Side 70 af 158 FørsteFørste ... 20606768697071727380120 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,036 til 1,050 af 2365

Emner: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

  1. #1036
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,545

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Tilmeldingen til "sommeraktiviteter" for mine børn pisser mig af.

    Lige nu sidder jeg og klikker amok på refresh, så jeg kan logge ind på kommunens hjemmeside, og tilmelde mine børn til gymnastik en uge i sommerferien.

    Og jeg sidder sammen med 10.000 andre forældre, der også sidder og refresher derudaf, og spilder tiden totalt.

    OK, I det mindste har de fundet ud af hvor meget tid man spilder på lortet, og har lagt det kl. 17 i stedet for kl. 10 som i de seneste år, så nu er det fritid man spilder i stedet for arbejdstid (skidt bytte, men reelt set uden betydning, for dem af os, der nok skal sørge for at spilde arbejdstiden alligevel :-)). Men vi sidder stadig og kollektivt hælder år i kloakken.

    Hvorfor SATAN laver man ikke en stille og rolig tilmeldingsperiode efterfulgt af en lodtrækning.

    Idioter.

    Edit: Og her 17:30 kan man så læse (i en kommentar blandt en skovlfuld brok fra folk på facebook) at der er problemer, så nu åbner de først for tilmelding kl. 18. På vegne af os alle sammen: tak for den halve time x 10.000 spildt.

    ougar
    Sidst redigeret af ougar : 17.05.16 kl. 16:51
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

  2. De følgende 4 brugere er enige:

  3. #1037
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    129

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af ougar Se meddelelser
    Tilmeldingen til "sommeraktiviteter" for mine børn pisser mig af.

    Lige nu sidder jeg og klikker amok på refresh, så jeg kan logge ind på kommunens hjemmeside, og tilmelde mine børn til gymnastik en uge i sommerferien.

    Og jeg sidder sammen med 10.000 andre forældre, der også sidder og refresher derudaf, og spilder tiden totalt.

    OK, I det mindste har de fundet ud af hvor meget tid man spilder på lortet, og har lagt det kl. 17 i stedet for kl. 10 som i de seneste år, så nu er det fritid man spilder i stedet for arbejdstid (skidt bytte, men reelt set uden betydning, for dem af os, der nok skal sørge for at spilde arbejdstiden alligevel :-)). Men vi sidder stadig og kollektivt hælder år i kloakken.

    Hvorfor SATAN laver man ikke en stille og rolig tilmeldingsperiode efterfulgt af en lodtrækning.

    Idioter.

    Edit: Og her 17:30 kan man så læse (i en kommentar blandt en skovlfuld brok fra folk på facebook) at der er problemer, så nu åbner de først for tilmelding kl. 18. På vegne af os alle sammen: tak for den halve time x 10.000 spildt.

    ougar
    Nøjagtigt det samme pisser fru RAIUno af så jeg er blevet nødt til at servere hende en øl

  4. #1038
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,545

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af RAIUno Se meddelelser
    Nøjagtigt det samme pisser fru RAIUno af så jeg er blevet nødt til at servere hende en øl
    2 timer endte det så med at koste. Herligt herligt. Og nu pisser det mig af, at der ikke var nogen, der serverede øl for mig...

    ougar
    Sidst redigeret af ougar : 17.05.16 kl. 19:35
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

  5. De følgende 8 brugere er enige:

  6. #1039
    Tilmeldingsdato
    Jan 2006
    Indlæg
    851

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Dplay pisser mig af.

    Hvorfor skal jeg som abonnent klikke mig forbi en adblocker-advarsel når jeg åbner deres side? "Reklamer gør os i stand til at levere kvalitetsindhold til dig"??? Nej, mit betalte abonnement gør jer i stand til dette, og så vil jeg gerne selv bestemme om jeg vil se på andre reklamer samtidig.



  7. #1040
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,545

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af tobynator Se meddelelser
    Dplay pisser mig af.

    Hvorfor skal jeg som abonnent klikke mig forbi en adblocker-advarsel når jeg åbner deres side? "Reklamer gør os i stand til at levere kvalitetsindhold til dig"??? Nej, mit betalte abonnement gør jer i stand til dette, og så vil jeg gerne selv bestemme om jeg vil se på andre reklamer samtidig.
    Og i øvrigt kan samtlige sider i verden, som brokker sig over min adblocker, stikke deres klagesang langt op i røven. Så længe reklamer - by far - udgør den største risiko for mig for at få kompromitteret min maskine, så vil jeg arbejde hårdt for at undgå reklamerne. Og jeg bruger gerne store ressourcer på at undgå reklamerne (og i øvrigt fortsætte med at benytte deres indhold).

    Til gengæld vil jeg med stor glæde lade deres lorte-reklamer stå frit fremme, hvis de gad sørge for, at der var 0 chance for at malware sneg sig ind i reklamerne. Hvilket UMULIGT kan være ret vanskeligt - man skunne f.eks. bare sørge for, at reklamerne kun var et billede i stedet for 5000 linier javascript kode, der skal sørge for at tracke mig i hoved og røv.

    Så længe de gør deres arbejde så dårligt, så skal jeg satme nok sørge for, at deres reklamer ikke kommer i nærheden af min computer.

    DET pisser mig af...

    ougar
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar


  8. #1041
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,199

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    At FCK ikke kan spille fodbold når guldet er sikkert.

  9. Den følgende bruger er enig i dette:
    MCN

  10. #1042
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,465

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    At FCK ikke kan spille fodbold når guldet er sikkert.
    Ja det egentligt underligt vi altid skal falde igennem når guldet er sikret.

  11. #1043
    Tilmeldingsdato
    Apr 2013
    Indlæg
    333

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    At den computer, hvor mit speciale og et essay jeg havde tænkt mig at aflevere i dag, ligger på, vælger at have harddiskproblemer, uden at jeg har lavet en backup, pisser mig voldsomt meget af.

    Forhåbentlig er der alene tale om problemer med harddiskkablet og ikke hele harddisken så jeg ikke mister alt mit arbejde... Fucking typisk.

    Edit: Problemet løst - det var heldigvis kun kablet. Så nu skal jeg kun lige lære at back-up'e alle mine vigtige ting og dokumenter.
    Sidst redigeret af Christian : 25.05.16 kl. 10:42

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #1044
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    434

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    DPMA at det stof lommerne er lavet af, nærmest øjeblikkeligt bliver slidt i stykker når jeg tager et par nye jeans i brug. Nøgler, mønter, telefon osv. skal så opbevares i baglomme eller man purse, hvilket er hhv. upraktisk og fimset.

    Når nu det tager et par år at slide et par jeans i laser, hvorfor hulen kan man så ikke forsyne dem med lommer, som ikke bliver slidt på fem minutter?

  14. De følgende 2 brugere er enige:

  15. #1045
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    1,144

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af ryet Se meddelelser
    DPMA at det stof lommerne er lavet af, nærmest øjeblikkeligt bliver slidt i stykker når jeg tager et par nye jeans i brug. Nøgler, mønter, telefon osv. skal så opbevares i baglomme eller man purse, hvilket er hhv. upraktisk og fimset.

    Når nu det tager et par år at slide et par jeans i laser, hvorfor hulen kan man så ikke forsyne dem med lommer, som ikke bliver slidt på fem minutter?
    Cargopants fra McKorman *sir d bar*

  16. #1046
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    434

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af Flerbizky Se meddelelser
    Cargopants fra McKorman *sir d bar*
    Tak for tippet. Jeg tænkte specifikt på jeans i denim, og det er jo ikke det McKorman gør sig mest i. Desuden tror jeg ikke jeg er den eneste som med tiden får præference for et bestemt mærke/model. Så nu har jeg indleveret mit mest medtagne par Nudie Jeans til min lokale pakistanske skrædder. Han skal have 100 kr. for to nye forlommer, og jeg venter spændt på resultatet. Er det tilfredsstillende kunne det være en løsning fremover.

  17. #1047
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    2,361

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Carhart workwear laver et par arbejdsbukser i almindelig jeans snit. Jeg har endnu ikke fået et hul i en lomme og er på 3 par.
    De kan bl.a. købes i Carl Møller(trælast handel) på Vesterbrogade eller Falkoner Allé. Det er ikke det samme som Carhart Streetwear.

    Men sig endelig til, hvad resultatet af nye lommer bliver. har samme problem.
    Death by football!

  18. #1048
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,873

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Når folk bruger #twitterhjerne som platform til at nå et større publikum med reklamer, statements eller retoriske spørgsmål
    Tiramisultras - måske med ske?
    Måske bananer, måske fasaner?
    Men det smager bedst med pizzarest! (...og kulørte lamper)
    Jobbeelg's Avatar

  19. De følgende 6 brugere er enige:

  20. #1049
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    558

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Reklame fra Google Ads der insisterer på at dække for den artikel jeg prøver at læse, heldigvis er der mulighed for at trykke på et kryds i hjørnet og bede reklamen forsvinde, endda med mulighed for at vælge begrundelsen "Reklamen dækker for sidens indhold", hvorefter reklamen erstattes af besked fra Google der takker for feedback og beklager ulejligheden i præcis samme fucking størrelse som reklamen, så sidens indhold stadig ikke kan læses....

  21. De følgende 5 brugere er enige:

  22. #1050
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    3,341

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Helligdage. Specifikt den uendelige række af disse i foråret. "Kan han da ikke lide at have fri" hører jeg jer spørge. Jo, det kan jeg godt, men jeg har ikke automatisk fri på helligdage, så det er pisse irriterende at forretningerne skal holde lukket. Især pisser det mig af at forretningerne ikke kan finde ud af at skilte med deres åbningstider i helligdagene. "ÅBENT ALLE DAGE" står der på den lukkede og slukkede butik. Hjemmesiderne er sjældent nogen hjælp heller. Afskaf nu det lort og lad folk vælge hvornår de vil have fri selv, i stedet for at det skal dikteres af en 2000 år gammel skrøne.
    Citat:
    The fabulously noisy alcoholic Danish travelling support. London Evening Standard 17/03-11
    Sokken's Avatar

  23. De følgende 11 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 4 users browsing this thread. (0 members and 4 guests)

Lignende emner

  1. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 334
    Sidste Meddelelse: 10.03.11, 20:41
  2. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 16
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 319
    Sidste Meddelelse: 16.06.10, 11:48
  3. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XV
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 363
    Sidste Meddelelse: 21.10.09, 08:46
  4. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIII
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 303
    Sidste Meddelelse: 06.01.09, 18:38
  5. Svar: 10
    Sidste Meddelelse: 06.10.04, 21:14

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •