Side 6 af 158 FørsteFørste ... 34567891656106 ... SidsteSidste
Viser resultater 76 til 90 af 2366

Emner: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

  1. #76
    Post er offline er en arm af proportioner
    Tilmeldingsdato
    Mar 2010
    Indlæg
    85

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    ››Rygere der snakker om hvor meget de har lyst til at stoppe.....
    ››
    ››Det er simpelthen noget at det mest lamme og hykleriske der
    ››foregår på denne jord.
    ››
    ››DROP SMØGERNE ELLER LUK RØVEN!!!!!

    ›Du er da en arm af proportioner, hvis det er gået din næse forbi,
    ›at folk rent faktisk bliver afhængige af lortet, og at det derfor
    ›ikke er lige nemt bare at smide vanen på hylden, selvom man reelt
    ›gerne vil.

    ›Nu har du måske selv været ryger, eller har oplevet andre rygere,
    ›der fra den ene dag til den anden kunne kvitte smøgerne, men folk
    ›reagerer forskelligt på afhængighed, både fysisk og mentalt. Det
    ›er simpelthen bare sværere for nogen. Jeg har røget siden jeg var
    ›13. Min krop har vænnet sig lidt til at suge og trække en
    ›cocktail af nikotin, tjære, formaldehyd og benzen i sig ca. 20
    ›gange om dagen. Du kan tro, at jeg kan mærke min krops
    ›brokkerier, såfremt jeg forsøger at benægte den sin regelmæssige
    ›dosis.

    ›Men hvad tror du, grunden er, til at så mange stadig ryger...
    ›Tror du, at folk er ellevilde med at hoste gråt slim og tanken om
    ›en langsom og pinefuld død, eller tror du, at der kunne ligge
    ›mere bag?


    Jeg ved udmærket godt at man bliver afhængig, og påstår heller ikke at det skulle være let at kvitte smøgerne. Det er dét at folk snakker løs om at de virkelig gerne vil stoppe, men intet gør ved det. Jeg gik for eksempel forbi rygeboksen på mit arbejde i dag, hvor der stod 3-4 madammer og snakkede om hvor meget de gerne ville stoppe. Alt imens de lystigt sugede løs på hver deres Prince Light.
    Det er den slags tom snak om gode intentioner der pisser mig af.

    Og det er jo heller ikke fordi det er umuligt at stoppe. Der findes efterhånden en hel den hjælpemidler. Om det er plaster, tyggegummi, kold tyrker, hypnose, selvhjælpsbøger, snus eller noget helt syvende der er mest effektivt skal jeg ikke kunne sige. Jeg ved heller hvilke brokkerier kroppen kommer med når den nægtes sin daglige dosis gift, men det kan vel næppe være værre end den grå slinede hostedød du beskriver. Men det er selvfølgelig en smagssag.

    Til slut kan jeg - i trådens ånd - tilføje at det pisser mig af at mange butikker ikke overholder loven om at man ikke må sælge tobak til folk under 18.

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #77
    Tilmeldingsdato
    Feb 2009
    Indlæg
    763

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Ikke-rygere der har ondt i røven over rygere, og konstant beretter om hvor nemt det måtte og burde være at stoppe, selvom de ingen personlig erfaring har.

    Det er simpelthen noget at det mest lamme og arrogante der foregår på denne jord.

    SKRID ELLER LUK RØVEN!!!!1

  4. De følgende 5 brugere er enige:

  5. #78
    Tilmeldingsdato
    May 2006
    Indlæg
    376

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    ›Ikke-rygere der har ondt i røven over rygere, og konstant
    ›beretter om hvor nemt det måtte og burde være at stoppe, selvom
    ›de ingen personlig erfaring har.

    ›Det er simpelthen noget at det mest lamme og arrogante der
    ›foregår på denne jord.

    ›SKRID ELLER LUK RØVEN!!!!1

    Det er der jo ingen der siger... der påpeges bare at man ikke skal snakke om at stoppe uden reelt at gøre et forsøg...
    Der var engang to vise mænd. Så gik den ene på pension.

  6. De følgende 2 brugere er enige:

  7. #79
    Tilmeldingsdato
    Feb 2009
    Indlæg
    763

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    ››Ikke-rygere der har ondt i røven over rygere, og konstant
    ››beretter om hvor nemt det måtte og burde være at stoppe, selvom
    ››de ingen personlig erfaring har.
    ››
    ››Det er simpelthen noget at det mest lamme og arrogante der
    ››foregår på denne jord.
    ››
    ››SKRID ELLER LUK RØVEN!!!!1

    ›Det er der jo ingen der siger... der påpeges bare at man ikke
    ›skal snakke om at stoppe uden reelt at gøre et forsøg...

    Nej.

    Rygere der snakker om hvor meget de har lyst til at stoppe.....

    Det er simpelthen noget at det mest lamme og hykleriske der foregår på denne jord.

    DROP SMØGERNE ELLER LUK RØVEN!!!!!
    Det er sådan set ikke til at misforstå. Der bliver helt konkret peget, på alle rygere der udtrykker, at de egentlig gerne vil holde op med at ryge. Holdningen i det citerede indlæg er, at man er en hykler, hvis man som ryger ikke bare stopper med at ryge, hvis man nu gerne vil stoppe med at ryge.

  8. #80
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    422

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Nu har jeg røget hver dag, med en pause på 2 år, i mere end mit halve liv.

    OG DA JEG STOPPEDE VAR DET FRA DEN ENE DAG TIL DEN ANDEN.

    Nu er jeg ryger igen, og jeg er glad for det!!

    Og jeg giver ikke en skid for undskyldningerne.
    "When angry, count to four; when very angry, swear" ~ Mark Twain ~
    Jønch's Avatar

  9. De følgende 15 brugere er enige:

  10. #81
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    1,144

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    At man ikke bare kan få lov til at være en hensynsfuld ryger i fred.........

  11. De følgende 6 brugere er enige:

  12. #82
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,692

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    .


    Det her pisser mig virkelig af!!!





    Billedet er taget i dag i Brøndbyvester. En ting er at være imod Brøndby IF, 1964, og alt afledt heraf, men hvad fanden er det for en hjernedød opførsel at skamfere andres ejendom på denne måde. Skeln dog for helvede mellem fodbold og virkelighed. Gerningsmanden burde have en pensel presset langt ned i halsen og tvinges til at gå sidelæns til plankeværket var malet over igen. Fucking åndsamøbe!!!!! Må du få en cykellygte i hovede kastet fra et sted udenfor stadion. *finder lygter frem*


    .
    .




    Plastic since '92

    .
    Registreret HO-ligan's Avatar


  13. #83
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,155

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Returflaskesystemet pisser mig af. Det må virkelig være opfundet af et menneske, der har vurderet værdien af sin egen fritid til kr. 0,00.

    Jeg kører nu på tredie uge rundt med et vognlæs dåser og flasker. I første omgang lykkedes det ellers at få deponeret ca. halvdelen i Føtex på kun ca. en halv time. Så brød den sidste automat sammen, og min tålmodighed var opbrugt.

    En uges tid senere fik jeg igen lidt fritid til overs og satte næsen mod Fakta. Dette var på en søndag med deraf følgende underbemanding og det igen helt forudsigelige maskinstop.

    At hele herligheden samtidig koster værdien af 15 plasticposer samt en tøjrens, er blot med til at styrke mig i troen på, at den miljømæssige gevinst er yderst begrænset.

    Det er i sandhed lort.
    Mvh.
    Maarum

    Angreb: Kolfuss Glasbein (Reykjavik) -- Mfumle Notembo (Alkmaar)
    Midt: Inge Bjørnebrygg (Lyn) -- Heinz Niemahls (R/W Essen) -- Nema Talenta (NK Rijeka) -- John Longshot (Motherwell)
    Forsvar: Sebastian Altmann (Salzburg) -- Manuel Carta Roja (Mallorca) -- Gulbis Panikaa (Tallinn) -- Andreas Chanslöst (IFK)
    Målmand: Droop van Saebehand (Willem II)

  14. De følgende 15 brugere er enige:

  15. #84
    Tilmeldingsdato
    May 2006
    Indlæg
    376

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    ›Returflaskesystemet pisser mig af. Det må virkelig være opfundet
    ›af et menneske, der har vurderet værdien af sin egen fritid til
    ›kr. 0,00.

    ›Jeg kører nu på tredie uge rundt med et vognlæs dåser og flasker.
    ›I første omgang lykkedes det ellers at få deponeret ca. halvdelen
    ›i Føtex på kun ca. en halv time. Så brød den sidste automat
    ›sammen, og min tålmodighed var opbrugt.

    ›En uges tid senere fik jeg igen lidt fritid til overs og satte
    ›næsen mod Fakta. Dette var på en søndag med deraf følgende
    ›underbemanding og det igen helt forudsigelige maskinstop.

    ›At hele herligheden samtidig koster værdien af 15 plasticposer
    ›samt en tøjrens, er blot med til at styrke mig i troen på, at den
    ›miljømæssige gevinst er yderst begrænset.

    ›Det er i sandhed lort.

    Jeg har haft gode erfaringer med Irmas automater..
    Der var engang to vise mænd. Så gik den ene på pension.

  16. #85
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    5,315

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    ›Returflaskesystemet pisser mig af. Det må virkelig være opfundet
    ›af et menneske, der har vurderet værdien af sin egen fritid til
    ›kr. 0,00.

    Jeg er helt enig og skal i den forbindelse ikke undlade at give min egen løsning på problemet videre til fri afbenyttelse.

    Jeg havde nemlig også fået mere end nok af at slæbe rundt på snaskede returflasker og stå i kø til flaskeautomater, som (forekom det) var i stykker cirka lige så ofte som de virkede.

    Derfor gør jeg nu følgende: Stiller mine returflasker i poser ved nærmeste offentlige skraldespand. Det kan måske lyde asocialt og miljøsvinsk og alt muligt andet, men jeg har konstateret følgende: Der findes masser af mennesker, som synes det er ulejligheden værd at tage dem med ned i nærmeste supermarked og score gevinsten. Min egen, uvidenskabelige undersøgelse viser at der sjældent går mere end en time eller to, før en heldig sjæl har gjort det indbringende fund og taget sig af præmien.

    Fremgangsmåden har haft betydelig, positiv indvirkning på min oplevede livskvalitet, og jeg kan stå inde for at jeg ikke savner at stå ved flaskeautomaterne og få fedtede fingre, som jeg så kan rive mig i håret med, når automaten ikke virker. Som en yderligere gevinst har jeg også visheden om at jeg nu bidrager yderligere til omfordelingen af velstand mellem rig og fattig.

    Som et PS er det dog i praksis efterhånden relativt sjældent at jeg når at henstille returflaskerne ved skraldespandene, for husstandens anden beboer mener selv at pantpengene er mere værd end hendes tid og besvær, så hun plejer at gå i supermarkedet med dem. Men resultatet er det samme for mig hehe.

    /Simon
    Hader stadig bøf som var det 1998
    /Simon's Avatar


  17. #86
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    5,020

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Jeg har elimineret sådan ca. 95 % af min tid ved flaskeautomaterne ved at anskaffe mig en Sodastream. Bevares, den kan selvfølgelig ikke brygge øl, men man kan lave en fortræffelig mineralvand på sådan en. Der skal bare lidt citronsaft i - og måske en skive limefrugt. De forskellige eliksirer, man kan købe og tilsætte, kan jeg dog ikke anbefale; dem, jeg har smagt, smager ad h til.

    Ikke at man sparer noget i længden, da gaspatronerne er ret dyre (refill er dog billigere), men som sagt er mine besøg ved flaskeautomaten reduceret til nærmest ingenting, og det er sgu fedt.

  18. #87
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,509

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Det pisser mig af, at vandhanerne på toilettet @ work har så kraftig en stråle ved selv den mindste åbning for vandet at det pjasker ud på min skjorte og bukser så det ser ud somom jeg har stået op, og ikke har kunnet styre lansen! PIS OS!
    72' Grønkjær leger med Barca, Barca-style. Rob Palmer @ SkySports 1: "Gronkjaer... he's like the Peter Pan of football, flying around the field... calmness, composure, awareness, footwork, skill... fantastic!" Video (med engelske komm.), Video (med danske komm.)

  19. #88
    Tilmeldingsdato
    Feb 2009
    Indlæg
    304

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    ... at fodboldbanerne i København er så dårlige, at jeg skulle vente på skadestuen i 7 timer for at få af vide at jeg ikke kan spille bold i mindst 2 uger. Det røg min 1. hold chance.
    FC København - Chelsea FC - Real Madrid CF
    Jeg er fan af købehold.
    Ægte plastik fan der åbenbart ville skifte til et andet hold, hvis der ikke længere er penge i kassen.
    Danish Rebel's Avatar

  20. #89
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    391

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Familie, hvor kan i dog gøre hvad der skal være en hyggelig dag, til en omgang surmuleri og uretfærdigheder.

    Svigermor er fortørnet over, at hele hendes gren af familien ikke er inviteret til min søns 1 års fødselsdag, fordi "så vælger man fra".

    Netop! Er det ikke smukt? Dem der rent faktisk kommer til, at have noget med min søn at gøre er inviteret. Grandfætter Onkel Morfar, som vi kun har set 5 gange på 10 år, er ikke inviteret.

    Men sådan skulle det ikke være, da svigermor nu kører det mest hjernedøde guilty trip på min kæreste. Bl.a. blev der gjort et stort nummer ud af, at vi har besøgt farmor og farfar oftere, end mormor og morfar (3 gange vs. 0 gange fordelt på 11 mdr., farmor + farfar bor 1 km fra os, mormor + morfar i den anden ende af sjælland.)

    Trodsreaktionen er, at der nu skal inviteres fra min gren af familien også, hvilket resulterer i en 1 års fødselsdag med 25 + mennesker.

    Mvh. En barnlig og indebrændt Ung Hr. Jensen, der ikke viste at kommunismens principper også gør sig gældende for familier.

    PS. Sjovt nok er svigerfars gren af familien ikke inviteret, hvilket ikke gav en reaktion fra svigermor, da hun ikke kan lide dem.

    *raser*
    Fc Ålene


  21. #90
    Tilmeldingsdato
    Mar 2008
    Indlæg
    392

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    I sammenligning med ovenstående tåbeligheder, kan jeg godt se at min personlige afpisnings-kilde, blegner en smule. Jeg har oven i købet haft et par dage til at vende mig til det, men FÅK! hvor jeg dog hader det her. Det er en udefinébar blanding af afpisning over hvor nemt de kom til det i år, deres forfærdelige danske fans (som jeg i parentes bemærket ikke aner om er værre, end dem fra andre lande. Jeg ser dem bare oftere OG DE PISSER MIG AF!) og så min generelle antipati for den sørgelige undskyldning for en forboldforretning. Så næsten hellere Liverpool, hvis det absolut skal være. Eller... ej ok, det havde sgu også pisset mig af.


    Som modvægt er The Hoops endelig tilbage, og det alene (sammen med en vis dansk hovedstadsklubs overlegenhed, selvfølgelig) holder humørbarometeret på fest, uanset hvilken skrækkelig institution, der så måtte vinde mesterskabet ovre hos angelsakserne.

    Men! Så pisser det mig i dén forbindelse i øvrigt også af, at det nu er blevet både dyrere og mere besværligt at få billetter til Loftus Road. For et par år siden, købte man bare billetterne på kampdagen for 20£ eller sådan. De tider er long gone. :-(
    Række 23 - Du skal ikke komme her og blive væk.
    Jinx's Avatar

  22. De følgende 2 brugere er enige:

Side 6 af 158 FørsteFørste ... 34567891656106 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 8 users browsing this thread. (0 members and 8 guests)

Lignende emner

  1. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 334
    Sidste Meddelelse: 10.03.11, 20:41
  2. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 16
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 319
    Sidste Meddelelse: 16.06.10, 11:48
  3. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XV
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 363
    Sidste Meddelelse: 21.10.09, 08:46
  4. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIII
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 303
    Sidste Meddelelse: 06.01.09, 18:38
  5. Svar: 10
    Sidste Meddelelse: 06.10.04, 21:14

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •