Side 86 af 158 FørsteFørste ... 36768384858687888996136 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,276 til 1,290 af 2370

Emner: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

  1. #1276
    Tilmeldingsdato
    Aug 2014
    Indlæg
    13

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Muslimske kvinder der sætter deres iPhone i spænd I deres tørklæde så de er fri for at holde den når de snakker i telefon. Håber inderligt den falder ned og smadrer i 1000 stykker - lad nu forhelvede være

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #1277
    Tilmeldingsdato
    May 2012
    Indlæg
    850

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af Mikkels Se meddelelser
    Muslimske kvinder der sætter deres iPhone i spænd I deres tørklæde så de er fri for at holde den når de snakker i telefon. Håber inderligt den falder ned og smadrer i 1000 stykker - lad nu forhelvede være
    Af nysgärrighed, hvad er det ved dette der pisser dig af?

    Er det värre end at snakke i headset, eller sätte telefonen under eksempelvis en hue? - Eller er det selve iPhonen som er afpissende?

  4. De følgende 10 brugere er enige:

  5. #1278
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    756

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Vores trøjenumre pisser mig faktisk af. Nedenstående er fra dagens kamp-trup. 5 fucking spillere med trøjenumre under 11. Især Anker, Boile, Luftner, Skov, Sotiriu og Falk pisser mig af.

    3 Pierre Bengtsson
    6 William Kvist
    7 Viktor Fischer
    9 Federico Santander
    10 Carlos Zeca
    16 Ján Greguš
    18 Mads Roerslev
    19 Denis Vavro
    20 Nicolai Boilesen
    21 László Köteles
    22 Peter Ankersen
    23 Jonas Wind
    26 Carlo Holse
    27 Michael Lüftner
    28 Pieros Sotiriou
    29 Robert Skov
    33 Rasmus Falk
    41 Kim Christensen

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #1279
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,364

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af Bakkedal Se meddelelser
    Af nysgärrighed, hvad er det ved dette der pisser dig af?

    Er det värre end at snakke i headset, eller sätte telefonen under eksempelvis en hue? - Eller er det selve iPhonen som er afpissende?
    Havde engang en vinterjakke, hvor når jeg havde hætten på, kunne sætte telefonen fast mellem den og mit øre. Det var fantastisk, og at folk gloede på mig, gjorde det bare endnu sjovere.

    Når det er sagt, så behøver han vel ikke forklare sig, da tråden handler om hvad der lige pisser en af, og ærlig talt, så ser det jævnt dumt ud.

    På samme måde, når folk går med bamsestøvler, får jeg lyst til at vælte dem der har dem på, og kaste deres støvler ud i Øresund. Er det klogt eller til at forstå, næh, men det pisser mig af, at folk tager sådan et par støvler på, og forventer at vi andre skal se på dem, og nikke anerkendende.
    URBAN CREW - Fælles København
    Ace20's Avatar

  8. De følgende 7 brugere er enige:

  9. #1280
    Tilmeldingsdato
    May 2012
    Indlæg
    850

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af Ace20 Se meddelelser
    Havde engang en vinterjakke, hvor når jeg havde hætten på, kunne sætte telefonen fast mellem den og mit øre. Det var fantastisk, og at folk gloede på mig, gjorde det bare endnu sjovere.

    Når det er sagt, så behøver han vel ikke forklare sig, da tråden handler om hvad der lige pisser en af, og ærlig talt, så ser det jævnt dumt ud.

    På samme måde, når folk går med bamsestøvler, får jeg lyst til at vælte dem der har dem på, og kaste deres støvler ud i Øresund. Er det klogt eller til at forstå, næh, men det pisser mig af, at folk tager sådan et par støvler på, og forventer at vi andre skal se på dem, og nikke anerkendende.
    Du har naturligvis helt ret, jeg var bare nysgärrig. :-)

  10. #1281
    Tilmeldingsdato
    Aug 2014
    Indlæg
    13

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af Bakkedal Se meddelelser
    Af nysgärrighed, hvad er det ved dette der pisser dig af?

    Er det värre end at snakke i headset, eller sätte telefonen under eksempelvis en hue? - Eller er det selve iPhonen som er afpissende?
    Tror egentlig det bunder i en irritation over at folk ikke passer bedre på sine ting, selvom det selvfølgelig er op til dem selv ;-)
    Og så synes jeg i bund og grund at det ser komplet idiotisk ud - og det pisser mig sgu af - selvom jeg selvfølgelig bare kan kigge den anden vej

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #1282
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,397

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Det pisser mig usigeligt af, at de samme personer som satte SønDerjYskE i en umulig situation nu vælger selv at vaske hænder, og ramme dem med en disciplinærsag.

    Hvis nogen burde rammes af en konsekvens for den skandale, det hollandske syretrip er endt i, er det fandme ikke dem der bare prøver at tilpasse sig til den virkelighed som det urimelige system udsætter dem for.

    Det er dem, der vedtog det og gennemførte det: Klubberne selv, og deres formand for Divisionsforeningen, Claus Thomsen, der burde trække sig tilbage med det samme.

    Han er jo tordnende inkompetent – som set på hans stadig mere forvrøvlede forsvar af det makværk af en liga, som han selv har været i byen efter.


  13. #1283
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    888

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Jeg er SÅ enig; SJE kan ikke lægges til last for den håbløse situation de er bragt i. Bortset fra det; hvad vil en disciplinærsag gøre godt for? Hvad er der at bevise? "Ej, I løb ikke hurtigt nok tilbage"??? eller "Øvbøv, I dækkede ikke godt nok op?" eller "Snyd, I kunne have scoret tidligere i kampen"??? I så fald forlanger jeg at VM 86' skal spilles om, fordi tyskerne lod sig tabe til os for at undgå Spanien
    / Erik B.

    DOBBELT Latté, om jeg må be'


  14. #1284
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,550

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af ErikB Se meddelelser
    Jeg er SÅ enig; SJE kan ikke lægges til last for den håbløse situation de er bragt i. Bortset fra det; hvad vil en disciplinærsag gøre godt for? Hvad er der at bevise? "Ej, I løb ikke hurtigt nok tilbage"??? eller "Øvbøv, I dækkede ikke godt nok op?" eller "Snyd, I kunne have scoret tidligere i kampen"??? I så fald forlanger jeg at VM 86' skal spilles om, fordi tyskerne lod sig tabe til os for at undgå Spanien
    Præcis. Og så er det i øvrigt så utrolig tåbeligt, at folk råber "skandale" nu, bare fordi konsekvenserne af det tåbelige format er blevet en realitet. Vi har jo for helvede vidst og råbt højt om, at denne situationen kunne og formentlig ville opstå lige siden de fremlagde ideen. Jeg synes godt nok, at det er besynderligt, at det kan komme bag på folk.

    Fjolser. Men herligt, at det viste sig så tydeligt så relativt hurtigt, så vi formentlig kan slippe af med det misfoster indenfor rimelig tid.
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

  15. De følgende 11 brugere er enige:

  16. #1285
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,555

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Dpma at lyden på mit tv er meget lavere på TV2 end på de andre kanaler...!!!

  17. #1286
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    888

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    DPMA, når typer som Assante går ned i knæ, peger mod himlen og takker Gud efter en scoring;

    Hør nu her, din lille elendige, lurvede, dødfødte, ormagtige tangloppe, der er små 7 milliarder eksemplarer af din lille lede utaknemmelige slags, hvordan kan du bare eet sekund tro på, at Vorherre, skulle han eksistere, kan og vil beskæftige sig et nanoskund med hvad du render rundt og udretter på en plastikbane i Farum?

    Hvad enten man er religiøs eller ej, så er det ikke at takke gud, men ren selvpromovering. Bare se det Brasilianske landshold, der har med at stå i rundkreds og bede til vorherre og se hvor mange tæsk de fik af Tyskland til VM. Vorherre er p*kke ligeglad med dig og din slags
    / Erik B.

    DOBBELT Latté, om jeg må be'


  18. #1287
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,555

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Dpma at formel 1 starter igen denne weekend.

  19. De følgende 2 brugere er enige:

  20. #1288
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,506

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    ..... at jeg ikke har været opmærksom på, at min Tom Høglis Kaffeklub-kop er blevet helt hvid efter et par ture i opvaskemaskinen.

  21. De følgende 3 brugere er enige:

  22. #1289
    MCN er offline 1/11-06 - jeg var der!
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    832

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Vejret-kan ikke mere. Vil have varme og sol NU

    MCN

  23. De følgende 5 brugere er enige:

  24. #1290
    Tilmeldingsdato
    Dec 2013
    Indlæg
    325

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Peter Ankersen pisser mig efterhånden ret meget af.

    Ét er, at han spiller helt elendigt og har gjort det i lang tid. Jeg bliver vitterligt deprimeret hver gang han får bolden i angrebet, fordi jeg bare VED, at nu pisser han muligheden væk med at hamre direkte ind på forreste modspiller eller stopper op og spiller bolden bagud (Jaja I know, han slog indlægget til Wind igår, men det ene fritager ham ikke). Noget andet er, at han åbenbart er begyndt at lide af Toutouh syndromet, hvorefter man som professionel fodboldspiller ikke magter sit job, når man ikke får lov at smutte for et forgodtbefindende. Desuden er der hele situationen omkring Asantes mål, hvor han er så lad og uopmærksom, at det bare forstærker mit pisseri. Efter kampen mener han selvfølgelig ikke, at det er hans skyld, for kan Peter Ankersen gøre noget galt i sit fede selvbillede? Efter kampen udtalte han i stil med: “Ja, jeg må hjem og øve mig på, at mine medspillere ikke kan nå bolden”. PA, dit mega dræn. Asante fangede hurtigt, at Santander ikke kunne nå den bold, men det gjorde du ikke. Stå dog ved det! Forhelvede, han er pinlig. Læg dertil, at jeg synes han er pisse irriterende at høre på interviews og har alt for meget af den der selvfede jyske krejler udstråling, som jeg ikke kan fordrage, og som slet ikke passer til FCK, men nok nærmere Midtjylland.

    God tur ud i Europa, hvor du kan få de oplevelser, som du mener, dine evner berettiger dig til. En fransk bundklub eller hollandsk midterklub er dog min forventning.
    Vil altid elske Ståle


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 334
    Sidste Meddelelse: 10.03.11, 20:41
  2. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 16
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 319
    Sidste Meddelelse: 16.06.10, 11:48
  3. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XV
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 363
    Sidste Meddelelse: 21.10.09, 08:46
  4. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIII
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 303
    Sidste Meddelelse: 06.01.09, 18:38
  5. Svar: 10
    Sidste Meddelelse: 06.10.04, 21:14

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •