Side 62 af 158 FørsteFørste ... 12525960616263646572112 ... SidsteSidste
Viser resultater 916 til 930 af 2370

Emner: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

  1. #916
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,873

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    At jeg ikke kan få installeret Windows 10.
    Tiramisultras - måske med ske?
    Måske bananer, måske fasaner?
    Men det smager bedst med pizzarest! (...og kulørte lamper)
    Jobbeelg's Avatar

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #917
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,509

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af Jobbeelg Se meddelelser
    At jeg ikke kan få installeret Windows 10.
    Hvorfor kan du ikke det? Du kan tvinge den igang her https://www.microsoft.com/en-us/soft...load/windows10 hvis den ikke selv starter...
    72' Grønkjær leger med Barca, Barca-style. Rob Palmer @ SkySports 1: "Gronkjaer... he's like the Peter Pan of football, flying around the field... calmness, composure, awareness, footwork, skill... fantastic!" Video (med engelske komm.), Video (med danske komm.)

  4. #918
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,873

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af rmjdk Se meddelelser
    Hvorfor kan du ikke det? Du kan tvinge den igang her https://www.microsoft.com/en-us/soft...load/windows10 hvis den ikke selv starter...
    Tak, det var også den løsning jeg fandt frem til i sidste ende. (Faktisk fandt jeg den ret hurtigt, men jeg synes ikke, at de har gjort det ret klart, at den også er til, hvis man ikke ønsker clean installation).
    Jeg prøver igen i aften, og så må vi se, om min afpisning fortsætter.
    Tiramisultras - måske med ske?
    Måske bananer, måske fasaner?
    Men det smager bedst med pizzarest! (...og kulørte lamper)
    Jobbeelg's Avatar

  5. #919
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,397

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Det pisser mig af, at Stig Tøfting ikke forsvandt fra skærmene ret længe efter at han blev fyret af Canal 9 – og endda nu er blevet medkommentator på TV3.

    Og det er ikke bare fordi hans personlighed er noget af det mest usympatiske dansk fodbold har fremstillet; spørg bare i byretten om det.

    Det er primært fordi han som kommentator nærmest er indbegrebet af bodegaintellekt. Både på tryk (selv om jeg forestiller mig, ud fra stilen, at hans klummer har Allan Olsen på som ghostwriter) og for mikrofonen.

    Sæbye, Mølby, Graulund osv, og nu også Tøfting. Jeg er sgu ved at være lidt træt af at se kampe uden lyd på. Men jeg gider helt enkelt ikke høre på det. De spolerer oplevelsen.


  6. #920
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    415

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Det pisser mig af, at Stig Tøfting ikke forsvandt fra skærmene ret længe efter at han blev fyret af Canal 9 – og endda nu er blevet medkommentator på TV3.

    Og det er ikke bare fordi hans personlighed er noget af det mest usympatiske dansk fodbold har fremstillet; spørg bare i byretten om det.

    Det er primært fordi han som kommentator nærmest er indbegrebet af bodegaintellekt. Både på tryk (selv om jeg forestiller mig, ud fra stilen, at hans klummer har Allan Olsen på som ghostwriter) og for mikrofonen.
    Jeg var til et DBU arrangement inden kampen mod Serbien i Parken. Tøfting skulle fortælle nogle anekdoter til de mange sponsorer, og han sagde ordret: "Jeg vil i hvert fald rejse mig op og klappe, hvis han (William Kvist) spiller bare én bold fremad i kampen i dag" - et citat han så gentager om William Kvist i artiklen i dit link.

    Han er en tom buldrende tønde, og at der er plads til ham i et ekspertpanel, det undrer også mig.
    Vi sender et postkort fra Europa
    JZC#20's Avatar

  7. De følgende 14 brugere er enige:

  8. #921
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,873

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    DPMA i en grad, der ikke er til at forstå, at Viaplay åbenbart i denne sæson kun viser 4 ud af 6 kampe pr. runde, og det vel at mærke UDEN at sætte prisen ned!
    Tiramisultras - måske med ske?
    Måske bananer, måske fasaner?
    Men det smager bedst med pizzarest! (...og kulørte lamper)
    Jobbeelg's Avatar

  9. De følgende 9 brugere er enige:

  10. #922
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    1,200

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Det pisser mig af, at Stig Tøfting ikke forsvandt fra skærmene ret længe efter at han blev fyret af Canal 9 – og endda nu er blevet medkommentator på TV3.

    Og det er ikke bare fordi hans personlighed er noget af det mest usympatiske dansk fodbold har fremstillet; spørg bare i byretten om det.

    Det er primært fordi han som kommentator nærmest er indbegrebet af bodegaintellekt. Både på tryk (selv om jeg forestiller mig, ud fra stilen, at hans klummer har Allan Olsen på som ghostwriter) og for mikrofonen.
    Noget afpissende i denne sammenhæng er, at typer som Tøfting ofte bliver refereret til som kontroversielle, hvilket i sportjournalist-sammenhæng ofte er halvvejs et kompliment, fordi det jo bliver set som nogen, der tør træde udenfor og indtage ikke-gængse/originale synspunkter. Helt ligesom Mourinho ofte bliver refereret til som kontroversiel, når han har sagt eller gjort et eller andet stupidt.

    Men det er altså ikke kontroversielt at sige eller gøre noget dumt. Det er bare dumt.

    Vh. Simon
    Sidst redigeret af Mandrilen : 03.08.15 kl. 11:44
    While them that defend what they cannot see
    With a killer’s pride, security
    It blows the minds most bitterly
    For them that think death’s honesty
    Won’t fall upon them naturally
    Life sometimes must get lonely


  11. #923
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,641

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    William Kvist er en veltalende og intellektuel hyggelig fyr, som samtidig er dygtig til at spille fodbold - det er vel det der provokere ham ?
    http://www.fck.dk/#/nyhed/2015/08/02...efter-at-score
    If wars can be started by lies - they can be stopped by truth. (Julian Assange)

  12. De følgende 2 brugere er enige:

  13. #924
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,873

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    At det pulsur, jeg lige har bestilt, er blevet sendt til USA!

    Hvor fucking svært kan det være at se forskel på United Arab Emirates og United States?
    Sidst redigeret af Jobbeelg : 05.08.15 kl. 13:11
    Tiramisultras - måske med ske?
    Måske bananer, måske fasaner?
    Men det smager bedst med pizzarest! (...og kulørte lamper)
    Jobbeelg's Avatar

  14. De følgende 7 brugere er enige:

  15. #925
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    5,221

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    ....at Viaplay har mistet en del af rettighederne til at vise Superliga fodbold på deres streaming tjeneste.
    Så nu må man finde andre streaming steder, hvor der tit er langt dårligere kvalitet og ingen kommentator lyd !!!
    \m/ (^_^) \m/

    Having an offday ??? Metal is the best cure !!!

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #926
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,873

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af -Altid FC København- Se meddelelser
    ....at Viaplay har mistet en del af rettighederne til at vise Superliga fodbold på deres streaming tjeneste.
    Så nu må man finde andre streaming steder, hvor der tit er langt dårligere kvalitet og ingen kommentator lyd !!!
    Ahøøm....

    Udover det, så kan du købe adgang til de manglende kampe på nutv.dk for 99, pr måned. Det er ganske rigtigt en anelse dårligere kvalitet, men der er kommentatorer på.
    (Jeg antager, at de steder, du finder, slet ikke har kommentatorer på og du ikke bare bevist slukker for kommentatorer, du ikke kan lide ;-))
    Tiramisultras - måske med ske?
    Måske bananer, måske fasaner?
    Men det smager bedst med pizzarest! (...og kulørte lamper)
    Jobbeelg's Avatar

  18. #927
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,555

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Ham Daniel Ortved der kommenterer Super Cup finalen på 3+ pisser mig i den grad af... For satan hvor kan han råbe med den mest skingre stemme....

    Han har sikkert en solid viden, men hvorfor skal der råbes så højt ved scoringer?

  19. #928
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    836

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af Jobbeelg Se meddelelser
    Ahøøm....

    Udover det, så kan du købe adgang til de manglende kampe på nutv.dk for 99, pr måned. Det er ganske rigtigt en anelse dårligere kvalitet, men der er kommentatorer på.
    (Jeg antager, at de steder, du finder, slet ikke har kommentatorer på og du ikke bare bevist slukker for kommentatorer, du ikke kan lide ;-))
    Eneste grund til, at jeg har Viaplay er, at jeg lidt for ofte ikke har mulighed for at tage i Parken og sjældent er away, så kan man stadig lige tage en laaaang tur på wc eller gå en tur med barnevognen, når der er familietamtam. Jeg skrev til viasat, de svarer så noget i stil med "vi har jo masser af fodbold, vi har 4 kampe...".

    Det er sgu ret irriterende, da de ikke har kamp 2, og BIF nok er nummer 1 ofte.

  20. #929
    Tilmeldingsdato
    Jun 2014
    Indlæg
    65

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af FC Franni Se meddelelser
    Eneste grund til, at jeg har Viaplay er, at jeg lidt for ofte ikke har mulighed for at tage i Parken og sjældent er away, så kan man stadig lige tage en laaaang tur på wc eller gå en tur med barnevognen, når der er familietamtam. Jeg skrev til viasat, de svarer så noget i stil med "vi har jo masser af fodbold, vi har 4 kampe...".

    Det er sgu ret irriterende, da de ikke har kamp 2, og BIF nok er nummer 1 ofte.

    Det pisser også mig af at Superliga-kampene er spredt over et hav af kanaler (3+, Canal 9, Tv3Sport1, Eurosport DK osv.) - og nogle gange de samme kampe på flere kanaler (mens der så er andre jeg slet ikke kan se).
    Jeg er klar over at det er fordi alle vil tjene på superligaen - men det burde sgu ikke være tilladt.

    Vil man have adgang til alle kampe skal man jo bløde en halv månedsløn og have den store pakke + tilkøbskanaler og parabol på taget.

  21. #930
    MZ er offline What airdefence doing?
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,130

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af thatsme Se meddelelser
    Det pisser også mig af at Superliga-kampene er spredt over et hav af kanaler (3+, Canal 9, Tv3Sport1, Eurosport DK osv.) - og nogle gange de samme kampe på flere kanaler (mens der så er andre jeg slet ikke kan se).
    Jeg er klar over at det er fordi alle vil tjene på superligaen - men det burde sgu ikke være tilladt.

    Vil man have adgang til alle kampe skal man jo bløde en halv månedsløn og have den store pakke + tilkøbskanaler og parabol på taget.
    Overdrivelser der undlader facts eller generelt overdriver diverse gener pisser mig af:

    Samme kampe på flere kanaler: det er så vidt jeg ved kun PL kampe der er udsat for det cirkus.

    SL kampe bliver pt vist på Canal9, 3+, TV3 Sport 1 & EurosportDK. Flg. etablerede TV udbydere har ALLE disse kanaler i deres fuldpakker: Yousee, Boxer, Stofa, TDC TV & Viasat.
    Canal Digital er en undtagelse, da de mangler 3+ & TV3 Sport 1. Er dog en ny situation for mig hvis nogen er tvunget til at parabol fra specifikt canal digital, og det er hverken nyt eller overraskende at de ikke har 3+ & TV3 Sport 1 i deres pakker.

    Streamingsituationen er dog ganske givet aldeles afpissende ;)

  22. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 9 users browsing this thread. (0 members and 9 guests)

Lignende emner

  1. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 334
    Sidste Meddelelse: 10.03.11, 20:41
  2. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 16
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 319
    Sidste Meddelelse: 16.06.10, 11:48
  3. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XV
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 363
    Sidste Meddelelse: 21.10.09, 08:46
  4. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIII
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 303
    Sidste Meddelelse: 06.01.09, 18:38
  5. Svar: 10
    Sidste Meddelelse: 06.10.04, 21:14

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •