Side 7 af 158 FørsteFørste ... 456789101757107 ... SidsteSidste
Viser resultater 91 til 105 af 2366

Emner: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

  1. #91
    Gobas er offline Pessimist i sit livs form
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    1,155

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Det pisser mig af, at den morfar jeg tog på sofaen, endte med at blive alt for lang, med det resultat at jeg føler mig mere træt end før jeg lagde mig!
    /Gobas

    Jack of all trades
    Gobas's Avatar

  2. De følgende 3 brugere er enige:

  3. #92
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    422

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    ›Det pisser mig af, at den morfar jeg tog på sofaen, endte med at
    ›blive alt for lang, med det resultat at jeg føler mig mere træt
    ›end før jeg lagde mig!

    Sorry! Men det pisser mig mere af, når jeg tager en morfar, der
    også bliver for lang, resualterer i jeg ikke kan sove om natten, eller
    først falder i søvn kl. lort.

    Jønch..
    "When angry, count to four; when very angry, swear" ~ Mark Twain ~
    Jønch's Avatar

  4. De følgende 9 brugere er enige:

  5. #93
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,272

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Telia

    Gud hvor har de dog jordklodens mærkeligste forhold til deres kunder. Telia har i forbindelse med deres relancering launchet en ny pakkemodel på deres tv-kanaler. Det trængte godt nok også, for mage til bæ-kanaler de har udbudt skulle man da lede længe efter. Boksen de tilbyder er tillige langsom og taber ofte signalet, eller genstarter ud af det blå. Dette er selvfølgelig påpeget men resulterede i dette svar:

    Tak for din henvendelse.

    Det er beklageligt at din forbindelse ikke har levet op til dit forventede.
    Men nu har jeg så forsøgt at spørge dem om hvornår jeg kunne blive en del af den tv-aftale alle nye kunder åbenbart kan vælge fra i dag af. Hvilket også betyder en ny boks og bedre kanaler. Svaret var igen meget hjælpsomt fra Telia:
    Tak for din henvendelse.

    D. 8. august vil alle vores TV kunder overgå til vores nye TV produkt, dette gælder derfor også for dig. Det vil sige at du efter d. 8. august har mulighed for at tilvælge de nye TV pakker.
    Det er sgu ikke mærkeligt folk skifter abonnementer tit og tæt når man åbenlyst er så ligeglad med sine kunder. Men det er da et flot logo i har fået, røvhuller.
    KAUF’ ODER STERBE!!!
    jeske's Avatar

  6. De følgende 5 brugere er enige:

  7. #94
    Tilmeldingsdato
    Feb 2009
    Indlæg
    763

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Så kan jeg også lige hurtigt indskyde, at Telia i denne måned har trukket 1 stk. abbonement på PBS, selvom jeg ingen Teliaprodukter har haft i ca. 1½ år. Det forvirrer mig en del, at det overhovedet sker, og DPM også en kende A, da det i forvejen var et helvede overhovedet at komme fri fra deres kløer. LAD MIG NU VÆRE!

  8. #95
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,753

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Det pisser mig af, at Den Blå Avis på trods af at eBay har købt selskabet, har garanteret mig, at de aldrig skifter til eBay-platformen, men i stedet bliver på den forfærdelige DBA-onlineplatform. For fanden da.
    I min optik ville en reel dansk eBay resultere i, at man kunne nøjes med sætte sit brugte lort til salg et sted, i stedet for at skulle vælge mellem DBA, Bilbasen, Trendsales, QXL osv. Jeg betaler gerne små beløb i gebyrer for at benytte en ordentlig platform, i stedet for den elendige DBA-model der oftest er gratis.

    Til gengæld har de lykkeligt informeret mig om, at de indfører Nem ID-validering indenfor det næste halve år. JAMEN HURRA DA!

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #96
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Det pisser mig solidt af, at modbydelige Herfølge BK nu er vendt tilbage til superligaen igen. Samme træner som sidst, samme ulidelige "vi gik egentlig ikke efter det men har sådan et godt kammeratskab at tilbyde"-landligger-sportschef i form af Per Rud, samme hånlige faciliteter i Herfølge — Køge, min røv.

    Men denne gang er de ovenikøbet så håbløst på pumperne, at de ikke engang må skrive kontrakter. Hvilken farce.

    Det pisser mig af at de i det hele taget findes. Men at det selvbestaltede 'friske pust' rykker op er tifold stygt. Ligemeget hvor meget tættere de så måtte ligge på København end f.eks. Vejle. Eneste trøst er at de rykker ned igen efter endnu en række udstillinger. Men mon ikke de så forpurrer glæden for os alle ved i samme stund at hente en Europaplads på FairPlay ...

    mvh,
    -smølle


  11. #97
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    115

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Smileys i mails ;-)
    Jeg har en kollega som plastrer sine mails til med smileys, især hvis der er en antydning af kritik i mailen ;-)
    Stram op, smileys er til hygge sms'er eller mails, ikke til seriøs kommunikation på jobbet ;-(
    MARtin

    flot og gennemklog og tilpas tyk mand i sin bedste alder

  12. De følgende 4 brugere er enige:

  13. #98
    Tilmeldingsdato
    Nov 2003
    Indlæg
    151

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    ›Det pisser mig solidt af, at modbydelige Herfølge BK nu er vendt
    ›tilbage til superligaen igen.
    ›mvh,›-smølle

    Hm - Lyngby gider vi ikke - FCN gider vi ikke - FREM gider vi ikke - jydehold gider vi ikke, BIF så vi helst i Danmarks Serien.. .. .. .. .. ..

    Superliga med FCK, KB og B1903 ?
    Eller hvem ønsker du skal være i Suppen ???

  14. De følgende 2 brugere er enige:

  15. #99
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    ›Superliga med FCK, KB og B1903 ?
    ›Eller hvem ønsker du skal være i Suppen ???

    Egentlig synes jeg dette skal være en tråd hvor man kan slippe af med sine irritationer på mere eller mindre velbegrundet vis, men kan da godt svare på dette lidt stråmandsagtige spørgsmål: jeg synes ligaen ville være mere interessant med AGF, Vejle, Viborg og AB, og uden at vi behøvede se på amatøragtige/stadiontriste/spildeprimerende/fanforladte/odiøse (fordel selv) Lyngby, SønderjyskE, Farum og Horsens. Eller Herfølge. "Jydehold gider vi ikke" - har jeg sagt det?

    Hvad jeg ikke forstår er at man absolut skal stille med et alternativ, når du ikke selv nævner et. Du må da også have hold du hellere ser end andre.

    mvh,
    -smølle

  16. #100
    Tilmeldingsdato
    Nov 2003
    Indlæg
    151

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    ›Hvad jeg ikke forstår er at man absolut skal stille med et
    ›alternativ, når du ikke selv nævner et. Du må da også have hold
    ›du hellere ser end andre.


    o";)

    njøøøh - jeg lurede blot over at uanset hvem der er oppe, er det crap.
    Og siden du spørger så jeg da gerne de lokale fra Næstved (om 10 år)
    og ellers er det vel udmærket princip at man spiller om det - og er det f. eks. Brøndby og Lyngby som er i suppen, så må vi jo leve med det

    og for at blive i trådens ånd:

    DPM ufatteligt A at man kan køre galt på motorveje og spærre al trafik i flere timer.
    Hold dig indenfor linierne og hold afstand - også kl. halv syv om morgenen

    hvor svært kan det f***ing være?

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #101
    Tilmeldingsdato
    Apr 2006
    Indlæg
    647

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Det pisser mig vildt meget af, at der i skakten, dagligt bliver shoutet links til billeder, som jeg på grund af et meget emsigt spamfilter på job, ikke kan se.

    Det gør dem jo på ingen måde mindre interessante :-(
    The knack of flying is learning how to throw yourself at the ground and miss.
    -Douglas Adams
    Hicks's Avatar

  19. De følgende 2 brugere er enige:

  20. #102
    isen er offline Roland Roland Mak Mak Mak
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    1,477

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18




    Det pisser mig af, at Viasat finder det nødvendigt at vise bold med tre logoer og 1 kampur, dvs. elementer i alle 4 hjørner af billedet.

    Det flimrer, det forvirrer, og både onside- og viaplay-logoet er superoverflødige. Desuden kunne man inkorporere "3+" og "direkte" i kampuret.

    Note: kunne ikke finde et bedre eller mere illustrativt billede - der er et viaplay-logo nederst til højre ved SchneeBrügges lægge.


  21. #103
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    404

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Enig - og læg så dertil de evindelige animationer, der vises på skærmen konstant (stillingen, reklamer for andre kampe - fodbold såvel som andet mm.). Ofte kan man ikke se, hvad der foregår på banen. Ja, det pisser mig godt og grundigt af.

  22. De følgende 8 brugere er enige:

  23. #104
    Tilmeldingsdato
    Jan 2006
    Indlæg
    439

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    At nogen i sin kæmpebrandert har spulet hele første trappesats i opgangen til med opkast - og nu her kl. 14.30 stadig ikke har gjort rent efter sig.
    Der stinker kraftedeme af salatpizza + mavesaft i hele opgangen ffs!!!!!11

  24. #105
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    For at blive ved Viasat, så er det ved at være himmelråbende hvor tyndbenet 3+'s Champions League-dækning er i sin totalt statiske og stadig mere trætte facon.

    Er der ikke en redaktion i gang, med bare en journalist? Jeg stod selv i køkkenet og så på Twitter at Puyol ikke var fit til kampen - det var ikke ligefrem en hemmelighed. Men der skulle da nødig være nogen der hviskede kommentatorerne det i øret. De fik hele aftenen til at gå med at tale om 'chokket' og dets følger. Mølby fik lov at stå og tale om hvor svampet og tung banen var - ja, det var den. Sidste år. Den er kommet i orden imens - læser I heller ikke aviser? Og selv efter kampen, hvor de stod og bralrede videre om rygterne om at Guardiola ville standse? Ja, Johan Cruyff havde startet det rygte, men hvad med at høre hvad han selv siger mens I taler?

    Der var det vigtigere at få Luna Christofi til at halse efter trænerne. Og er der én ting der får én til at miste modet er det når Peter Schmeichel udtaler "Luna jagter naturligvis trænerne". Miste modet, hvis det altså netop er trænerne man godt ville have hørt fra. For det sker bare ikke.

    Heller ikke i aftes, men så havde vi jo et tåkrummende rap battle - nej, I kan ikke få Messi til at rime på Messi - et bluescreen-helvede med årets spillere, samt den lange, lange række in-jokes mellem de tre værter. Hehe, Schmeichel er årets målmand. NOT. Lol.

    Jeg er træt af de in-jokes. Jeg er træt af pauser med 14 minutters reklamer. Træt af Tommy-time i den overgearede intro til reklamefesten der kaldes Goal Show. Og træt af Schmeichels vrøvl - han er en ringe vært, tungnem og dårligt formuleret.

    Kristus hvor det program kunne tåle at blive strammet op.

    mvh,
    -smølle


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 5 users browsing this thread. (0 members and 5 guests)

Lignende emner

  1. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 334
    Sidste Meddelelse: 10.03.11, 20:41
  2. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 16
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 319
    Sidste Meddelelse: 16.06.10, 11:48
  3. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XV
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 363
    Sidste Meddelelse: 21.10.09, 08:46
  4. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIII
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 303
    Sidste Meddelelse: 06.01.09, 18:38
  5. Svar: 10
    Sidste Meddelelse: 06.10.04, 21:14

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •