Side 1 af 6 1234 ... SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 76

Emner: FCK vil byde på Christian Poulsen til sommer

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jul 2004
    Indlæg
    348

    FCK vil byde på Christian Poulsen til sommer

    Ifølge Liverpool ECHO vil FCK forsøge at købe Christian Poulsen til sommer. Se nederst i denne artikel: http://www.liverpoolecho.co.uk/liver...0252-28558548/

    Liverpool ECHO regnes normalt for et særdeles troværdigt medie. Avisen er kendt for at have kilder meget tæt på Liverpool FCs ledelse.

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #2
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: FCK vil byde på Christian Poulsen til sommer

    ›Ifølge Liverpool ECHO vil FCK forsøge at købe Christian Poulsen

    Dér har vi noget af /Simons efterspurgte europæiske rutine. :-)

    Mvh

    zebos
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  4. #3
    Tilmeldingsdato
    Feb 2009
    Indlæg
    763

    Re: FCK vil byde på Christian Poulsen til sommer

    Poulsen vil kæmpe i Liverpool

    Poulsens rådgiver, Jørn Bonnesen, udtaler:
    Dansk fodbold er på ingen måde interessant for ham til sommer. Det er slet ikke i Christians mindset.
    Christian det rigtig godt i Liverpool, og det er både på og uden for banen. Han har kontrakt med klubben to år endnu, og han vil fortsat klø på for at gøre sig fortjent til spilletid.
    Sidst redigeret af Socdk : 21.04.11 kl. 11:35

  5. #4
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    833

    Re: FCK vil byde på Christian Poulsen til sommer

    Altså, hvis Poulsen har tænkt sig, at bruge de næste to sæsoner på sporadiske indhop for Liverpool, ender han vel med (ligesom Daniel Jensen) ikke at være så vanvittigt interessant for os.

  6. De følgende 4 brugere er enige:

  7. #5
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,852

    Re: FCK vil byde på Christian Poulsen til sommer

    Jeg har svært ved at se os hente Poulsen til sommer, efter CV har udtalt, at vi næppe kommer til at se salg af de øvrige profiler, medmindre der kommer ekstraordinære tilbud. Det giver udelukkende mening at hente CP, hvis Kvist smutter.

    Men omvendt er det også ved at være nu, hvis det skal være. Som Witzansky også nævner, så er CP næppe interessant om to år - der er han ganske enkelt for gammel og afdanket.
    Mvh.
    Dane

  8. De følgende 4 brugere er enige:

  9. #6
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: FCK vil byde på Christian Poulsen til sommer

    Mener bestemt også CP skal hentes om mulig vi klare jo desværre ikke at forlænge kontrakter med vores profiler!

    Så kan Kvist sælges til vinter når CL forhåbentlig er spillet med FCK, selv om det er minimalt med penge man kan få sådan en klasse spiller!

  10. #7
    Tilmeldingsdato
    Jul 2004
    Indlæg
    348

    Re: FCK vil byde på Christian Poulsen til sommer

    Poulsen vil kæmpe i Liverpool


    Bonnesens ord giver jeg ikke meget for. Det er typisk agent-snak. Poulsen er færdig i Liverpool, og det ved han også godt selv. Alt tyder på, at Liverpool til sommer indkøber markant forstærkning til den centrale midtbane, og så bliver Poulsen - der i forvejen befinder sig i periferien af truppen - skubbet endnu længere ud.

    Poulsen forlader Liverpool til sommer, det føler jeg mig overbevist om. Han har også sin stamplads på landsholdet at tænke på. Spørgsmålet er bare, om vi kan lokke ham til FCK.

  11. #8
    Tilmeldingsdato
    Sep 2010
    Indlæg
    51

    Re: FCK vil byde på Christian Poulsen til sommer

    Hvis det er sandt, så tror jeg at kvist ryger til udlandet..
    Tror ikke at CP vil skrive kontrakt med FCK, hvis det ikke står til en start 11'er
    sidder også og ser fuckerne, og selvom i fører 2-0, så synes jeg sgu der er noget pinligt, ved at spille på lange bolde og kontra på hjemmebane, som forsvarede mestre og 1'ere....

  12. #9
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    244

    Re: FCK vil byde på Christian Poulsen til sommer

    Undskyld min kynisme, men er jeg den eneste der ikke kan se, hvad vi skal med Poulsen? For det første... forhåbentlig smutter der ikke flere profiler i dette kommende vindue, vi har allerede Claude, Kvist, TK, Bergvold og endda også Delaney. Jeg ser både Claude og Kvist som bedre og ikke mindst mere stabile spillere. Synes også Poulsens pasningsspil er dvalet gevaldigt over de sidste par år. Og som helhed synes jeg også Poulsen er faldet meget i niveau.. Han var stor da han forlod KBH og var fantastisk for S04, men siden da er det stødt gået ned af bakke, synes jeg. For slet ikke at tale om hans ualmindeligt ringe præstationer på landsholdet, hvor han jo iøvrigt kun er , fordi vi har en træner der synes Rommedahl er Danmarks bedste kantspiller...
    Bevares, skal vi da ha' en rutineret erstatning for Kvist, hvis han ryger, men jeg ville være lidt bekymret for at få Poulsen tilbage, men man kan jo blive overrasket ... til det positive...
    God påske..

    Edit: Var måske lidt hård ved den gode mand. Kan godt lide ham og hans spillestil med det rolige og kølige overblik, men synes godt nok ikke, han har vist det spil, vi ved han kan præstere på det seneste. Endelig må man ikke glemme han er 31 år. Og der er måske 2-3 års topfodbold på rigtig højt plan tilbage i ham... Så så jeg hellere CV overraskede og hentede en ung spiller som Claudemir.. Vi har jo skarpe scouts... de må kende til nogen!
    Sidst redigeret af fckboy32 : 21.04.11 kl. 16:06
    FC. KØBENHAVN - MANCHESTER UNITED
    1 - 0
    73' MARCUS ALLBÄCK

    Den største dag i dansk fodbold i meget lang tid:
    http://www.dr.dk/Sporten/Fodbold/Sup.../23/111233.htm

  13. De følgende 2 brugere er enige:

  14. #10
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    291

    Re: FCK vil byde på Christian Poulsen til sommer

    Flere røster siger at Poulsen ind = Kvist ud. Jeg mener ikke at man skal betragte de to som gensidigt udelukkende. Hvis jeg husker ret, så bliver Roland Nilsson beskrevet i en anden tråd som en der har brugt en slags diamant på midten. Ikke en rendyrket diamant, men med tanke på FCK's historik (hvor vi også var succesfulde) med kantspillere der ikke rigtigt var kantspillere, er der masser af måder man kan få den taktiske kabale til at gå op. Et af buddene hvis man kigger på Poulsen som den defensive oprydder:

    Bolaños------Claudemir----Kvist
    ---------Poulsen

    med udgangspunktet i at Grønkjær har få kampe og/eller bliver brugt i angrebet og Vingaard, Absalonsen, TK, Bergvold, Delaney som reserverne. Med Vingaard som den der er tættest på at presse en af de ovenstående ud. Det er selvfølgelig ikke holdbart i længden med så mange spillere til de 4 pladser og der vil nok være et salg. Der er dog en anden ting man skal tage med i overvejelserne omkring Poulsen. I en sæson hvor vi står over for det store skifte i forsvaret, nye folk der skal sammenspilles, osv. kan man håbe på at Poulsen's rutine kan hjælpe med at tage presset fra dem og selvom jeg godt selv kan høre modargumentet (Poulsen vil jo også være ny), mener jeg stadig at fordelene kunne opveje rigeligt for det. Med så meget erfaring rundt omkring fra Europa, en sulten Poulsen der gerne vil understrege at han stadig har noget i sig og med en trodsreaktion overfor de klubber der droppede ham, kan jeg godt se en idé i at hente ham. Har man også de rigtige backs som de senere år, deriblandt en højreback som minder om Pospech (skriver jeg uden at forholde mig til Johnny Thomsens kvaliteter), kan systemet sagtens fungere. Her tænker jeg især på Poulsen som holdt sig tilbage og ryddede op i sin Sevilla tid, da Dani Alves ofte var fraværende i forsvaret. Det var en bevidst taktik man praktiserede dér og kunne sagtens være det hos os også, måske med fokus på den anden side med Bengtsson som den mere offensive.

    Alt det ovenstående med udgangspunkt i at Poulsen skulle være defensiv. Men sidst han var hos os var han en fin boks-til-boks spiller også som gerne kom frem til tider. I superligaen kunne han sagtens spille den rolle også i en flad midtbanekonstellation sammen med Kvist hvor vi så har de decideret offensive folk på kanterne (Bolanos/Grønkjær/Vingaard/Absalonsen). Nok ikke noget som de to ville have imod ift. begges chancer for at fungere bedre på landsholdet.

    Jeg kan dog også godt se advarselslamperne. Jeg har også set ham spille de seneste år, jeg har set de fejlafleveringer som han har lavet, men kan han finde tilbage til noget der minder om tidligere nivaeau hvor han overlader de risikable afleveringer til de kreative folk på midtbanen, kan jeg sagtens se en gevinst i at lade ham slutte sin karriere hos os. Han vil sikkert også selv kunne se den store chance der ligger i meget gode muligheder for CL bold, samt at få karrieren på rette spor igen - Alt dette under de rette rammer med et trænerstab der er i øvrigt også er kendt for at være gode til at forebygge skader.
    "Trying is the first step towards failure" - Homer Simpson
    Omario's Avatar

  15. De følgende 3 brugere er enige:

  16. #11
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    376

    Re: FCK vil byde på Christian Poulsen til sommer

    Hmm er jeg den eneste der tænker Kvist måske er tiltænkt en højre back i tilfælde af vi ikke kan finde en ny mand der? og på den måde giver det da meget go mening at hente CP ind. At jeg så tvivler på det sker er noget andet. Jeg mener også kvist er beder end CP på en del områder bla i bold omgang og i aggresivitet. Dog er CP mere rolig og har beder placerings evne. Med CP ind kunne jeg godt tro man ville købe sig lidt mere tid til at finde en højre back. For ham og kvist kan ikke spille midt midt sammen, det siger MO selv.

    CP skal i hvert fald være hjertelig velkommen tilbage :)
    Sidst redigeret af Fcmio : 21.04.11 kl. 17:58

  17. De følgende 2 brugere er enige:

  18. #12
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: FCK vil byde på Christian Poulsen til sommer

    Så mener Tipsbladet at der er skrevet en ét årig kontrakt med Christian Poulsen:

    http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...aarig-kontrakt

    Mvh

    zebos
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  19. #13
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    690

    Re: FCK vil byde på Christian Poulsen til sommer

    ›Så mener Tipsbladet a der er skrevet en ét årig kontrakt med Christian Poulsen:

    http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...aarig-kontrakt

    ›Mvh

    ›zebos

    Så vidt jeg kan se, er det talksport der mener, der er underskrevet en kontrakt. Dem har noget mindre tillid til end jeg har til tipsbladet.
    Sidst redigeret af pouljensen : 22.04.11 kl. 18:16

  20. #14
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: FCK vil byde på Christian Poulsen til sommer

    ››Så mener Tipsbladet a der er skrevet en ét årig kontrakt
    ›med Christian Poulsen:
    ››
    ››http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga/medie-c-poulsen-til-fc
    ››k-paa-et-aarig-kontrakt

    ››
    ››Mvh
    ››
    ››zebos

    ›Så vidt jeg kan se, er det talksport der mener, der er
    ›underskrevet en kontrakt. Dem har noget mindre tillid til end jeg
    ›har til tipsbladet.

    Ja og her er det direkte link:

    http://www.talksport.co.uk/sports-ne...urn-copenhagen

    Mvh

    zebos
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  21. #15
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008
    Indlæg
    949

    Re: FCK vil byde på Christian Poulsen til sommer

    En sjov tanke her; Morten Olsen og andre " kloge hoveder" har tit sagt at CP har en stor fremtid på landsholdet som midterforsvarer..... Han er 30+ nu og det ville måske ikke være helt dumt;@)...

    Bare en tanke og ikke nødvendigvis min holdning;@)!!

  22. De følgende 2 brugere er enige:

Side 1 af 6 1234 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Christian Poulsen
    By rmjdk in forum Transferforum
    Svar: 32
    Sidste Meddelelse: 15.02.11, 10:11
  2. Christian Poulsen
    By Nichans in forum De korte linier
    Svar: 17
    Sidste Meddelelse: 04.05.06, 13:41
  3. SR inviterer til gensyn med Christian Poulsen
    By Don Ekström in forum Bazar
    Svar: 26
    Sidste Meddelelse: 19.01.06, 12:35
  4. Christian Poulsen??
    By DG-FC in forum De korte linier
    Svar: 14
    Sidste Meddelelse: 11.02.05, 18:23

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •