Side 66 af 158 FørsteFørste ... 16566364656667686976116 ... SidsteSidste
Viser resultater 976 til 990 af 2370

Emner: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

  1. #976
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af Martin CX Se meddelelser
    Eftersidning? Det kan man gøre bedre i Guds eget land:

    "As he raised his weapon and pointed it at the boy, he said, 'I'm going to shoot you,'" Bergen County Prosecutor John Molinelli told NBC 4 New York Friday. ... Prosecutors said the priest, a Giants fan, was apparently unhappy because the boy planned to root for the Cowboys in a game against the Giants later that day." http://www.nbcnewyork.com/news/local...330484511.html
    2nd amendment, amerikansk fodbold OG Kristendom i ét og samme flop! Det er hele USA i en samlet pakke <3

  2. De følgende 6 brugere er enige:

  3. #977
    Tilmeldingsdato
    Feb 2011
    Indlæg
    586

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Den tiltagende brug af klicheen "Vi ramte ikke dagen".
    http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/m...n-foer-pausen/

  4. #978
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    1,144

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Tinypic.......

  5. #979
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    1,010

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af jeske Se meddelelser
    Møder hvor "vi mødes til frokost, så kan i bare tage (kantine)maden med ind til mødet".
    Det er bedre end at man skynder sig fra et morgenmøde ind til et frokostmøde hvor man ikke engang får den mulighed og i stedet må sidde igennem et møde med rumlende mave.

  6. #980
    Tilmeldingsdato
    May 2012
    Indlæg
    850

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    OIJ hvor det amerikanske ESTA system pisser mig af....

    Uddybning, på den amerikanske ambassades hjemmeside kan man ikke skrive ø, hvilket er uheldigt hvis man har sådan et i sit navn, så nu sidder jeg i staterne og ved sgu ikke helt om jeg skal holde ferie alene, eller de lukker min kammerat ind. - Til trods for synden at skrive oe, på et sted hvor det ikke var muligt at skrive ø. Bureukrati... hurra!

  7. #981
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,225

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Åø
    Citat Oprindeligt indsendt af Bakkedal Se meddelelser
    OIJ hvor det amerikanske ESTA system pisser mig af....

    Uddybning, på den amerikanske ambassades hjemmeside kan man ikke skrive ø, hvilket er uheldigt hvis man har sådan et i sit navn, så nu sidder jeg i staterne og ved sgu ikke helt om jeg skal holde ferie alene, eller de lukker min kammerat ind. - Til trods for synden at skrive oe, på et sted hvor det ikke var muligt at skrive ø. Bureukrati... hurra!
    Jeg kan berolige med, at "oe" i stedet for "ø" ikke forhindrer folk i at komme ind i USA. *har selv "ø" i navnet*
    Der står også OE i det maskinskrevne felt nederst i passet, så det kan han bare referere til.

    Det har i øvrigt ikke noget med bureaukrati at gøre, at man internationalt begrænser sig til et reduceret tegnsæt. Det er mere af praktiske hensyn. Man kan jo heller ikke udfylde en dansk visumansøgning med kinesiske eller arabiske tegn.
    /Giggs

    København er en grim by med grimme mennesker og klamme dialekter. Lige fra Østerbro til Lyngby. Det eneste sted i København jeg har oplevet flinke mennesker er i Næstved.

  8. De følgende 7 brugere er enige:

  9. #982
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,589

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Spørger de forresten stadig, om man har deltaget i aktiviteter for Nazityskland i 2. Verdenskrig i ESTA?

  10. #983
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Jeg kan lige korte tråden af med et par sider:

    Københavnske (og Amsterdamske) cyklister pisser mig af!

  11. #984
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,398

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Lad mig forkorte tråden yderligere:

    Københavnske cyklister trafikanter pisser mig af.

  12. De følgende 9 brugere er enige:

  13. #985
    Tilmeldingsdato
    Feb 2002
    Indlæg
    171

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Mja cykelfolket fortjener nu stadig speciel opmærksomhed. Det er ufatteligt at de bare høvler rundt som det passer dem bedst uden at tage hensyn til andre, fortove og s-togs stationer er jo bare steder man lige skal køre rundt på uanset om det generer andre

  14. De følgende 3 brugere er enige:

  15. #986
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    2,309

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af Powderfinger Se meddelelser
    Mja cykelfolket fortjener nu stadig speciel opmærksomhed. Det er ufatteligt at de bare høvler rundt som det passer dem bedst uden at tage hensyn til andre, fortove og s-togs stationer er jo bare steder man lige skal køre rundt på uanset om det generer andre
    Armen hold da venligst 1 kæft! Nogle folk er idioter, og de bliver hverken større eller mindre idioter af at køre på cykel.


  16. #987
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    45

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af Outpatient Se meddelelser
    Armen hold da venligst 1 kæft! Nogle folk er idioter, og de bliver hverken større eller mindre idioter af at køre på cykel.
    Der er garanteret ofte en sammenhæng.

    Det lader til at folk også synes jeg er en idiot, når jeg drister mig til at kommentere på, at det er en dårlig ide, at de kører rundt om hjørnet - for rødt, for at cykle over fodgængerovergangen - for rødt, for derefter at dreje til højre - dog for grønt. Uden at lægge mærke til, at der kommer en stor lastbil, der skal krydse vejen for grønt. Man kommer da hurtigere over, hvis man bare krydser vejen - også selvom det er for rødt. ;)

  17. Den følgende bruger er enig i dette:
    MZ

  18. #988
    MCN er offline 1/11-06 - jeg var der!
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    832

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Monotasking(!)

    Hørte en eller anden kvinde i radioen tale om at hun nu advokerede for monotasking. Kvinden blev hyldet for at have fundet på noget helt nyt og revolutionerende.
    Hold da kæft hvor den omsiggribende trend med at finde på et nyt ord for noget helt basalt pisser mig af. Nu skal vi alle monotaske, for det er da det eneste lyksagligørende i en hektisk verden. Hold op hvor er det åndssvagt.
    Af samme trends kan nævnes:,positiv psykologi, mindfullness, find din egen skyggeside mm.

    Bare for en god ordens skyld: Monotasking blev i programmet defineret til at være/er præcist det samme som det gode gamle fordybelse. Men det ord blev naturligvis udeladt.
    Idiotien vil ingen ende tage.

    MCN


  19. #989
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    286

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18


    Der er uden tvivl så mange ting ved store statslige monopoler, der pisser mig af i sådan en grad det kunne fylde hele tråden.

    Men nu er jeg lige faldet over Med Rundt fra Post Danmark

    Hvad fanden er grunden til at jeg skal tvinges til at modtage reklamer blot fordi Post Danmark vælger at skrive min add. på den reklamer der bliver brugt til at ligge de andre ind i ?!

    Det er så åndsvagt at de ikke fatter jeg virkelig ikke er interesseret i reklamer, og ligeså meget de firmaer der vælger at tvinge deres lort ned i halsen på folk de ved der ikke vil have det !

    Derudover undrer det mig også at Post Danmark tæppebomber os med papirmasse, når der ellers generelt er fokus på at spare på ressourcerne. Når man efter at have været på efterårsferie kommer hjem til en propfyldt postkasse kun med reklamer fra Post Danmark er det ikke små mængder der bliver båret direkte fra postkassen til papiraffaldet.
    Et godt fynsk bøgetræ taber ikke et eneste blad, fordi et par svin gnubber sig lidt op ad stammen

  20. De følgende 10 brugere er enige:

  21. #990
    Gobas er offline Pessimist i sit livs form
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    1,155

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af fckcs Se meddelelser

    *snip*

    Det er så åndsvagt at de ikke fatter jeg virkelig ikke er interesseret i reklamer, og ligeså meget de firmaer der vælger at tvinge deres lort ned i halsen på folk de ved der ikke vil have det !

    *snip*
    Har du ikke hørt om "Reklamer Nej tak" ordningen??? Få klik og din postkasse er reklamefri om få dage!

    Og som en talemåde siger: Don't shoot the messenger! Det er trods alt ikke Post Danmark der vælger at benytte tilbudsavisen som reklamemedie - de omdeler blot.
    /Gobas

    Jack of all trades
    Gobas's Avatar

  22. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 334
    Sidste Meddelelse: 10.03.11, 20:41
  2. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 16
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 319
    Sidste Meddelelse: 16.06.10, 11:48
  3. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XV
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 363
    Sidste Meddelelse: 21.10.09, 08:46
  4. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIII
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 303
    Sidste Meddelelse: 06.01.09, 18:38
  5. Svar: 10
    Sidste Meddelelse: 06.10.04, 21:14

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •