Side 76 af 158 FørsteFørste ... 26667374757677787986126 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,126 til 1,140 af 2370

Emner: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

  1. #1126
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,506

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Måske lidt hårdt at sige, at det pisser mig af, men det ærgrer mig i hvert fald (og pisser mig lidt af), at jeg inden kl. 16 i dag i Fanshoppen skal hente mit adgangstegn til Kick Off 2017.

    FCK har givet mig 9 dage til at finde ud på Østerbro, men når nu jeg hverken bor eller arbejder i den ende af byen, og da jeg arbejder til sent hver dag, så har jeg endnu ikke kunnet nå at hente billetten. Og nu sidder jeg og konstaterer, at jeg nok heller ikke i dag kan nå det, og at jeg dermed misser arrangementet. Det går nok. I andre skal nok bidrage til festen, men det pisser mig af, at jeg ikke bare kan scanne mit sæsonkort i døren. Kortet kan vel aktiveres med festen?

  2. #1127
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    720

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Ring til dem inden de lukker. Er sikker på at der kan laves en ordning.

  3. #1128
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Vil gerne supplere med afslutningen på videoerne. Bare for at tage et eksempel: De sidste videoer med Thomas Delaney. Det ødelægger lidt stemningen at der er de reklamer til sidst. Der skal ikke en ligegyldig her-og-nu reklame på en video, som folk også gerne vil se om nogle år.
    Mon ikke vi overlever, når det er med til at betale for et fantastisk fedt produkt? Det kan i hvert fald ikke pisse mig af.

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #1129
    Tilmeldingsdato
    May 2003
    Indlæg
    244

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Karina sagen, og at visse mennesker har så meget magt så dette foregår i DK
    https://www.facebook.com/JusticeForKarinaHansen/
    selv efter hun ser ud til at få det bedre, så stopper det ikke;
    http://www.tvsyd.dk/artikel/laege-mi...v-forsoemmelse
    D ku vær Værre!!

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #1130
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,304

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af Tboat Se meddelelser
    Karina sagen, og at visse mennesker har så meget magt så dette foregår i DK
    https://www.facebook.com/JusticeForKarinaHansen/
    selv efter hun ser ud til at få det bedre, så stopper det ikke;
    http://www.tvsyd.dk/artikel/laege-mi...v-forsoemmelse
    Jeg vil opfordre dig til at sætte dig lidt bedre ind i sagen. Stig Gerdes, der nu har mistet sin autorisation midlertidigt, er blandt andet modstander af HPV-vaccinen og tror på, at man kan behandle sig ud af de påståede bivirkninger med C-vitamin (en behandling han tidligere har fået et fagligt påbud for og som også var ved at koste ham autorisationen). Han bunder hele sin behandling på anekdoter, konspirationsteorier, 'fake news'-sider og youtube-videoer (http://www.mayday-info.dk/UserFiles/...PV_2016-08.pdf). Han har absolut intet videnskabeligt belæg for sin behandling eller sine påstande om HPV-vaccinen og han burde have mistet sin autorisation for længe siden, for han røvrender i den grad sine patienter.

    Til den her sag, så er der intet der tyder på, at Karina har ME. Til gengæld er hun blandt andet diagnosticeret med Münchhausens by proxy. Årsagen til at Gerdes har mistet sin autorisation er, at Karina i sommers blev indlagt i svær psykotisk tilstand og i forbindelse med dette havde haft klar effekt af antipsykotika. Efterfølgende har man vurderet at risikoen for tilbagefald var stor. Dette stoppede ikke Gerdes i, at rådgive Karina til at nedjustere dosis, til trods for at han ikke selv havde observeret hende, men kun havde indhentet information fra forældrene. Derudover har han brudt SST's vejldning på området ved ikke, at have lavet en aftale med psykiateren om, at overtage den medicinske behandling. Karina har desuden også fået tildelt en værge og alt dette er foregået bag om ryggen på værgen der allerede blev tildelt i februar af landsretten (hvilket især er kritisabelt, da Karina ikke var samtykkehabil).

    Så ikke nok med, at han har givet en behandling uden samtykke, brudt SST's vejledning, ignoreret diagnoser og initieret behandling uden selv at have tilset patienten (og dermed ignoreret patientens langvarige psykiatriske behandling), så baserer han sin viden på konspirationsteorier og pseudovidenskab. Good riddance.


  8. #1131
    Tilmeldingsdato
    May 2003
    Indlæg
    244

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    .o0 (gu ved hvorfor jeg i denne tråd skal opfordres til noget)

    Trods tråden ikke er tiltænkt diskutioner, så vil jeg godt svare en enkelt gang.
    Jeg er hverken læge eller psykiatrisk læge, så ingen grund til jeg forsøger at sætte mig dybt ind i det lægefaglige.
    Men det er nemt at læse sig til at Gerdes har fået frataget sin autorisation grundet Karina sagen, og det er kun den sag der ligger til grund, så hvorfor du bruger energi på at skrive en masse om ham og hans generelle metoder ved jeg ikke.
    Men jeg skal da beklage hvis det ikke var tydeligt nok, det er Karina sagen der pisser mig af, og det har din lærdom ikke ændret på. Jeg mener stadig hun er blevet behandlet enddog meget skidt, i meget lang tid, mod hende og hendes familiens vilje.

    Vil man vide noget om den sag kan man starte på det første link jeg skrev, hvor det også vil være mere relevant at diskutere om hvilke sygdomme Karina har eller ikke har, og hvem der har stillet hvilke diagnoser, samt danne sig en mening om hvorfor hun har en værge.
    Alternativt kan man læse føljeton her: https://valerieeliotsmith.com/2016/1...-6-homecoming/
    D ku vær Værre!!

  9. #1132
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,304

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Du behøver skam heller ikke diskutere noget, du ikke har lyst til. Jeg ville blot perspektivere historien, så dem der ikke har hørt om sagen før ikke falder i fælden.
    Det er meget relevant at skrive lidt om Stig Gerdes og hvordan han arbejder, da det netop er årsagen til, at han har fået frataget sin autorisation. At han også tidligere har anvendt behandlinger, man kun kan finde evidens for på youtube, burde faktisk sige det hele. At han har fået frataget sin autorisation er ganske enkelt helt på sin plads.

    Derudover må jeg opfordre til ikke at basere sin viden på partsindlæg, da man som regel kun får den halve sandhed (som i dette tilfælde). I dette tilfælde har Bente Stenfalk (der er næstformand i Borgerretsbevægelsen) bidraget til den historie du henviser til og hun er bindegal for at sige det mildt. Hun tror på alverdens konspirationsteorier og er en rimelig stor del af den danske antivaccinationsbevægelse. Helt simpelt har hun ikke belæg for nogle af sine påstande og hvis det efterspørges får man som regel en artikel fra mercola eller naturalnews eller en youtubevideo.

    Det er naturligvis ikke en rar situation for Karina og jeg synes da også det er umådeligt synd for hende, men det gør bestemt ikke hendes situation bedre, hvis hun ender i kløerne på de pseudovidenskabelige tosser, som der desværre er nogle der vælger at sætte deres lid til. Når alt kommer til alt, så var Karina ikke i stand til, at tage vare på sig selv, grundet alvorligt svækket helbred og derfor havde hun fået tildelt en værge (blandt andet taler hun ikke og kan kun i sjældne tilfælde sige 'ja' eller 'nej'). Der er altså en årsag til, at det er så graverende, at Stig Gerdes har behandlet hende uden samtykke.

    Her er en pdf med afgørelsen fra Styrelsen for Patientsikkerhed.

  10. De følgende 13 brugere er enige:

  11. #1133
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,216

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    At danmark er så facineret af USA, at både dr1 og dr2, samt tv2 (og sikkert også news (har ikke kanalen)) skal streame fra president indsættelsen. Det havde havde da været nok med en licensbetalt kanal til at dække indsættelsen, hvis den overhovedet fortjener et breaking feed.

  12. De følgende 7 brugere er enige:

  13. #1134
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,506

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Det pisser mig helt vildt af, at FCK Kundeservice og eventafdeling konstant pisser mig af. Nu kan jeg heller ikke længere, som jeg plejer og har gjort utallige gange, veksle min sæsonkortplads på D til nedre B til det kommende Derby.

    Det er fanme' konstant hårdt kun at interesse sig for København og fodbold, når man konstant skal kæmpe med kundeservice, eventafdelingen gøgl og gejl. STRAM OP!

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #1135
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,364

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Måske lidt hårdt, men det pissede mig voldsomt af i går, at vores boldpiger/drenge havde så skide travlt med at give Ludogorets målmand nye bolde, så snart den lige røg bag banden. RO PÅ MAND! Det er det 85.min, og vi har ikke skide travlt.
    Sidst redigeret af Ace20 : 24.02.17 kl. 17:20
    URBAN CREW - Fælles København
    Ace20's Avatar

  16. De følgende 7 brugere er enige:

  17. #1136
    Tilmeldingsdato
    Jun 2014
    Indlæg
    5

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af Ace20 Se meddelelser
    Måske lidt hårdt, men det pissede mig voldsomt af i går, at vores boldpiger/drenge havde så skide travlt med at give Ludogorets målmand en nye bolde, så snart den lige røg bag banden. RO PÅ MAND! Det er det 85.min, og vi har ikke skide travlt.
    Der er jeg til gengæld i den anden grøft. Jeg synes at Parken skal være et sted, hvor kampene afvikles fair. Jeg kan ikke udstå hold som APOEL, hvor der gøres en dyd ud af "snyde". Jeg forstår udmærket synspunktet om at det i det store billede er langt vigtigere at sikre videre deltagelse, samt at man skal øge chancerne hvormed man kan.
    I gamle dage var det altid er helvede at spille i Rumænien, Bulgarien osv, fordi de simpelthen var så hamrende usportslige. Man kunne ikke få lov at træne på gode baner, hotellerne var skandaløst ringe osv.
    FCK bør (i min optik) være en god klub på alle parametre.
    Men igen, jeg kan sagtens forstå holdningen.

  18. #1137
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    1,010

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Det pisser mig af, at der ikke er seperate kasser for dem der bare vil købe øl i Parken. Der behøver ikke være mange kasser, bare nogle få. Det er jo nemt nok bare at slynge øl over disken. Og dertil pisser det mig af, at der til tider ikke står øller/menu 1/stor menu 1 klar når man kommer og bestiller. Det burde da være muligt at have dem stående klar til kampstart og i pausen. Det er jo et kæmpe hold der render rundt bag ved disken. Så lad mig få mine øl lidt hurtigere, tak!
    Sidst redigeret af Ventspilsner : 25.02.17 kl. 11:46

  19. #1138
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,585

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Du må vente på din pilsner..
    *finder selv ud..*

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #1139
    MCN er offline 1/11-06 - jeg var der!
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    832

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af Ace20 Se meddelelser
    Måske lidt hårdt, men det pissede mig voldsomt af i går, at vores boldpiger/drenge havde så skide travlt med at give Ludogorets målmand en nye bolde, så snart den lige røg bag banden. RO PÅ MAND! Det er det 85.min, og vi har ikke skide travlt.
    Til gengæld var de rigtigt gode til at give bolden til den, der var længst væk ved indkast kampen igennem:-)

    Bortset fra det, så pisser sneen mig fandme af. Just afsluttet vinterferie med familien- hvorfor fanden kan det ikke sne, når man har ferie, hvor man kan bruge den til noget!

    MCN

  22. #1140
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    438

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Det pisser mig voldsomt af at Parken har to kæmpe storskærme, og så er scoretavlen så mikroskopisk. Endnu værre var dog at storskærmens vigtigste funktion er at vise minutallet, da de fleste nok godt er klar over stillingen. Især før pausen var det helt horibelt, men nogen blev nok over problemet, da det blev gjort en smugle større efter pausen.
    København for altid.

  23. De følgende 2 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 334
    Sidste Meddelelse: 10.03.11, 20:41
  2. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 16
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 319
    Sidste Meddelelse: 16.06.10, 11:48
  3. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XV
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 363
    Sidste Meddelelse: 21.10.09, 08:46
  4. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIII
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 303
    Sidste Meddelelse: 06.01.09, 18:38
  5. Svar: 10
    Sidste Meddelelse: 06.10.04, 21:14

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •