Jeg er efterhånden ved at brække mig over den måde TV3 Sport (herunder også¨3+) har ødelagt dansk og international fodbold. Eller nej, de har ødelagt oplevelsen. Sporten i sig selv er der ikke så meget galt med (moderne fodbold FTW!). Der var engang for længe siden, hvor jeg nød at se optaktsprogrammer og det ugentlige fodboldmagasin (f.eks. Onside). Jeg har efterhånden ikke set Onside og de andre programmer i mange år (+5), i stedet bliver div. videosites på nettet gennemtrawlet så jeg kan holde mig opdateret. Hvorfor? Fordi alt skal gennem redaktionens "sensationsmaskine". Der findes ikke længere almindelige nyheder, nej - nu skal alt blæses op så selv et opgør mellem FCV og SIF kan opfattes som en krigsreportage fra Afghanistan. Alle situationer i kampene skal vendes og drejes, der skal ansættes kendte fodboldeksperter og reportere - hvis eneste krav er at de engang har dyrket fodbold sport (hej hej Boldsen). Resultatet er en omgang tåkrummende og kedeligt pis - tag f.eks. Martin Jørgensen. Han var (engang for meget længe siden) en dygtig spiller. Men han duer ikke på TV. Shit mand, min skål med Rice Krispies og mælk lyder mere spændende end når han snakker! Eller Boldsen. Holy shit! Landsholdsplads og Nutella-reklamer er åbenbart et adgangspas til sidelinjen. Jeg nægter simpelthen at tro, at den mand har været til en optagelsesprøve. Mute-knappen ryger automatisk i bund hver gang han får taletid.

    Hvorfor ikke ansætte folk med viden og skærmtække i stedet for at hive kendte og semi-kendte mennesker i studiet? 6'eren havde engang en konkurrence hvor vinderen fik lidt skærmtid - gutten der vandt var flere lysår foran de nuværende reportere, med få, ganske få undtagelser. Niels Chr. Frederiksen er én af de få. Eller var. Efter hans skifte til TV3 Sport er han også begyndt så småt på sensationsvinklen - men alene hans viden er nok til at jeg tilgiver det. Manden er fænomenal både i tale og på skrift - følg ham på Twitter (hvis du ikke allerede gør), du vil ikke fortryde det.

    Nå, det blev vist en længere smøre. Sorry.

    Tl;dr - jeg er er sur, halvgammel mand der er afpisset over det meste i TV.

    ZFDK
    Sidst redigeret af ZFDK : 24.04.15 kl. 10:56 Årsag: Indsat link til NCFs twitterprofil


  6. #874
    ZFDK er offline - vil hellere ha' en Star
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,102

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Nå for søren, det er åbenbart sådan en dag hvor man bare skal være afpisset og vred.


    https://twitter.com/DBUfodbold/statu...62655481069568

    Hvis man trykker på linket, bliver man sendt videre til en Youtube-reportage fra DBU Jylland, hvor man bl.a. kan høre:

    Citat Oprindeligt indsendt af Forælder1
    "Jord dem". "Slagt dem". "De skal dø" og alt muligt råbte spillerne og forældrene efter vores piger
    Citat Oprindeligt indsendt af Pigespiller1
    Altså, de kaldte os "bitch" og så rækkede de fuck ovre fra den anden side af. Og så sagde trænerne nogle grimme ord til os. Så... det var ikke så fedt
    Citat Oprindeligt indsendt af Pigespiller2
    Altså øh, der var nogle af forældrene der råbte til mig, at jeg dækkede op ad lort til. Nogle kaldte os "So" og andre kaldte os "idioter"
    Citat Oprindeligt indsendt af Forælder2
    Pigerne var faktisk meget rystede bagefter. Det var spillerne, det var spillernes forældre (...) det var trænerne der råbte af dem, skubbede og brugte ufine tricks. Altså det var "Dræb dem" og "Dø" og de råbte "kælling" efter vores piger. Pigerne var 10 år, så det kunne de jo ikke forstå
    The... Fuck...?! Jeg tror ikke jeg præcist kan finde et enkelt ord der kan beskrive, hvad mine følelser er mod de trænere og forældre fra modstanderne. Hvad i hede hule helvede bilder de sig ind? Pigerne er 10(!!) år gamle! Det er meningen de skal have det sjovt og nyde fodbolden som den fantastiske sport den er - ikke at blive truet på livet og kaldt alverdens grimme ting! Selvfølgelig bør de skamme sig, men det værste ved det hele? Jeg tror sgu ikke de vil indrømme at de har gjort noget forkert. De slår mig som værende af typen: "Hey, det er jo en del af gamet, ok?" og "Så kan de jo bare råbe tilbage. Vi kan jo godt tage det, høhø!". Skræmmende.

    ZFDK


  7. #875
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,873

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Folk der markerer alle mails som høj prioritet. Stop!
    Tiramisultras - måske med ske?
    Måske bananer, måske fasaner?
    Men det smager bedst med pizzarest! (...og kulørte lamper)
    Jobbeelg's Avatar

  8. De følgende 3 brugere er enige:

  9. #876
    Tilmeldingsdato
    Feb 2006
    Indlæg
    730

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Ølpriserne i Forum....

    55,- kr for 40 cl slatten fadøl....! (uden nogen former for rabat ved fler stk. køb)

    og når ja, 30,- for garderoben...
    Yo Mac!

  10. De følgende 3 brugere er enige:

  11. #877
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,555

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Folk i bil der ikke kan finde ud af at køre når der er grøn pil i en lysregulering...

    Når jeg skal igennem eftermiddags trafikken kommer jeg ofte til et lyskryds hvor der er grøn pil til højre. Når der så bliver grønt og man må køre er der rigtig mange bilister som ikke kører. Og når de så ENDELIG bliver opmærksomme på at der er grøn pil bruger de lige 5-10 sek. efter dette til at kigge sig over skulderen gentagne gange, hvorefter de sætter i gear og langsomt kører frem. Det resulterer i at der kun kommer 2 biler over lyskrydset hvor der burde komme langt flere, ergo ville køen ikke være så lang.

    Er enig i at vi naturligvis skal køre pænt og passe på hinanden i trafikken. Men grøn pil indikerer nu engang at man skal kunne dreje frit til højre uden at risikere at ramme ind i cyklister/fodgængere.

  12. De følgende 2 brugere er enige:

  13. #878
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Er enig i at vi naturligvis skal køre pænt og passe på hinanden i trafikken. Men grøn pil indikerer nu engang at man skal kunne dreje frit til højre uden at risikere at ramme ind i cyklister/fodgængere.
    Men hvis du pløjer en idiotisk cyklist eller pisse fuld fodgænger ned, som ikke har taget sig af lysreguleringen, så er det dig, der har det objektive ansvar uanset din fine grønne pil, hvor du ikke mener, at du bør orientere dig i trafikken før et sving.

    Grøn pil eller ej - jeg orienterer mig altid omend jeg ikke er 5-10 sekunder om det.

  14. De følgende 3 brugere er enige:

  15. #879
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    5,315

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Folk i bil der ikke kan finde ud af at køre når der er grøn pil i en lysregulering...

    Når jeg skal igennem eftermiddags trafikken kommer jeg ofte til et lyskryds hvor der er grøn pil til højre. Når der så bliver grønt og man må køre er der rigtig mange bilister som ikke kører. Og når de så ENDELIG bliver opmærksomme på at der er grøn pil bruger de lige 5-10 sek. efter dette til at kigge sig over skulderen gentagne gange, hvorefter de sætter i gear og langsomt kører frem. Det resulterer i at der kun kommer 2 biler over lyskrydset hvor der burde komme langt flere, ergo ville køen ikke være så lang.

    Er enig i at vi naturligvis skal køre pænt og passe på hinanden i trafikken. Men grøn pil indikerer nu engang at man skal kunne dreje frit til højre uden at risikere at ramme ind i cyklister/fodgængere.
    Word! Jeg ørlede over det samme her, men det kan sagtens tåle en genopfriskning :-)

    Siden sidst har jeg imidlertid gennem en længere periode hver morgen kørt ad Gl. Kongevej/Ved Vesterport for at dreje til højre lige efter Imperial ned ad Vester Farimagsgade og under "Buen". Her er der ingen grøn pil for højresving, men der er særskilte lyssignaler for cyklister og bilister. Det bliver både grønt og rødt for cyklisterne et par sekunder før bilisterne, dvs. man får en de facto "grøn pil" hvor man kan svinge, da der også er rødt for fodgængerne dér. Men hvis jeg havde gjort det helt uden at se mig for over skulderen og i spejlet, så havde jeg godt nok fået klippet mange cyklister det forgangne års tid, for det er nærmest dagligt der er nogen der tager den lige over for blodrødt, så længe bilernes signal stadig er sådan næsten gult. Så nu er jeg sgu også selv blevet en irriterende forsigtig-Per ved grønne pile ved højresving, fordi så mange cyklister og fodgængere færdes komplet vanvittigt og skider på om der er rødt for dem :-(

    /Simon
    Hader stadig bøf som var det 1998
    /Simon's Avatar

  16. De følgende 4 brugere er enige:

  17. #880
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    5,315

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af DaneX Se meddelelser
    Grøn pil eller ej - jeg orienterer mig altid omend jeg ikke er 5-10 sekunder om det.
    Jeg tror de fleste er ret trygge ved at svinge til venstre for grøn pil, selv om der kommer en bil kørende i modsat retning - men når man skal svinge til højre og i sidespejlet ser en cyklist komme hamrende frem mod rødt (for ham/hende), så er det sgu et sats at svinge kareten til højre, og så bliver man uundgåeligt en af dem der holder og stener for grøn pil / rødt cyklistsignal.

    /Simon
    Hader stadig bøf som var det 1998
    /Simon's Avatar

  18. De følgende 4 brugere er enige:

  19. #881
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,555

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af /Simon Se meddelelser
    Jeg tror de fleste er ret trygge ved at svinge til venstre for grøn pil, selv om der kommer en bil kørende i modsat retning - men når man skal svinge til højre og i sidespejlet ser en cyklist komme hamrende frem mod rødt (for ham/hende), så er det sgu et sats at svinge kareten til højre, og så bliver man uundgåeligt en af dem der holder og stener for grøn pil / rødt cyklistsignal.

    /Simon
    Jeg orienterer mig også, og har også tidligere øffet over cyklisternes færden i den københavnske trafik.

    Men i det specifikke lyskryds jeg snakker om kommer der ALDRIG nogle cyklister buldrende. Desuden holder man i kø op til lyskrydset, så derfor kan jeg ikke se problemet.

    Er helt med på at man selvfølgelig kigger sig over skulderen også når der er grøn pil, men det er dagligt at en af bilisterne i køen foran mig som holder og kigger sig selv over skulderen gentagne gange, til trods for at cyklerne fortsat holder stille 3 gang han/hun kigger....

  20. #882
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,555

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Det er krydset Esplanaden/Bredgade hvor jeg oplever problemet. Når man kommer kørende nede fra Langelinie.

  21. #883
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Det pisser mig af at Unibet skal lave en afstemning, som denne "Den største spiller i FCK":
    https://www.facebook.com/FCKobenhavn...01454613508333

    Dette allerede er afgjort af FCK's fans tidligere, hvor det blev Zuma.
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  22. Den følgende bruger er enig i dette:

  23. #884
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    1,200

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Voksne mennesker, der ikke har lært at spise morgenmad uden at smaske.
    Jesus, hvor jeg hader den lyd.

    /Simon
    While them that defend what they cannot see
    With a killer’s pride, security
    It blows the minds most bitterly
    For them that think death’s honesty
    Won’t fall upon them naturally
    Life sometimes must get lonely


  24. #885
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,304

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Post Danmark pisser mig gevaldigt af. Skulle afhente en pakke uden omdeling i dag, men den var blevet returneret til afsenderen efter at have tilbragt hele en time og 16 minutter på posthuset.
    Man får ingen information eller hjælp på deres posthus (som er et supermarked nu) og deres kundeservice aner ingenting. Generelt bare skide irriterende.

  25. De følgende 2 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 334
    Sidste Meddelelse: 10.03.11, 20:41
  2. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 16
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 319
    Sidste Meddelelse: 16.06.10, 11:48
  3. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XV
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 363
    Sidste Meddelelse: 21.10.09, 08:46
  4. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIII
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 303
    Sidste Meddelelse: 06.01.09, 18:38
  5. Svar: 10
    Sidste Meddelelse: 06.10.04, 21:14

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •