Side 68 af 158 FørsteFørste ... 18586566676869707178118 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,006 til 1,020 af 2370

Emner: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

  1. #1006
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,873

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Jeg har også lagt mærke til, at jeg ligger mærke til, hvis personen der går foran mig, ryger. Jeg synes nu ikke det er rimeligt at han/hun skal tage hensyn til at jeg tilfældigvis går bagved eller indhenter petsonen. Noget af grunden til at man ligger mærke til ryger på gade nu, er helt sikkert at der generelt ryges mindre. Man er mindre tolerant. Selvfølgelig skal der tages hensyn, men det behøver ikke at ske gennem hetz. Og en ryger skal altså ikke tage højde for at der kan komme en gående rundt om hjørnet om 30 sekunder, som kan blive irriteret af røgen. Det nærmer sig et totalt forbud så.
    Enig.
    Men der er altså et punkt i den forbindelse, hvor rygere skal stramme op.
    737520.jpg

    Sådan her (og opefter) skal du holde din cigaret, hvis du ryger på gaden.

    Så har jeg en chance for at se den, og så har du en chance for at undgå at betale mig erstatning for det brændhul, du har lavet min 7000-kroners jakke ved at holde cigaretten sådan her:
    Smoking-in-America---Generic-jpg.jpg
    Det gælder når du står stille, men i særdeleshed når du går på gaden.

    ('Du' er i dette tilfælde henvendt alle ubetænksomme rygere)
    Tiramisultras - måske med ske?
    Måske bananer, måske fasaner?
    Men det smager bedst med pizzarest! (...og kulørte lamper)
    Jobbeelg's Avatar

  2. De følgende 3 brugere er enige:

  3. #1007
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    422

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    800px-Audio-TRS-Mini-Plug.jpg


    Det her stykke elektronik.. Er der ingen bedre løsning?

    Jeg har endnu ikke -i mine 30+ års levetid- haft et sæt høretelefoner, hvor
    stikket og ledning, ikke er blevet uvenner.

    Nåh, kan da også bare drejet stikket lidt, så er der fuld styrke. :/

    (har hørt om bluetooth osv. Det er mini/Jack der pisser mig af)

    Jønch..
    "When angry, count to four; when very angry, swear" ~ Mark Twain ~
    Jønch's Avatar

  4. De følgende 3 brugere er enige:

  5. #1008
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,397

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Jeg ved det er velment, men ... når musikere dør, især flere ad gangen, slipper vi aldrig for at høre om at "Nu har Gud samlet et fantastisk band i himlen", eller noget derhenad. Og nøj hvor er det til at spüle over, ærlig talt.


  6. #1009
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,224

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Jeg burde egentlig være ligeglad, men det pisser mig alligevel af, at man fra Football Leagues side tillader en så åbenlys omgåelse af transferforbudet, som Zohores skifte til Cardiff via belgiske KV Kortrijk er.


    Så kan man jo lige så godt lade være med at have den slags regler. Det bedste ville være, hvis man gik væk fra at tillade samme ejer i forskellige klubber.
    /Giggs

    København er en grim by med grimme mennesker og klamme dialekter. Lige fra Østerbro til Lyngby. Det eneste sted i København jeg har oplevet flinke mennesker er i Næstved.

  7. De følgende 16 brugere er enige:

  8. #1010
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,873

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Det pisser mig af, at F.C. København lægger den eneste åbne træning i Dubai på en fucking mandag klokken 10! :-(
    Tiramisultras - måske med ske?
    Måske bananer, måske fasaner?
    Men det smager bedst med pizzarest! (...og kulørte lamper)
    Jobbeelg's Avatar

  9. #1011
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    434

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Vocal fry - det fænomen, hvor enkelte mennesker (primært amerikanere af hunkøn) tillægger sig en let "knirken" i stemmen (specielt mod slutningen af en sætning), vistnok for at lyde sådan lidt sovekammersexy - pisser mig helt vildt af!

    Jeg er i gang med 2. sæson af podcastserien Serial, og kan næsten ikke koncentrere mig om det ellers spændende indhold, fordi værten, Sarah Koenig, er en slem repræsentant for dette skabagtige fænomen. Den mandlige annoncør af programmets sponsor, som indleder hvert afsnit er endnu værre, og så er lytteoplevelsen obstrueret for mig allerede inden programmet går i gang. Stop det, stupid Yanks!!!!

  10. De følgende 2 brugere er enige:

  11. #1012
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,216

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Ministre der ikke kender til pli.

  12. De følgende 3 brugere er enige:

  13. #1013
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,873
    Tiramisultras - måske med ske?
    Måske bananer, måske fasaner?
    Men det smager bedst med pizzarest! (...og kulørte lamper)
    Jobbeelg's Avatar

  14. De følgende 3 brugere er enige:

  15. #1014
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,397

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    TV-stationernes og superligaklubbernes totale disrespekt for tilskuerne rundt om i landet pisser mig af – og dette skal læses uden klubfarvede briller på for at give mening.

    For gu' er det da rart, at vi selv stort set slipper for at spille på skæve tidspunkter. Og gu' er FC Midtjylland da skideirriterende, og alle regler om karma tilsiger, at det bare er fryd når der sker dem noget skidt efter hele den omgang omkring stormen i december.

    Men det er som udgangspunkt ikke fans' skyld, når ledelsen er wankere. Og det er altså at strinte på dem, når man sætter holdet til at spille tre mandagskampe i træk som start på sæsonen. Og når man så endelig får lov at spille en kamp i weekenden, sker det kl. 12 søndag morgen. Nede i fåking Haderslev.

    Denne oversigt er det triste udtryk for hvor lidt respekt tv, men først og fremmest klubberne selv som bare er glade for tv-pengene, har for deres fans. Se AaB, der har fået lagt seks kampe fredag og otte mandag – et godt stykke over halvdelen af deres kampe ligger hverken lørdag eller søndag. Det er bare at forestille sig hvordan det er at have sæsonkort til – eller at være flittigt rejsende til udekampe. Flextid ahoy.

    Jeg tør slet ikke tænke på hvordan det skal se ud næste år med den nye gøgleropsætning af ligaen. Det er allerede en joke.


  16. #1015
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    511

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Inkompetente tv-journalister pisser mig af. Det kom særligt til udtryk to gange søndag i optakten til BIF - Randers:

    Troels Bech siger, at han har fået henvendelse fra 25 trænere med "international toperfaring". Ret vild udmelding, der for uvidende sætter BIF i et flot lys som en eftertragtet klub selv for dygtige udenlandske trænere. Det er selvfølgelig en sandhed med modifikationer, men fanger Mette "jeg-er-mere-end-et-kønt-ansigt" Cornelius den og beder Troels Bech uddybe, om "international toperfaring" i Troels Bechs opfattelse kunne inkludere ukendte trænere fra bunden af Allsvenskan og assistenttrænere fra den bedste polske liga? Nææ.

    Canal 9 har fundet ud af, at fem-syv Randers-spillere har meddelt Colin Todd, at de ikke vil spille på hold med Keller. Sidelinjereporteren spørger Colin Todd, om det er korrekt. Hans ansigtsudtryk gemmer tydeligvis på noget, men han svarer undvigende - noget i stil med, at der er sagt og skrevet mange ting, der ikke alle er sande. Fastholder reporteren ham og beder ham om at svare på det spørgsmål, hun oprindeligt søgte svar på? Nææ, hun lader ham sige, hvad han vil.

    Hvad fanden skal vi så bruge dem til? Skal det hele bare være mikronfonholderi og ligegyldigheder som Joakim Boldsens tåkrummende spørgeteknik; "Thomas Delaney... 5-0.... Er I tilfredse?" Tag jer nu sammen og op jer lidt!


  17. #1016
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,873

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af MSP Se meddelelser
    Mette "jeg-er-mere-end-et-kønt-ansigt" Cornelius
    ...pisser mig af.
    Citat Oprindeligt indsendt af MSP Se meddelelser
    Tag jer nu sammen og op jer lidt!
    Spejl
    Tiramisultras - måske med ske?
    Måske bananer, måske fasaner?
    Men det smager bedst med pizzarest! (...og kulørte lamper)
    Jobbeelg's Avatar

  18. De følgende 4 brugere er enige:

  19. #1017
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    511

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Vil du uddybe din afpisning?

    Når Mette Cornelius selv siger, at hun er mere end et kønt ansigt, så forstår jeg hende sådan, at hun mener, at hun ikke er valgt til jobbet for bare at stå og pynte, men fordi hun er en kompetent vært/interviewer. Så må hun da også vise det, hvilket hun altså ikke gjorde i ovennævnte situation.

    Derfor er det også relevant at nævne i den sammenhæng, synes jeg.

  20. De følgende 2 brugere er enige:

  21. #1018
    Tilmeldingsdato
    Sep 2013
    Indlæg
    100

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af MSP Se meddelelser
    Når Mette Cornelius selv siger, at hun er mere end et kønt ansigt, så forstår jeg hende sådan, at hun mener, at hun ikke er valgt til jobbet for bare at stå og pynte, men fordi hun er en kompetent vært/interviewer. Så må hun da også vise det, hvilket hun altså ikke gjorde i ovennævnte situation.
    http://www.bt.dk/superligaen/frank-i...hvad-jeg-sagde

    Sidste weekend stod hun for det her interview. Jeg vil gerne rose hende for at tage fat, når der er noget der er værd at tage fat i.
    Jeg synes sgu det er fint at lade Troels Bech komme med en gratis udtalelse om træneremner, når der ikke er nogle rygter der beviser det modsatte.

  22. De følgende 3 brugere er enige:

  23. #1019
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,397

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af MSP Se meddelelser
    Canal 9 har fundet ud af, at fem-syv Randers-spillere har meddelt Colin Todd, at de ikke vil spille på hold med Keller. Sidelinjereporteren spørger Colin Todd, om det er korrekt. Hans ansigtsudtryk gemmer tydeligvis på noget, men han svarer undvigende - noget i stil med, at der er sagt og skrevet mange ting, der ikke alle er sande. Fastholder reporteren ham og beder ham om at svare på det spørgsmål, hun oprindeligt søgte svar på? Nææ, hun lader ham sige, hvad han vil.
    Av, jeg så det. Og skreg "But is it true, Colin?" ad skærmen fem gange ... og hun spurgte ikke om det. Hvor inderligt pinligt. Hvordan kan man kalde sig journalist hvis man ikke holder ham fast på det?

  24. Den følgende bruger er enig i dette:

  25. #1020
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,216

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Ja det er et I-landsproblem og ja jeg kunne bare betale et abonnement til det givne site for at tilgå hjemmesiden og ja de skal også tjene på et eller andet.
    Men block af ad-blocker pisser mig af.

  26. De følgende 7 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 5 users browsing this thread. (0 members and 5 guests)

Lignende emner

  1. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 334
    Sidste Meddelelse: 10.03.11, 20:41
  2. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 16
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 319
    Sidste Meddelelse: 16.06.10, 11:48
  3. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XV
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 363
    Sidste Meddelelse: 21.10.09, 08:46
  4. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIII
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 303
    Sidste Meddelelse: 06.01.09, 18:38
  5. Svar: 10
    Sidste Meddelelse: 06.10.04, 21:14

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •