Side 78 af 158 FørsteFørste ... 28687576777879808188128 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,156 til 1,170 af 2366

Emner: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

  1. #1156
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Den forsøgte objektivitet som journaliststanden udøver omkring #A11boykotgate pisser mig af. Ethvert almindeligt tænkende menneske kan se at nedre A11 er ganske udemærket pladser. De står i tørvejr og har et ganske glimrende udsigt over banen. Der er intet at komme efter.
    Sidst redigeret af djurlander : 05.04.17 kl. 04:24

  2. De følgende 11 brugere er enige:

  3. #1157
    Tilmeldingsdato
    Feb 2002
    Indlæg
    171

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    "lige ind i skoene på"

    Den dag de stiller op med noget andet end fodboldstøvler på banen kan den muligvis gå.

  4. #1158
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    508

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Jfr denne i øvrigt udmærkede tråd pisser det mig af, at det altid er rødt lys i bunden af Valby Bakke. Ikke hver gang, jeg kommer til lyset med fuld fart, men hver eneste gang!
    No law of Nature. Just Nature!

  5. #1159
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,535

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    At flaske automaten ofte er i udu når man skal aflevere flasker/dåser inden man handler. Så skal man både slæbe sine varer og flasker med på tilbagevejen. Ffs. Og det er ligemeget om det er meny Østerfælled Torv eller Netto Ndr Frihavnsgade. Det kan vel ikke være så svært.

    Og hvis så den endelig virker så er der ALDRIG noget papir tilbage så man få tørret øl bundslatterne af sine hænder fra alle det øl som har lagt nederst i posen. !!

  6. De følgende 10 brugere er enige:

  7. #1160
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    1,010

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    det øl som har lagt nederst i posen. !!


  8. #1161
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    508

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    At flaske automaten
    Er butikken ikke forpligtet til at tage pant tilbage på varer, de fører? Uanset om deres automat virker eller ej.
    No law of Nature. Just Nature!

  9. De følgende 5 brugere er enige:

  10. #1162
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    At det er lykkedes brøndby at finde en dygtig træner, som man er tvunget til at have respekt for.

  11. #1163
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    836

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    At flaske automaten ofte er i udu når man skal aflevere flasker/dåser inden man handler. Så skal man både slæbe sine varer og flasker med på tilbagevejen. Ffs. Og det er ligemeget om det er meny Østerfælled Torv eller Netto Ndr Frihavnsgade. Det kan vel ikke være så svært.

    Og hvis så den endelig virker så er der ALDRIG noget papir tilbage så man få tørret øl bundslatterne af sine hænder fra alle det øl som har lagt nederst i posen. !!
    2 tips som muligvis kan gøre din pant-dag nemmere:
    Køb en pakke engangshandsker, hav dem samme sted som du opbevarer pant, så husker du lige at tage 2 med. Derudover, Lidl har de ABSOLUT bedste pantmaskiner, der skal man VIRKELIG tvangsfodre eller kludre enormt i det for at smadre maskinen (dvs. det går hurtigere for dig at aflevere og langt mindre risiko for, at andre har ødelagt den).

  12. #1164
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    363

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af vinter Se meddelelser
    Er butikken ikke forpligtet til at tage pant tilbage på varer, de fører? Uanset om deres automat virker eller ej.
    Jo det er de, men de fleste prøver at undslippe fordi de synes det er besværligt - og måske også selv er angste for de omtalte bundsjatter.

  13. #1165
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,223

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af FC Franni Se meddelelser
    2 tips som muligvis kan gøre din pant-dag nemmere:
    Køb en pakke engangshandsker, hav dem samme sted som du opbevarer pant, så husker du lige at tage 2 med. Derudover, Lidl har de ABSOLUT bedste pantmaskiner, der skal man VIRKELIG tvangsfodre eller kludre enormt i det for at smadre maskinen (dvs. det går hurtigere for dig at aflevere og langt mindre risiko for, at andre har ødelagt den).
    Og nu vi er ved det. Nap en kundevogn udenfor butikken og tøm poserne over i den, inden du opsøger flaskeautomaten. Dels slipper du for ølsjatterne, og dels går det meget hurtigere, når først du står ved automaten.
    /Giggs

    København er en grim by med grimme mennesker og klamme dialekter. Lige fra Østerbro til Lyngby. Det eneste sted i København jeg har oplevet flinke mennesker er i Næstved.

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #1166
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    "Pisser mig af" er måske lige i overkanten af hvor meget krudt jeg gider bruge, men det irriterer mig da at høre den ellers dygtige Peter Brüchmanns tankerækker sommetider – med et konkret eksempel i går, hvor Kbh ønskes et nederlag i Farum, så derbyet på næste søndag kan blive afgørende. Hvad hulen?

    Vores kampe er altså ikke en ønskekoncert, det er sport – og det handler om at vinde, ikke om at øve på sjældent spillede ekstranumre fordi der er hyret en ekstra stor sal.

    Den der fetish omkring derbyet er for det første udtryk for total disrespekt for kampe med masser på spil – som f.eks. Farums medaljer, en ting som jeg meget gerne ser os forhindre. Og for det andet er det noget, der tilsyneladende giver gud & hvermand ret til at skulle bestemme alt muligt om det der først og fremmest er vores egne interne forhold, klubberne imellem, jfr. hele "Få det ordnet!"-bodegaråberiet da Brøndby boykottede og vi bare skulle føje dem.

    Fat dog, presse, at når vi spiller lokalopgør er det en sag mellem København og Brøndby (hvis sidstnævnte ellers gider møder op), og hvis andre ønsker at kigge med, så er det fordi det bare skaber en naturlig interesse – men vi er her ikke for først og fremmest at underholde jer, vi er her for at vinde ting, og hvis det ikke behager jer hvis vi allerede har gjort det, fordi det spolerer noget dækning for jer, så stil op med jeres eget hold.


  16. #1167
    Tilmeldingsdato
    Nov 2003
    Indlæg
    266

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Har du postet den til Mediano?!

  17. #1168
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af jake Se meddelelser
    Har du postet den til Mediano?!
    Også i overkanten af hvor meget krudt jeg gider bruge. Just venting ;-)

  18. #1169
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    At herning godt kan finde ud af at lammetæve bøf i en ligegyldig superligakamp, men ikke i en vigtig pokalkamp.

  19. De følgende 16 brugere er enige:

  20. #1170
    Tilmeldingsdato
    Feb 2006
    Indlæg
    730

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Dankort gebyr på webshops - fis nu af med de der 2-3 kr gebyr for at FÅ LOV til at betale med dankort - Gør det en del af varens pris!
    Yo Mac!

  21. De følgende 5 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 5 users browsing this thread. (0 members and 5 guests)

Lignende emner

  1. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 334
    Sidste Meddelelse: 10.03.11, 20:41
  2. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 16
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 319
    Sidste Meddelelse: 16.06.10, 11:48
  3. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XV
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 363
    Sidste Meddelelse: 21.10.09, 08:46
  4. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIII
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 303
    Sidste Meddelelse: 06.01.09, 18:38
  5. Svar: 10
    Sidste Meddelelse: 06.10.04, 21:14

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •