Side 5 af 9 FørsteFørste ... 2345678 ... SidsteSidste
Viser resultater 61 til 75 af 123

Emner: Forsvaret i FCK fra næste sæson og fremadrettet

  1. #61
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    2,326

    Re: Forsvaret i FCK fra næste sæson og fremadrettet

    Jeg vil lige komme med et lidt alternativt bud på en højre back.

    Kunne man forestille sig, at man prøvede at omskole Özdogan? Jeg synes egentlig, at han er en ganske spændende spiller. Han har et fint løb, både med og uden bold, han har en god fysik, han er relativt hurtig og han kan gå med i kombinationsspillet. Han mangler selvfølgelig noget defensivt, men sikkert ikke mere end Wendt gjorde, da vi købte ham.

    Klubben har meldt ud, at de leder efter en højre midt. Det må være et rimelig klart tegn på, at de ikke har den helt store tiltro til, at Özdogan for alvor kan udfordre eller komplementere Bolanos. De har godt nok også sagt, at de stadig leder efter en højre back, men det udelukker jo ikke, at han eventuelt allerede kunne være i klubben.

    Jeg ser helst, at man køber en ny, der kan gå ind i startopstillingen med det samme. Jeg tror dog ikke meget på Johnny Thomsen, og jeg synes, det kunne være et spændende eksperiment med Özdogan.
    Jeg har været anfører som 2. års gennem alle ungdomsrækker og mener også, at jeg er berettiget til at blive det på førsteholdet en dag, når jeg har fået erfaringen - Thomas Delaney, 2010.
    Gandhi's Avatar

  2. #62
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    164

    Re: Forsvaret i FCK fra næste sæson og fremadrettet

    Jeg synes man bør sende Hooiveld tilbage til Celtic, han har gjort det ok, men det er ikke nok, til at man bør smide en stor pose penge efter ham. Han virker lidt langsom i opfattelsen, teknisk svag, og hans fysik imponerer heller ikke. Det kan godt være at de få kampe han har haft er et tyndt grundlag at bedømme ham på, men han har ikke grebet chancen og fået vist andet end det ordinære, når han har fået den. Man bør i stedet gå efter Kris Stadsgaard

    Marc Rieper mener heller ikke Hooiveld er god nok _

    http://www.indkast.dk/index.php?nyhed=79898
    ____________________
    Lad være med at diskutere med en idiot !!!
    Han vil trække dig ned på hans niveau,
    og vinde diskussionen p. g. a. hans erfaring på dette niveau.

  3. De følgende 8 brugere er enige:

  4. #63
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Forsvaret i FCK fra næste sæson og fremadrettet

    ›Jeg ser helst, at man køber en ny, der kan gå ind i
    ›startopstillingen med det samme. Jeg tror dog ikke meget på
    ›Johnny Thomsen, og jeg synes, det kunne være et spændende
    ›eksperiment med Özdogan.

    Uden at kunne vurdere Özdogans potentiale som back, ville jeg ikke være tryg ved eksperimentet, hvis den eneste anden mulighed på pladsen hedder Johnny Thomsen. Hvis nu fx. Pospech var blevet, ville det være mindre angstprovokerende at forsøge den omskoling. Men det er måske i virkeligheden også det, du mener..?

    Vi må og skal have en kvalificeret afløser for Pospech, og det har CV jo heldigvis også meldt ud. Om det lykkes er så anden sag...
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  5. De følgende 2 brugere er enige:

  6. #64
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,427

    Re: Forsvaret i FCK fra næste sæson og fremadrettet


    ›Vi må og skal have en kvalificeret afløser for Pospech, og det
    ›har CV jo heldigvis også meldt ud. Om det lykkes er så anden
    ›sag...

    Men hvis vi finder en afløser for Pospech, så vil det ikke give nogen mening at omskole Øzdogan, da vi jo allerede har Johnny Thomsen

    mvh Stephphen
    Fraværende

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #65
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    946

    Re: Forsvaret i FCK fra næste sæson og fremadrettet

    jeg undskylder for dette absolutte rygte, men i en artikel på sporten.dk om suppens gratis profiler er der en anonym "kilde" der mener at kunne bekræfte Wass' ankomst i FCK...

    Link: http://www.sporten.dk/fodbold/her-er...rofiler?page=1

    den har været oppe at vende før... må indrømme at jeg på mange måder ikke har lyst til en spiller fra vestegnen, men på den anden side, så er jagten på en god back ikke nem. Desuden synes jeg at Wass ligner en bedre spiller end eksempelvis tidligere nævnte Pavel Ninkov (uretfærdigt bedømt ud fra video vel og mærket)...

  9. #66
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,871

    Re: Forsvaret i FCK fra næste sæson og fremadrettet

    Vi leder jo med lys og lygte efter Pospech's afløser. Der faldt jeg lige over ham her. Han er lige blevet mester med Videoton FC i Ungarn. Jeg synes han ser rigtig spændende ud. Defensivt rigtig stærk. Offensivt ser det også rigtig lovende ud.

    http://en.wikipedia.org/wiki/P%C3%A1l_L%C3%A1z%C3%A1r

    http://www.youtube.com/watch?v=ghEiLs5K-uc

    Mvh. Dennis Jørgensen

  10. De følgende 2 brugere er enige:

  11. #67
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    954

    Re: Forsvaret i FCK fra næste sæson og fremadrettet

    ›Vi leder jo med lys og lygte efter Pospech's afløser. Der faldt
    ›jeg lige over ham her. Han er lige blevet mester med Videoton FC
    ›i Ungarn. Jeg synes han ser rigtig spændende ud. Defensivt rigtig
    ›stærk. Offensivt ser det også rigtig lovende ud.

    http://en.wikipedia.org/wiki/P%C3%A1l_L%C3%A1z%C3%A1r

    http://www.youtube.com/watch?v=ghEiLs5K-uc

    ›Mvh. Dennis Jørgensen

    Han opfylder i hvertfald de kriterier CV normalt opstiller: Ung og inde omkring landsholdet. Derudover så giver den 9 minutters video indtryk af en hurtig spiller der er meget solid i det defensive. Derudover kommer han også med frem offensivt og tager nogle gode løb. Man ser ham dog ikke lave mange indlæg og det lader ikke til, at han er manden for den afgørende aflevering.

    Spændende input synes jeg. Hvis vi kigger i Serbien så kan vi vel lige så godt også kigge i Ungarn.

  12. De følgende 2 brugere er enige:

  13. #68
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    951

    Re: Forsvaret i FCK fra næste sæson og fremadrettet

    ›jeg undskylder for dette absolutte rygte, men i en artikel på
    ›sporten.dk om suppens gratis profiler er der en anonym
    ›"kilde" der mener at kunne bekræfte Wass' ankomst i
    ›FCK...

    http://www.sporten.dk/fodbold/her-er-s
    ›Link: uperligaens-gratis-profiler?page=1



    Det er sjovt som Brøndby fans frygter dette så meget, jeg tvivler meget på at vi henter ham, hvis vi gør er det bare sjovt og en giga spand vand i hovedet på BIF. Han er jo en god back som er omkring det danske landshold.

    Så er sprørgsmålet om vi klar til at signe en spiller direkte fra Brøndby, endda en 'deres egne' som har været ude og udtale at han aldrig vil trække i den hvide trøje. Jeg fornemmede ellers på et tidspunkt at han var pissed på BIF efter hans udlejning til Fredrikstad fordi de ikke ville satse på ham og måske er det noget af denne bitterhed som får nogen af Brøndby drengene til at tro at han vil skifte til FCK, men altså? den tror jeg ikke på.

    Jeg tror det er Brøndbyfans som stresser helt vildt og rygter som går rundt og rundt i ring og at de begynder og tro mere og mere på det + frygte det mere og mere.
    Oslo
    Toeffe_WA's Avatar

  14. #69
    Django er offline Ostepoppes, R. Varemærke!
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    383

    Re: Forsvaret i FCK fra næste sæson og fremadrettet

    ›Det er sjovt som Brøndby fans frygter dette så meget, jeg tvivler
    ›meget på at vi henter ham, hvis vi gør er det bare sjovt og en
    ›giga spand vand i hovedet på BIF. Han er jo en god back som er
    ›omkring det danske landshold.

    ›Så er sprørgsmålet om vi klar til at signe en spiller direkte fra
    ›Brøndby, endda en 'deres egne' som har været ude og udtale at han
    ›aldrig vil trække i den hvide trøje. Jeg fornemmede ellers på et
    ›tidspunkt at han var pissed på BIF efter hans udlejning til
    ›Fredrikstad fordi de ikke ville satse på ham og måske er det
    ›noget af denne bitterhed som får nogen af Brøndby drengene til at
    ›tro at han vil skifte til FCK, men altså? den tror jeg ikke på.

    ›Jeg tror det er Brøndbyfans som stresser helt vildt og rygter som
    ›går rundt og rundt i ring og at de begynder og tro mere og mere
    ›på det + frygte det mere og mere.
    Nu henvises der også til en noget gammel artikel, hvor Wass også efterfølgende var ude og dementere disse rygter:
    http://www.sporten.dk/superligaen/wa...aldrig-for-fck

    Så jeg tror ikke vi skal ligge noget overhovedet i dette rygte. Og godt for det, jeg tror godt vi kan klare os uden en af de pisgule.

  15. De følgende 2 brugere er enige:

  16. #70
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    954

    Re: Forsvaret i FCK fra næste sæson og fremadrettet

    Pavle Ninkov lader også til at være tabt. Der er interesse fra større klubber i Frankrig og hans agent siger:

    Det er sandt, at der er stor interesse fra Frankrig, hvor flere klubber længe har fulgt ham. Pavle er meget interesseret i at skifte til Frankrig, og det er den vej, pilen peger lige nu
    Kilde: http://www.bold.dk/nyt/Ninkov-haelder-mod-fransk-klub

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #71
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    854

    Re: Forsvaret i FCK fra næste sæson og fremadrettet

    Hvis Oviedo ikke falder i ledelsens smag, så er Mtiliga igen ledig på markedet.

    http://www.bold.dk/nyt/Patrick-Mtili...r-paa-klubjagt

    Desuden må jeg sige at vores costaricanske ven faktisk imponerede mig lidt i sin sidste kamp for FCN. Og set i forhold til hvor anonym han var i starten af foråret (jeg har vel set 6-7 FCN kampe), så tror jeg faktisk der kan være perspektiver i manden. Et halvt års leje mere kunne måske være godt, men så tror jeg også han er ved at være der.

    Højre back...tja. Jeg krydser alt som krydses kan og håber på CV.
    "Men det er fodbold. Vi er neanderthalere alle sammen." - Zanka

  19. Den følgende bruger er enig i dette:
    rsj

  20. #72
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    2,326

    Re: Forsvaret i FCK fra næste sæson og fremadrettet

    ›Men hvis vi finder en afløser for Pospech, så vil det ikke give
    ›nogen mening at omskole Øzdogan, da vi jo allerede har Johnny
    ›Thomsen
    Det synes jeg ikke nødvendigvis er korrekt. Hvis vi finder en direkte afløser for Pospech, ville alle andre selvfølgelig være reserver, men det betyder jo ikke, at man ikke kan have talentfulde spillere blandt dem.

    Man kan i sagens natur mene, at det kan være ligegyldigt, om man er reserve som højre midt eller som højre back. Jeg mener så bare, at hvis man allerede mere eller mindre har konstateret, at han ikke har den store fremtid på midtbanen, ville man give ham en slags ekstra chance, ved at flytte ham ned som back. Måske er han bedre end Johnny Thomsen, og i så fald kunne højre back pludselig blive en ret stærkt besat position på holdet, både hvis angår starteren og reserverne.
    Jeg har været anfører som 2. års gennem alle ungdomsrækker og mener også, at jeg er berettiget til at blive det på førsteholdet en dag, når jeg har fået erfaringen - Thomas Delaney, 2010.
    Gandhi's Avatar

  21. #73
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    1,024

    Re: Forsvaret i FCK fra næste sæson og fremadrettet

    Jos bliver ikke i København.

    Ved forårets begyndelse indgik F.C. København en aftale med den hollandske forsvarsspiller Jos Hooiveld om en lejekontrakt gældende for resten af foråret. Aftalen med hans klub, Celtic FC, indeholdt desuden en option på køb.

    - Jos har gjort et godt job hos os i forårets kampe og er hurtigt faldet til i spillergruppen. Vi har haft god tid til at vurdere Jos, og vi er nået til en beslutning om ikke at udnytte købsoptionen. Vi ønsker Jos al mulig held og lykke, hvor end hans veje nu bringer ham hen, siger sportsdirektør Carsten V. Jensen.

    Der vil blive taget afsked med Jos sammen med resten af de spillere, der forlader F.C. København, i forbindelse med søndagens guldfest i PARKEN.
    mvh. Kasper!
    Wiland
    Ankersen - Antonsson - Zanka - Augustinsson
    Kusk - Kvist - Delaney - Jørgensen
    Cornelius - Pourié

  22. #74
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    813

    Re: Forsvaret i FCK fra næste sæson og fremadrettet

    Mon ikke Hooivelds afgang er et godt tegn? Det tyder vel på, at Sølvi er tilbage i kampform, og at CV har vurderet, at der er bedre spillere til rådighed på markedet - måske får vi allerede én på mandag. Hooiveld har spillet hæderligt, men absolut ikke lignet fremtidens faste mand, men mon ikke han var signet, hvis enten Zanka var på vej væk, Sølvi ikke var til at regne med eller hvis der ikke umiddelbart var bedre midterforsvarere tilgængeligt på markedet?

  23. Den følgende bruger er enig i dette:

  24. #75
    Tilmeldingsdato
    Mar 2005
    Indlæg
    137

    Re: Forsvaret i FCK fra næste sæson og fremadrettet

    Jos bliver ikke i København.

    Syntes squ heller ikke han var meget værd, men held og lykke fremover.

Side 5 af 9 FørsteFørste ... 2345678 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. FCK II's trup til næste sæson
    By ApuNazz in forum De korte linier
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 04.07.06, 17:01
  2. Næste sæson
    By Kingjaffa in forum De korte linier
    Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 16.05.05, 19:08
  3. Næste sæson
    By pires in forum De korte linier
    Svar: 8
    Sidste Meddelelse: 03.06.04, 23:33
  4. Hvem bliver topscorer næste sæson??? (KUN FCK)
    By Silver in forum De korte linier
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 15.07.03, 13:33

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •