Side 87 af 158 FørsteFørste ... 37778485868788899097137 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,291 til 1,305 af 2370

Emner: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

  1. #1291
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    1,010

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Folk der smasker pisser mig af. Luk for helvede munden når du tygger din mad!

  2. De følgende 5 brugere er enige:

  3. #1292
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af Ventspilsner Se meddelelser
    Folk der smasker pisser mig af. Luk for helvede munden når du tygger din mad!
    Hvad så med folk der slubre?

  4. #1293
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,397

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Det pisser mig af, som den 3.014'e ting ved denne misfosterliga, at vi spiller sidste kamp fredag aften på det elendige tidspunkt kl. seks – anbragt lige efter fyraften, så vores kamp kan overstås inden TV3 slår over til den store BØFfest hvor Sæbye & Co's våde drømme går i opfyldelse.

    Og det bliver ikke bedre af at der formentlig nok skal være planer om fuld fart frem mod Midtjylland – og holder den nuværende stilling, så gør vi Brøndby til danmarksmestre ved bare at spille uafgjort mod dem.

    Husker tydeligt guldfesten i 2013, hvor Brøndby reddede sig fra nedrykning. Det var fandme surt. Nu kan vi få en 'bronzefest' i samme sekund som Brøndby bliver mestre med vores hjælp.

    Andre, der er friske på at drikke sig bevidstløse om 2½ uge?

  5. De følgende 16 brugere er enige:

  6. #1294
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,550

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Det pisser mig af, som den 3.014'e ting ved denne misfosterliga, at vi spiller sidste kamp fredag aften på det elendige tidspunkt kl. seks – anbragt lige efter fyraften, så vores kamp kan overstås inden TV3 slår over til den store BØFfest hvor Sæbye & Co's våde drømme går i opfyldelse.

    Og det bliver ikke bedre af at der formentlig nok skal være planer om fuld fart frem mod Midtjylland – og holder den nuværende stilling, så gør vi Brøndby til danmarksmestre ved bare at spille uafgjort mod dem.

    Husker tydeligt guldfesten i 2013, hvor Brøndby reddede sig fra nedrykning. Det var fandme surt. Nu kan vi få en 'bronzefest' i samme sekund som Brøndby bliver mestre med vores hjælp.

    Andre, der er friske på at drikke sig bevidstløse om 2½ uge?
    Der er sådan set kun en enkelt ting der mangler, inden jeg går i depressions-hi indtil VM starter.

    Når BØF har taget doublen, så skal jeg lige have sendt et "Synes I selv at det er fedt nu!!!!" til alle folk, der har ønsket sig BØF tilbage i toppen i dansk fodbold. Men det bliver så også det sidste dagslys jeg skal have inden VM.
    Sidst redigeret af ougar : 01.05.18 kl. 08:53
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar


  7. #1295
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,397

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af ougar Se meddelelser
    Det venter sådan set kun op en enkelt ting, inden jeg går i depressions-hi indtil VM starter.

    Når BØF har taget doublen, så skal jeg lige have sendt et "Synes I selv at det er fedt nu!!!!" til alle folk, der har ønsket sig BØF tilbage i toppen i dansk fodbold. Men det bliver så også det sidste dagslys jeg skal have inden VM.
    Du kan lægge ud med at sende et stort lykønskningskort til vores exdirektør Anders Hørsholt ... for ingen har som ham ønsket Brøndby tilbage i den position, de har nu.

    Forslag til design:


  8. De følgende 5 brugere er enige:

  9. #1296
    Tilmeldingsdato
    Dec 2013
    Indlæg
    325

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Det pisser mig af, som den 3.014'e ting ved denne misfosterliga, at vi spiller sidste kamp fredag aften på det elendige tidspunkt kl. seks – anbragt lige efter fyraften, så vores kamp kan overstås inden TV3 slår over til den store BØFfest hvor Sæbye & Co's våde drømme går i opfyldelse.

    Og det bliver ikke bedre af at der formentlig nok skal være planer om fuld fart frem mod Midtjylland – og holder den nuværende stilling, så gør vi Brøndby til danmarksmestre ved bare at spille uafgjort mod dem.

    Husker tydeligt guldfesten i 2013, hvor Brøndby reddede sig fra nedrykning. Det var fandme surt. Nu kan vi få en 'bronzefest' i samme sekund som Brøndby bliver mestre med vores hjælp.

    Andre, der er friske på at drikke sig bevidstløse om 2½ uge?
    Jeg stemmer for, at vi slår BØF på søndag, Midtjylland stjæler en sejr mod dem på Hjalte Park, og derefter bukker vi os dybt forover, når vi møder Midtjylland i Parken.

    Tænk, hvis BØF alligevel måtte ende med sølv. Aaaaah, jeg bliver helt varm.
    Vil altid elske Ståle

  10. De følgende 8 brugere er enige:

  11. #1297
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,214

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af Jinx13 Se meddelelser
    Jeg stemmer for, at vi slår BØF på søndag, Midtjylland stjæler en sejr mod dem på Hjalte Park, og derefter bukker vi os dybt forover, når vi møder Midtjylland i Parken.

    Tænk, hvis BØF alligevel måtte ende med sølv. Aaaaah, jeg bliver helt varm.
    Hvem fanden ønsker ikke at det scenarie sker?

  12. De følgende 9 brugere er enige:

  13. #1298
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,397

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Det pisser mig af, som den 3.014'e ting ved denne misfosterliga, at vi spiller sidste kamp fredag aften på det elendige tidspunkt kl. seks ...
    Oh, jeg kan i øvrigt se at Farum har fået deres kamp lagt samtidig med vores, som det i øvrigt var vane i næstsidste runde indtil Hypercube kom ind fra højre: At spille alle kampene på samme tid. Brøndby spiller derimod efter begge de to kampe.

    Så Brøndby må gerne kende Midtjyllands resultat inden de går på banen, og derefter arrangere sig efter behov.

    Men vi må ikke kende Farums resultat (eller vice versa). Der er skam forskel på folk.



  14. #1299
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    434

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Oh, jeg kan i øvrigt se at Farum har fået deres kamp lagt samtidig med vores, som det i øvrigt var vane i næstsidste runde indtil Hypercube kom ind fra højre: At spille alle kampene på samme tid. Brøndby spiller derimod efter begge de to kampe.

    Så Brøndby må gerne kende Midtjyllands resultat inden de går på banen, og derefter arrangere sig efter behov.

    Men vi må ikke kende Farums resultat (eller vice versa). Der er skam forskel på folk.


    Den detalje er simpelthen gået forbi min næse. Jeg har taget det for givet at de sidste to sidste runder skulle spilles samtidig.

    Ønskescenariet for de resterende kampe er, at både vi og FCM vinder de næste to kampe, samtidig med at FCN taber deres, således at vi er matematisk sikret tredjepladsen. Så kunne man i næstsidste runde stå klar med Oh Noooo bannere, såfremt FCM skulle bringe sig foran, og der samtidig tikkede meddelelser ind om at BØF kom bagud mod Horsens.

    Det er et lidet sandsynligt scenarie, men det kan ikke udelukkes. Det er en oplevelse jeg meget gerne ville være del af, men det er så nu umuliggjort af Hypercube. I sandhed et skodfirma.

  15. #1300
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,302

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Jeg kan ikke se, hvordan det er modellen der gør, at Brøndby spiller senere i næstsidste runde. Kan det lade sig gøre, at der spilles på samme tidspunkt i sidste runde, kan det vel også lade sig gøre i næstsidste.

  16. #1301
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,397

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    Jeg kan ikke se, hvordan det er modellen der gør, at Brøndby spiller senere i næstsidste runde. Kan det lade sig gøre, at der spilles på samme tidspunkt i sidste runde, kan det vel også lade sig gøre i næstsidste.
    Jeg må lige understrege, at jeg ikke tror det er Hypercubes ønske at der spilles på bestemte tidspunkter i næstsidste runde :-)

    Min nok lidt kluntet formulerede pointe var, at i den gamle lige-ud-af-landevejen-liga spillede man både næstsidste og sidste runde samtidig.

    Men fra og med sidste år, hvor der kun var tre kampe i stedet for seks, var det slut. Kun sidste var samtidig.

    I år er der så en ny løsning: To samtidig, og Brøndby bagefter. Det er lidt sært.

  17. De følgende 8 brugere er enige:

  18. #1302
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,509

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Folk, det være sig kunder eller kolleger, der henvender sig, ofte med sparsom vigtighed, på kontoret eller i det åbne kontorlandskab og kigger lidt for længe på den tændte skærm ved mit skrivebord. Det er klassisk, de begynder at snakke eller spørge om hvad de har på hjerte, mens deres knap skjulte perifere syn, hurtigt når at scanne den ulåste computerskærm. Computeren er jo gerne i mailindbakken, og er fokuseret på en mail der helt sikkert ikke vedrører personen.
    Det tager ikke mere end 2-3 sek. hvilket er kort nok tid til at der er overkill at låse PC'en, men lang tid nok til personen måske kan opstøve lidt sladder, eller i bedste fald info. der slet ikke vedrører dem.

    Det rager ikke dig hvad der foregår på min computer!!
    72' Grønkjær leger med Barca, Barca-style. Rob Palmer @ SkySports 1: "Gronkjaer... he's like the Peter Pan of football, flying around the field... calmness, composure, awareness, footwork, skill... fantastic!" Video (med engelske komm.), Video (med danske komm.)

  19. De følgende 5 brugere er enige:

  20. #1303
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    309

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Erik Rasmussen og hans væsen... Der er kaos og uenigheder alle steder han sætter sine ben.
    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...et-uenigheder/

    Mvh

  21. #1304
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,641

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Jeg holder normalt meget af ishockey - men den rædselsfulde kombination af TV2/Thomas Kristensen og en hal fyldt med hjernedøde roligans - gør det ganske enkelt uudholdeligt.
    If wars can be started by lies - they can be stopped by truth. (Julian Assange)

  22. De følgende 2 brugere er enige:

  23. #1305
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,554

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Følgende scenarie pisser mig af...

    Man står I elevatoren på arbejde og en kollega man ikke kender kommer ind - Der er pinlig stilhed indtil han/hende pludselig udbryder noget ala:

    "Det ser ud til at det gode vejr fortsætter et par dage endnu"
    "Det er da ærgerligt med skyer idag, nu har vi lige vænnet os til solen"
    "Det bliver dejligt til fyraften så man kan komme ud og nyde det gode vejr"
    "Lad os håbe at varmen er en forsmag på sommeren"
    "Indtil videre er vejret bedre end sidste år, der var vi godt nok ikke heldige med vejret hva?"

    Osv osv osv...

    Kan vi ikke bare nyde stilheden et øjeblik - Stilhed er ikke pinligt, det er dejligt.

  24. De følgende 4 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 4 users browsing this thread. (0 members and 4 guests)

Lignende emner

  1. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 334
    Sidste Meddelelse: 10.03.11, 20:41
  2. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 16
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 319
    Sidste Meddelelse: 16.06.10, 11:48
  3. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XV
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 363
    Sidste Meddelelse: 21.10.09, 08:46
  4. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIII
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 303
    Sidste Meddelelse: 06.01.09, 18:38
  5. Svar: 10
    Sidste Meddelelse: 06.10.04, 21:14

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •