Side 74 af 158 FørsteFørste ... 24647172737475767784124 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,096 til 1,110 af 2366

Emner: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

  1. #1096
    Tilmeldingsdato
    May 2011
    Indlæg
    395

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    At der altid skal afholdes koncerter midt i sæsonen, så banen ligner en dårlig version af en sønderjysk pløjemark. Det er til at få lange løg af.

    Jeg er med på at det er en del af PSE's forretningsmodel, men det må kunne planlægges bedre.
    Sidst redigeret af Claus1985 : 12.10.16 kl. 07:19

  2. #1097
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    394

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af Claus1985 Se meddelelser
    At der altid skal afholdes koncerter midt i sæsonen, så banen ligner en dårlig version af en sønderjysk pløjemark. Det er til at få lange løg af.
    Altid ligefrem? Før Bieber var det vel reelt 3 år siden der senest var en koncert i Parken midt i sæsonen...
    FCK's fans were magnificent, as usual, but it would be patronising to say that they got behind a plucky underdog who got lucky. That may apply to most teams who take points from Barca - but not this one.

  3. #1098
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,534

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    DPMA at Simon Kjær og Åge Hareide begge er ude og tale så negativt omkring Victor Fischers udtalelser efter gårsdagens landskamp.

    Hvor jeg dog nyder at der endelig er en der siger tingene som de er i stedet for at stå og fortælle det samme pladder hver evig eneste gang at landsholdet har floppet.

    Landsholdet er for mange efterhånden fuldstændig ligegyldigt - Derfor er der brug for typer som ham som siger tingene som de er og får folk op af stolene - Akkurat som Elkjær i de gode gamle dage....

  4. De følgende 11 brugere er enige:

  5. #1099
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    617

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Victor Fischer pisser mig af. Magen til selvfed spiller skal man lede længe efter. Specielt den måde han laver copycat på italienernes attituder under nationalsangen.

  6. De følgende 15 brugere er enige:

  7. #1100
    Tilmeldingsdato
    Aug 2002
    Indlæg
    1,817

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    At en cykeltyv har åbnet vores havelåge, gået ind på vores private grund, og om på siden af vores hus og stjålet min 4 måneder gamle hverdagscykel.

    Må cykeltyve få kvast deres boller!!!!


  8. #1101
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Curling-børn pisser mig af.

    Jeg satte mig i bussen i går, og bagved sad en gymnasiedreng på 17-18 år, som havde fødderne oppe på sædet og blev ved med at sparke til det. Da jeg vendte ham om og bad ham om at holde op, var han flabet nok til at sige, at siden der var så mange ledige sæder i bussen, var det da underligt at jeg valgte at sætte mig lige der. Da jeg måtte forklare ham om at det handlede om generel god opførsel, at man ikke havde fødderne oppe på sæderne og sparke til dem, blev han ved med sit argument, men tog dog modstræbende fødderne ned. Jeg havde virkelig lyst til at kyle et kondom i hovedet på ham med ordene "Sådan nogen som dig bør ikke reproducere, men stille og roligt hoppe ud af the gene pool i stedet".

  9. De følgende 11 brugere er enige:

  10. #1102
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    1,200

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Ikke just noget nyt, men foranlediget af en dokumentarfilm jeg så i weekenden: Det pisser mig i den grad af, at omskæring stadig er lovligt i Danmark.
    Enhver, der gider interessere sig 10 min for sagen, kan google sig til, at der absolut ikke nogen medicinsk eller rationel begrundelse er for årligt at skænde flere hundrede børn irrevisibelt og fuldstændig ufrivilligt.

    Udover, selvfølgelig, den dybt perverterede etiske fordring, der ligger i at nogle forældre, dyrker én af de to religioner, der abonnerer på omskæring som en absolut moralsk forpligtelse, og derfor ønsker at forlænge den til deres børn. Disse børns ukrænkelighed bør selvfølgelig have aldeles forrang ift. forældrenes religionsfrihed på vejene af andre mennesker.

    Det er slet og ret en humanistisk skandale, at vi lader denne uskik få lov at forsætte.

    Vh. Simon
    While them that defend what they cannot see
    With a killer’s pride, security
    It blows the minds most bitterly
    For them that think death’s honesty
    Won’t fall upon them naturally
    Life sometimes must get lonely


  11. #1103
    Tilmeldingsdato
    May 2011
    Indlæg
    395

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    At det nye græstæppe ligner noget ikke engang Lars Tyndskid ville lade sine køer græsse på. Alt sammen på grund af en f....... Justin Bieber koncert. (Undskyld på forhånd hvis der er nogle beliebers herinde)

  12. #1104
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    2,450

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Som cyklist i den københavnske myldretid er der selvsagt en del, der kan pisse én af undervejs, men specielt to issues er ret gennemgående for tiden:

    1) Medcyklister, der fumler med deres telefoner, mens de kører. Håndholdt snak, sms, facebook, Pokemon Go (observeret så sent som i morges på en pakket Gothersgade...), whatever. Så stop dog, tåber.
    2) Bilister, der har "glemt" en central del af færdselsloven, nærmere bestemt det med, at man ikke kører ind i et lyskryds, før man er sikker på, at man kan komme ud af det igen. Nærmest dagligt ser man derfor både personbiler, varevogne, lastbiler osv. holde på tværs af kørebaner, cykelstier og fodgængerovergange, når lyset skifter, fordi trafikken er for tæt på den anden side. Håbløst. Specielt Søtorvet og Christmas Møllers plads er sikre 'vindere' her.

    Stram op!

    duckman
    Tom, Tom, Tom, Tom, Tom, Tom Høgli!

    "I have a degree from Harvard, whenever I´m wrong, the world makes a little less sense."
    duckman's Avatar


  13. #1105
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    499

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af duckman Se meddelelser
    Som cyklist i den københavnske myldretid er der selvsagt en del, der kan pisse én af undervejs, men specielt to issues er ret gennemgående for tiden:

    1) Medcyklister, der fumler med deres telefoner, mens de kører. Håndholdt snak, sms, facebook, Pokemon Go (observeret så sent som i morges på en pakket Gothersgade...), whatever. Så stop dog, tåber.
    2) Bilister, der har "glemt" en central del af færdselsloven, nærmere bestemt det med, at man ikke kører ind i et lyskryds, før man er sikker på, at man kan komme ud af det igen. Nærmest dagligt ser man derfor både personbiler, varevogne, lastbiler osv. holde på tværs af kørebaner, cykelstier og fodgængerovergange, når lyset skifter, fordi trafikken er for tæt på den anden side. Håbløst. Specielt Søtorvet og Christmas Møllers plads er sikre 'vindere' her.

    Stram op!

    duckman

    Som lastbilchauffør i den københavnske myldretid er der selv sagt en del der kan pisse en af undervejs, men specielt to issues er ret gennemgående for tiden:

    1) Medbilister der fumler med deres telefoner, mens de kører, folk der spiser mens de kører, folk der lægger makeup mens de kører osv.
    2) Cyklister der har glemt ALLE færdselsregler: Kører, mens de snakker i telefon, kører over for rødt, holder halvt ude på vejen i en drejebane, kører INDENOM biler der skal dreje I EN DREJEBANE (så er i FANDME selv uden om at lastbiler ikke kan se jer!) Cyklister der kører TVÆRS hen over en trafikkeret vej, cyklister der blæser ud på vejen for at overhale uden at kigge sig tilbage og jeg kunne blive ved. Alt dette gælder ikke kun i København, men Københavnske cykelister er kørende selvmordsartister som ikke kun bringer sig selv i fare, men alle andre på vejen også..

    STRAM OP!


  14. #1106
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,364

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af Bigtimebowler Se meddelelser
    Som lastbilchauffør i den københavnske myldretid er der selv sagt en del der kan pisse en af undervejs, men specielt to issues er ret gennemgående for tiden:

    1) Medbilister der fumler med deres telefoner, mens de kører, folk der spiser mens de kører, folk der lægger makeup mens de kører osv.
    2) Cyklister der har glemt ALLE færdselsregler: Kører, mens de snakker i telefon, kører over for rødt, holder halvt ude på vejen i en drejebane, kører INDENOM biler der skal dreje I EN DREJEBANE (så er i FANDME selv uden om at lastbiler ikke kan se jer!) Cyklister der kører TVÆRS hen over en trafikkeret vej, cyklister der blæser ud på vejen for at overhale uden at kigge sig tilbage og jeg kunne blive ved. Alt dette gælder ikke kun i København, men Københavnske cykelister er kørende selvmordsartister som ikke kun bringer sig selv i fare, men alle andre på vejen også..

    STRAM OP!
    Jeg er også en i situation som gør, at jeg hver dag kører ret meget i KBH, og kan seriøst ikke huske en dag, hvor jeg ikke har set indtil flere cyklister der, helt uden omtanke, direkte sætter deres liv på spil. Specielt i højresvingsbaner.
    Jeg er ret glad for, at KBH er sådan en god cykelby, det er hurtigt og generelt rigtig nemt at komme rundt på cykel.
    Man skal selvfølgelig tage hensyn til cyklister som ikke kan færdselsreglerne, især børn og teenagere, men der er en kæmpe portion voksne mennesker, som virker til at være direkte ligeglade.
    En af mine største kæpheste med cyklister er ved fodgængerovergange, hvor voldsomt mange cyklister aldrig holder tilbage for folk som vil over, også selvom biltrafikken er stoppet, så folk kan komme over vejen. Jeg har flere gange talt med folk, som ikke mener at cykelister skal holde tilbage, og det er ikke bare forkert, det er også dumt og super arrogant. Det er desværre ret tit, at man ser en fodgænger som er tæt på at blive banket ned af en cyklist i sådan en situation.

    Jeg er med på, at der er virkelig mange idioter i biler, som heller ikke holder tilbage, ser sig for og generelt er nogle idioter. Jeg har bestemt også selv været tæt på at dumme mig som bilist, men det er som om, at cyklister tit glemmer, at når man rammer en bil, så er den eneste skade på bilen, en lille ridse, og hvis man er rigtig uheldig, en mindre bule. Cyklisten havner derimod på skadestuen eller det der er meget værre.

    Og nu her hvor mørket rammer os hurtigere, så er der også virkelig mange som har glemt deres lygter, og lige så i ved det, man kan på ingen måde se jer, og slet ikke når det regner. Jeg tør slet ikke tænke på hvor meget paranoia vognmænd rundt omkring i KBH må have, så snart klokken nærmer sig 17-18 stykker. Det er forfærdeligt til tider, at man faktisk skal gætte, om der mon kommer en cykel uden lys, når man svinger til højre. Jeg er pisse ligeglad med, om man bare skal 100m på cykelstien, ned efter 1L mælk. Jeg skal ikke have dit liv på min samvittighed, bare fordi du ikke mener, at lygter er vigtige på en lille tur.
    Sidst redigeret af Ace20 : 05.11.16 kl. 09:32
    URBAN CREW - Fælles København
    Ace20's Avatar


  15. #1107
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    885

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af Ace20 Se meddelelser
    Jeg er også en i situation som gør, at jeg hver dag kører ret meget i KBH, og kan seriøst ikke huske en dag, hvor jeg ikke har set indtil flere cyklister der, helt uden omtanke, direkte sætter deres liv på spil. Specielt i højresvingsbaner.
    Jeg er ret glad for, at KBH er sådan en god cykelby, det er hurtigt og generelt rigtig nemt at komme rundt på cykel.
    Man skal selvfølgelig tage hensyn til cyklister som ikke kan færdselsreglerne, især børn og teenagere
    Hvordan skal vores stakkels børn også lære det? Forældrene kører desværre ikke mindre råddent, bare fordi de har en unge med på cyklen på 1. parket til alle ulovlighederne...

    (Ved godt jeg har skrevet lignende før, men det er een af mine kæpheste)
    / Erik B.

    DOBBELT Latté, om jeg må be'

  16. Den følgende bruger er enig i dette:
    MZ

  17. #1108
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    1,144

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Så en bedstemor (formoder jeg) med barnebarnet der gladeligt gik over for rødt selvom der var grønt for mig (i bil).. *suk*

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #1109
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    885

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af Flerbizky Se meddelelser
    Så en bedstemor (formoder jeg) med barnebarnet der gladeligt gik over for rødt selvom der var grønt for mig (i bil).. *suk*
    Hun skulle henrettes ved daggry. Har så lidt respekt for den slags mennesker
    / Erik B.

    DOBBELT Latté, om jeg må be'

  20. De følgende 2 brugere er enige:

  21. #1110
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    432

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af Flerbizky Se meddelelser
    Så en bedstemor (formoder jeg) med barnebarnet der gladeligt gik over for rødt selvom der var grønt for mig (i bil).. *suk*
    nogle mennesker har bare FORTJENT at blive kørt ned :O

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 334
    Sidste Meddelelse: 10.03.11, 20:41
  2. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 16
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 319
    Sidste Meddelelse: 16.06.10, 11:48
  3. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XV
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 363
    Sidste Meddelelse: 21.10.09, 08:46
  4. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIII
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 303
    Sidste Meddelelse: 06.01.09, 18:38
  5. Svar: 10
    Sidste Meddelelse: 06.10.04, 21:14

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •