Side 71 af 158 FørsteFørste ... 21616869707172737481121 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,051 til 1,065 af 2370

Emner: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

  1. #1051
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    836

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Min kommune og dens dybt latterlige affaldsfirma!

    HALLO! Jeg har lige modtaget min ejendomsskatteBILLET, 2 dage senere får jeg så IGEN ikke tømt min satans skraldespand.

    Den mikro pose de sætter i, hvor "må fyldes hertil"-linjen sidder nede på midten, hænger og dingler i affaldsstativet, da den tydeligvis er HALVT så stor, som den var tidligere. Hvilket også umuliggør at presse affaldet, da posen dermed selvfølgelig smadres til ukendelighed.

    I dag fik jeg så igen en tåbelig seddel, at posen både var for fyldt (ja, der lå to små bleposer øverst) OG at den vejede over 16kg. HALLO! I HAR SGU DA IKKE EN SKID ANELSE OM, HVOR MEGET DEN POSE VEJER! I HAR TYDELIGVIS IKKE HAFT DEN AF STATIVET! (Og hvis I havde, hvorfor helvede smed I den så ikke bare op i den vogn, i stedet for at spilde jeres tid med at stå og veje mit affald?)

    Jeg har nu TO grønne gigantiske og grimme sorteringsvogne PLUS mit jernbur stående.

    LORT MED LORT! Fandme godt madame har taget bilen, så jeg ikke gør noget uovervejet såsom at dumpe lortet foran rådhusdøren.

    Armen for helvede, pas nu jeres lortede arbejde og tag det skrald og stop med at chikanere dem som betaler!

    ARGHGHGH!

    (ja, jeg kan betale for ENDNU en spand, så jeg kan komme op på at have FIRE stående. FLOT!)

  2. De følgende 7 brugere er enige:

  3. #1052
    Tilmeldingsdato
    Feb 2002
    Indlæg
    171

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Jeg har været her før men altså.
    cyklister bliver betragtet som top-of-the-pop i København men hvis de ikke finder ud af at det ikke er okay at cyckle rundt på fortovene, så kan de sgu.............

  4. De følgende 8 brugere er enige:

  5. #1053
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    235

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Powder. Det er så simpelt. Jorden er overbefolket. Terminér dem.
    Das NT

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #1054
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af Das NT Se meddelelser
    Powder. Det er så simpelt. Jorden er overbefolket. Terminér dem.
    Af samme grund, let 'em cruise!

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #1055
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,559

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    At det skal være så skide svært at vælge nyt fjernsyn.

    Den ene ekspert hjemmeside siger at man ikke har behov for 4K, den anden siger at det skal man. Årh alle de forskellige ord og ting man skal vide. Skal man finde et middel tv på tilbud eller skal man ofre det ekstra og få en af de dyre skærme? Eller skal man bare købe et for at man alligevel ikke kan se forskel når man har et dagligdagsbehov.

    Jeg vil bare gerne have et godt TV til når der skal ses bold samt film og andet dagligdags behov, det bør da ikke være så svært. Har forsøgt at spørge i Elgiganten og Power, men de er tydeligvis kun ude på at sælge mig et dyrere fjernsyn end jeg reelt har behov for.

    Nogle der kan sige om LG 49 Ultra HD TV 49UF695V er et fornuftigt køb? Pt. på tilbud i Bilka til 4444,-

  10. Den følgende bruger er enig i dette:
    MCN

  11. #1056
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    952

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Syntes det TV ser helt fint ud til prisen, og styresystemet WebOS som LG bruger skulle være ret godt og har danske apps.

    Viasat har offentliggjort at de starter en 4K sportskanal efter sommerferien, så det giver mening at gå efter den højere opløsning syntes jeg. Det siges ofte at øjet ikke kan skelne mellem HD og UHD på de tv-størrelser vi snakker om her og på almindelig afstand, men det er ved sammenligning af perfekt HD med perfekt UHD, og faktum er at det fleste HD kanaler er meget langt fra "perfekte" givet standarden, hvorimod UHD indhold ind til videre syntes at komme tættere på det optimale for standarden. 49" på f.eks. tre meters afstand vil dog nok gøre det svært at se den helt store forskel.

  12. #1057
    Tilmeldingsdato
    Jul 2008
    Indlæg
    382

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Det pisser mig noget så meget af, at her klokken 3 om natten kan jeg stadig ikke tillade mig at åbne vinduet, da BaneDanmark finder det nødvendigt at bruge hele natten på at renovere deres fuckin lorte skinner.

    Havde det så bare været et enkeltstående tilfælde var det til at overleve. Men når det sker konstant, og når der sker imens der er 20 grader udenfor, som det var for et par uder siden, og sker 5 dage i træk, og igen ugen efter, og igen... så finder jeg det fuckin afpissende!

    Så gør det dog på et tidspunkt, hvor man ikke skal bruge et åbent vindue for at kunne sove. Vi har ca 9 måneder om året, med lorte vejr, men nej det skal da ske midt på sommeren. Tak for lort BaneDanmark...
    "When the seagulls follow the trawler, it is because they think sardines will be thrown into the sea"

  13. Den følgende bruger er enig i dette:
    MCN

  14. #1058
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    836

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af Ailton Se meddelelser
    Det pisser mig noget så meget af, at her klokken 3 om natten kan jeg stadig ikke tillade mig at åbne vinduet, da BaneDanmark finder det nødvendigt at bruge hele natten på at renovere deres fuckin lorte skinner.

    Havde det så bare været et enkeltstående tilfælde var det til at overleve. Men når det sker konstant, og når der sker imens der er 20 grader udenfor, som det var for et par uder siden, og sker 5 dage i træk, og igen ugen efter, og igen... så finder jeg det fuckin afpissende!

    Så gør det dog på et tidspunkt, hvor man ikke skal bruge et åbent vindue for at kunne sove. Vi har ca 9 måneder om året, med lorte vejr, men nej det skal da ske midt på sommeren. Tak for lort BaneDanmark...
    Det pisser mig af, at andre normalt kan åbne deres vindue, medmindre der er støj, når jeg ALDRIG kan åbne noget som helst om aftenen uden at få en googolplex myg ind og skamæde mig!

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #1059
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,873

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    At det skal være så skide svært at vælge nyt fjernsyn.

    Den ene ekspert hjemmeside siger at man ikke har behov for 4K, den anden siger at det skal man. Årh alle de forskellige ord og ting man skal vide. Skal man finde et middel tv på tilbud eller skal man ofre det ekstra og få en af de dyre skærme? Eller skal man bare købe et for at man alligevel ikke kan se forskel når man har et dagligdagsbehov.

    Jeg vil bare gerne have et godt TV til når der skal ses bold samt film og andet dagligdags behov, det bør da ikke være så svært. Har forsøgt at spørge i Elgiganten og Power, men de er tydeligvis kun ude på at sælge mig et dyrere fjernsyn end jeg reelt har behov for.

    Nogle der kan sige om LG 49 Ultra HD TV 49UF695V er et fornuftigt køb? Pt. på tilbud i Bilka til 4444,-
    www.taenk.dk
    Altid den halvtredser værd til større investeringer
    Tiramisultras - måske med ske?
    Måske bananer, måske fasaner?
    Men det smager bedst med pizzarest! (...og kulørte lamper)
    Jobbeelg's Avatar

  17. De følgende 2 brugere er enige:

  18. #1060
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    304

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    At det skal være så skide svært at vælge nyt fjernsyn.

    Den ene ekspert hjemmeside siger at man ikke har behov for 4K, den anden siger at det skal man. Årh alle de forskellige ord og ting man skal vide. Skal man finde et middel tv på tilbud eller skal man ofre det ekstra og få en af de dyre skærme? Eller skal man bare købe et for at man alligevel ikke kan se forskel når man har et dagligdagsbehov.

    Jeg vil bare gerne have et godt TV til når der skal ses bold samt film og andet dagligdags behov, det bør da ikke være så svært. Har forsøgt at spørge i Elgiganten og Power, men de er tydeligvis kun ude på at sælge mig et dyrere fjernsyn end jeg reelt har behov for.

    Nogle der kan sige om LG 49 Ultra HD TV 49UF695V er et fornuftigt køb? Pt. på tilbud i Bilka til 4444,-

    Jeg plejer altid at referere til flatpanels.dk når det komme til sprøgsmål om tv/skærme.


    De afbefaler f.eks. et 4K samsung series 6 til en lille tusse mere end 49" LG du har kigget på.

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #1061
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    427

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    At det skal være så skide svært at vælge nyt fjernsyn.

    Den ene ekspert hjemmeside siger at man ikke har behov for 4K, den anden siger at det skal man. Årh alle de forskellige ord og ting man skal vide. Skal man finde et middel tv på tilbud eller skal man ofre det ekstra og få en af de dyre skærme? Eller skal man bare købe et for at man alligevel ikke kan se forskel når man har et dagligdagsbehov.

    Jeg vil bare gerne have et godt TV til når der skal ses bold samt film og andet dagligdags behov, det bør da ikke være så svært. Har forsøgt at spørge i Elgiganten og Power, men de er tydeligvis kun ude på at sælge mig et dyrere fjernsyn end jeg reelt har behov for.

    Nogle der kan sige om LG 49 Ultra HD TV 49UF695V er et fornuftigt køb? Pt. på tilbud i Bilka til 4444,-
    Jeg har selv for 2,5 år siden investeret i en topmodel fra Panasonic, det er mit første Panasonic tv og jeg kommer for fremtiden aldrig til at vælge et andet mærke. Har tidligere haft Philips og LG, men de når ikke Panasonic til sokkeholderne. Det er ikke billigt, men for fanden hvor står det billede godt!
    Et af mine absolut vigtigste kriterier, var at det skulle have mange Hz, som er udtrykket for hvor mange billeder det kan vise i sekundet. Med for få Hz, får du et billede der hakker når der er hurtige billeder på skærmen, og et af de steder man hurtigt ligger mærke til at man mangler Hz, er når man ser en fodbold kamp. På mit Panasonic flyder billeder helt smooth når jeg ser fodbold og det er sgu en fornøjelse at se på!
    Jeg har dette: http://ekstrabladet.dk/kup/elektroni...cle4821750.ece

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #1062
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,509

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af Poppelvig Se meddelelser
    ... Med for få Hz, får du et billede der hakker når der er hurtige billeder på skærmen, og et af de steder man hurtigt ligger mærke til at man mangler Hz, er når man ser en fodbold kamp...
    Bare lige for man ikke blive narret af salgstricks, så kan man læse om (ikke)betydningen af Hz lige her http://www.flatpanels.dk/fokusartike...&id=1288865091
    72' Grønkjær leger med Barca, Barca-style. Rob Palmer @ SkySports 1: "Gronkjaer... he's like the Peter Pan of football, flying around the field... calmness, composure, awareness, footwork, skill... fantastic!" Video (med engelske komm.), Video (med danske komm.)

  23. De følgende 3 brugere er enige:

  24. #1063
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Ved mine to sidste TV indkøb har jeg gjort det, at jeg købte et af sidste års topmodeller. Billidkvaliteten er altid i top - der er bare lige nogle helt nye funktioner, den ikke lige har med. Men det lever jeg helt fint med. Super kvalitet og lav pris. What's not to like. Det pisser mig så ikke af... Men det gør det at Ronaldo er sådan en tudeprinsesse!! (There - ontopic!)

  25. #1064
    MCN er offline 1/11-06 - jeg var der!
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    832

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    'Hvad synes du om dit køb', 'Er du tilfreds med processen omkring anskaffelsen af din nye bog', 'Var leveringen af din vare tilfredsstillende', 'Levede rengøringen af toilettet op til dine forventninger', 'Vi vil gerne høre din mening om betjeningen, så tryk på smileyboardet på vej ud', 'Vi vil gerne gøre det endnu bedre - så vurder os inde på trust-pilot' etc.etc.etc.etc.

    Hold nu kæft hvor jeg er totalt pisset af over, at jeg snart ikke kan bevæge mig 2 meter uden at en eller anden skal spørge mig om, det levede op til mine forventninger (eller bare åbne min PC fordi der spørges til om jeg kan lide mit åbningsskærmbillede(!!!)). Forleden købte jeg en bog over nettet. I forbindelse med købet stod der, at varen blev leveret inden for 3-5 dage. Da jeg havde modtaget bogen fik jeg en mail om, at jeg gerne måtte udfylde et spørgeskema omkring (ikke bare om) min oplevelse af købet. Kære marketingsidiot: Jeg fik bogen inden for de 5 dage, så min oplevelse var, at jeg købte en bog og jeg modtog den. Hvad fanden skal jeg ellers opleve? Hvis jeg ikke havde modtaget den, havde jeg jo nok ringet til jer - eller det kan man jo ikke, så derfor skulle jeg skrive til jer via jeres hjemmeside, hvor jeg så også skal udfylde et skema vedrørende min oplevelse af kontakten til jer.

    Kære alle jer, der på en eller anden måde har indflydelse på markedsføringsuddannelserne: kan I ikke under faget 'kundepleje/-tilfredshedsundersøgelser' indføre et refleksivt moment? Det vil sige: kan I for h. ikke få dem I uddanner til at tænke sig om og stille følgende spørgsmål: "Har jeg virkeligt brug for den her oplevelsestilkendegivelse, eller irriterer det bare kunderne?" Det sker jo nok ikke, men skulle miraklet ske, så kan I jo passende oplevelsesevaluere den toning i uddannelsen.

    PS: I samme boldgade- hold kæft, hvor det pisser mig af, at ethvert nyhedsmedie efterhånden har en debatside, hvor man kan give sin mening til kende. Who gives a flying f...

    MCN


  26. #1065
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    437

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af A Se meddelelser
    Carhart workwear laver et par arbejdsbukser i almindelig jeans snit. Jeg har endnu ikke fået et hul i en lomme og er på 3 par.
    De kan bl.a. købes i Carl Møller(trælast handel) på Vesterbrogade eller Falkoner Allé. Det er ikke det samme som Carhart Streetwear.

    Men sig endelig til, hvad resultatet af nye lommer bliver. har samme problem.
    Jeg har også fået en forespørgsel i min PM, så hermed lige en lille forbrugeroplysning. Jeg fik syet to nye slidstærke lommer for en flad hundredkroneseddel. Det er ikke haut couture, men det er også ligemeget. De opfylder et praktisk formål, og jeg er meget tilfreds med resultatet.

    Jeg har siden haft et par shorts med alt for korte lommer (min telefon faldt ud når jeg satte mig) til reparation - igen ganske tilfredsstillende arbejde. Min pakistanske skrædder lå indtil for få uger siden i passagen mellem Matthæusgade og Vesterbrogade, men er siden flyttet til Vesterbrogade 31. Samtidig er prisen steget til 120 kr. Det kan muligvis findes billigere. Jeg har for år tilbage brugt en udmærket skrædder i Rantzausgade, og husker også den som ganske billig.

  27. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 334
    Sidste Meddelelse: 10.03.11, 20:41
  2. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 16
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 319
    Sidste Meddelelse: 16.06.10, 11:48
  3. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XV
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 363
    Sidste Meddelelse: 21.10.09, 08:46
  4. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIII
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 303
    Sidste Meddelelse: 06.01.09, 18:38
  5. Svar: 10
    Sidste Meddelelse: 06.10.04, 21:14

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •