Side 69 af 158 FørsteFørste ... 19596667686970717279119 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,021 til 1,035 af 2370

Emner: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

  1. #1021
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    494

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Ja det er et I-landsproblem og ja jeg kunne bare betale et abonnement til det givne site for at tilgå hjemmesiden og ja de skal også tjene på et eller andet.
    Men block af ad-blocker pisser mig af.
    Jeg abonnerer på Politiken (altså papirudgaven) og bruger en adblocker. Selvom jeg er abonnent, så kræver de, at jeg skal fjerne min addblocker. Det pisser mig af. Jeg kunne ikke engang sende en klage til, fordi siden var blokeret. Jeg har så accepteret Politikens krav, men jeg har heldigvis opdaget at Ghostery også blokerer reklamer.

    Og så pisser editoren her mig virkelig af. Bedst som jeg skriver, så er markøren lige pludselig et helt andet sted :( :( Og det er kun her :( :(

    Mvh Bjørn

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #1022
    Tilmeldingsdato
    Sep 2013
    Indlæg
    100

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18



    Hvorfor?! Hvad er meningen? 9 ud af 10 gange sidder der en stædig rest, som bare nægter at komme af og det pisser mig gevaldigt af!

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #1023
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    890

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af AndaKbh Se meddelelser


    Hvorfor?! Hvad er meningen? 9 ud af 10 gange sidder der en stædig rest, som bare nægter at komme af og det pisser mig gevaldigt af!
    Hehe, jeg kunne bruge den samme ordlyd om noget med at gå på toilettet, men det vil jeg ikke
    / Erik B.

    DOBBELT Latté, om jeg må be'

  6. De følgende 5 brugere er enige:

  7. #1024
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,753

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Det pisser mig usandsynligt meget af, at de forskellige parkeringsselskaber lukrerer på åndssvage omstændigheder som skiftet til sommertid, og på den måde uddeler bøder i flæng til biler med indstillet p-skive, men hvor man har glemt skiftet til sommertid.
    Således giver man bøde for ukorrekt indstillet p-skive, og ikke overskridelse af tidsbegrænsningen, hvilket bøderne bliver udskrevet som.

    Jeg fik selv en parkeringsbøde i søndags efter nattens overgang til sommertid. Jeg havde endda en kort samtale med P-vagten om at jeg skulle huske at sætte skiven, hvilket han så mig gøre - men til det forkerte klokkeslæt, da mit armbåndsur ikke var stillet... Jeg har efterfølgende kontaktet parkeringsselskabet, hvor der naturligvis ikke var noget at gøre, da jeg jo ikke kunne bevise, at jeg ikke havde parkeret længere end jeg måtte, og at de naturligvis havde billeder af det modsatte (p-skiven var indstillet forkert).
    Direkte adspurgt om det ikke også var en forrygende forretning for dem at sende parkeringsvagter ud på sådan en dag, var svaret at det selvfølgelig godt kunne betale sig, og at de altid sørgede for at have alle mand på arbejde sådanne dage. Føj!

  8. De følgende 5 brugere er enige:

  9. #1025
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,364

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Den selvretfærdige type der for første gang i år er mødt tidligt på jobbet, som man så siger godmorgen til når man møder, og han så svarer "morgen? Du kan sige god formiddag til mig". Bare lige så man ved hvor længe han har været der.

    Men nej, det kan jeg faktisk ikke sige. Det er stadigvæk morgen og fordi du for første gang i dit voksne liv møder før kl.7:00, så bliver det ikke formiddag før for dig.
    URBAN CREW - Fælles København
    Ace20's Avatar


  10. #1026
    Cbas er offline Har de rigtige meninger
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    138

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Til din krakilske lotekollega, kan du gøre vedkommende påmærksom på at "formiddag" almindeligvis først starter kl 9. http://ordnet.dk/ddo/ordbog?query=formiddags. Hvis det ikke har nogen påvirking, kan du helt risikofrit sige "godnat" til idioten, når han smutter klokken halv tre.

  11. De følgende 6 brugere er enige:

  12. #1027
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Det ligger nok et sted mellem "kan ikke lide" og "pisser mig af", men nu bliver det denne tråd...

    Det IRRITERER mig, at lufthavne har så elendigt WiFI... Nu har jeg efterhånden været i en del af dem her i Europa.

    Jeg ved godt, at det er gratis, så man ikke bør brokke sig, men man føler sig godt nok kastet 20 år tilbage, når man sidder og max kan trække 100 KB/sec i Amsterdam, som ellers er kendt for at være et af de lande med det bedste netværk. Det tager en krig at loade sider. Og jeg opgav at komme ind og lave mit rant, mens jeg var i Amsterdam, så nu sidder jeg i Luxembourg på en marginalt bedre forbindelse og kan komme ud med det. ;)

    Ved nærmere eftertanke burde det måske være et I-lands problem, men jeg er for doven og irriteret til at finde den tråd og smide det derover.

  13. De følgende 4 brugere er enige:

  14. #1028
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    683

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Folk som i en opgang har deres sko stående ude foran deres dør pisser mig af. Sæt dem ind på den anden side af døren. Tak.


  15. #1029
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,589

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    At Skattefar og Udbetaling Danmark nøler med at betale de ca. 26.000 kr, som de tilsammen skylder mig, mens jeg har knap 1300 tilbage til resten af maj måned..

  16. Den følgende bruger er enig i dette:
    MCN

  17. #1030
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,873

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Carsten Werge og Stig Tøfting, der var så åbenlyst bitre over FC Københavns sejr i går, at de helt seriøst snakkede om, at Midtjylland havde marginalerne imod sig, fordi der blev dømt korrekt offside og korrekt straffe.
    Havde det været hvilket som helst andet hold, havde de sagt noget i retningen af "Vi er normalt efter dommerne, men det her er flot dømt. Virkelig klasse, at de opfanger situationen korrekt på så kort tid".
    Tiramisultras - måske med ske?
    Måske bananer, måske fasaner?
    Men det smager bedst med pizzarest! (...og kulørte lamper)
    Jobbeelg's Avatar

  18. De følgende 13 brugere er enige:

  19. #1031
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    890

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    ... og og deres patetiske "Lad os lige se den fra en anden vinkel", "Lad os lige få streger på", "Lad os lige se den i slow" og snakken om "dele man kan score med"
    / Erik B.

    DOBBELT Latté, om jeg må be'

  20. De følgende 6 brugere er enige:

  21. #1032
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,309

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af Jobbeelg Se meddelelser
    Carsten Werge og Stig Tøfting, der var så åbenlyst bitre over FC Københavns sejr i går, at de helt seriøst snakkede om, at Midtjylland havde marginalerne imod sig, fordi der blev dømt korrekt offside og korrekt straffe.
    Havde det været hvilket som helst andet hold, havde de sagt noget i retningen af "Vi er normalt efter dommerne, men det her er flot dømt. Virkelig klasse, at de opfanger situationen korrekt på så kort tid".
    Det sjove er, at hvis nogen havde marginalerne med sig, så var det FCM. Delaney var en konstant trussel på hjørnespark, da de ikke kunne finde ud af, at dække ham op og et af hans forsøg blev sågar reddet på stregen af Poulsen. Yderligere kan man næppe påstå, at marginalerne var imod dem ved deres første scoring og som sådan heller ikke ved den tredje.

  22. Den følgende bruger er enig i dette:

  23. #1033
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    1,200

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af Jobbeelg Se meddelelser
    Carsten Werge og Stig Tøfting, der var så åbenlyst bitre over FC Københavns sejr i går, at de helt seriøst snakkede om, at Midtjylland havde marginalerne imod sig, fordi der blev dømt korrekt offside og korrekt straffe.
    Havde det været hvilket som helst andet hold, havde de sagt noget i retningen af "Vi er normalt efter dommerne, men det her er flot dømt. Virkelig klasse, at de opfanger situationen korrekt på så kort tid".
    Jeg ved godt, at jeg ikke bliver populær herinde på det her, men den der "alle er efter os" parole, der har spredt sig hos medfans, er jeg altså ikke vild med. Måske også fordi det har reminiscenser til et hold vestpå (og deres allehaderos).

    Guderne skal vide, at jeg ikke er vild med Tøfting som kommentator, men det er jo ikke pointen her. Ift. din konkrete anklage erindrer jeg faktisk, at Tøfting sagde, at offsiden var helt korrekt - omend med nød og næppe - og, apropos din anklage, roste dommeren heftigt for at dømt korrekt. Ligesom han også roste os meget efter første halvleg - klasseforskel, kun ét hold på banen osv. At Carsten Werge skulle have et særligt had til København, har jeg også meget svært ved at se, og jeg har da hørt ham kommentere (alt for) mange kampe med os.

    Derfor køber jeg heller ikke din doktrin om "havde det været et hvilket som helst andet hold". Det er fodboldfans ynlingsprincip. I visse tilfælde er det selvfølgelig på sin plads, når beviserne er entydige(Mads Wehlast fx). Men langt de fleste gang er det bare paranoia.

    Vh. Simon
    Sidst redigeret af Mandrilen : 03.05.16 kl. 08:22
    While them that defend what they cannot see
    With a killer’s pride, security
    It blows the minds most bitterly
    For them that think death’s honesty
    Won’t fall upon them naturally
    Life sometimes must get lonely


  24. #1034
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,218

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Langeskov st. En ligegyldig by på Fyn som er lykkedes med at forsinke det halve af Danmark.

  25. De følgende 3 brugere er enige:

  26. #1035
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,589

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Langeskov st. En ligegyldig by på Fyn som er lykkedes med at forsinke det halve af Danmark.
    Der bor knapt 4.000 mennesker i Langeskov, så det giver ingen mening at have en togstation der. Grunden til, der alligevel er kommet en station der, hvor InterCity og InterCityLyn stopper der engang imellem, er at der bor en del koncerndirektører i Kerteminde, hvor der er så fint at bo. Skal de til KBH, ska de ad kringlede landeveje til enten Nyborg eller Odense, og så er det lidt nemmere at komme til Langeskov, som egentlig er et mini-Pestegnen.. Så gennem koncerndirektørernes indflydelse, samt et par tjenester udbetalt i naturalier, har man fundet på at lave en togstation med underskud der..

  27. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 4 users browsing this thread. (0 members and 4 guests)

Lignende emner

  1. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 334
    Sidste Meddelelse: 10.03.11, 20:41
  2. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 16
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 319
    Sidste Meddelelse: 16.06.10, 11:48
  3. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XV
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 363
    Sidste Meddelelse: 21.10.09, 08:46
  4. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIII
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 303
    Sidste Meddelelse: 06.01.09, 18:38
  5. Svar: 10
    Sidste Meddelelse: 06.10.04, 21:14

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •