Side 2 af 9 FørsteFørste 12345 ... SidsteSidste
Viser resultater 16 til 30 af 123

Emner: Forsvaret i FCK fra næste sæson og fremadrettet

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    286

    Re: Forsvaret i FCK fra næste sæson og fremadrettet

    Går udfra folk snakker om dette klip: http://www.kanalsport.dk/index.php/tv/clip_id=39776

    Meget muligt jeg griber efter halmstrå, men er Danmark ikke udlandet for Mikael Antonsson ?
    Et godt fynsk bøgetræ taber ikke et eneste blad, fordi et par svin gnubber sig lidt op ad stammen

  2. #17
    Tilmeldingsdato
    May 2006
    Indlæg
    376

    Re: Forsvaret i FCK fra næste sæson og fremadrettet

    ›Går udfra folk snakker om dette klip:
    http://www.kanalsport.dk/index.php/tv/clip_id=39776

    ›Meget muligt jeg griber efter halmstrå, men er Danmark ikke
    ›udlandet for Mikael Antonsson ?

    Nu skal vi passe på vi ikke blander interviewsene sammen. Der har været det med kanalsport som tidligere i tråden er blevet beskydt for at blive misfortolket og så har vi et interview med canal9 lige efter kampen hvor Antonsson siger at han er blevet misforstået i medierne mht. til sin tidligere udmeldninger.
    Der var engang to vise mænd. Så gik den ene på pension.

  3. Den følgende bruger er enig i dette:
    MaQ

  4. #18
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    5,315

    Re: Forsvaret i FCK fra næste sæson og fremadrettet

    ›Jeg kan så spørge igen: Hvad bygger den med pessimistiske
    ›vurdering på? :-)

    Jeg bygger den på det jeg skriver. Der er flere argumenter, som jeg vel ikke behøver gentage. Det er din optimistiske vurdering der er lidt svag på begrundelserne.

    ›Jeg skriver "en Sölvi Ottesen i
    ›form
    ". Hvis Sölvi Ottesen ikkke blive klar, som du
    ›spekulere i, så er Jos Hooiveld jo også ved at blive spillet ind.

    At Sölvi Ottesen skulle være i topform allerede i slutningen af juli er i bedste fald et gigantisk "hvis", så det tror jeg ikke man tør satse på.

    ›Det jeg mener, er at vi rent faktisk allerede nu, har spillere,
    ›der på samtlige forsvarspositioner på nær højreback (hvis man ser
    ›bort fra Kvist), allerede har været i klubben i min. et halvt år
    ›og dermed har vænnet sig deles til spillestilen, men også kender
    ›til sine holdkammerater.

    Ja, og det er da også meget fint, men det ændrer jo ikke ved at det er en stor opgave at få et nyt forsvar til at fungere på kort tid, og der er stadig mange ubekendte, herunder også om Hoiveeld i sidste ende bliver vurderet som god nok.

    ›Hvis Peter Larsson ikke kommer retur, så tror jeg kun vi køber
    ›én, medmindre Sölvi Ottesen er så skadet, så du tror?

    Jeg håber ikke vi ser Peter Larsson i klubben igen, så vurderingen går på at hvis vi skal have fire centerforsvarere i truppen, så mangler der i hvert fald to selv med Sölvi og tre uden. Hoiveeld kan så blive den ene af dem.

    ›Den bekymring deler jeg så ikke med dig. Som nævnt ovenover, så
    ›synes jeg ikke det ser så slemt ud.

    Nej, det er jeg med på :-) Jeg synes bare ikke du argumenterer særlig godt for din sag. Jeg er da enig i at vi ikke starter helt fra bunden, men det er stadig en vanskelig opgave at få et nyt forsvar banket på plads på så kort tid, og at der kommer et trænerskifte oveni gør det ikke lettere.

    Dit argument er noget i retning af at vi potentielt har tre af spillerne allerede, og det er også sandt, men de har stadig ikke spillet sammen i vigtige kampe og når det heller ikke før den nye sæson begynder, og det er heller ikke givet at det bliver de tre der sætter sig på pladserne i sidste ende. Så din vurdering af at det ikke er så slemt endda er jo rimelig meget funderet i et best case scenarie og der er en række af dine forudsætninger som er behæftet med stor usikkerhed.

    ›Jeg synes du generalisere lidt her (jeg synes man bør vurdere
    ›hver enkelt spiller for sig).

    Undskyld, men det er da for pokker ikke en generalisering at opgøre det antal europæiske kampe, som de tre mand fra backkæden har spillet for FC København :-) Det er et meget præcist udtryk for den europæiske erfaring og rutine vi mister.

    ›Mon ikke Carsten V. Jensen er
    ›opmærksom på dette? Jeg tror at det er stensikkert, at der nok
    ›skal blive indkøbt spillere med den nødvendige europæiske rutine.

    Havde du ikke lige argumenteret for at vi har de spillere, vi skal bruge? :-)

    Jeg tror (som nævnt) der bliver købt rutinerede kræfter ind, men så er det jo netop ikke folk der kender klubben og hinanden, og det er selve pointen: Det skal gå virkelig stærkt med at få spillet et forsvar sammen, og der er ikke råd til opstartsvanskeligheder. Hvis vi dummer os i den første CL-kvalkamp kan det få alvorlige konsekvenser på både kort og lang sigt. Det er bare ikke nogen optimal situation at stå i, uanset hvordan man vender og drejer det.

    ›Desuden er den berømte akse, der har eksisteret siden
    ›Linderoth-tiden, intakt i mine øjne: Wiland-Zanka-Kvist/
    ›Claudemir-N'Doye

    Jeg synes det er temmelig sært at tale om en akse der har eksistereret siden sommeren 2007 (hvor Linderoth stoppede), når den omfatter spillere der først er kommet til klubben langt senere. Dame N'Doye og Wiland kom i januar 2009, Claudemir som bekendt først i sommeren 2010.

    /Simon
    Hader stadig bøf som var det 1998
    /Simon's Avatar

  5. De følgende 2 brugere er enige:

  6. #19
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Forsvaret i FCK fra næste sæson og fremadrettet

    Hej Simon, Jeg tillader mig at gentage for dig og opsummere hvad jeg tror du skrev om Sölvi Ottesen.

    Dine begrundelser:
    1. Sölvi Ottesen har ikke spillet i syv-otte måneder
    2. Det er ikke givet at han bliver klar
    3. Fravær af positive historie om Sölvi Ottesen
    4. Rygproblemer kan være meget drilske
    5. Rygter/ historier om at Sölvi Ottesen spillede på nedsat tid i SønderjyskE
    Mine svar:
    1. Nej, det kan jeg ikke være uenig i, da det er et faktum.
    2. Nej, men det er vel heller ikke givet at han ikke bliver klar?
    3. Der er vel også fravær af negative historier om Sölvi Ottesens skade? Ingen udover sundhedssektoren, trænerne, sportsdirektøren og Sölvi Ottesen selv, ved vel hvordan det reelt set står til?
    4. Ja, men er det ikke spekulation? Ved du mere om Sölvi Ottesens skade end jeg gør? Hvis jeg må tillade mig, at bruge et parallelt eksempel, så formåede vores sundhedssektor at gøre Jesper Grønkjær klar efter sin alvorlige knæskade. Der er forskel på ryg og knæ ja, men det peger da på, at der er nogle der ved hvad de gør og ja, Sölvi Ottesens skade er meget anderledes end Jesper Grønkjærs, så det betyder ikke nødvendigvis at han bliver kampklar igen.
    5. Rygter og historier, kan være mere eller mindre sande og kan spredes som en steppebrand. Hvorfor ikke holde os til fakta? Derudover undrer det mig meget, hvis man har vist dette i FC København og så har købt ham alligevel.
    Det eneste fakta der er i ovenstående er vel, at Sölvi Ottesen ikke har spillet i syv-otte måneder? Er resten ikke spekulation? Det kan have sin ret, når det kommer som en ekspertevaluering, men egentlig så ved vi det ikke. Jeg giver dig ret i at syv-otte måneder ude er lang tid og ja, jeg er også optimistisk, da ikke har fået nogle grund til at være andet fra FC Københavns udmeldinger. Hvis vi beholder Jos Hooiveld, som det lyder til på Carsten V. Jensens udmeldinger, så har vi tre centrale midtstoppere lige nu. Jo, Sölvi Ottesen er jokeren, vi ved ikke om det ender godt eller skidt med ham endnu. Du tror det ene, jeg tror det andet. Men det er jo også ligegyldigt hvad vi tror, som du rigtigt peger på.

    Hvis vi tager den pessimistiske model, så har vi kun to centrale forsvarsspillere lige nu. Det betyder at vi mindst skal hente én til. Det tror jeg ikke, at vi er uenige om.

    Du mener så, at vi skal hente to til, men det står og falder med om Sölvi Ottesen bliver klar. Det er en fair vurdering og det bliver spændende at se hvad der sker.

    At Sölvi Ottesen skulle være i topform allerede i slutningen af juli er i bedste fald et gigantisk "hvis", så det tror jeg ikke man tør satse på.
    Måske, men derfor nævner jeg Jos Hooiveld, der trods alt, vil have en fordel i at have været i klubben i et halvt år, frem for nyindkøb. (vi kan endnu ikke vurdere om han er god nok, men Carsten V. Jensen virker til at være positiv)

    Ja, og det er da også meget fint, men det ændrer jo ikke ved at det er en stor opgave at få et nyt forsvar til at fungere på kort tid, og der er stadig mange ubekendte, herunder også om Hoiveeld i sidste ende bliver vurderet som god nok.
    Det er jeg på ingen måde uenig i. Det er en stor opgave. Jeg tror på, at Carsten V. Jensen ved hvad han gør og er mand for at løfte denne opgave. Derfor er jeg slet ikke nervøs omkring forsvaret og Ståle Solbakken virker heller ikke bekymret for fremtiden for FC København:

    http://www.bold.dk/nyt/Staale-ikke-b...-spillerafgang

    og her:

    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...cle1541828.ece

    - Nu mister man så to-tre spillere i den bageste kæde, men samtidig har man mulighed for at beholde resten af holdet. Jeg havde været mere bekymret for spændingen i dansk fodbold, hvis Krohn-Dehli forsvandt fra Brøndby, og Utaka forlod OB.


    Jeg håber ikke vi ser Peter Larsson i klubben igen, så vurderingen går på at hvis vi skal have fire centerforsvarere i truppen, så mangler der i hvert fald to selv med Sölvi og tre uden. Hoiveeld kan så blive den ene af dem.
    Min forudsætning i trådstarter-indlægget er at Jos Hoiveeld er en af de centrale forsvarsspillere i næste sæson.

    Nej, det er jeg med på :-) Jeg synes bare ikke du argumenterer særlig godt for din sag. Jeg er da enig i at vi ikke starter helt fra bunden, men det er stadig en vanskelig opgave at få et nyt forsvar banket på plads på så kort tid, og at der kommer et trænerskifte oveni gør det ikke lettere.
    Jeg har ikke sagt noget om at det er let.

    Dit argument er noget i retning af at vi potentielt har tre af spillerne allerede, og det er også sandt, men de har stadig ikke spillet sammen i vigtige kampe og når det heller ikke før den nye sæson begynder, og det er heller ikke givet at det bliver de tre der sætter sig på pladserne i sidste ende. Så din vurdering af at det ikke er så slemt endda er jo rimelig meget funderet i et best case scenarie og der er en række af dine ›forudsætninger som er behæftet med stor usikkerhed.
    Men der er vel forskel på om en spiller har været i klubben i et stykke tid eller bliver købt i sommerpausen? Dem der har været her i mindst et halvt år, har trods alt trænet med hinanden og resten af truppen. De har sågar også spillet kampe samme, om ikke mange, så dog nogle. Det vil jeg mene er bedre end hvis man kommer som helt ny spiller.

    Undskyld, men det er da for pokker ikke en generalisering at opgøre det antal europæiske kampe, som de tre mand fra backkæden har spillet for FC København :-) Det er et meget præcist udtryk for den europæiske erfaring og rutine vi mister.
    Bliver man ikke nødt til at kigge på den enkelte spillers kvaliteter, niveau, erfaring og hvordan han passer ind i truppen? Claudemir fx, behøvede ikke den store tilvænning og faldt meget hurtigt ind i spillet og han er central midtbanespiller. Det er ikke en let position at falde spille, men han beviste at det kan lade sig gøre. Jeg synes han løftede holdets niveau fra første kamp af. Det tror jeg også kan lade sig gøre med den rigtige mand i centerforsvaret, om det så er en af dem, der allerede er i truppen eller en helt ny spiller.

    Havde du ikke lige argumenteret for at vi har de spillere, vi skal bruge? :-)
    Mener du på enkelte positioner, i forsvaret eller i truppen som helhed? Og hvor i øvrigt? :-)


    Jeg tror (som nævnt) der bliver købt rutinerede kræfter ind, men så er det jo netop ikke folk der kender klubben og hinanden, og det er selve pointen: Det skal gå virkelig stærkt med at få spillet et forsvar sammen, og der er ikke råd til opstartsvanskeligheder. Hvis vi dummer os i den første CL-kvalkamp kan det få ›alvorlige konsekvenser på både kort og lang sigt. Det er bare ikke nogen optimal situation at stå i, uanset hvordan man vender og drejer det.
    Her er vi heller ikke uenige. Jeg tror dog på, at det kommer til at lykkedes. Jeg forstår godt din bekymring, men indtil Carsten V. Jensen og holdet viser noget andet, så har jeg ingen grund til at tro på andet end succes i næste sæson.

    Jeg synes det er temmelig sært at tale om en akse der har eksistereret siden sommeren 2007 (hvor Linderoth stoppede), når den omfatter spillere der først er kommet til klubben langt senere. Dame N'Doye og Wiland kom i januar 2009, Claudemir som bekendt først i sommeren 2010.
    Jeg har nok ikke udtrykt mig klart nok. Jeg taler ikke om selve spillerne, men idéen om en rutineret akse og her bibeholdelsen af erfaring i alle kæder. Denne idé blev fremhævet særligt omkring år 2006. Ja, det er ikke nytænkning i fodboldhistorien og en sådan idé har sikkert eksisteret siden ruder konge var knægt. Det ændrer dog ikke på, at det blev fremhævet som en væsentlig faktor i forbindelse med den daværende succes. Fx her:

    http://www.fodboldnyt.com/kusks.php?id=22

    Tobias Linderoth stod for rutine og var en kulturbærer FC København. Ståle Solbakkens indtog som træner medførte også en ændring. Ståle har selv talt om grundstammen (Christiansen, Gravgaard, til dels Hangeland, Linderoth, Allbäck) på holdet og at det var vigtig, at have rutine i hver kæde. Den er blandt meget andet denne grundfilosofi, som Ståle så har videreudviklet på. En lignende akse eksisterer i mine øjne i dag, bl.a. pga. kulturændringen og det er pointen. Det er det eneste jeg peger på og så kan det da godt være at det hverken er relativitetsteori, kontinentaldrift eller raketvidenskab, men der er da en ordnet og sammenhængende tilgang til hvordan FC København har udviklet holdet fra Ståles indtog til i dag. Jeg synes der på nogle områder skete et paradigmeskift, da Ståle Solbakken kom til, ligesom det skete under Roy Hodgson.

    Cirka 2006: Christiansen, Gravgaard, til dels Hangeland, Linderoth, Allbäck

    Nu: Wiland, Zanka, Kvist/ Claudemir, N’ Doye

    Min pointe er ikke aksen/ grundstammen/ kernen i sig selv, men det, at det ser ud til at FC København i alle kæder bibeholder noget erfaring og oven i købet Champions League erfaring. Derfor synes jeg ikke det ser så skidt ud. :-)

    God dag. :-)


    Mvh

    zebos

    Ps. Og nu virker det til at Mikael Antonsson er kommet i spil til igen.
    Sidst redigeret af zebos : 22.04.11 kl. 16:41
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  7. #20
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,509

    Re: Forsvaret i FCK fra næste sæson og fremadrettet

    Jamen Antons lettere tvivlende udmelding kan ses lige her
    72' Grønkjær leger med Barca, Barca-style. Rob Palmer @ SkySports 1: "Gronkjaer... he's like the Peter Pan of football, flying around the field... calmness, composure, awareness, footwork, skill... fantastic!" Video (med engelske komm.), Video (med danske komm.)

  8. #21
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: Forsvaret i FCK fra næste sæson og fremadrettet

    CV skal da bare se at smide 10-15 mio mere i løn til Anton, så det svarer til den højere skat, som han vist allerede betaler.

    Det er bedre at give Anton de mio frem for at skulle ud og bruge dem i en transfersum på en anden profil, som man så ikke når at spille ind på holdet. Man ved, hvad man har - ikke hvad man får. Hvis man ellers får noget.

    Og derudover tror jeg, at det bliver svært at finde en spiller af Anton's kaliber for 10-15 mio, når en spiller som Bjelland går til 20 mio. Så skal det da være en ældre herre, som kun har et par år tilbage af karrieren.

    Sæt i gang, CV! :)

  9. De følgende 7 brugere er enige:

  10. #22
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Forsvaret i FCK fra næste sæson og fremadrettet

    Så skal det da være en ældre herre, som kun har et
    ›par år tilbage af karrieren.
    Hvad med at hente Bo Svensson hjem?

    http://onside.dk/nyheder/bundesliga-...i-europa-plads

    Hvad er jeres mening om det? Jeg specielt på hans niveau og om han ville kunne passe ind i truppen?

    Mvh

    zebos
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  11. #23
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,164

    Re: Forsvaret i FCK fra næste sæson og fremadrettet

    Jeg tvivler på, at han er det mindste interesseret, så længe han spiller fast i Bundesligaen
    Time flies like an arrow - fruit flies like a banana

    Landslollet burde ved førstkommende lejlighed
    kollektivt have moonet emiren af (røv)Qatar


    Jeg håber, at en af landsholdets bedste spillere i 2034 har taget navneforandring til Khashoggi


  12. #24
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Forsvaret i FCK fra næste sæson og fremadrettet

    Lidt mere til forsvarsdebatten. Ståle Solbakkens egen vurdering:

    »Jeg mener faktisk, at det er historieløst, når folk kan tale i debatprogrammer om, at de er bekymrede for FC København, fordi nogle spillere forlader klubben. I centerforsvaret står Sölvi Ottesen klar, Pierre Bengtsson er stærkere, end Oscar Wendt, da han begyndte, og jeg vil også minde om, at klubben har købt Johnny Thomsen. Det kan godt være, at han mangler lidt offensivt i forhold til Pospech, men FC København er godt garderet.
    http://spn.dk/fodbold/superliga/fck/...blisterseneste

    Ståle virker ikke syndeligt bekymret og det lyder også til at Sölvi Ottesen bliver klar. Han siger ihvertfald ikke det modsatte.

    Mvh

    zebos
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  13. #25
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    404

    Re: Forsvaret i FCK fra næste sæson og fremadrettet

    ›Lidt mere til forsvarsdebatten. Ståle Solbakkens egen vurdering:


    http://spn.dk/fodbold/superliga/fck/
    ›article2410569.ece?ref=eblist erseneste


    ›Ståle virker ikke syndeligt bekymret og det lyder også til at
    ›Sölvi Ottesen bliver klar. Han siger ihvertfald ikke det
    ›modsatte.

    ›Mvh

    ›zebos

    Og så kan man jo vælge at købe Hooiveld, han spillede i hvert fald ganske glimrende i dag. I så fald står man med tre forsvarsspillere som kender klubben og hinanden (i hvert fald er kombinationen Zanka-Ottesen og Zanka-Hooiveld prøvet).

  14. #26
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    21

    Re: Forsvaret i FCK fra næste sæson og fremadrettet

    Det er rystende usikkert forsvar mod et middelmådigt for ikke at sige ufarligt hold. Sidder på familietribunen lige bag målet, og der er ikke den sædvanlige autoritet, kommunikation og overskud til at lægge presset i kæderne rigtigt... Det er uansvarligt ikke at forlænge med Anton, stik ham dog de millioner som de skulle bruge på at købe en anden. Desuden er han udenfor banen én af de vigtige kulturbærer som er ekstra vigtig eftersom der også kommer ny træner. En af de spillere som ved at man skal kæmpe på træningsbanen i stedet for at tale sig på holdet, samtidig med at han altid taler respektfuldt om andre og skaber godt humør. Jeg har stor respekt for CV, men han er lige en tand for defensiv og tøvende i en temlig vigtig sag.
    Bevar familietribunen på B...

  15. #27
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    48

    Re: Forsvaret i FCK fra næste sæson og fremadrettet

    Sagen er vel, at hvis Antonsson ikke ønsker at forlænge, men i stedet prøve sig af i en bedre liga på et højere niveau, er der nok ikke så meget CV kan gøre ved det. Han kan lægge lidt ekstra mønt, men hvis Antons drøm går i opfyldelse og han bliver signet til en af de store ligaer, vil enhver (ansvarlig) løn CV kan tilbyde nok alligevel ikke kunne matche et sådant tilbud.

    Jeg synes det er svært at snakke om et rystende usikkert forsvar efter en kamp hvor Silkeborg har minimalt med chancer og i øvrigt ikke scorer, i en kamp hvor Københavns største modstander sandsynligvis er egen motivation. Bevares, jeg ser gerne Antonsson blive i klubben, men jeg går heller ikke i panik trods udsigten til han smutter.
    "everybody wants to go to heaven, but nobody wants to die"

  16. De følgende 3 brugere er enige:

  17. #28
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    617

    Re: Forsvaret i FCK fra næste sæson og fremadrettet

    Tænk jeg så kampen helt anderledes. Var ganske godt tilfreds med forsvaret i dag og syntes at Hooiveld virkede meget fornuftig. Specielt i opspillet, hvor han byder sig godt til. Minder meget om Ulrik Laursen.

  18. De følgende 4 brugere er enige:

  19. #29
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,852

    Re: Forsvaret i FCK fra næste sæson og fremadrettet

    ›Tænk jeg så kampen helt anderledes. Var ganske godt tilfreds med
    ›forsvaret i dag og syntes at Hooiveld virkede meget fornuftig.
    ›Specielt i opspillet, hvor han byder sig godt til. Minder meget
    ›om Ulrik Laursen.

    Helt enig. Vi stod rigtig godt defensivt i dag - hvilket Ståle i øvrigt også påpeger på FCK.dk - og Hooiveld spillede med stor autoritet. Fra min plads på Stemningstribunen i første halvleg så jeg ham vinde stort set samtlige hovedstødsdueller i første halvleg, og jeg lagde mærke til, at han virker meget rolig og forudseende - både når det gjaldt om at læse og opfange de mange lange bolde, som Silkeborg slog, men også i opspillet, hvor han skilte sig rigtig fornuftigt af med bolden stort set hver gang.
    Mvh.
    Dane

  20. #30
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    21

    Re: Forsvaret i FCK fra næste sæson og fremadrettet

    Nu forsøgte jeg ikke at blive personlige i forhold til spillerne, det vil jeg faktisk helst undgå.. men så okay da... Hooiveld kom for sent flere gange (mange endda) han flagrede rundt, han vandt hovedstøds duellerne ja, men han ramte med 95% en modspiller som kunne føre til (og også gjorde) farlige chancer. Zanka spillede heller ikke med vanlig sikkerhed.. hvorfor mon, og nej svaret er nok ikke tømmermænd fra guldfesten. Selv Wiland så rådvild ud to gange...
    Der manglede i den grad kommunikation, både imellem målmanden, de to midterforsvarer og kæden foran, hvilket Claudemir og Kvist forsøgte at råde bod flere gange, med fagter og råb - sjældent set.
    Selvfølgelig går Ståle ikke ud og kritiserer et hold som har holdt nullet og som har formået at motivere sig til at vinde en for os ubetydelig kamp, hvilket ikke er usædvanligt for ham, da det er meget sjældent han kritiserer i offentligheden - uden det har været afgørende fejl af de rutinerede.
    Min bekymring går på at vi mister Oscar og Pospech med sikkerhed, Pierre er forsøgt spillet lidt ind, og Johnny Thomsen skal måske bruge mere end en sommerferie til at vænne sig til kulturen, intensiteten og tempoet i FCk. Hvis Anton rejser, så er det Zanka som er styrmanden... et talent og ja han er supergod, ellers ville han ikke havde spillet 75 kampe som 21 årig, men hans udfald er til at få øje på...
    Forlæng med Anton, det vil være det eneste rigtige.
    Bevar familietribunen på B...

Side 2 af 9 FørsteFørste 12345 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. FCK II's trup til næste sæson
    By ApuNazz in forum De korte linier
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 04.07.06, 17:01
  2. Næste sæson
    By Kingjaffa in forum De korte linier
    Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 16.05.05, 19:08
  3. Næste sæson
    By pires in forum De korte linier
    Svar: 8
    Sidste Meddelelse: 03.06.04, 23:33
  4. Hvem bliver topscorer næste sæson??? (KUN FCK)
    By Silver in forum De korte linier
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 15.07.03, 13:33

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •