Side 8 af 9 FørsteFørste ... 56789 SidsteSidste
Viser resultater 106 til 120 af 123

Emner: Forsvaret i FCK fra næste sæson og fremadrettet

  1. #106
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    2,413

    Re: Forsvaret i FCK fra næste sæson og fremadrettet

    ››Var han ikke også rygtet til FCK inden han tog til Schalke 04?

    ›Dét kan jeg umiddelbart ikke finde noget om på nettet, men jeg
    ›skal ikke udelukke det.

    Der var en del skriveri om det for 1½ års tid siden, men du har ret i, at det ikke lige er til at finde noget på det. I nedenstående link er dog en reference til at både FCK og BIF tidligere har udvist interesse for ham:

    Han var eftertragtet af mange klubber for et halvt år siden - heriblandt FC København - men han valgte at skrive under med tyske Schalke 04.
    http://onside.dk/nyheder/bundesliga-...-pa-lejeaftale
    Sidst redigeret af Elver : 13.09.11 kl. 08:54
    Hejsa
    Elver's Avatar

  2. #107
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    1,464

    Re: Forsvaret i FCK fra næste sæson og fremadrettet

    Pavle Ninkov skulle nu være meget meget tæt på et skifte til Toulouse: http://translate.google.com/translat...3.html&act=url

    Vi er igen ikke nævnt. Han ender ikke her.
    Mvh,
    Wilkens
    Wilkens's Avatar

  3. Den følgende bruger er enig i dette:

  4. #108
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    803

    Re: Forsvaret i FCK fra næste sæson og fremadrettet

    Med udsigten til at ninkov ikke længere er inde for vores rækkevidde, så må vi nok gå ud fra at C.V tænker i andre baner...

    Lustig fra rosenborg kan blive svær, da han netop er fra rosenborg, som sikkert ikke er meget for at slippe ham til netop os...

    Den sikre og i mine øjne uheldige løsning Lars J kan vel ikke være det helt optimale, derfor vil jeg her gerne præsentere en mulig kandidat, som jeg i DEN grad håber C.V vil overveje...

    Šime Vrsaljko- Klub Dinamo Zagreb

    http://en.wikipedia.org/wiki/%C5%A0ime_Vrsaljko der står godt nok Marseillie har været nævnt på rygtebørsen med et bud omkring 30mio kr... Men dem er der jo så mange af...



    http://www.youtube.com/watch?v=C2jTsESCGbA

    Se denne unge mand, det jo som en klon af vores kære tjekke der nu er stoppet i klubben...

    Kære C.V her er en mand med fremtidsmuligheder i sig... både sportsligt og økonomisk !


    KØØØØB
    URBAN TIL BENET - MEN DERFOR KAN MAN GODT VÆRE MEDLEM AF FCKFC !

    MELD DIG IND I FCKFC - DE GØR FORSKELLEN I DAGLIGDAGEN !

  5. De følgende 4 brugere er enige:

  6. #109
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,871

    Re: Forsvaret i FCK fra næste sæson og fremadrettet

    ›Med udsigten til at ninkov ikke længere er inde for vores
    ›rækkevidde, så må vi nok gå ud fra at C.V tænker i andre baner...

    ›Lustig fra rosenborg kan blive svær, da han netop er fra
    ›rosenborg, som sikkert ikke er meget for at slippe ham til netop
    ›os...

    ›Den sikre og i mine øjne uheldige løsning Lars J kan vel ikke
    ›være det helt optimale, derfor vil jeg her gerne præsentere en
    ›mulig kandidat, som jeg i DEN grad håber C.V vil overveje...

    ›Šime Vrsaljko- Klub Dinamo Zagreb

    http://en.wikipedia.org/wiki/%C5%A0ime_Vrsaljko der
    ›står godt nok Marseillie har været nævnt på rygtebørsen med et
    ›bud omkring 30mio kr... Men dem er der jo så mange af...



    http://www.youtube.com/watch?v=C2jTsESCGbA

    ›Se denne unge mand, det jo som en klon af vores kære tjekke der
    ›nu er stoppet i klubben...

    ›Kære C.V her er en mand med fremtidsmuligheder i sig... både
    ›sportsligt og økonomisk !


    ›KØØØØB

    Total nice musik på klippet. Minder mig om da jeg var 15 :-)

    Sjovt med denne Vrsaljko. Har du fundet ham i FM? Jeg køber ham ihvertfald næsten altid :-)

    Mvh. Dennis Jørgensen

  7. #110
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Forsvaret i FCK fra næste sæson og fremadrettet

    http://www.youtube.com/watch?v=C2jTsESCGbA

    ›Se denne unge mand, det jo som en klon af vores kære tjekke der
    ›nu er stoppet i klubben...

    ›Kære C.V her er en mand med fremtidsmuligheder i sig... både
    ›sportsligt og økonomisk !


    ›KØØØØB

    Øh, er han ikke midtbanespiller, jf. det der står i starten af Youtube-klippet? (og ikke højreback)

    Mvh

    zebos
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  8. #111
    Tilmeldingsdato
    Apr 2010
    Indlæg
    7

    Re: Forsvaret i FCK fra næste sæson og fremadrettet

    Daniello: Hvordan helvede havde du tænkt dig vi skulle råbe det efternavn inde i PARKEN. Seriøst, det er sku en ommer ;)

    Når spøg til side. Han ser rigtig spændende ud. Hurtig, gode indlæg og ser ud til at have et godt spark. Men hvor gammel er han? han ser rimlig ung ud

  9. #112
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,728

    Re: Forsvaret i FCK fra næste sæson og fremadrettet

    ›Øh, er han ikke midtbanespiller, jf. det der står i starten af
    ›Youtube-klippet? (og ikke højreback)

    ›Mvh

    ›zebos

    Den undrede også mig men han er nu højreback.

    Men tror nu han desværre er ganske umulig for os at hente når klubber som Arsenal, Spurs, City og United skulle have interesse. Grunden til Arsenal vist ikke vil hente ham er endda at han er for dyr (£15mil).

    Så ja han ville da være noget af en drømme signing men tror slet ikke på det kan lade sig gøre.

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #113
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    737

    Re: Forsvaret i FCK fra næste sæson og fremadrettet

    Jeg tror hovedmålet som højreback er en spiller af en kaliber der kan gå direkte ind i den europæiske kampagne. Lykkedes det ikke kunne jeg dog godt forestille mig at man vil bruge JT og derefter hive en yngre spiller ind, som man gjorde med Oviedo på venstrebacken. Isåfald er Mattias Johahansson, Kalmars højreback bestemt en mulighed. "Backsensationen" fra det svenske U21 landshold spåes allerede nu en fremtid som højeback på det svenske landshold, og er uanset hvad en spiller FCK skal holde øje med på sigt, uanset udfaldet af dette vindue. Og Kalmar har vi jo i øvrigt handlet hos inden..

    http://www.fotbollskanalen.se/1.2170..._backsensation
    "Och du glömmer det viktigaste. FCK är av plast och av ondo. Statsfinansierad styggelse. Äckligt"

  12. De følgende 5 brugere er enige:

  13. #114
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    1,148

    Re: Forsvaret i FCK fra næste sæson og fremadrettet

    Zanka stopper i FCK senest til næste sommer:

    http://www.bold.dk/nyt/Zanka-forlaenger-ikke-med-FCK

    Ikke særlig overraskende. Synes desværre han sætter en grim tyk streg under, hvor svært det er at holde de dygtige og ambitiøse spillere i FCK. Jeg betvivler ikke, at CV har forsøgt at tilbyde kontrakter til både Antonsson, Pospech, Wendt og Zanka. Alligevel har ingen af dem forlænget. Man kan vel kun gisne om, hvornår og hvad CV har tilbudt de enkelte spillere. Måske har det aldrig været muligt at forlænge med dem. Jeg sidder dog med en følelse af, at man måske godt kunne have været tidligere ude eller måske har tilbudt for lidt for en forlængelse af kontrakterne.

    Det bør i hvert fald give stof til eftertanke hos CV, at så mange dygtige spillere nu(og senest om et år for Zanka) har forladt FCK uden at ville forlænge. N´doye som netop har forlænget sin kontrakt er måske tegn på en forandring i kontraktpolitikken.

  14. #115
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    833

    Re: Forsvaret i FCK fra næste sæson og fremadrettet

    Det bør i hvert fald give stof til eftertanke hos CV, at så mange dygtige spillere nu(og senest om et år for Zanka) har forladt FCK uden at ville forlænge. N´doye som netop har forlænget sin kontrakt er måske tegn på en forandring i kontraktpolitikken.
    Tror, det er prisen for at god sæson, hvor klubben har tiltrukket sig international opmærksomhed.
    Sådan vil det nok altid være for et hold fra Skandinavien.
    Der vil komme tilbud og muligheder for vores spillere, som vi ikke kan konkurrere med.
    Personlige ambitioner (både økonomiske og sportslige), vil sende vores bedste spillere videre til højere profilerede klubber og ligaer.

  15. #116
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,139

    Re: Forsvaret i FCK fra næste sæson og fremadrettet

    ›Tror, det er prisen for at god sæson, hvor klubben har tiltrukket
    ›sig international opmærksomhed.
    ›Sådan vil det nok altid være for et hold fra Skandinavien.
    ›Der vil komme tilbud og muligheder for vores spillere, som vi
    ›ikke kan konkurrere med.
    ›Personlige ambitioner (både økonomiske og sportslige), vil sende
    ›vores bedste spillere videre til højere profilerede klubber og
    ›ligaer.

    ..Samt muligheden for at spillerens agent kan score kassen på den
    nuværende hype omkring FCKs profiler..
    Krølben

    Et forsigtigt bud (uden at være sikker i øvrigt) kan være, at der hentydes til vi ikke ved, om vi har to liv og derfor ikke kan spå om vi kan give vores to liv til Brøndby IF.
    Krølben's Avatar

  16. #117
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    1,148

    Re: Forsvaret i FCK fra næste sæson og fremadrettet

    ›Tror, det er prisen for at god sæson, hvor klubben har tiltrukket
    ›sig international opmærksomhed.
    ›Sådan vil det nok altid være for et hold fra Skandinavien.
    ›Der vil komme tilbud og muligheder for vores spillere, som vi
    ›ikke kan konkurrere med.
    ›Personlige ambitioner (både økonomiske og sportslige), vil sende
    ›vores bedste spillere videre til højere profilerede klubber og
    ›ligaer.

    Jeg er enig i, at en god sæson gør det svært at holde på spillerne, men det var jo ikke sådan, at man først opdagede hvor gode de enkelte spillere var, da vi spillede med i CL. Min tanke var, at man måske kunne have forlænget på et noget tidligere tidspunkt. Det ville give spilleren mulighed for at tjene mere i den tid han måtte blive i klubben samtidig med at FCK ville få bedre mulighed for at sælge den pågældende spiller.

    Man kunne måske give spilleren en salgsklausul som sikkerhed for, at han kan komme afsted.

    Der er selvfølgelig en vis problematik med lange kontrakter og forskerordningen, men ideen med at forlænge kontrakterne og forgylde spillerne lidt mere skulle være, at man rent faktisk får en mulighed for at skyde spilleren afsted til en fornuftig pris, inden han ryger af forskerordningen.

  17. #118
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    885

    Re: Forsvaret i FCK fra næste sæson og fremadrettet

    Jeg betvivler ikke, at CV har forsøgt at tilbyde
    ›kontrakter til både Antonsson, Pospech, Wendt og Zanka.Jeg sidder dog med en følelse
    ›af, at man måske godt kunne have været tidligere ude eller måske
    ›har tilbudt for lidt for en forlængelse af kontrakterne.


    Hvad angår Wendt og Zanka blev der forlænget med dem begge for et par år siden og ingen af dem har på noget tidspunkt lagt skjul på, at de ikke vil forlænge igen, fordi de vil videre.

    Anton og Pospech har vel sagtens noget at gøre med forskerordningen og ambitioner om at prøve sig af i større ligaer, og det er vel meget naturligt, at med man med spillere i den alder afventer til det sidste år af kontrakten. Specielt Anton var de første 2 sæsoner en del skadet og var sjældent førstevalg.

    Jeg kan personlig godt lide, at den sportslige ledelse traf et valg om sportslig succes fremfor en 15-25 mill i tranferindtægter på de 3 forsvarer.


    ›Det bør i hvert fald give stof til eftertanke hos CV, at så mange
    ›dygtige spillere nu(og senest om et år for Zanka) har forladt FCK
    ›uden at ville forlænge.

    Du skal ikke være så sikker på, at spillerne bare uden videre forlænger, fordi CV kommer halvandet år før kontraktudløb tilbyder en forlængelse og 1-2 mill mere om året. Spillerne har også interesse i at lade kontrakten udløbe.

  18. #119
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    1,148

    Re: Forsvaret i FCK fra næste sæson og fremadrettet

    ›Jeg kan personlig godt lide, at den sportslige ledelse traf et
    ›valg om sportslig succes fremfor en 15-25 mill i tranferindtægter
    ›på de 3 forsvarer.

    Det er jeg slet ikke uenig i, men det ene behøver måske ikke at udelukke det andet. Ideen med at forlænge skulle være, at man på papiret havde kontrakt med spillerne i lidt længere tid, men altså primært for at sælge dem f.eks. 1 år inden kontraktudløb. Spillerens reelle tid i FCK skulle således være den samme, som hvis han ikke forlængede, men med den forskel, at FCK kan tjene på et salg. Spilleren går glip af at kunne gå på en fri transfer, men kan til gengæld tjene mere i den periode spilleren alligevel ville være blevet hos os(uden kontraktforlængelsen) og en evt. salgsklausul kunne måske give spilleren sikkerhed for, at det også er realistisk for ham at blive skudt afsted inden kontraktudløb. Jeg synes blot, det er vældig trist, at vores profiler går, uden at vi tjener på det.

    ››Det bør i hvert fald give stof til eftertanke hos CV, at så mange
    ››dygtige spillere nu(og senest om et år for Zanka) har forladt FCK
    ››uden at ville forlænge.

    ›Du skal ikke være så sikker på, at spillerne bare uden videre
    ›forlænger, fordi CV kommer halvandet år før kontraktudløb
    ›tilbyder en forlængelse og 1-2 mill mere om året. Spillerne har
    ›også interesse i at lade kontrakten udløbe.

    Jeg regner ikke med noget som helst, hvorfor jeg også skrev, at det måske aldrig var muligt at forlænge med de enkelte spillere. Jeg konstaterer blot, at man ikke har været i stand til at forlænge yderligere med hele vores bagkæde, hvilket er bekymrende. Måske kunne man have strakt sig længere eller gjort tingene på en anden måde.

    Antonsson gav i efteråret 2010 udtryk for, at han ikke havde hørt fra FCK, selvom han altså nærmede sig kontraktudløb:

    "Min kontrakt løber ud efter sæsonen. Jeg har intet hørt fra FCK, så jeg skifter formentlig klub".

    http://tv2sport.dk/node/63179

    Så kan man gisne om, hvorvidt det er for at presse FCK til forhandlingsbordet, men jeg ser ikke, hvorfor det ikke skulle være sandt. I så fald er det da lidt bekymrende. I mine øjne var Antonsson en profil på holdet, og en man burde have tilbudt en kontraktforlængelse med i god tid og ikke under et år før kontrakudløb.

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #120
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Forsvaret i FCK fra næste sæson og fremadrettet

    ›Jeg regner ikke med noget som helst, hvorfor jeg også skrev, at
    ›det måske aldrig var muligt at forlænge med de enkelte spillere.
    ›Jeg konstaterer blot, at man ikke har været i stand til at
    ›forlænge yderligere med hele vores bagkæde, hvilket er
    ›bekymrende. Måske kunne man have strakt sig længere eller gjort
    ›tingene på en anden måde.

    Jeg synes, det er nogle gode og interessante pointer, du kommer med.

    Strategien hos FCK og CV i dag er helt klart, at man ikke budgetterer med spillersalg. Det er en meget ren og enkel strategi, og det giver helt sikkert mere ro i planlægningen. Man ved, hvad man har, og man ved, hvad man kan købe ind for. Og når der sker noget ekstraordinært - som at Kvist bliver solgt - har man forinden sikret sig en afløser, hvorved man undgår opskruede priser hos konkurrenterne.

    Jeg kan rigtig godt lide den taktik. Den er konservativ - men stærk. Salg sker ikke tilfældigt, eller fordi man er presset af nød.

    Men. Jeg kan også frygte lidt, at strategien kan give en smule bagslag både økonomisk og kontraktmæssigt.

    Økonomisk, fordi der helt soleklart er muligheder for at tjene mange millioner af kroner på spillersalg løbende.

    Kontraktmæssigt, fordi nye spillere, der vil skrive kontrakt med FCK, ikke tør binde sig mere end nogle få år, eftersom spilleren ved, klubben meget nødigt vil sælge en. Er man en ung og meget ambitiøs spiller som Zanka tegner man derfor ikke et ekstra år i håbet om, at man kan blive skippet til en storklub, når det rette bud kommer - som eksempelvis i tilfældet med PVS.

    Alt andet lige er det en lidt usikker tid, en kontraktløs spiller går i møde. Hans dagsform i den sidste del af kontraktperioden kan være meget afgørende for, om han ender i en tysk top- eller middelklub. Og umiddelbart er det ikke ligefrem top-top-topklubber, vores kontraktløse stjerner er kommet til. Timingen skal jo passe, og med den nuværende model bliver det længste transfervindue om vinteren slet ikke udnyttet, hvis FCK ikke er villige til at forhandle om bestemte spillere.

    Igen. Jeg kan godt lide FCKs nuværende taktik. Det giver en vis ro, og viser meget styrke, når FCKs ledelse meget klart melder ud på skærmen, at eksempelvis Damen ikke er til salg. At man sætter sportslige ambitioner over de økonomiske.

    Spørgsmålet er bare, om FCK og spillerne ikke er bedre tjent med en slags intern aftale om, at man forlænger kontrakten et år længere med spilleren med den option, at man i de to transfervinduer i det sidste år, spilleren er i klubben, vil se væsentligt mere positivt på henvendelser fra relevante klubber. Det kunne umiddelbart både være med til at sikre FCK millioner af transferkroner og spilleren mere ro til at finde rette klub over en længere periode.
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

Side 8 af 9 FørsteFørste ... 56789 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. FCK II's trup til næste sæson
    By ApuNazz in forum De korte linier
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 04.07.06, 17:01
  2. Næste sæson
    By Kingjaffa in forum De korte linier
    Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 16.05.05, 19:08
  3. Næste sæson
    By pires in forum De korte linier
    Svar: 8
    Sidste Meddelelse: 03.06.04, 23:33
  4. Hvem bliver topscorer næste sæson??? (KUN FCK)
    By Silver in forum De korte linier
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 15.07.03, 13:33

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •