Side 96 af 158 FørsteFørste ... 468693949596979899106146 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,426 til 1,440 af 2366

Emner: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

  1. #1426
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af Søren Q Se meddelelser
    Skriver de tingene offentligt? Hæng dem ud!
    Tja, hvis jeg havde twitter-profilen @DAnti1964, og eksempelvis jublede over DFs opførelse af det (u)danske Hunger Games på Lindholm, så burde jeg forhåbentlig forvente at blive spammet af andre FCK-fans med flg. video: https://youtu.be/vIcXs42tYfE
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  2. De følgende 3 brugere er enige:

  3. #1427
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,364

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Tja, hvis jeg havde twitter-profilen @DAnti1964, og eksempelvis jublede over DFs opførelse af det (u)danske Hunger Games på Lindholm, så burde jeg forhåbentlig forvente at blive spammet af andre FCK-fans med flg. video: https://youtu.be/vIcXs42tYfE
    Er det ikke lidt voldsomt, at man skal begynde at være moralens vogter, fordi en person er enig med den politik som vores regering udfører?
    En person som stemmer på DF er præcis lige så meget velkommen i Parken som du er. Så længe personen lader sin politik blive uden for Parken og andre steder hvor FCK spiller. Det gælder iøvrigt også for folk som ikke stemmer på DF.
    Sidst redigeret af Ace20 : 08.12.18 kl. 01:31
    URBAN CREW - Fælles København
    Ace20's Avatar


  4. #1428
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    4,494

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af Ace20 Se meddelelser
    Er det ikke lidt voldsomt, at man skal begynde at være moralens vogter, fordi en person er enig med den politik som vores regering udfører?
    En person som stemmer på DF er præcis lige så meget velkommen i Parken som du er. Så længe personen lader sin politik blive uden for Parken og andre steder hvor FCK spiller. Det gælder iøvrigt også for folk som ikke stemmer på DF.
    Nah. De repræsenterer ikke min klub. Racisme, nazisme og fascisme hører ikke hjemme i Parken eller i FC København.

  5. De følgende 5 brugere er enige:

  6. #1429
    Tilmeldingsdato
    May 2002
    Indlæg
    236

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Helt enig med Ace20 og fristes til at tilføje, uden at ville afspore debatten -

    En person som holder med HSV er præcis lige så meget velkommen i Parken som alle andre. Så længe personen lader sin kærlighed til HSV blive uden for Parken og andre steder hvor FCK spiller. Det gælder iøvrigt også for folk som ikke holder med HSV (dog ikke bif).
    I not a god - I'm a holy man
    Jazzie's Avatar

  7. De følgende 5 brugere er enige:

  8. #1430
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,364

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    For det første er det ikke din klub, det er vores klub. For det andet, så kan man sagtens argumenter for, at der er racister i DF, men nazister og fascister er de ikke.
    Men igen, så længe man ikke bruger fodbold til at viderebringe, eller f.eks. fremvise sine politiske holdninger, så er man i min verden, velkommen i Parken.
    URBAN CREW - Fælles København
    Ace20's Avatar

  9. De følgende 13 brugere er enige:

  10. #1431
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    4,494

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af Ace20 Se meddelelser
    For det første er det ikke din klub, det er vores klub. For det andet, så kan man sagtens argumenter for, at der er racister i DF, men nazister og fascister er de ikke.
    Men igen, så længe man ikke bruger fodbold til at viderebringe, eller f.eks. fremvise sine politiske holdninger, så er man i min verden, velkommen i Parken.
    Modsat racist-typerne har jeg ikke forsøgt at gøre krav på klubben gennem tiden. FCK fans mod racisme er ikke politisk. Det er humanistisk. Men modsat dig er jeg ikke tolerant nok til at dele min klub med mennesker, der offentligt og i klubbens navn agerer racistisk, nazistisk eller fascistisk. Og jo, dansk folkeparti er alle tre ting. Hvordan man kan være uenig i det, forstår jeg intet af. Det er sådan set ikke en ny ting.

    https://ekstrabladet.dk/nyheder/poli...cle4390348.ece
    https://www.bt.dk/danmark/se-de-afsl...ilitant-nazist

  11. #1432
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,364

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af Søren Q Se meddelelser
    Modsat racist-typerne har jeg ikke forsøgt at gøre krav på klubben gennem tiden. FCK fans mod racisme er ikke politisk. Det er humanistisk. Men modsat dig er jeg ikke tolerant nok til at dele min klub med mennesker, der offentligt og i klubbens navn agerer racistisk, nazistisk eller fascistisk. Og jo, dansk folkeparti er alle tre ting. Hvordan man kan være uenig i det, forstår jeg intet af. Det er sådan set ikke en ny ting.

    https://ekstrabladet.dk/nyheder/poli...cle4390348.ece
    https://www.bt.dk/danmark/se-de-afsl...ilitant-nazist
    Du kan sgu seriøst ikke mene at DF er nazister? Du mener helt seriøst, at deres ønske er at rense jorden for alle jøder, dræbe dem og smide dem i en massegrav?
    Jeg ser DF som et parti, der er rasende på alt hvad der ikke er dansk, og på alt der prøver at lave om på alt Dansk som vores bedsteforældre elskede. De ønsker alle de ikke kan lide klassiske danske værdier ud af landet. De er skræmte og de bruger frygt til at sprede deres budskab, og det er tit klamt, usmageligt og pinligt at se på, men nazister er de ikke.

    Men igen, så længe højrefløjs og venstrefløjspolitikere, kan lade deres holdninger blive hjemme, så er de velkommen i Parken. På den måde så kommer man også over problemet med hvem der kan komme i Parken. Fordi hvis alle politiske holdninger er ude af døren, så der både plads til alle, fordi man er ligeglad med hvad folk er. Det eneste der burde holde os sammen er, at vi holder alle med FCK.
    I min verden har det givet mening, at fortælle ud i verden, at i FCK er alle velkommen, uanset hvem du er, netop fordi at vi burde være et fristed for alle.
    URBAN CREW - Fælles København
    Ace20's Avatar

  12. De følgende 8 brugere er enige:

  13. #1433
    Tilmeldingsdato
    Sep 2013
    Indlæg
    247

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af Søren Q Se meddelelser
    Modsat racist-typerne har jeg ikke forsøgt at gøre krav på klubben gennem tiden. FCK fans mod racisme er ikke politisk. Det er humanistisk. Men modsat dig er jeg ikke tolerant nok til at dele min klub med mennesker, der offentligt og i klubbens navn agerer racistisk, nazistisk eller fascistisk. Og jo, dansk folkeparti er alle tre ting. Hvordan man kan være uenig i det, forstår jeg intet af. Det er sådan set ikke en ny ting.

    https://ekstrabladet.dk/nyheder/poli...cle4390348.ece
    https://www.bt.dk/danmark/se-de-afsl...ilitant-nazist
    Sikke en gang ævl. Et partis medlemmer/tilhængere skal ikke tages til indtægt for enkelte afvigende individer. Ligesom fx alle tilhængere af Enhedslisten heller ikke er voldsmænd blot fordi Pelle Dragsted har virket ved vold i hans tidligere politiske arbejde.

    Jeg synes personligt selv, at det er forrykt, at vi i DK har, i mine øjne, rabiate partier som O, Ø og Å, men jeg har det stadig fint de folk kommer i Parken, da de besidder ganske legale politiske holdninger.

  14. De følgende 3 brugere er enige:

  15. #1434
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    309

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af Vivid Se meddelelser
    Jeg synes personligt selv, at det er forrykt, at vi i DK har, i mine øjne, rabiate partier som O, Ø og Å, men jeg har det stadig fint de folk kommer i Parken, da de besidder ganske legale politiske holdninger.
    Problemet med "legale" politiske holdninger er at det legale kan laves om. Nøjagtigt ligesom det moralske og etiske kodeks for hvad der er ok. Den store forskel ligger i at moral og etik historisk set er vigtigere og mere betydningsfuldt end love.
    Der er sket et skred i det etiske og moralske, og det er et kæmpe alarmklokke. Det næste er det legale - nu er det OK at sende andre mennesker ud på en øde ø og forsøge at minimere transportmuligheder til civilisationen.
    Hvornår siger man etisk og moralsk fra? Vi må jo ikke sige "politisk" fra i parken åbenbart?

  16. #1435
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,364

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af Frederik Se meddelelser
    Problemet med "legale" politiske holdninger er at det legale kan laves om. Nøjagtigt ligesom det moralske og etiske kodeks for hvad der er ok. Den store forskel ligger i at moral og etik historisk set er vigtigere og mere betydningsfuldt end love.
    Der er sket et skred i det etiske og moralske, og det er et kæmpe alarmklokke. Det næste er det legale - nu er det OK at sende andre mennesker ud på en øde ø og forsøge at minimere transportmuligheder til civilisationen.
    Hvornår siger man etisk og moralsk fra? Vi må jo ikke sige "politisk" fra i parken åbenbart?
    Der er en kæmpe stor bygning midt i byen, hvor alle der er enige med dig, hvilket også inkluderer mig faktisk, kan stille sig op og fortælle dem inde bag bygningen, hvad man syntes om det arbejde de udfører. Det er i min verden, ikke noget man bruger et fodboldstadion til.
    URBAN CREW - Fælles København
    Ace20's Avatar

  17. #1436
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    4,494

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af Ace20 Se meddelelser
    Du kan sgu seriøst ikke mene at DF er nazister? Du mener helt seriøst, at deres ønske er at rense jorden for alle jøder, dræbe dem og smide dem i en massegrav?
    Jeg ser DF som et parti, der er rasende på alt hvad der ikke er dansk, og på alt der prøver at lave om på alt Dansk som vores bedsteforældre elskede. De ønsker alle de ikke kan lide klassiske danske værdier ud af landet. De er skræmte og de bruger frygt til at sprede deres budskab, og det er tit klamt, usmageligt og pinligt at se på, men nazister er de ikke.

    Men igen, så længe højrefløjs og venstrefløjspolitikere, kan lade deres holdninger blive hjemme, så er de velkommen i Parken. På den måde så kommer man også over problemet med hvem der kan komme i Parken. Fordi hvis alle politiske holdninger er ude af døren, så der både plads til alle, fordi man er ligeglad med hvad folk er. Det eneste der burde holde os sammen er, at vi holder alle med FCK.
    I min verden har det givet mening, at fortælle ud i verden, at i FCK er alle velkommen, uanset hvem du er, netop fordi at vi burde være et fristed for alle.
    Jaeh, den her diskussion er meningsløs. Jeg konkluderer blot, at København er mod racisme, og at Dansk Folkeparti er mod grundlæggende menneskelige frihedsprincipper. Så må du selv gøre op med din moral, om de to ting kan hænge sammen.

    https://www.berlingske.dk/politik/df...-boeje-sig-for

  18. #1437
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    4,494

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Og så kan jeg i øvrigt tilføje, at jeg er godt og grundigt træt af, at (nogle) folk fra B-tribunen, der gang på gang tager klubben til indtægt for egne holdninger gennem bannere, venskabstifoer og sange, skal belære andre om at klubben er vores alle sammens. Det er rendyrket hykleri.
    Sidst redigeret af Søren Q : 08.12.18 kl. 14:58

  19. De følgende 14 brugere er enige:

  20. #1438
    Tilmeldingsdato
    May 2002
    Indlæg
    236

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af Søren Q Se meddelelser
    Og så kan jeg i øvrigt tilføje, at jeg er godt og grundigt træt af, at folk fra B-tribunen, der gang på gang tager klubben til indtægt for egne holdninger gennem bannere, venskabstifoer og sange, skal belære andre om at klubben er vores alle sammens. Det er rendyrket hykleri.
    Hvis du lige gider tilføje et "nogle" i din sætning "folk fra B-tribunen", så er jeg enig med dig Søren Q. Står selv på B og har gjort det i flere år. Jeg er ikke imod stadionkarantæner. Kommer i min optik helt an på forseelsen, hvorfor jeg altid tager mine arme pænt ned når sangen bliver sunget.
    Desuden er jeg imod de evindelige HSV bannere - de har ikke noget at gøre med FCK, samt diverse bannere med "hold ud XX", som må formodes at være til en indsat et eller andet sted i landet. Kan oplyse dig om jeg ikke er den eneste på B med den holding. Ergo "nogle folk fra B-tribunen".
    I not a god - I'm a holy man
    Jazzie's Avatar

  21. De følgende 5 brugere er enige:

  22. #1439
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    4,494

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af Jazzie Se meddelelser
    Hvis du lige gider tilføje et "nogle" i din sætning "folk fra B-tribunen", så er jeg enig med dig Søren Q. Står selv på B og har gjort det i flere år. Jeg er ikke imod stadionkarantæner. Kommer i min optik helt an på forseelsen, hvorfor jeg altid tager mine arme pænt ned når sangen bliver sunget.
    Desuden er jeg imod de evindelige HSV bannere - de har ikke noget at gøre med FCK, samt diverse bannere med "hold ud XX", som må formodes at være til en indsat et eller andet sted i landet. Kan oplyse dig om jeg ikke er den eneste på B med den holding. Ergo "nogle folk fra B-tribunen".
    Rettet. God pointe. Det lå implicit i sætningen, at det naturligvis ikke gælder for alle. Nu er det tydeligt.

  23. De følgende 2 brugere er enige:

  24. #1440
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    272

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Tænk jeg var slet ikke klar over at udviste kriminelle var en race.
    DPMA at man snart ikke kan være uenig uden at man skal beskyldes for at være racist.

  25. De følgende 3 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 4 users browsing this thread. (0 members and 4 guests)

Lignende emner

  1. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 334
    Sidste Meddelelse: 10.03.11, 20:41
  2. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 16
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 319
    Sidste Meddelelse: 16.06.10, 11:48
  3. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XV
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 363
    Sidste Meddelelse: 21.10.09, 08:46
  4. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIII
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 303
    Sidste Meddelelse: 06.01.09, 18:38
  5. Svar: 10
    Sidste Meddelelse: 06.10.04, 21:14

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •