Side 2 af 6 FørsteFørste 12345 ... SidsteSidste
Viser resultater 16 til 30 af 76

Emner: FCK vil byde på Christian Poulsen til sommer

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,865

    Re: FCK vil byde på Christian Poulsen til sommer

    ›En sjov tanke her; Morten Olsen og andre " kloge
    ›hoveder" har tit sagt at CP har en stor fremtid på
    ›landsholdet som midterforsvarer..... Han er 30+ nu og det ville
    ›måske ikke være helt dumt;@)...

    ›Bare en tanke og ikke nødvendigvis min holdning;@)!!

    Hej MadsEmil,

    Jeg sad og læste alle indlæggene igennem og sad og havde lige nøjagtig samme tanke som dig. Jeg har fuldt Christians karriere lige fra hans tid i Holbæk. Og han er en suveræn midtstopper og har af alle dage været det. Han spillede ofte den plads i Holbæk og har også garderet på den i Schalke og Sevilla. Så jeg kunne umiddelbart godt se ham ved siden af Zanka/Sölvi/Hooiveld.

    Mvh. Dennis Jørgensen

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #17
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    1,406

    Re: FCK vil byde på Christian Poulsen til sommer

    Christian Poulsen skal være mere end velkommen. Også selvom han virker som en der er gået i stå.

    Men så er det trods alt ikke værre.. Han fik ikke meget spilletid i Juventus (hvilket ikke ligefrem betyder at man er elendig), og kan ikke få tingene til at køre i Liverpool og på landsholdet.

    Hans form på landsholdet er logisk, da han ikke har været i topform i længere tid.

    Hans manglende succes i Liverpool vidner ikke om manglende klasse, da Liverpool som helhed ikke ligefrem har imponeret i år.

    Jeg er sikker på, at Christian Poulsen med 90 minutter to gange om ugen i et par måneder, vil være en klassespiller i Superligaen.

    At jeg så ikke tror at han kommer til sommer, er noget andet - men jeg håber da at jeg tager fejl.


  4. #18
    Tilmeldingsdato
    Apr 2006
    Indlæg
    59

    Re: FCK vil byde på Christian Poulsen til sommer

    ifølge tipsbladet er CP på vej til fck på en et årig kontrakt som kan forlænges

    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...aarig-kontrakt

    Hilsen Jacob som følger udviklingen spændt :)
    Det er endnu uvist om SønderjyskE formår at holde på sin største profil Ken Ilsø, der har ytret ønske om et skifte til en topklub eller til Brøndby.

  5. #19
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,509

    Re: FCK vil byde på Christian Poulsen til sommer

    ›Hilsen Jacob som følger udviklingen spændt :)

    Udviklingen bliver åbenbart ikke fulgt mere, end at du gad læse 1½ i denne tråd ;)
    72' Grønkjær leger med Barca, Barca-style. Rob Palmer @ SkySports 1: "Gronkjaer... he's like the Peter Pan of football, flying around the field... calmness, composure, awareness, footwork, skill... fantastic!" Video (med engelske komm.), Video (med danske komm.)

  6. De følgende 9 brugere er enige:

  7. #20
    Tilmeldingsdato
    Feb 2009
    Indlæg
    763

    Re: FCK vil byde på Christian Poulsen til sommer

    ›Christian Poulsen skal være mere end velkommen. Også selvom han
    ›virker som en der er gået i stå.

    ›Men så er det trods alt ikke værre.. Han fik ikke meget spilletid
    ›i Juventus (hvilket ikke ligefrem betyder at man er elendig), og
    ›kan ikke få tingene til at køre i Liverpool og på landsholdet.

    Lige en rettelse. Christian Poulsen fik masser af spilletid i Juventus, og han var langt fra den ringe spiller, som folk i Italien forsøgte at gøre ham til. På sine to sæsoner spillede han 48 Serie A kampe, hvoraf 33 var fra start, og det med samlet skadesperiode på 4+ mdr. Så helt ubrugelig har han vel ikke været.

    Den italienske behandling af Poulsen var dybt latterlig, hvilket kun blev understreget, da han blev kåret (eller kun nomineret?) til den dårligste spiller i Serie A. Og surprise surprise, nu er han i storklub der gennemgår en krise, og straks er han verdens dårligste spiller. Det er ingen hemmelighed, at Poulsen er nede i et formdyk, men han har altså også haft gode kampe i Liverpool. Hans rolle er ikke nem, når resten af holdet spiller som sinker.

    Næ, lad os bare få ham. Han skal være mere end velkommen.

  8. De følgende 9 brugere er enige:

  9. #21
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,397

    Re: FCK vil byde på Christian Poulsen til sommer

    ›Den italienske behandling af Poulsen var dybt latterlig, hvilket
    ›kun blev understreget, da han blev kåret (eller kun nomineret?)
    ›til den dårligste spiller i Serie A.

    Ret skal være ret - han blev nomineret, og så 'kun' kåret til den 8. værste spiller i 2009 - en del stemmer efter holdkammeraten på samme plads, Filipe Melo ;-)

    mvh,
    -smølle

  10. De følgende 2 brugere er enige:

  11. #22
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    235

    Re: FCK vil byde på Christian Poulsen til sommer

    Det er vel et meget realistisk scenarie, at Kvist blir solgt og erstattet af Poulsen. Jeg mener at Poulsen har et højere topniveau en Kvist, så hvis han kan ramme det igen, så er det et step up for FC. Men det er selvfølgelig en chance at ta. Desuden er CP naturligvis vældig rutineret. Jeg kan sagtens se ham lave en Grønkjær og være ankeret på holdet tre sæsoner frem (til han er 34). Evt. ku man vente med at skibbe Kvist af til vintervinduet, og så bruge CP i centerforsvaret indtil da.

    Og så sælger vi Santin, køber to nye angribere (en profil og en ung) og en højre back. Og så er det det.

    ››Den italienske behandling af Poulsen var dybt latterlig, hvilket
    ››kun blev understreget, da han blev kåret (eller kun nomineret?)
    ››til den dårligste spiller i Serie A.

    8.
    ›værste spiller i 2009
    - en del stemmer efter holdkammeraten
    ›på samme plads, Filipe Melo ;-)

    ›mvh,
    ›-smølle
    h

  12. De følgende 2 brugere er enige:

  13. #23
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    952

    Re: FCK vil byde på Christian Poulsen til sommer

    Mener vi vil faa alvorligt svaert ved at tiltraekke CP naar vi nu ikke kan bruge forskerordingen. For det foerste har han ikke vaeret i udlandet i de noedvendige 10 aar, for det andet kan forskerordningen ikke bruges af den arbejdsgiver vedkomne arbejdede for inden han tog til udlandet.

    Mon ikke det er det hans raadgiver mener? DK er ikke interessant til sommer da det saa er 9 aar siden han rejste ud. Naeste sommer er en mulighed, men da kan det ikke blive FCK hvis skate reglerne ska udnyttes.

    http://www.mwblaw.dk/da-dk/Nyheder/1...%20scheme.aspx

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #24
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    235

    Re: FCK vil byde på Christian Poulsen til sommer

    Jo, det er klart. Det gør det temmeligt svært.

    ›Mener vi vil faa alvorligt svaert ved at tiltraekke CP naar vi nu
    ›ikke kan bruge forskerordingen. For det foerste har han ikke
    ›vaeret i udlandet i de noedvendige 10 aar, for det andet kan
    ›forskerordningen ikke bruges af den arbejdsgiver vedkomne
    ›arbejdede for inden han tog til udlandet.

    ›Mon ikke det er det hans raadgiver mener? DK er ikke interessant
    ›til sommer da det saa er 9 aar siden han rejste ud. Naeste sommer
    ›er en mulighed, men da kan det ikke blive FCK hvis skate reglerne
    ›ska udnyttes.

    http://www.mwblaw.dk/da-dk/Nyheder/1....aspx<br /> ›
    h

  16. #25
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: FCK vil byde på Christian Poulsen til sommer

    Mon ikke CP har tjent de penge han skal tjene ? tror ikke det er lønnen der får ham til FCK

  17. De følgende 3 brugere er enige:

  18. #26
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: FCK vil byde på Christian Poulsen til sommer

    Jeg kan ikke se, hvilken anden dansk klub der har ambitioner høje nok til, at CP ville vende hjem. Forskerordning eller ej.

  19. De følgende 3 brugere er enige:

  20. #27
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    1,006

    Re: FCK vil byde på Christian Poulsen til sommer

    Med CP's udtalelser her - http://onside.dk/nyheder/premier-lea...r-fck-comeback - samt Rolands udtalelser her - http://kanalsport.dk/index.php/tv/clip_id=42157 - ser det nu ud til at mange får deres ønske opfyldt med hensyn til at få den gamle general hjem igen. Det eneste der IMO taler imod, er at han først til vinter kan komme hjem på forskerordningen, men spørgsmålet er om han ikke er villig til at gå betydeligt ned i løn for at komme hjem til fast spilletid.

    Christian er netop blevet skrottet af Morten Olsen, og jeg forestiller mig at han umådeligt gerne vil med til EM næste år for at få en værdig afslutning på sin landsholdskarriere. Her ser jeg FCK som den perfekte mulighed, da vi er et hold under opbygning der vil nyde utroligt godt at Christians internationale rutine, samt fodboldmæssige egenskaber hvilke vil komme optimalt til deres ret.

    Et goddag til CP vil sandsynligvis betyde et farvel til Bergvold og/eller TK, og dette ville IMO være en rigtig god udvikling for holdet. Nok har TK spillet sig op på det seneste, men jeg tror ikke på at han nogensinde kan blive toneangivende hos FCK, så måske et skifte ville være det bedste for begge parter. Med hensyn til Bergvold, så ved jeg ikke rigtig hvad jeg skal synes, for jeg ved ret beset ikke hvor han står, men hvis man skal stole på Nilsson så ligger han og roder rundt i bunden af hierarkiet sammen med Özdogan, og i så fald er det vel okay at skyde ham afsted, alt taget i betragtning.

    Christian Poulsen tilbage i FCK vil også lægge pres på Grindheim, der vel ikke endnu har levet op til hvad man forventer af ham. Jeg forestiller mig en opstilling der hedder:

    Diouf - CP - Claudemir - Bolaños

    - med Absalonsen, Grindheim, Toutouh og Delaney som alternativer, samt Vingaard når han engang er klar igen. Et stærkt hold, der forhåbentlig er klar til at gøre sig gældende i næste Champions League.

    Kom du bare hjem, CP. Vi vil godt ha' dig.

  21. De følgende 6 brugere er enige:

  22. #28
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,849

    Re: FCK vil byde på Christian Poulsen til sommer

    CP vil være et genialt træk, i det vi klart mangler ledelse af presspillet på midtbanen. Dog ser jeg ikke Grindheim glide ud af opstillingen, da et købe af CP i stedet vil kunne frigøre de kvaliteter som nordmanden indeholder offensivt. Det er langt mere oplagt, at Diouf ryger ud som reserve for angriberne, og at Claudemir kommer til at fungere som kantspiller, eller veksle de med Grindheim på midtbanen.
    Idealopstillingen vil vel være som følger:

    Claudemir, CP, Grindheim, Bolanos

    Så kan Vingaard komme ind på kanten når han er tibage. Grindheim har absolut kvaliteterne til at spille med om en startplads, men det bliver ikke i den rolle han har nu, i det han er delvist fejlkastet som deffensivleder på midtbanen.

  23. De følgende 2 brugere er enige:

  24. #29
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    1,006

    Re: FCK vil byde på Christian Poulsen til sommer

    Claudemir er central midtbanespiller. Han spiller simpelthen ikke godt nok når han ligger ude på kanten.

  25. De følgende 4 brugere er enige:

  26. #30
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,849

    Re: FCK vil byde på Christian Poulsen til sommer

    ›Claudemir er central midtbanespiller. Han spiller simpelthen ikke
    ›godt nok når han ligger ude på kanten.
    Nej det er rigtigt, men sammenlignet med eksempelvis Diouf, er niveaut højt nok til kanten.

    Diouf er den mest fejlkastede spiller i klubbens historie. Han kan intet på kanten, og som angriber er han ikke god nok til at udfylde de roller, som man spiller med i fck. Ailton havde eksempelvis noget at byde inde med, men han manglede i den grad en fodboldinteligens der matchede det tekniske niveau. Diouf har hverken evner eller inteligens, og jeg fatter simpelthen ikke, at man har postet penge i manden. Det virker som et panik køb, da man ikke kunne få dem man oprindeligt havde scootet.

    Derfor er Claudemir også det bedste valg vi har til kanten, indtil Vingaard kommer tilbage. Specielt hvis vi får en CP, der vil kunne frigøre de offensive kvaliteter som Grindheim og Claudemir indeholder. Manglen pt. er jo ledelse og ikke spillernes evner.
    Sidst redigeret af Devil : 29.08.11 kl. 15:01

  27. De følgende 2 brugere er enige:

Side 2 af 6 FørsteFørste 12345 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Christian Poulsen
    By rmjdk in forum Transferforum
    Svar: 32
    Sidste Meddelelse: 15.02.11, 10:11
  2. Christian Poulsen
    By Nichans in forum De korte linier
    Svar: 17
    Sidste Meddelelse: 04.05.06, 13:41
  3. SR inviterer til gensyn med Christian Poulsen
    By Don Ekström in forum Bazar
    Svar: 26
    Sidste Meddelelse: 19.01.06, 12:35
  4. Christian Poulsen??
    By DG-FC in forum De korte linier
    Svar: 14
    Sidste Meddelelse: 11.02.05, 18:23

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •