Side 61 af 158 FørsteFørste ... 11515859606162636471111 ... SidsteSidste
Viser resultater 901 til 915 af 2366

Emner: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

  1. #901
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,546

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Folk, der tager mad langsomt fra en buffet.

    Der er et særlig ukomfortabelt sted reserveret i Helvede for folk, der tager mad langsomt fra en buffet.
    Jeps. Jeg har lige lært, at eneste løsning er et højt "TAG METER!!!" :-)

    .oO(Hvor satan var det det blev nævnt... Jeg synes det gav et sjovt billede i mit hoved. Nå, man sgu nok have været der...)

    ougar
    Sidst redigeret af ougar : 28.06.15 kl. 20:41
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

  2. #902
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    1,006

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Når der i en madopskrift - eventuelt på en ret man ikke rigtig ved hvordan bør smage, eventuelt på en ret med råt kød/fisk som man derfor ikke ønsker at tilsmage på et tidligt stadie - i bunden af ingredienslisten står: "Salt og peber".

    Ja tak..! HVOR MEGET?!?! Giv mig da i det mindste et praj!

  3. #903
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,223

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    At få en parkeringsbøde på supermarkedets parkeringsplads, fordi man har glemt at stille P-skiven, mens man handler, er nok noget af det mest afpissende i denne verden. Og så i fucking udkantsdanmark (Søborg), hvor parkeringspladser er noget, man kan fodre svin med. Der holdt højst fem biler udover min på en plads med plads til hundrede. FFS da!
    /Giggs

    København er en grim by med grimme mennesker og klamme dialekter. Lige fra Østerbro til Lyngby. Det eneste sted i København jeg har oplevet flinke mennesker er i Næstved.


  4. #904
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    943

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af giggs Se meddelelser
    At få en parkeringsbøde på supermarkedets parkeringsplads, fordi man har glemt at stille P-skiven, mens man handler, er nok noget af det mest afpissende i denne verden. Og så i fucking udkantsdanmark (Søborg), hvor parkeringspladser er noget, man kan fodre svin med. Der holdt højst fem biler udover min på en plads med plads til hundrede. FFS da!
    Og man VED bare at der sidder i p-vagt i en bil eller skurvogn og lurer på at man er lidt glemsom, så han kan tjene sin hyre hjem. Øv!

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #905
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    343

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Hoteller, hvor...

    1) man ikke kan hænge bruseren op, men skal stå med den (bruseren) i den ene hånd
    2) der ikke er en stikkontakt i nærheden af sengen, så man kan lade sin telefon op om natten og stadig have den (telefonen) i nærheden

    Hvad fanden tænker de på?

  7. De følgende 14 brugere er enige:

  8. #906
    isen er offline Roland Roland Mak Mak Mak
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    1,477

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    At FCK Tv's indslag slutter med en reklame er til at bære. Man kan jo sådan set nå at lukke ned, inden reklamen kører.

    Men at det typisk er Birthe Laudrup, der toner frem efter herlige indslag om den nye assistenttræner eller Niclas Jensen-målkalas pisser mig rimelig meget af.

    Jeg er lige vågnet, hører islandsk radio og spiser skyr
    isen's Avatar

  9. De følgende 3 brugere er enige:

  10. #907
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Det pisser mig af, når politiet, politikere og generelt hellige mennesker rundt om i landet forsvarer alle de nye fotovognene med, at de er indkøbt til at højne trafiksikkerheden og man så ser en fotovogn holde således...

    11754794_10153483847152300_6031973937143438791_o.jpg

    Det er jo det stik modsatte af trafiksikkerhed at holde sådan lige rundt om et hjørne og op over hele fortorvet.

    Billedet er tyvstjålet fra Facebook: https://www.facebook.com/photo.php?f...4032299&type=1

    I går var den Automatiske Trafik Kontrol ude og uddele dummebøder til trafikanter på hjørnet mellem Oddervej og Sølystvej i Skanderborg. Var nød til at stoppe op for at være sikker på at jeg så det jeg så:

    1. En ATK bil, der var parkeret lige rundt om og alt alt for tæt på et sving. dvs
    højresvingende biler ingen chancer havde for at se den - bare imens jeg stod der,
    opstod der flere farlige situationer. (Vidvinklen på mit GoPro kamera snyder -
    bilen var meget tættere på svinget end det ser ud til)
    2. En ATK bil, der havde parkeret oppe på fortovet, så det fuldstændig blokerede
    dette. Jeg så familier med barnevogne, der måtte uden om ATK bilen endda
    imens der kom højresvingende bilen. Igen opstod der farlige situationer.
    3. Billister stoppede op for at gøre ATK bilen opmærksom på det farlige i
    placeringen, uden det tilsyneladende havde nogen effekt på betjenten i bilen.

    Det er muligt at ATK bilerne er sat i verden for at øge trafiksikkerheden, men i går - i Skanderborg, var det mere end heldigt at de ikke forsagede et større uheld - blot for at ligge på "lur" og få de penge i kassen som staten på forhånd har brugt.

    Håber snart dette vanvid bliver stoppet!

  11. De følgende 12 brugere er enige:

  12. #908
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    At suppeholdene bliver ved med at fucke op mod FCM og forærer dem nemme mål, imens de mod os spiller prangende i en grad, at vi skal kæmpe hårdt for hvert eneste scoring.


  13. #909
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    At suppeholdene bliver ved med at fucke op mod FCM og forærer dem nemme mål, imens de mod os spiller prangende i en grad, at vi skal kæmpe hårdt for hvert eneste scoring.
    enig. Men sådan har det altid været når modstander holdet møder FCK, så giver de den lige 10 % ekstra.

    Men jeg må indrømme at FCMs held på det seneste pisser mig lidt af. Men jeg tror næppe det holder. Jeg syntes ikke FCMs spil er prangende på nogen måde. Der var også tendenser til at deres spil var nedadgående i slutningen af sidste sæson. De scorer på dødbolde og foræringer. Mål i åbent spil syntes jeg man skal se langt efter.


    Og så syntes jeg det er pænt nitten at vi ikke fik lov at åbne på hjemmebane med en evt. sejre mod Randers Når man nu ved at det er vigtigt at komme godt fra start. I stedet har FCM nu et psykologisk forspring på 6 point. samtidig med vi har nogle svære udekampe til at starte op på ....

  14. De følgende 2 brugere er enige:

  15. #910
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Det pisser mig af som mediebruger, når sportspressen tager imod VM-lodtrækningen som en større ulykke – ikke fordi modstanderne er svære, for det er de ikke, men rimelig åbenlyst fordi destinationerne er usexede, og byder på knas med visum, wi-fi og toiletter der ikke virker på hotelværelserne.


  16. #911
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    1,200

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Det pisser mig af som mediebruger, når sportspressen tager imod VM-lodtrækningen som en større ulykke – ikke fordi modstanderne er svære, for det er de ikke, men rimelig åbenlyst fordi destinationerne er usexede, og byder på knas med visum, wi-fi og toiletter der ikke virker på hotelværelserne.
    Det er i virkelig helt utroligt. Og det er ikke bare et twitter fænomen; selv ellers seriøse medier som DR og Politiken, går med på klynkeriet.

    Allan Nielsen fra Politiken betegner det som "rædselsfuldt", og bekræfter dermed til fulde, at det i lige så høj grad handler om at de stakkels journalister ikke kommer til at kunne se middelhavet.

    Det mest fantastiske er dog denne helgardering fra Jan Kalborg:

    Hvis vi havde trukket større nationer, så ville der være udsolgt. I Danmark kan vi bedst lide at være underdogs, og da jeg ser os som favorit til at vinde gruppen, så kan det blive svært
    Med andre ord, kan vi altså kun tabe lodtrækninger. Hvor er det dog ynkeligt.

    Vh. Simon
    While them that defend what they cannot see
    With a killer’s pride, security
    It blows the minds most bitterly
    For them that think death’s honesty
    Won’t fall upon them naturally
    Life sometimes must get lonely

  17. De følgende 11 brugere er enige:

  18. #912
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af ougar Se meddelelser
    Jeps. Jeg har lige lært, at eneste løsning er et højt "TAG METER!!!" :-)

    ougar
    Jeg valgte at afprøve den i lørdags ved en tag-selv buffet.. Den virker overraskende godt, selv over for teenage-piger..

  19. #913
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Det irriterer mig uhæmmet, når Onside viser referat fra en superligakamp, og insisterer på at de skal bestå af en fyr der lægger op til hvad der skal til at ske, tier stille et halvt sekund ... og så kommer kampens livekommentator ind og råber entusiastisk op mens hans live-medkommentator bræger "OOOUUUWWWWÅÅÅÅHHH!!!", hvis det er Jesper Thygesen, og chancen er halvstor.

    Klip efter klip efter klip. Det er ikke levende og medrivende. Det er skideirriterende.


  20. #914
    Tilmeldingsdato
    Feb 2006
    Indlæg
    730

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Fuck nu af og vis mig bare den stream!


    Yo Mac!

  21. De følgende 7 brugere er enige:

  22. #915
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    1,497

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Reklamer er et nødvendig onde mange steder. Også på nettet hvor de sørger for, at vi andre kan læse nyheder gratis osv. Fair nok. Men nogen af dem er ret så afpissende. Specielt dem på Ekstra Bladets og BTs mobilsider. For man kan ikke scrolle på siden hvis ens finger er placeret på reklamen. Til gengæld kommer man nemt til at starte reklamefilmen, der ikke tager hensyn til at telefonen er sat på lydløs. Det er ikke en fed fornemmelse at side i en hvilekupe i toget hvor der pludselig brager en reklame for Netto ud af højtaleren. De 2-3 sekunder det tager at kvæle den føles som minutter.


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 4 users browsing this thread. (0 members and 4 guests)

Lignende emner

  1. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 334
    Sidste Meddelelse: 10.03.11, 20:41
  2. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 16
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 319
    Sidste Meddelelse: 16.06.10, 11:48
  3. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XV
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 363
    Sidste Meddelelse: 21.10.09, 08:46
  4. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIII
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 303
    Sidste Meddelelse: 06.01.09, 18:38
  5. Svar: 10
    Sidste Meddelelse: 06.10.04, 21:14

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •