Side 75 af 158 FørsteFørste ... 25657273747576777885125 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,111 til 1,125 af 2366

Emner: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

  1. #1111
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af Ace20 Se meddelelser
    Og nu her hvor mørket rammer os hurtigere, så er der også virkelig mange som har glemt deres lygter, og lige så i ved det, man kan på ingen måde se jer, og slet ikke når det regner. Jeg tør slet ikke tænke på hvor meget paranoia vognmænd rundt omkring i KBH må have, så snart klokken nærmer sig 17-18 stykker. Det er forfærdeligt til tider, at man faktisk skal gætte, om der mon kommer en cykel uden lys, når man svinger til højre. Jeg er pisse ligeglad med, om man bare skal 100m på cykelstien, ned efter 1L mælk. Jeg skal ikke have dit liv på min samvittighed, bare fordi du ikke mener, at lygter er vigtige på en lille tur.
    Og når I nu anskaffer jer cykellygter så både for jeres og vores (bilister) skyld få nogle ordentlige nogen som man også kan se. Dvs ikke de billige lorte lygter fra 80'erne med 2 størrelse C/D batterier som knap nok kan ses på 10 meters afstand. Og SLET ikke de der "dingle lygter" som bare hænger ned fra styret og lyser lodret ned på stien. De er aldeles umulige at se og jeg kan næppe tro, at de på nogen måde er lovlige at bruge som de eneste lygter på cyklen.

    Jeres egen sikkerhed bør være de 100? 200? kroner værd.

    Derudover er mørket heller ikke tiden til at lege Cancellara og fræse med 40-50 km/t på cykelstien. Det tager altså noget længere tid at spotte jer i mørket og endnu sværere at vurdere jeres fart. Husk på at efter vi har orienteret os for cyklister, så skal vi endnu engang også lige se, om der er kommet nye fodgængere til, som vi også skal tage hensyn til, mens vi har luret efter cyklerne. Det er nemt nok i dagslys. Men ikke i mørket. Og endnu værre - mørke og regnvejr. Så er der genskin over alt som gør jeres lygter endnu sværere at se.

    Som Ace siger - det er cylisterne, der ender på skadestuen. Ikke bilisten. Vi prøver at passe på jer. Men pas på jer selv også.

  2. De følgende 5 brugere er enige:

  3. #1112
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,546

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af DaneX Se meddelelser
    Og når I nu anskaffer jer cykellygter så både for jeres og vores (bilister) skyld få nogle ordentlige nogen som man også kan se. Dvs ikke de billige lorte lygter fra 80'erne med 2 størrelse C/D batterier som knap nok kan ses på 10 meters afstand. Og SLET ikke de der "dingle lygter" som bare hænger ned fra styret og lyser lodret ned på stien. De er aldeles umulige at se og jeg kan næppe tro, at de på nogen måde er lovlige at bruge som de eneste lygter på cyklen.
    "Dingle lygter" er ikke - og har aldrig været en ting. Det har ALDRIG været meningen, at de skulle dingle nogen steder. De skal sættes på en stang, og fikseres med elastikken rundt om stangen, så de peger ret forud/bagud. Ikke at det gør dem til særlig gode cykellygter - eller lovlige, for de ER ulovlige - men det gør dem 100 gange bedre.
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

  4. De følgende 3 brugere er enige:

  5. #1113
    Tilmeldingsdato
    May 2012
    Indlæg
    849

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af ougar Se meddelelser
    "Dingle lygter" er ikke - og har aldrig været en ting. Det har ALDRIG været meningen, at de skulle dingle nogen steder. De skal sættes på en stang, og fikseres med elastikken rundt om stangen, så de peger ret forud/bagud. Ikke at det gør dem til særlig gode cykellygter - eller lovlige, for de ER ulovlige - men det gør dem 100 gange bedre.
    100*0=0 ...

    De lyser stadig kun lige frem! Hvilket vil sige at den eneste gang bilisten ser dem, er 5 meter før cyklen rammer bilen i siden.

  6. De følgende 2 brugere er enige:

  7. #1114
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,873

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Trump, Brexit, DF mv. pisser mig af i al almindelighed, men det pisser mig ekstra af, at man skal høre på selvretfærdige fjolser, når man udtrykker sin skuffelse og frustration.
    Jeg gider helt seriøst ikke have skudt i skoene, at jeg piver, whiner og jamrer, når jeg ikke er tilfreds med resutatet. Det er ikke udemokratisk at mene, at flertallet er nogle røvhuller.

    Man er jo heller ikke imod fodbold, fordi man synes, det er vederstyggeligt, når BØF vinder.
    Tiramisultras - måske med ske?
    Måske bananer, måske fasaner?
    Men det smager bedst med pizzarest! (...og kulørte lamper)
    Jobbeelg's Avatar


  8. #1115
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,546

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af Jobbeelg Se meddelelser
    Trump, Brexit, DF mv. pisser mig af i al almindelighed, men det pisser mig ekstra af, at man skal høre på selvretfærdige fjolser, når man udtrykker sin skuffelse og frustration.
    Jeg gider helt seriøst ikke have skudt i skoene, at jeg piver, whiner og jamrer, når jeg ikke er tilfreds med resutatet. Det er ikke udemokratisk at mene, at flertallet er nogle røvhuller.

    Man er jo heller ikke imod fodbold, fordi man synes, det er vederstyggeligt, når BØF vinder.
    Nu spørger jeg dumt: Hvis du ikke piver, whiner aller jamrer, hvordan udtrykker du så din skuffelse over at flertallet er nogle røvhuller? Og vil du have DEN reaktion skudt i skoene?

    Det er vel bare negativt ladede ord, for at være sur over resultatet, hvad vi vel er mange, der er. Det må man godt skyde mig i skoene.

    ougar
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

  9. #1116
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,873

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af ougar Se meddelelser
    Nu spørger jeg dumt: Hvis du ikke piver, whiner aller jamrer, hvordan udtrykker du så din skuffelse over at flertallet er nogle røvhuller? Og vil du have DEN reaktion skudt i skoene?

    Det er vel bare negativt ladede ord, for at være sur over resultatet, hvad vi vel er mange, der er. Det må man godt skyde mig i skoene.

    ougar
    Bevares. Point taken.
    Så lad mig omformulere: jeg vil ikke have at vide, at jeg ikke har ret til at pive, whine og jamre.
    Og jeg vil slet ikke have at vide, at ovenstående ikke er demokratisk.
    Det er rasende demokratisk
    Tiramisultras - måske med ske?
    Måske bananer, måske fasaner?
    Men det smager bedst med pizzarest! (...og kulørte lamper)
    Jobbeelg's Avatar

  10. De følgende 3 brugere er enige:

  11. #1117
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,164

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af Jobbeelg Se meddelelser
    Trump, Brexit, DF mv. pisser mig af i al almindelighed, men det pisser mig ekstra af, at man skal høre på selvretfærdige fjolser, når man udtrykker sin skuffelse og frustration.
    Jeg gider helt seriøst ikke have skudt i skoene, at jeg piver, whiner og jamrer, når jeg ikke er tilfreds med resutatet. Det er ikke udemokratisk at mene, at flertallet er nogle røvhuller.

    Man er jo heller ikke imod fodbold, fordi man synes, det er vederstyggeligt, når BØF vinder.
    Enig - bortset fra at det i førstnævnte tilfælde ikke er er flertallet, men et meget stort mindretal, der er røvhuller, og at det umuligt kan være udemokratisk, at synes det amerikanske valgsystem er - tada - udemokratisk...
    Time flies like an arrow - fruit flies like a banana

    Landslollet burde ved førstkommende lejlighed
    kollektivt have moonet emiren af (røv)Qatar


    Jeg håber, at en af landsholdets bedste spillere i 2034 har taget navneforandring til Khashoggi


  12. De følgende 2 brugere er enige:

  13. #1118
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,535

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    At kraven på mine poloer ofte kommer til at sidde af h til når jeg har dem på. Især hvis det er inden under en blazer...

    Nogle der har et godt råd til dette problem - Kan man stryge kraven på en polo så den sidder pænt?

  14. #1119
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    At kraven på mine poloer ofte kommer til at sidde af h til når jeg har dem på. Især hvis det er inden under en blazer...

    Nogle der har et godt råd til dette problem...
    At lade være med at gå i poloer og blazere? Sorry ;-)
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  15. De følgende 7 brugere er enige:

  16. #1120
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,873

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Når man køber en pastasalat og får en fucking spork med.
    Skrid nu med dig, dit usle pseudobestik.
    Hvad fanden skal jeg bruge dig til?
    Spork.jpg
    Tiramisultras - måske med ske?
    Måske bananer, måske fasaner?
    Men det smager bedst med pizzarest! (...og kulørte lamper)
    Jobbeelg's Avatar

  17. De følgende 8 brugere er enige:

  18. #1121
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af DaneX Se meddelelser
    Og når I nu anskaffer jer cykellygter så både for jeres og vores (bilister) skyld få nogle ordentlige nogen som man også kan se. Dvs ikke de billige lorte lygter fra 80'erne med 2 størrelse C/D batterier som knap nok kan ses på 10 meters afstand. Og SLET ikke de der "dingle lygter" som bare hænger ned fra styret og lyser lodret ned på stien. De er aldeles umulige at se og jeg kan næppe tro, at de på nogen måde er lovlige at bruge som de eneste lygter på cyklen.
    Når det så er sagt, hvad er der så gang i med cykellygter for tiden? Er det de der nye dynamolygter? Årets trend er alt, alt for kraftige lygter. Hver eftermiddag, på vej hjem gennem Fælledparken eller langs søerne i mørke, er der en mindst en håndfuld gange hvor man får en decideret projektør lige i masken. Det er da sikkert fint for den der har langt lys på, men for helvede, man bliver jo selv blændet – og i modsætning til en bil på landevejen kan jeg jo ikke ligefrem blinke og få tossen til at skrue ned for blusset.

    Det pisser mig af. Moderation er for pokker ikke et dårlig princip.

  19. De følgende 11 brugere er enige:

  20. #1122
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Når det så er sagt, hvad er der så gang i med cykellygter for tiden? Er det de der nye dynamolygter? Årets trend er alt, alt for kraftige lygter. Hver eftermiddag, på vej hjem gennem Fælledparken eller langs søerne i mørke, er der en mindst en håndfuld gange hvor man får en decideret projektør lige i masken. Det er da sikkert fint for den der har langt lys på, men for helvede, man bliver jo selv blændet – og i modsætning til en bil på landevejen kan jeg jo ikke ligefrem blinke og få tossen til at skrue ned for blusset.

    Det pisser mig af. Moderation er for pokker ikke et dårlig princip.
    Sorry for at afspore, men afledt heraf, hvad er så årsagen til, at der ikke er lamper langs stien gennem Fælledparken? Det er mig en gåde. Dels fordi man intet kan se på måneløse vinteraftener og derfor kun undgår at køre gående tilskuere ned på stien efter FCK-kampene, fordi man har sin motherfuckerdynamo tændt. ;-) Dels fordi parken jo har flere voldtægter på samvittigheden, så hvis jeg var kvinde, ville jeg sgu godt nok være utryg ved at bevæge mig gennem den i buldrende mørke.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013


  21. #1123
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    2,450

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Det er lidt af en statin' the obvious, men for filan det pisser mig af, at både Corner og Rico er skadet til Porto-kampen i morgen. Og det hjælper ikke ligefrem, at de begge gik i stykker med deres respektive landshold (til dels for Corners vedkommende i hvert fald). Selvfølgelig er det fedt med landsholdsspillere, don't get me wrong, og det er jo afgørende kval-kampe, de har spillet, men alligevel, efterårets 'finale' om videre deltagelse i CL, og så mangler vi begge vores topstrikere. Øv.

    duckman
    Tom, Tom, Tom, Tom, Tom, Tom Høgli!

    "I have a degree from Harvard, whenever I´m wrong, the world makes a little less sense."
    duckman's Avatar

  22. De følgende 4 brugere er enige:

  23. #1124
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,509

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    FCK TV gør et uovertruffent stykke arbejde med videoerne, både indhold og produktion er virkelig i top. MEN for f..... hvor jeg hader lyden, af det jubelbrøl alle videoer starter med!
    Flere situationer gør den afpissende: Eksempelvis hvis jeg skal smugkigge en video i et åbent kontorlandskab og lyden ikke er slået fra, eller høretelefonerne ikke er i sat i PC'en, hvis jeg skal se video mens jeg bummelummer eller hvis lyden i høretelefonerne er skruet max. op, eller <find selv på flere>... Argh!!!
    Sidst redigeret af rmjdk : 17.01.17 kl. 13:03
    72' Grønkjær leger med Barca, Barca-style. Rob Palmer @ SkySports 1: "Gronkjaer... he's like the Peter Pan of football, flying around the field... calmness, composure, awareness, footwork, skill... fantastic!" Video (med engelske komm.), Video (med danske komm.)

  24. #1125
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af rmjdk Se meddelelser
    FCK TV gør et uovertruffent stykke arbejde med videoerne, både indhold og produktion er virkelig i top. MEN for f..... hvor jeg hader lyden, af det jubelbrøl alle videoer starter med!
    Flere sitationer gør den afpissende: Eksempelvis hvis jeg skal smugkigge en video i et åbent kontorlandskab og lyden ikke er slået fra, eller høretelefonerne ikke er i sat i PC'en, hvis jeg skal se video mens jeg bummelummer eller hvis lyden i høretelefonerne er skruet max. op, eller <find selv på flere>... Argh!!!
    Vil gerne supplere med afslutningen på videoerne. Bare for at tage et eksempel: De sidste videoer med Thomas Delaney. Det ødelægger lidt stemningen at der er de reklamer til sidst. Der skal ikke en ligegyldig her-og-nu reklame på en video, som folk også gerne vil se om nogle år.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 334
    Sidste Meddelelse: 10.03.11, 20:41
  2. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 16
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 319
    Sidste Meddelelse: 16.06.10, 11:48
  3. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XV
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 363
    Sidste Meddelelse: 21.10.09, 08:46
  4. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIII
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 303
    Sidste Meddelelse: 06.01.09, 18:38
  5. Svar: 10
    Sidste Meddelelse: 06.10.04, 21:14

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •